Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak jsem se teď díval na web Škodovky a u Fabie vypadla v konfigurátoru výbyva Active jak u krátké verze , tak i u combi. Tož aby to nedošlo tak daleko, jako kdysi u toho Fordu T před 100 lety. Jen černá barva a jedna verze. Čím dál , tím lepší výběr!!!!

Ale bude prý lepší výběr...... aspoň 5 výkonových verzí elektromotorů a kdyby nám to nestačilo, tak soused elektroinstalatér mi prý za basu piva zvedne výkon. No aspoň nebudem platit ten dnešní předražený chiptuning.........???

Vloženo

Mě se stále zobrazuje.

Co nevidět vypadne Citigo a kdyby nebyla Active nejlevnější škodovka za 285tis. no nevím, vypadá to na plánovanou dlouhodobou strategii jen firemní vozy. Poslední měsíce se dobře prodává doběhové Clio, jestli už zájemci o malé levné kombi jdou vedle ....

AAAC7DB4-65D1-4E89-90B4-60006445D319.png

Vloženo

Tak ono se není co divit, Clio Grandtour s TCe90  ve výbavě Intens vychází po slevách (výkup vozu, sleva na skladové vozy atd.) kolem 300 000, což je myslím velmi zajímavá částka. Na druhou stranu, když se k tomu přičte to co má FIII ve Style s paketem Plus (+ tedy 12 00 za paket s automatickou klimatizací, 8 000 za vyhřívaná sedadla a loketku a nějakých 12 500 za metalízu) jsme na cca 334 tis, což není špatné, ale na druhou stranu FIII se slabším litrem vychází na 386 200 Kč ceníkově, mínus sleva za vůz protiúčtem, mínus bonus na leasing a jsme zhruba tam kde Clio.

Clio se vyplatí hlavně ve "Winter Edition" kde je výbava cca odpovídající Fábii Ambition/dovybavený Active, ale za 245tis s TCe75 to už vypadá docela zajímavě.

Vloženo
před 2 hodinami, ski1961 napsal:

@Habi001 a ten KT28 je tak stejně každý rok ? já jen, že mám auto z 6/2017, vyrobené v KT22 a mám už MR2018...

 

není, může se to lišit podle potřeby továrny. Poslední dva roky do toho mluví emisní norma

Vloženo
před 3 hodinami, DušanV napsal:

Tak jsem se teď díval na web Škodovky a u Fabie vypadla v konfigurátoru výbyva Active jak u krátké verze , tak i u combi. Tož aby to nedošlo tak daleko, jako kdysi u toho Fordu T před 100 lety. Jen černá barva a jedna verze. Čím dál , tím lepší výběr!!!!

Ale bude prý lepší výběr...... aspoň 5 výkonových verzí elektromotorů a kdyby nám to nestačilo, tak soused elektroinstalatér mi prý za basu piva zvedne výkon. No aspoň nebudem platit ten dnešní předražený chiptuning.........???

Active nevypadl nikde. Při nasazení nové verze aplikace jsme měli bug, kdy se všem výbavovým stupňům Active ve všech modelech blbě přiřadilo nejvyšší pořadové číslo a přesunulo se tak nakonec. Teď je to už ok :)
Sorry jako.
Ale zase je tam nová funkcionalita "Již obsaženo v paketu" u mimořádných výbav. ?

Vloženo (editace)

Jo, to upozornění JIŽ OBSAŽENO V ... je dobré, konečně je to přehlednější, co se navzájem kryje a s čím.

 

Akorát u F3 je asi chyba: Sportovní podvozek JIŽ OBSAŽENO V DYNAMIC PAKET II

Ale ten podvozek není uveden v rámci Dynamic paket II.

Editováno: , autor: Kuchar7
Vloženo
před 13 minutami, Kuchar7 napsal:

Akorát u F3 je asi chyba: Sportovní podvozek JIŽ OBSAŽENO V DYNAMIC PAKET II

Ale ten podvozek není uveden v rámci Dynamic paket II.

 

No to funguje tak, že každý paket obsahuje těch prvků poměrně dost. Ale zákaznicky/marketingově zajímavé(relevantní) jsou jen některé. Každý trh se může rozhodnout co bude prezentovat jako obsah paketu v CC a to tam je vidět. Celý seznam by sdělil určitě dealer. 
Například 17" kolo z lehkých slitin je taky paket, skládá se z pneumatiky, litého disku, šroubů, ale taky to neprezentujeme. :)
V tomhle případě je skutečně součástí Dynamic Paket II, skutečně "Tlumení zadní, sportovní provedení" + "Tlumení přední" ale neprezentuje se to. :)

Vloženo

To je divné, předtím šel Sportovní podvozek zakliknout navíc k paketu Dynamic paket II

A ještě k Dynamic paket II jde nakliknout Paket pro špatné cesty, ale ten by se měl vylučovat se Sportovní podvozek.

Takže je v tom asi nějaká chybka.

Vloženo

Od FL je sportovní podvozek součástí Dynamic paketu.To že šel v novém konfigurátoru zaškrkout dříve společně byla očividně jen nějaká chyba (stejně jako nejspíše nyní s tím paketem pro špatné cesty).

Vloženo (editace)
před 14 minutami, Kuchar7 napsal:

To je divné, předtím šel Sportovní podvozek zakliknout navíc k paketu Dynamic paket II

A ještě k Dynamic paket II jde nakliknout Paket pro špatné cesty, ale ten by se měl vylučovat se Sportovní podvozek.

Takže je v tom asi nějaká chybka.

Dle zdrojových dat se nevylučuje, neukáže to žádnou chybu a vůz je validní. Ale vzhledem k tomu, že oba pakety obsahují jiné tlumiče tak je to zvláštní. :)

Můžu předat podnět dál. Dík.

Ad.
Dynamic packet II (WBZ) obsahuje mimo jiné:
G66  Tlumení přední  
1JC  Tlumení zadní, sportovní provedení  

Sportovní podvozek (PSP) obsahuje pouze:

G66 Tlumení přední
1JC Tlumení zadní, sportovní provedení

 

Takže tam je to správně, že se vylučuje.

Editováno: , autor: Yogg
Doplnění
Vloženo

Pokud vyhodím Dynamic paket II, tak se potom Paket pro špatné cesty navzájem vylučuje se Sportovní podvozek.

Nejspíše to bude tím, že v Dynamic paket II chybí položka Sportovní podvozek. Pak by konfigurace fungovala správně.

Vloženo
před 2 minutami, Kuchar7 napsal:

Pokud vyhodím Dynamic paket II, tak se potom Paket pro špatné cesty navzájem vylučuje se Sportovní podvozek.

Nejspíše to bude tím, že v Dynamic paket II chybí položka Sportovní podvozek. Pak by konfigurace fungovala správně.

Jak jsem psal výše, položky v paketu mají dva stavy. Jeden co se ukazuje uživatelům v CC, a druhý co paket všechno ve skutečnosti obsahuje datově. My samozřejmě pracujeme s tím co obsahuje datově při validacích. Takže to bude spíš chyba v podmínce. V paketu Dynamic II sportovní podvozek je (resp. ten se skládá z jiných předních a zadních tlumičů, to je celé), ale vy ho nevidíte, stejně jako dalších asi šest položek, které tam jsou.  :)

Vloženo

@Yogg Sportovní podvozek se liší jen tlumiči? Měl jsem za to, že se liší pružinami.

 

@Kuchar7 Easy start je startování tlačítkem. Takové "pokoKessy" kdy auto odemkneš klasicky klíčkem (tlačítkem) a následně potom startuješ tlačítkem na sloupku řízení a je jedno kde v autě klíč máš.

Vloženo
Právě teď, Kuchar7 napsal:

Dotaz F3: co je to Startovací tlačítko (Easy Start)?

Dle obrázků je to v základu a normálně na klíček, s KESSY to nesouvisí, tak co to tedy je a co to dělá?

Easy start je jen startovací tlačítko. Auto se dál odemyká a zamyká tlačítkama dálkově na klíčku.
Kdyžto Kessy je bezklíčové odemykání a zamykání a tam se odemyká a zamyká přiblížením k určité vzdálenosti k autu.

Vloženo (editace)

Hmmm, ale podle konfigurátoru je bez KESSY startování normálně na klíček, viz obrázky.

Zkusím vyjasnit u dealera, jestli teda bude vědět. Že by tedy nesprávný obrázek v konfigurátoru?

Protože ten Easy start by tedy mělo být přesně to, co chci, tedy pouze startování s klíčkem v kapse, odemykání pouze klíčem.

Tak by byla blbost si připlácet za KESSY.

easystart.jpg

KESSY.jpg

Editováno: , autor: Kuchar7
Vloženo
před 4 minutami, Kuchar7 napsal:

Hmmm,  ale podle konfigurátoru je bez KESSY startování normálně na klíček, viz obrázky.

Zkusím vyjasnit u dealera, jestli teda bude vědět. Že by tedy nesprávný obrázek v konfigurátoru?

Protože ten Easy start je přesně to, co chci, pouze startování s klíčkem v kapse.

Tak by byla blbost si připlácet za KESSY.

easystart.jpg

KESSY.jpg

 

Style má Easy start v základu. To bude blbě jen render. :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...