Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vstriky - 1.6TDI CR - repas, cisteni, testovani, vymena

Doporučené odpovědi

Ahoj,

tak starty uz se vzpamatovaly, ale mam jiny maly problem :-) Pri rozjedu, pokud nedam plyn nebo dam plynu malo, ma auto divny zvuk, zni jako traktor :-) Problem se startem postupne odesel, ale toto ne a ne odejit :-) Vedel by nekdo reseni? Pouzit treba cistic vstriku do nadrze? :-)

Dekuji,

Dan

  • Autor

To je tema vstrikama ;)

Takze vytahnout a nechat otestovat? :-) Nebo zkusit cistic? :-)

Napadlo me, zda treba nemuze byt spatne nastaveny rozvod, sice fixaci tam daval, kdyz se cerpadlo menilo, ale tak jestli se treba kousek nepohnulo :-)

  • Autor

U CR se nenastavuje zadny predvstrik ani po vstrik. Takze cerpadlo nejde blbe nastavit. Cili ani rozvody. Tam se dava akorat do polohy klika a vacka. 

Zadny cistic bych so nadrze nedaval, uvolni ti to nejaky humus a zustane ti to ve vstrikach.

No a co s nimi, ze jsou tak hlucne? Jsou hlucne hlavne pri rozjedu :-)

Diky, Dan

  • 2 týdny později...

Hlučný nejsou vstřiky ale ventily kvůli rázu, protože je tam víc nafty než má být...

Takze ideal hodit vstriky na test a zjistit, ktery strika vice? :-) Diky moc

Kolik to vlastně stojí a kde se to dělá?

před 20 hodinami, dandyk napsal:

Takze ideal hodit vstriky na test a zjistit, ktery strika vice? :-) Diky moc

 

To je u 1.6 běžný jev když už mají vstřiky víc než 100k prostě přesné nebudou. Mě už tohle dělají oboje auta a jedno už víc jak polovinu času svého provozu, krom hluku to jiný problém nedělá, fakt bych si s tím hlavu nelámal, je to pořád nafta ne benzín ventily prostě slyšet budou, čím starší to auto bude tím méně bude přesné a hlučnější... Neřeš to a jezdi.

 

To cvakání můžeš pravděpodobně pozorovat i když pojedeš z mírného kopce budeš mít otáčky pod 2k (ideálně pod 1.5k) a budeš jen tak lehce šolíchat plyn aby jsi udržel rychlost, taky ten zvuk nejspíš uslyšíš. S vyšší provozní teplotou může hluk mizet.

 

Oni to dělají i dvoulitry, ale projevuje se to po delším časovém nájezdu a ne tak výrazně.

Upraveno od 15degren

Nez jsem si to stihl prcist, tak jsem je hodil na test. Pry maji 3 kusy spatnou elektroniku a 1 blbe strika :-)

Na dovolenou se pojede v řijnu na Balaton :-)

Ví někdo, kde sehnat levněji než 5 000,- kus? :-)

Co je pravdy na tom, že bych měl vyměnit i konektory na kabelaži?

  • Autor

Hele kabely nvm teda. Kazdopadne na inzeratech se daji sehnat vsechny 4 vstriky kolem 10-11t kc.

Nove nebo pouzite?

Ber kompletně nové nepoužité. Na inzerátech jsou to často díly z ukradených aut. Skladování po použití vstřikům nesvědčí, za ty ušetřené peníze to podle mě nestojí... Jak špatnou elektroniku ? Kdyby měli špatnou elektroniku tak nefungují vůbec.  Vyměnil bych ten co špatně stříká a sral bych na to. Víš co dávat v v těchto km. celou novou sadu vstřiků jen proto že prý údajně hluk způsobuje elektronika je hovadina. Čerpadlo se klidně může rozhodnout že se odporoučí a zkurví ti všechny nové vstřiky. Pokud to jezdí, měnil bych jen ten co špatně stříká a jestli chceš dělat všechny tak vyměn i čerpadlo.

Upraveno od 15degren

  • Autor
před 16 hodinami, dandyk napsal:

Nove nebo pouzite?

Za nove ;)

kupoval jsem je ;)

V ‎23‎/‎05‎/‎2017 na 20:35, dandyk napsal:

Nez jsem si to stihl prcist, tak jsem je hodil na test. Pry maji 3 kusy spatnou elektroniku a 1 blbe strika :-)

Kde si nechával dělat test a kolik to stálo? Díky :)

před 5 hodinami, Aleš Veigend napsal:

Kde si nechával dělat test a kolik to stálo? Díky :)

Jedna firma mi testovala sadu za 1200,- druha firma sadu za 1500,-.

Firem je plno, spise hledej, ani jedni mi neprisli dostatecne seriozni na to, abych jim delal reklamu.

 

Vysledek meho pribehu.

 

Auto padlo do nouzaku, pote po tisici znova, pote po tisici znova, potom se interval zvysoval tak, ze to padalo temer do kazdeho kopce na 4-5. rychlostni stupen.

Vysledek, pridrene cerpadlo, piliny ve strikovacich.

Kdyz jsem se ptal ruznych mechaniku na metodu, jak meni filtr, jak meni to a jak tamto, tak jsem se zdesil, a rozhodl, ze si udelam vymenu sam. Takze jsem vyhodil cerpadlo, trubky, rail, vstriky, prepady, palivak, otevrel nadrz a zacalo se vse cistit benzinem ve spreji.

Cerpadlo namontovalo nove, vstriky starsi s najezdem 100 000,-, ale nezdaly se mi, tak sly po 2000 km na test. Dopadly tak, ze tri maji pry spatnou elektroniku a jeden spatne podava - kdo vi co je pravdy, mozna chtel tester vydelat, protoze hned nabizel vstriky nove a jeste se ani neptal na podrobnosti, treba co to dela nebo zda jsem menil cerpadlo.

Vstriky jsem si od tohoto cloveka nevzal, hledal a nasel cloveka, ktery se zabyva, starsi pan, vypada seriozneji. Vysvetlil co a jak, a rekl, ze jsem mel rail listu cistit dukladneji, tak ze mi ji pry precisti v ultrazvuku, ale mozna to bude chtit novy regulator, tak at si pry zatim zjistim, kolik stoji a ze mi napise, za kolik ho muze sehnat on. Vstriky mi proda stejne, levnejsi o 1500,- na kusu. Co doufam, tak ze jsem neudelal chybu, ze jsem rail a trubky nenechal ultrazvukem cistit hned, tak snad se nedostal nejaky bordel pod 3 mikroby pres filtr a neudelal neco novemu cerpadlu, aby treba se casem zase nepridrelo a neudelalo stejny bordel mym novym milym vstrikovacum.

 

 

 

Osobně bych zvolil nějaký renomovaný diesel servis. kde to opraví sice za vyšší cenu, ale profesoinálně a se zárukou. Nový diesel je hodně složité zařízení a opravy vyžadují naprostou čistotu a bezprašné prostředí. Dobré reference má například: http://www.autoservisrada.cz/

 

hm tak se jich zeptej za kolik by ti výše popsaný postup udělali. Můžeš si rovnou jít koupit nové auto... Utopie

Nikdo to nechtel udelat pod 50tkč. K tomu pochybuju, ze by vystrikali ctyri benzinove cistice na vytreni nadrze a vsech trubek (i presto si myslim, ze tam urcite nejake zelezo zustalo). Pokud bychom se bavili o vymene cerpadla a vstriku vcetne trubek a railu, tak to nikdo nechtel udelat pod 90 tisic.

Odbornici na vstrikovace mi rekli - truby a rail staci proplachnout cistou naftou - blbost, fail, fake a nevim co vsechno - jedine ultrazvuk nebo benzin(ne tak jako ultra) dokaze odstranit prilepene zelezo ze zeleza.

Vcera jsem byl za serioznim starsim panem v polske lidove republice, a ten rekl, rail rozebrat, dat do ultrazvuku i trubky a mozna vymenit regulator.

 

Pan rekl, ze reseni po pilinach v soustave nikdy nebude stoprocentni ale ze takhle jsem udelal all-my-best :-)

 

Z toho plyne že jak ti jednou exne čerpadlo, tak je lepší auto hodit do šrotu nebo zbastlit a prodat. To si řikám že je jistější čerpadlo preventivně měnit po 180k s rozvody :-D

Upraveno od 15degren

Moje Octa ma poctivych 150 tisic.

Kamarad dnes pocitil stejny problem na Q5 2011, poctivych 80 tisic, je prvni majitel :-)

Toz tak se to cerpadlo muze menit co 15 tisic treba s olejem, nebo preventivne kazdy rok s kabinovym filtrem :-D :-D

Upraveno od dandyk

A to už se jedná o novou 1.6 TDI, která už nemá spojený egr a chladič spalin ? Protože mám dvě octy jednu skoro 200K a druhou s 260k. první (200k) má měněné dva vstřiky jinak je v pohodě ta druhá má původní všechny vstřiky i čerpadlo. Znám taxikáře co má passata 1.6 TDi se stejným motorem a už jde přes 500k (DPF má vyražený) a taky tvrdí že tam má vstřiky i čerpadlo původní.

 

To by totiž znamenalo že vstřikovací systém od bosche je mnohem horší než od siemense, protože nové OIII 1.6 TDi totiž přešli na bosch vstřikovače, jen pár prvních várek bylo ještě se starým CAYC....

Vždycky jsem žil tím že bosch má lepší životnost (používal se vždy u 2.0 TDI) a hlavně že není drahý na opravu... ale jak se ukazuje je to spíš naopak.

 

A prosim jak jsí přišel na suchou naftu ? To je blbost :-D. Nafta s biosrajdou je mazací až až. Jak je na tom nafta od euroilu bez biosrajdy nevim, ale moje motory si nestěžují.

Upraveno od 15degren

  • 3 měsíce později...

když jsou hlučný vstriky lehce pod 2tis ot. tak je to většinou, že se to šolichalo a oni se naučili špatnej předvstřik, většinou stačí pár rozumných jízd v rozumných konstatnatních otáčkách s různým profilem trati a oni se zase přeučí a ztichnou.

  • 4 týdny později...

Kdo by zjistil č.dílů (vstřiky) na 1.6 TDI CR 77 KW vin. TMBJG7NE4E0078270 motor CLHA

Vstřiky jsou údajně OK,ráno to točí cca 3-4 vteřiny než naskočí,jinak pak startuje bez problémů.Když ale třikrát vypnu a zapnu klíček tak naskočí okamžitě.Čerpadlo víc natlakuje?Že by bylo trochu vychozené?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.