Tamraton Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 Zdarec, potřeboval bych helpnout. Zjistil jsem že mi pomalinku ubývá G12, kouknul jsem po motoru a jakoby pod termostatem je loužička, neteče to ale z termostatu ale s té věci na kterou je termostat přidělaný jak je O kroužek asi ale nemůžu se tam vůbec dostat abych to mohl rošroubovat a vyměnit těsnění nedělal jste to už někdo co všechno musím rozdělat abych se tam dostal je tam prd místa. díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tamraton Vloženo 29. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 29. Září 2007 Tak jsem zjistil že mi to teče do oleje. Nevíte jestli se dá v domácích podmínkách vyměnit těsnění pod hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 30. Září 2007 Sdílet Vloženo 30. Září 2007 Těsnění pod hlavou není těžké vyměnit, jen musiš dát nové šrouby hlavy a utahovat je podle určitého postupu a utáhnout stanoveným momentem. Taky není špatné napsat co máš za motor. Kolik má najeto, že odešlo těsnění pod hlavou? Není možné, že se třeba trochu zkroutila hlava? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 30. Září 2007 Sdílet Vloženo 30. Září 2007 Tak jsem zjistil že mi to teče do oleje. Nevíte jestli se dá v domácích podmínkách vyměnit těsnění pod hlavou. Jak si to poznal? V oleji je sraženina? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tamraton Vloženo 30. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 30. Září 2007 Jo na víčku je sraženina mám 1,4 44 Odešel totiž termostat a já to uvařil a tím se myslím že odešlo to těsnění navíc to teče i ven Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 1. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2007 Jo na víčku je sraženina mám 1,4 44 Odešel totiž termostat a já to uvařil a tím se myslím že odešlo to těsnění navíc to teče i ven trochu straženiny na víčku je normální, může vznikat i kondenzací vlhkosti. Podívej se na měrku oleje. Jestli to ale teče pod hlavou ven, tak není co řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 1. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2007 Sraženina ještě nic neznamená, koukni na olej, jestli není jako bílá káva. To by bylo horší. U 1.4 OHV se hlava dělá dobře. Šrouby se nemusí dávat nové, pokud je nějaké prase před Tebou neprotáhlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tamraton Vloženo 13. Říjen 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Říjen 2007 Nevíte někdo co stojí srovnání hlavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
icemann Vloženo 28. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2007 tlak plus brus by měl stát okolo 2000, podle toho, o kolik to budou brousit a co to bude za firmu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanosor Vloženo 25. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2014 (editace) Ahojte, at nezakladam nove vlakno. Byl jsem ted pod autem a zjistil jsem ze mi prolina chaldici kapalina. A to jsem si furt rikal kam se ztraci. Ale jen tak decka za pul roku......Je pod ti cidlem v chladici nejaka podlozka ( viz foto ), ze by to bylo jen zoxidovane? Nebo se mam pripravit, ze to prolina uz telem a bude treba vymenit cele cidlo. Vsechno funguje momentlane v normalu. Mam Fabku 1.2HTP 2004 Editováno: 25. Červenec 2014, autor: milanosor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 25. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2014 Mně to tam teklo taky a pomohlo jen utáhnout. (utáhnout - povolit - utáhnout - povolit -utáhnout - povolit .... aby se dosedací plochy očistily) Jen je "problém" se tam dostat a taky je tam nějaký dementní 6ti hran, (29 nebo nějaký divný ...) že na to nepasuje normální klíč. Ořech z goly tam nejde, protože tam překáží svorkovnice. Tak trubkový klíč nebo já jsem dal na stranu ventilátor a použil normální plochý klíč. Ale práce .... pojď na mě z boku. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanosor Vloženo 29. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2014 Vysrouboval jsem cidlo, ocistil, podmazl tmelem a dotahl. Je mozne ze bylo trosku povolene, ale utesnene to snad uz ted drzet bude.Zitra na to mrknu, jestli to rosi, nebo jsem to konecne vyresil...... PS. Kdyby nekdo shanel, ve Skodovce to cidlo shani pres 700,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
damave Vloženo 30. leden 2016 Sdílet Vloženo 30. leden 2016 Dobrý den, Po výměně termostatu, se mi začala ztrácet chladící kapalina, z výfuku jde normální kouř, kapalinu doleji těsně nad horní rysku a po ujetí cca 20 km je pod dolní ryskou, hadice překontrlolovány a dotaženy, Nevíte náhodou čím by to mohlo být? děkuji za odpověd fabie 1,2 rok 2002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 30. leden 2016 Sdílet Vloženo 30. leden 2016 Vodní pumpa? Někama se ztácet musí a jde to vždy poznat,když vlezeš pod auto a projdeš místo vedle místečka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
damave Vloženo 30. leden 2016 Sdílet Vloženo 30. leden 2016 taky mě to napadlo, děkuji za radu autum moc nerozumím děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 30. leden 2016 Sdílet Vloženo 30. leden 2016 Když je to po výměně termostatu, nemohlo by to být jen špatně odvzdušněné (málo naplněné)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 30. leden 2016 Sdílet Vloženo 30. leden 2016 Taky bych tipnul odvzdušnění,pokud teda není pod autem kaluž? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 30. leden 2016 Sdílet Vloženo 30. leden 2016 Jistě pokud se mu to stalo těsně po výměně termostatu,tak to snad ani nic jiného být nemůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
damave Vloženo 31. leden 2016 Sdílet Vloženo 31. leden 2016 Pod autem kaluz jak Brno dolil jsem tam 6 l nemrznouci za dva dny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 31. leden 2016 Sdílet Vloženo 31. leden 2016 (editace) Tak to odvzd. nebude. Musí jit vydět odkud to teče. Editováno: 31. leden 2016, autor: Mirek 835 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 31. leden 2016 Sdílet Vloženo 31. leden 2016 Ouuu... Tak kaluž pod autem by měla trošku nasměrovat(kde pod autem je)a pak kukat shora kde co prosakuje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 31. leden 2016 Sdílet Vloženo 31. leden 2016 Pod autem kaluz jak Brno dolil jsem tam 6 l nemrznouci za dva dny to musí byť únik jak prase .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Únor 2016 Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 taky bych řekl , pro snažší identifikaci (bo při teplém motoru to rádo rychle uschne pokud to ztéká někde po bloku) bych hodil pod auto karton papíru, lépe uvidíš epicentrum úniku. Bylo by také fajn, když už je to více jak týden stará záležitost, napsat jestli už je opraveno a kde to teklo. Není to zde jen o vyřešení vlastního problému, ale i o radě pro ostatní, kde hledat, pokud budou mít takový masivní únik, jako ty 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zipso Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 Potrebujem poradit, moja fabia HTP 1,2 47kw po 200000 zacala stracat chladiacu kvapalinu. Kedze tlakova skuska nic neukazala, skusil som podlozit karton a zistit miesto uniku. Podla vsetkeho je to niekde na zadnom bloku motora, je tam zly pristup no podarilo sa mi to nafotit. Ak by vedel niekto poradit na zaklade fotiek, budem rad. Inak unika cca 1l za 2 mesiace, kedze je to zanedbatelna polozka zaujima ma co asi mozem ocakavat v servise. Zvazujem nove auto tak nech sa pripravim ci je oprava este rentabilna, viac ako 1000 € pri odkupe by som aj tak nedostal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabia 1.2htp jezdec Vloženo 17. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2020 Čus lidi, Tak jako další se zapojuji do problému s unikem chladici kapaliny. Fabia 1.2htp combi nějaké rady ? teď dávám testovat na stopky kolik toho mizí :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.