Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Mel sem to ve trech a ani v jednom nic, menil sem i cidlo rozdilu tlaku to hlasilo chybu to uz zoufale premyslel ze to odvezu do nemecka do servizu tam snad budou chytrejsi a navic divny je ze to kouří 

Jestli má saze ve výfuku tak je filtr prasklý... 

  • 7 měsíců později...

Mohu se zeptat zkušenějších - na emisích jsem teď měl hodnotu kouřivosti 0,08 a ve výfuku mám lehounce saze. Před dvěma lety na emisích byla kouřivost 0,02. Mám motor CFHC (2012), 180 tis. najeto. Může to být prasklým DPF? Při zcela funkčním DPF by měla být hodnota kouřivosti 0,00 - 0,01 a výfuk kovově čistý, je tak? Jak může dojít k poškození DPF? Může to nějak ovlivnit řidič třeba stylem jízdy nebo nějak jinak?

  • 1 měsíc později...

Již vyřešeno

Upraveno od Pejsi
Již vyřešeno

  • 2 týdny později...

Vyřešeno to není. Odpovím si proto sám.  Skutečně lehké propouštění může být po letech provozu způsobeno průsakem okolo jádra filtru přes již trochu opotřebované těsnění, které má izolační a tlumící funkci. Opravdu lehký průsak, projevující se jen trochu špinavým kapesníkem nemá na provoz DPF a průběh regenerací vliv, ale při měření kouřivosti by již mohl vzniknout problém. Kouřivost se 100 % funkčním DPF nikdy nepřesahuje 0,05. Nově stanovený plošný limit pro vozidla s DPF ve výši 0,25 od 1. října 2018 je tedy stále benevolentní a celkem rozumně umožňuje projít vozidlům s opravdu lehkým průsakem (např. skrze těsnění kolem filtru). (AutoEXPERT 12/2018)

Upraveno od Djef

  • 3 měsíce později...

Mám Yetiho 103kw, 2,0TDI CR CFHC... malinko špinavý kapesník ve výfuku mám taky.. najeto 56000.... jezdíme krátké ale i dlouhé tratě min.2x za týden....Přemýšlím, že hodím dpf na vyčištění do labiny na AV ČR... ale asi bude lepší si to zajet změřit na emise a pak se uvidí...

trocha špíny tam bude vždy nesmí to být jak v komínu, vyhazuješ prachy oknem a riskuješ poškození zdravého filtru. Nerýpej do něčeho co funguje !

  • 1 měsíc později...

Zdravíčko lidi, povedlo se někomu vyřešit to kouření při regeneraci a černý výfuk. V autorizovaném servisu neví. Diagnosticky vše v pořádku, regenerace také probíhá, ale kouři, od toho je prý černý výfuk, jde tam asi moc nafty na vypalování. Na emisích vše ok (kouřivost 0,04). Řeším už dlouho bez větších úspěchů. Zatím zajišťuji kontrolu a přehrátí softwaru (autorizovaný servis neumí, je tam prý nejaktuálnější a tím to hasne), pak kontrola vstřiků, egru a nakonec asi výměna dpf. Tak jestli už někdo nevyřešil a nepomůže mi zjednodušit hledání příčiny. Moc dík.

Jestli tam máš DG Sw tak ten ve spojení s už starším DPF filtrem výrazně zvyšuje začernění výfuku. Pokud emise ok a filtr se neregeneruje příliš často tak to neřeš nemá to smysl.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.