webmatch Vloženo 12. Června Sdílet Vloženo 12. Června pozdravujem chlapi, čo hovorite na takéto hodnoty korekcii vstrekov (cca 10 s po naštartovaní studeného motora)? motor má kolísavý voľnobeh a aj po zahriatí počuť výrazný nepravidelný chod (ale už nevidno kolísanie otáčok na otáčkomery). Vopred Diki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
informator Vloženo 13. Června Sdílet Vloženo 13. Června (editace) Posunul bych druhý vstřikovač na první pozici a provedl adaptace, jestli problém přejde na první pozici, tak máš celkem jasno i bez testování na stolici. Editováno: 13. Června, autor: informator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominic7 Vloženo 24. Června Sdílet Vloženo 24. Června Dobry den potreboval by som radu. Odisiel mi jeden vstrek na Octavia II 1.6 tdi 77kw r. 2012. Mam tam vstreky VDO siemens 03L 130 277 S a 03L 130 277 B Spoiler Spoiler Otazka je ci tam mozem dat novsi vstrek od bosch, co ide uz na Octaviu III. Napr. https://www.autonorma.cz/p/36422-novy-vstrik-common-rail-bosch-cri-0445110469 Lebo v skodovke sa mi k tomu vyjadrili ze podla VIN tam ma ist len VDO siemens a viac neriesili. Ale neviem ci repas sa oplati. Dakujem za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
informator Vloženo 25. Června Sdílet Vloženo 25. Června (editace) Musíš koupit VDO. Oficiálně výrobcem nebyl repas nikdy podporován a nejsou tudíž ani náhradní díly pro repas, takže to bude dost loterie. Editováno: 25. Června, autor: informator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
webmatch Vloženo 3. Července Sdílet Vloženo 3. Července Pozdravujem, Vymenil som všetky 4 vstreky (repas), nakodovanie samozrejmosť, výmena palivového filtra, prefuknutie vedenia paliva, výmena skurtiek, tesnení, segeriek. Prvých 50 km perfektne auto išlo všetko, potom auto opať klepe, VCDS mi ukazalo odchylku na valci 1 -> 2,1 mg. Chybný vstrekovač ? Alebo som spravil niekde pri výmene chybu? Vopred Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
informator Vloženo 4. Července Sdílet Vloženo 4. Července (editace) Jak už jsem psal, oficiální repas u těch to vstřikovačů neexistuje, tím netvrdím že ho nikdo nedělá, ale je otázka jak bude kvalitní. Nicméně už to že jsi musel dělat profuk vedení paliva, smrdí problémem. Piliny vzduchem z vedení paliva nedostaneš a jestli se ti přidřelo čerpadlo a vstřiky odešli kvůli pilinkám v palivu, tak můžeš profukovat a měnit vstřiky pořád a nevyřešíš to. V takovém případě musíš vyměnit úplně vše od palivového filtru dál. To je hořká daň starých dieslových CR motorů. Proto je lepší při prvním takovém problému auto prodat nebo ho hodit ze skály. Editováno: 4. Července, autor: informator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paatrick Vloženo 15. Listopadu Sdílet Vloženo 15. Listopadu Ahojte, zbežne som si prebehol problémy v téme a nejak by som zhrnul ten svoj, kde by som potreboval poradiť. Mám model Octavia II facelift 2012, 1.6 TDI CR. Auto som kúpil, všetko bolo v poriadku, len ráno som počul taký na chvíľu nie úplne pravidelný chod. Bolo to cca začiatkom leta. Po malom čase prestal. Servisák ma informoval, že to môže byť chytením vstrekovačom, ale hovoril, že to nie je nutné riešiť. Podotýkam chod motora bol tichý, taký klasický diesel. Skrz známosť som sa dostal k servisákovi čo robil v Škode. Dal mi to na diagnostiku a hodnoty vstrekovačov celkovo neboli terno, a vzhľadom na to, že tam bol Diesel gate softvér, poradil mi ho dať preč. Súhlasil som. Od tohto momentu to išlo s motorom dole vodou. Vstrekovače boli viac a viac hlučnejšie, pravdepodobne sa mi zdvihla spotreba, nie veľmi, ale zdvihla. Tak som to neriešil, dával som do paliva aditívum na prečistenie, a tankujem len prémiovú naftu. No pred zimou som si povedal, že to bude nutné vyriešiť, tak som dal pokyn na výmenu toho chybného vstrekovača. Auto som odniesol do servisu, a začala druhá hitparáda. Najprv hodnoty za studena ukazovali na vstrekovač 1 a 2, takže nevedeli, ktorý je tad chybný. Samozrejme po zohriatí motora boli všetky 4 s hodnotami v poriadku. Na druhý deň skúsili inú diagnostiku, kde im zas ukazovalo 1 a 4 chybný, no najviac tam bola 1. Súhlasil som s výmenou. Samozrejme som kúpil originál, teda nový Continental. O kódovaní na riadiacu jednotku sa nemusíme ani baviť, bez toho by to nešlo. Výsledok je nasledovný. Auto štartuje úplne skvele aj za studena, predtým a hlavne v zime bol ten štart taký razantný. Keď sa motor zohreje, cítiť v aute jemné vibrácie, tie tam predtým vôbec neboli. Keď je motor zohriatý, je z neho viac počuť klepotanie. Takže som v bode, kedy úprimne neviem, čo s tým ďalej. Vychádza mi z toho jediný bod a to vymeniť zvyšné 3 a pevne dúfať, že problém bude konečne vyriešený. Samozrejme volal som so známym, čo mi predtým servisoval auto (teraz je na dôchodku) a vysvetlil mi, že vibrácie a klepotanie môže byť spôsobené tým, že jeden vstrekovač má skvelé hodnoty, no tie zvyšné 3 to až tak nemajú, a bohužial tam je nerovnováha. Ďakujem za akýkoľvek pohľad na vec, prípadne na radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.