Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dobrý den,

mám problém se svoji Fabií rv.2001 1,4MPi/50kW.

Přibližně po 15km po nastartování auto chcípne a nejede. Nejde nastartovat, musím počkat tak 15 minut a potom je možné ujet tak 10km, než to začne znovu.

Kontrolky neukazují žádnou závadu, auto bylo 2x měřeno na počítači, který také neukázal žádnou závadu.

Tyto věci už byly na zkoušku vyměněny:

- jednotka motoru

- škrtící klapka

- čidlo teploty vzduchu

- Halův snímač teploty

- čidlo vody

- zapalovací lišta svíček

A problém stále přetrvává. Nesetkal se někdo s něčím podobným?

Děkuji za radu.

Vloženo

DLE POPISU TO VYPADA NA ZAPEKLITOU SITUACI, JAK RIKAM JA TZV. LABORATORNÍ PRÁCI-NEPORADÍM TI ALE PREJU TI AT SE TO BRZO VYRESI,PROTOZE MOC DOBRE VÍM, JAKÝ TO JE MÍT TAKOVÝ PROBLÉMY S AUTÍČKEM. B)

Vloženo

No těžko radit něco podobneho mi dělala felina a byla zasrata nádrž takže bych skusil vyměnit filtr paliva a do nadrže nalejt nějakej ten připravek na čištění pal.soustavy mě pomoh Velfobín.Taky mně to chciplo a po 10min to zas jelo.Vyděl bych to na vodu nebo nečistoty v nadrži.Teď jsem dělal kámošovi Ibizu 02 podobnej problem v servisu na skoušku vyměnili vstřikovače a furt nic.Tak jsme vyměnily filtr a koupil něco od Aralu a je pokoj.

  • o 2 týdny později...
Vloženo
vy ste snad nejezdili se starejma autama ze se tak divite?

motor je porad motor

Ale jezdili. moje stará š100 mi s teplým motorem chytla snad na první jiskru z rozdělovače.

Ale jinak má fábka mi taky hůř startuje za tepla - chce to nechat dýl točit.

Vloženo

2 vikino 1: škrtící klapka snad ne. Myslím, že tento problém se citelněji projevuje u konstrukčně starších motorů. Hlavně 1,4MPI 44 i 50kW-vždyť to jsou motory konstrukčně převzaté a předělané z Feldy 1,3, která tímto neduhem trpěla taky. A taky jsem to u ní řešil lehkým přišlápnutím plynu při startu, protože jinak by to nechytlo ;) A za celou dobu, co jsem ji měl, se nikdy nic nestalo. 2,0MPI (8V) je konstrukčně obdobně "přežitý" motor, nebude to tedy celkově více konstrukcí motoru???

Jinak si myslím, že u těch motorů, co popisujete, je to normální stav, nic čím by se člověk musel znepokojovat -_-

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

No, mal som úplne ten istý problém, že pri zohriatom motore nie a nie naštartovať.

Mám 1,4 MPi a problém na diagnostike ukázal najprv štartovaciu lištu (cca 3500 SKK) a potom čidlo (cca 500 SKK). Je to to čidlo, čo ukazuje teplotu chladiacej zmesi. Vysvetlil mi to znamy tak, že pokiaľ čidlo pri zohriatom motore ukazuje vyššiu teplotu ako je dovolená (aj ked ti ručička ukazuje 90°), tak ti nedovolí naštartovať.

Ešte kým som nebol v servise, tak som to poriešil tak, že na cca 5 min. som otvoril kapotu a potom to už išlo.

Vloženo

Pánové nemáte někde rozkres tohoto motora, jde mi o to, kde jsou silnetbloky.

Když se opřu o motor tak, mi tak zvláštěn vrže. Je to slyšet i za jízdy. Chtěl bych ty silentbloky promazat silikonem. Prosím poraďte... Kdyby byl obrázek ještě lepší...

Vloženo

Sisi isty že sú to silentbloky? Mam taky isty motor a tiez mi ti divne šuští ale napadlo ma či to ne rozvodova retaz, inak tu gumu by som nemazal silikonom lebo ten narušuje štruktúru gumy ( skor starne )

Vloženo
Sisi isty že sú to silentbloky? Mam taky isty motor a tiez mi ti divne šuští ale napadlo ma či to ne rozvodova retaz, inak tu gumu by som nemazal silikonom lebo ten narušuje štruktúru gumy ( skor starne )

Nevím jak přesně mu to vrže, ale jinak řetěz a jedno z ložisek už mám vyměněné...ale myslím, že řetěz a silenblok by poznal, zní to úplně jinak...

Vloženo

Jestli můžu přidat vlastní zkušenost, měl jsem 1.4 44kW 2001 a jednu dobu začalo to povrzávání, mám u baráku takovej dojezd ke křižovatce z kopce na stopku a je to tam takový uskákaný samá mulda a tam se to projevovalo nejvíc při brždění. Zjistil jsem že to nejspíš bude ten silenblok na pravé straně co drží motor, taky mně odrazovali že ta guma odejde když tam něco nastříkám. Ale udělal jsem to a pazvuk zmizel a s gumou se nic nestalo. Pak jsem auto prodal, tady u nás ve městě a s novým majitelem jsem nedávno mluvil, jak auto šlape a to už má najeto kolem 120.000km říkal, že zatím nic moc neinvestoval - desky kotouče apod.

Pravda ale je, že já jsem musel jako jediný problém vůbec, řešit výměnu rozvodů a to už v 60.000km. Chrastili hrozně a předstih byl rozkolísaný až hrůza. Po výměně to byl zvukově jiný motor a ten zvuk už vydával od novoty, samozřejmě míň, ale přece.

Vloženo

Asi se to tu už probíralo, ale seděl jsem před chvíli ve své fábce, rv 2000 1,4 MPI 50kW, a při neutrálu se tak po cca 4s zaklepe volant, i to cítím v sedadlech a řadící páce, je to to, jak říkáte, že to zmizí třeba lepšími svíčkami, to zaklepání se?

díky

Vloženo

asi bych ti měl napsat - najdi si to, je toho tady fakt plno. Ale protože sám jsem to hodně řešil, tak alespoň málo.

U tohodle motoru je to normální ( je to lambdou, pořád si pohrává s klapkou..) jde to částečně zmírnit, ale jen trochu. Obecně - vyčistit škrtící klapku, nové svíčky, úprava řídící jednotky, ..

Vloženo

Rozvoďák je měněnej asi před 10 tisici, klapání se projevuje až při ohřátém motoru, kontroloval jsem ten dekl pod motorem-tím to není, tak se bude muset jít do toho servisu, nevíte v Praze o nějakém, kam by se člověk nemusel bát dát auto prohlédnout?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...