Přejít na obsah

Vstriky - 1.6TDI CR - repas, cisteni, testovani, vymena


Knightey-

Doporučené příspěvky

pozdravujem chlapi,

čo hovorite na takéto hodnoty korekcii vstrekov (cca 10 s po naštartovaní studeného motora)?

motor má kolísavý voľnobeh a aj po zahriatí počuť výrazný nepravidelný chod (ale už nevidno kolísanie otáčok na otáčkomery).

Vopred Diki

superbvstrekovae.thumb.png.71c3dffe62d8b995cd12124a04d33be7.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dobry den potreboval by som radu. Odisiel mi jeden vstrek na Octavia II 1.6 tdi 77kw r. 2012. Mam tam vstreky VDO siemens 03L 130 277 S a 03L 130 277 B 

Spoiler
Spoiler

 

 

Otazka je ci tam mozem dat novsi vstrek od bosch, co ide uz na Octaviu III. Napr. https://www.autonorma.cz/p/36422-novy-vstrik-common-rail-bosch-cri-0445110469

Lebo v skodovke sa mi k tomu vyjadrili ze podla VIN tam ma ist len VDO siemens a viac neriesili. Ale neviem ci repas sa oplati. 

Dakujem za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozdravujem,

 

Vymenil som všetky 4 vstreky (repas), nakodovanie samozrejmosť, výmena palivového filtra, prefuknutie vedenia paliva, výmena skurtiek, tesnení, segeriek. Prvých 50 km perfektne auto išlo všetko, potom auto opať klepe, VCDS mi ukazalo odchylku na valci 1 -> 2,1 mg.

 

Chybný vstrekovač ? Alebo som spravil niekde pri výmene chybu?

 

Vopred Ďakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak už jsem psal, oficiální repas  u těch to vstřikovačů neexistuje, tím netvrdím že ho nikdo nedělá, ale je otázka jak bude kvalitní.

Nicméně už to že jsi musel dělat profuk vedení paliva, smrdí problémem.

Piliny vzduchem z vedení paliva nedostaneš a jestli se ti přidřelo čerpadlo a vstřiky odešli kvůli pilinkám v palivu, tak můžeš profukovat a měnit vstřiky pořád a nevyřešíš to.

V takovém případě musíš vyměnit úplně vše od palivového filtru dál. To je hořká daň starých dieslových CR motorů. Proto je lepší při prvním takovém problému auto prodat nebo ho hodit ze skály.

Editováno: , autor: informator
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Ahojte, zbežne som si prebehol problémy v téme a nejak by som zhrnul ten svoj, kde by som potreboval poradiť. Mám model Octavia II facelift 2012, 1.6 TDI CR. Auto som kúpil, všetko bolo v poriadku, len ráno som počul taký na chvíľu nie úplne pravidelný chod. Bolo to cca začiatkom leta. Po malom čase prestal. Servisák ma informoval, že to môže byť chytením vstrekovačom, ale hovoril, že to nie je nutné riešiť. Podotýkam chod motora bol tichý, taký klasický diesel. 

 

Skrz známosť som sa dostal k servisákovi čo robil v Škode. Dal mi to na diagnostiku a hodnoty vstrekovačov celkovo neboli terno, a vzhľadom na to, že tam bol Diesel gate softvér, poradil mi ho dať preč. Súhlasil som. Od tohto momentu to išlo s motorom dole vodou. Vstrekovače boli viac a viac hlučnejšie, pravdepodobne sa mi zdvihla spotreba, nie veľmi, ale zdvihla.

 

Tak som to neriešil, dával som do paliva aditívum na prečistenie, a tankujem len prémiovú naftu. No pred zimou som si povedal, že to bude nutné vyriešiť, tak som dal pokyn na výmenu toho chybného vstrekovača. Auto som odniesol do servisu, a začala druhá hitparáda. Najprv hodnoty za studena ukazovali na vstrekovač 1 a 2, takže nevedeli, ktorý je tad chybný. Samozrejme po zohriatí motora boli všetky 4 s hodnotami v poriadku. Na druhý deň skúsili inú diagnostiku, kde im zas ukazovalo 1 a 4 chybný, no najviac tam bola 1. Súhlasil som s výmenou. Samozrejme som kúpil originál, teda nový Continental. O kódovaní na riadiacu jednotku sa nemusíme ani baviť, bez toho by to nešlo. 

 

Výsledok je nasledovný. Auto štartuje úplne skvele aj za studena, predtým a hlavne v zime bol ten štart taký razantný. Keď sa motor zohreje, cítiť v aute jemné vibrácie, tie tam predtým vôbec neboli. Keď je motor zohriatý, je z neho viac počuť klepotanie. Takže som v bode, kedy úprimne neviem, čo s tým ďalej. Vychádza mi z toho jediný bod a to vymeniť zvyšné 3 a pevne dúfať, že problém bude konečne vyriešený. 

 

Samozrejme volal som so známym, čo mi predtým servisoval auto (teraz je na dôchodku) a vysvetlil mi, že vibrácie a klepotanie môže byť spôsobené tým, že jeden vstrekovač má skvelé hodnoty, no tie zvyšné 3 to až tak nemajú, a bohužial tam je nerovnováha. 

 

Ďakujem za akýkoľvek pohľad na vec, prípadne na radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...