Duben 10, 20187 r Mel sem to ve trech a ani v jednom nic, menil sem i cidlo rozdilu tlaku to hlasilo chybu to uz zoufale premyslel ze to odvezu do nemecka do servizu tam snad budou chytrejsi a navic divny je ze to kouří
Listopad 15, 20186 r Mohu se zeptat zkušenějších - na emisích jsem teď měl hodnotu kouřivosti 0,08 a ve výfuku mám lehounce saze. Před dvěma lety na emisích byla kouřivost 0,02. Mám motor CFHC (2012), 180 tis. najeto. Může to být prasklým DPF? Při zcela funkčním DPF by měla být hodnota kouřivosti 0,00 - 0,01 a výfuk kovově čistý, je tak? Jak může dojít k poškození DPF? Může to nějak ovlivnit řidič třeba stylem jízdy nebo nějak jinak?
Leden 9, 20196 r Vyřešeno to není. Odpovím si proto sám. Skutečně lehké propouštění může být po letech provozu způsobeno průsakem okolo jádra filtru přes již trochu opotřebované těsnění, které má izolační a tlumící funkci. Opravdu lehký průsak, projevující se jen trochu špinavým kapesníkem nemá na provoz DPF a průběh regenerací vliv, ale při měření kouřivosti by již mohl vzniknout problém. Kouřivost se 100 % funkčním DPF nikdy nepřesahuje 0,05. Nově stanovený plošný limit pro vozidla s DPF ve výši 0,25 od 1. října 2018 je tedy stále benevolentní a celkem rozumně umožňuje projít vozidlům s opravdu lehkým průsakem (např. skrze těsnění kolem filtru). (AutoEXPERT 12/2018) Upraveno Leden 9, 20196 r od Djef
Duben 29, 20196 r Mám Yetiho 103kw, 2,0TDI CR CFHC... malinko špinavý kapesník ve výfuku mám taky.. najeto 56000.... jezdíme krátké ale i dlouhé tratě min.2x za týden....Přemýšlím, že hodím dpf na vyčištění do labiny na AV ČR... ale asi bude lepší si to zajet změřit na emise a pak se uvidí...
Květen 1, 20196 r trocha špíny tam bude vždy nesmí to být jak v komínu, vyhazuješ prachy oknem a riskuješ poškození zdravého filtru. Nerýpej do něčeho co funguje !
Červen 27, 20196 r Zdravíčko lidi, povedlo se někomu vyřešit to kouření při regeneraci a černý výfuk. V autorizovaném servisu neví. Diagnosticky vše v pořádku, regenerace také probíhá, ale kouři, od toho je prý černý výfuk, jde tam asi moc nafty na vypalování. Na emisích vše ok (kouřivost 0,04). Řeším už dlouho bez větších úspěchů. Zatím zajišťuji kontrolu a přehrátí softwaru (autorizovaný servis neumí, je tam prý nejaktuálnější a tím to hasne), pak kontrola vstřiků, egru a nakonec asi výměna dpf. Tak jestli už někdo nevyřešil a nepomůže mi zjednodušit hledání příčiny. Moc dík.
Červen 28, 20196 r Jestli tam máš DG Sw tak ten ve spojení s už starším DPF filtrem výrazně zvyšuje začernění výfuku. Pokud emise ok a filtr se neregeneruje příliš často tak to neřeš nemá to smysl.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.