Duben 30, 20169 r Autor Ale servis vůbec neargumentuje tím, že jsem nic nepodepsal, to je spíš má výhoda. Pulux: Podle mně diagnostiku v rámci reklamace musí hradit ŠA. Je to jen nástroj, jak zjistit, zda v ŘJ je nějaká uložená chyba. Moc děkuji za názory. Pokud se někomu stane, že měl podobný problém, tak ať to tady časem hodí.
Duben 30, 20169 r Pokud došla faktura, prvně bych chtěl vidět objednávku. A pokud vše proběhlo ústně, tak bych je jen upozornil, že jsem žádnou diagnostiku neobjednal. Odesláno z mého SM-G800H pomocí Tapatalk
Květen 1, 20169 r Já jsem chtěl jenom říct, že kdyby jsi měl doklad o reklamaci, nemůže po tobě někdo chtít nějakou dodatečnou platbu s kterou si nesouhlasil. Takhle je to patová situace, ani ty ani servis nemáte nic v ruce. Což může bejt samozřejmě výhoda, ale i nevýhoda ;-)
Květen 1, 20169 r Ma zkusenost s reklamacemi v Skodovce je, ze temer nikdy nedavaji zadny protokol o reklamaci, pokud si ho clovek sam nevyzada. To muze byt vyhoda i nevyhoda. Sam jsem ho nikdy nechtel, neni to na nic potreba, pisemne bych to zadal az v pripade neuznane reklamace, aby se to dalo nejak dale resit. V tomto pripade je to jednoznacne vyhoda. Neni nic pisemne = nic si neobjednal = nic nazaplati.
Květen 1, 20169 r dájí ti protokol o tom, že dáváš auto na garanci. Až ti auto vrátí z reklamace, tak si musíš přinést ten svuj protokol a oni ti to tam dopíšou a podepíšou se že ti auto vrátili opravený, popřípadě ti vytisknou nový... Upraveno Květen 1, 20169 r od kokta7
Květen 1, 20169 r Autor Ano, tak by to mělo fungovat, ale moc ochotně to většinou nedělají, jejich argument je ten, že je vše uloženo a zálohováno v info systému ŠA, kde se dá veškerý průběh reklamací a oprav vyhledat. Dávají to pouze na vyžádání a ne automaticky.
Květen 1, 20169 r Me nikdy nic takoveho nedali a vsechny reklamace uznali. Pisemne jsem to mel jen jednou na vlastni vyzadani, kdyz jsem si nebyl uplne jisty vysledkem.
Květen 1, 20169 r Vzdy jsem dostal protokol a v nem popsano co reklamuji a zapsane kilometry a stav nadrze a po vyzvednuti vozidla protokol o vyzvednuti a vyjadreni opravy Nikdy tam auto nenechavej bez protokolu. Priklad: das auto na reklamaci na nejake vibrace v interieru, nedaji ti protokol a v nem zapsano kolik je stav nadrze atd. , tu ti vyjezdi a ty nemuzes nic protoze nic nemas v ruce Upraveno Květen 1, 20169 r od Stano-RS
Květen 1, 20169 r Kdyz se tam nechava auto, tak se samozrejme papir dava, kde je jen napsano, co budou delat a ze je to v ramci reklamace, ale drtiva vetsina reklamaci se resi tak, ze se prijede, oni si napisou, pripadne vyfoti, jde to do Skodovky a x dni se ceka. A autem se zase odjede.
Červen 17, 20169 r Tak se také přidám do sekce reklamatérů a prudičů Škodovky Docela dlouhou dobu jsem řešil problém s vrzajícím střešním oknem, nepomohl ani oficiální postup ze Škodovky s povolením upevňovacích šroubů, promazáním a následným utažením, poslední třetí reklamace byla vyřešena včera, ale řekněme až po "větším" tlaku z mé strany....těm lidem v servisu se fakt nechce vyvíjet žádná aktivita navíc. No po mé drobné urgenci, světe div se, si v MB vzpomněli, že podobný problém kdysi dávno řešili a že na vině je napružený plíšek u střešního okna v prostoru nad řidičem, který když je napružený více než má být, tak vrže o další plechy a také lupe...celkově to pak může způsobit i další vrzání okna...aktuálně cca po 300km je auto tiché a nikde nic nevrže ani nelupe ... ťuk, ťuk,... Tak doufejme, že to dá pokoj. Upraveno Červen 17, 20169 r od Bladik
Červenec 27, 20169 r Ja mam další novinky - vrže pravé zrcátko při sklapení- stále nefunguje otvírání kufru nohou- odchlipla se chrom lišta. Rozdíl na pravé vs levé strane tak půl centimetru.Bída
Říjen 13, 20168 r V 27. 7. 2016 at 22:14, homy napsal: Ja mam další novinky - vrže pravé zrcátko při sklapení - stále nefunguje otvírání kufru nohou - odchlipla se chrom lišta. Rozdíl na pravé vs levé strane tak půl centimetru. Bída Tak jsem byl na prvním servise (výměna oleje v 22tkm). Otvirání kufru nohou už funguje, naučil jsem se správný kop. Lištu v rámci reklamace vyměnili. Jednou se mi ozvala po přejezdu příčné nerovnosti náprava, tak jsem to nahlásil a vyměnili to taky, takže za mě se vracím do spokojeného modu
Říjen 13, 20168 r trošku jsem tomu pomohl, že se to řidičovi opakovaně stalo:-) co je podstatný, že se to alespon 1x projevilo. Dělali to samostatný den, spolu s ostatními věcmi nestíhali, dle mě to zabereme nějaké hodiny
Listopad 21, 20168 r Pozdravujem...., 1.4tsi, 110kw ACT, 6M od asi 1000km pozorujem puknutie ked pustam spojku. Na 90% sa vzdy prejavi puknutie, raz hlasnejsie, raz menej. Nejde to od pedalu ale z motorovej casti. Na teplote alebo prevadzkovej teplote nezalezi. Dealer prvu reklamaciu zamietol s odovodnenim; nejedna sa o zavadu, je to bezny jav pri uvolneni spojky dochadza k roztoceniu predlohovanej hriadele a nasledne k vymedzeniu vole lozisk a ozubenych kolies ako aj samotnej hriadele. Vasu reklamaciu tymto povazujeme za neopodstatnenu... Po 2000km je to viac pocut. Planujem ho opatovne reklamovat a trvat na odstraneni zavady.. Co si o tom myslite? Stretol sa s tym niekto?
Prosinec 9, 20168 r 30 tis servis + reklamace nějakých závad: uznáno - bouchání od zadní nápravy, prý bouchal nějaký plechový kryt o nápravu, nevím, ale zatím dobré neuznány nefunkční stěrače vpředu i vzadu - prý stěrače jako gumový díl mají záruku jen 1/2 roku. Je to tak? neuznán bordel ve světle (zástupce fauny pavoukovitých), prý světlo není hermeticky uzavřený systém. Co mě ale naštvali, že tam ten bordel nechali. Čert už vem tu záruku na to, ale měli tam auto 2 dny, dnes v 10 volali, že už to mají hotové a když tam v 16 přijedu, zjistím, že na půlku věcí se vyprdli. Už mě tam tedy neuvidí. Neopraveno foukání do kabiny - jakoby pootevřené okno, neopraveny a neseřízeny ostřikovače, špinění motoru je vůbec nezajímalo.....
Prosinec 9, 20168 r Jak dlouho to auto prosím máš a co je to za skvělý servis?Odesláno z mého LG-H960 pomocí Tapatalk
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.