Přejít na obsah

Možnosti kódování u OIII


Pawouk

Doporučené příspěvky

před 1 hodinou, GoRingo napsal:

Zdravím,

nebyl by někdo z MS kraje (Ostrava, okolí) na nakódování OIII MY2017 LK Amundsen - zájem bych měl o protočení ukazatelů, poodjetí el. sedadla při nástupu (Easy Entry), ztlumení LED při odbočovacím signálu, případně jízdní profily, pokud budou v BCM.

Díky

 

Ja len mimo misu, ale v LK nie je automaticky Columbus?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 9/12/2016 at 21:42, michal2009 napsal:

Díky za tip, včera nakódováno & adaptováno rychle a bez problémů u MaroCZ na MY2017 OIII LK:

pohasnuti LED pri blinkru

CH & LH pres mlhy

Easy Entry (poodjetí sedadla při nástupu / výstupu)

Staging

LapTimer

Zapnuti indikace rezimu ventilatoru v rezimu AUTO 

Automaticka aktivace zadniho stěrače

Zamknutí auta při nastartovanem motoru

Uprava jasu AC displeje.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

byl by tu někdo, kdo by uměl dokódování v Pardubicích a okolí (popř. i někam dojedu, např. HK, Vysočina, Praha, ale preferuju samozřejmě co nejblíž...):

- změna citlivosti plynového pedálu (kratší prodleva, jako u Audi);

- zrušení AM pásma;

- LED osvětlení interiéru;

- světelná houkačka na mlhovky;

- prodloužení asistentu rozjezdu do kopce;

(popř. ještě skryté servisní menu Columbus)

Byl jsem kdysi u Ferdy a ten byl super, ale mám to do Strakonic přeci jen trochu z ruky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ses takovej cholerik? [emoji4]

Mel jsem tu samou obavu v mem vlakne... a ze ty xenony co jsou v octe ted uz zas tak moc nachylne na opotrebeni svetelnou houkackou nejsou...

Ja bych si chtel nechat deaktivovat blinkry a ukazovat smer jizdy rukou ven z okynka. Prece si nebudu devastovat zarovky. :-D


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja bych jen dodal info, mozna nekteri nevi, ale pokud nekdo u me chce vypnout svetelnou houkacku a chce je na mlhy, tak mu je nakoduji jen za denniho sviceni .... za normalniho sviceni potkavacima blika normalne xeny

 

dalsi vec, je to od kazdeho rozhodnuti co a jak chce nakodovat, nekdo chce zapnout 2 mlhovku a pak sviti kazdemu do oci, protoze nevi jak se chovat v kolone aut, nebo nekdo chce zapnout dalsi 2 brzdove svetla, coz mi prijde daleko vetsi pitomost, nez svetelna houkacka na mlhy ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To, že světelná houkačka má určitě degradující dopad při používání na xenony je vlastnost, která by měla být obecně známa. Xenon je výbojka, která se musí pro to krátké zasvícení celá nastartovat. Tj. rozhodně to nedělá dobře ani té výbojce ani startéru, hlavní důvod, proč to neměnit je, že je to tak homologované výrobcem a jakákoliv úprava v tomto směru s novými pravomocemi PČR může znamenat sebrání TP a nutnost absolvovat STK. 

 

Možné řešení je zapojit to ovládací relé garážových vrat například na brzdová světla. Tj. před garáží jen zabrzdím. Relé se bude spínat, takto zapojené, násobně častěji, ale určitě je zatím v záruce a cena relé je rozhodně nižší než cena výbojky(pokud to chci opravdu nějak řešit).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To, že světelná houkačka má určitě degradující dopad při používání na xenony je vlastnost, která by měla být obecně známa. Xenon je výbojka, která se musí pro to krátké zasvícení celá nastartovat. Tj. rozhodně to nedělá dobře ani té výbojce ani startéru, hlavní důvod, proč to neměnit je, že je to tak homologované výrobcem a jakákoliv úprava v tomto směru s novými pravomocemi PČR může znamenat sebrání TP a nutnost absolvovat STK. 
 
Možné řešení je zapojit to ovládací relé garážových vrat například na brzdová světla. Tj. před garáží jen zabrzdím. Relé se bude spínat, takto zapojené, násobně častěji, ale určitě je zatím v záruce a cena relé je rozhodně nižší než cena výbojky(pokud to chci opravdu nějak řešit).

A zaroven plati, ze vse, co se pouziva, se opotrebovava. A kdyz je jedno svetlo urceno ke sve funkci a jine zase ke sve funkci, asi by se to tak melo nechat, ne? Zvlast, kdyz to ma primou souvislost s provozem. S tim rele vrat na brzdova svetla to je dobry. Slo by to treba dat na vystrazny trojuhelnik?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, ferda25 napsal:

To, že světelná houkačka má určitě degradující dopad při používání na xenony je vlastnost, která by měla být obecně známa. Xenon je výbojka, která se musí pro to krátké zasvícení celá nastartovat. Tj. rozhodně to nedělá dobře ani té výbojce ani startéru, hlavní důvod, proč to neměnit je, že je to tak homologované výrobcem a jakákoliv úprava v tomto směru s novými pravomocemi PČR může znamenat sebrání TP a nutnost absolvovat STK. 

 

Možné řešení je zapojit to ovládací relé garážových vrat například na brzdová světla. Tj. před garáží jen zabrzdím. Relé se bude spínat, takto zapojené, násobně častěji, ale určitě je zatím v záruce a cena relé je rozhodně nižší než cena výbojky(pokud to chci opravdu nějak řešit).

 

nebo, kdo nema combik, popr elektricke ovladani 5. vrat, sehnat si tlacitka a napojit to na to

 

jinak Ferdo, cekal jsem od Tebe trosku vice, napojit na brzdova svetla je podle me pitomost, ale mozna se pletu ... nicmene u me situace, kdy do garaze couvam a mam ji do mirneho kopce a jeste couvam z ulicky, potrebuji nekolikrat seslapnout brzdu, cili u garazovych vrat by to byl koncert otevirani/zavirani, nehlede na to, ze mam DSG

Editováno: , autor: MaroCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2MaroCZ: To, že by se světelná houkačka kódovala na přední mlhovky pouze při denním svícení, je mi jasné. Při normálním svícení už xenon svítí a dálkové světlo je pouze otázka naklopení paraboly, takže tam nemám důvod to měnit.

Jinak je to přesně, jak píše Ferda, té výbojce ani startéru to prostě z principu nemůže dělat dobře a nic na tom nemění fakt, co si o tom myslí někteří zakomplexovaní jedinci, kteří navíc porušují pravidla fóra citováním předcházejícího příspěvku (a blinkry, které se nám tady snaží vtipně předhodit, jsou opravdu něco jiného, než výbojka, nehledě na to, že ty mám navíc v LED). :-P

Na brzdy bych to ve svém případě také nedával, taky tu brzdu potřebuji sešlápnout během najíždění a zajíždění do garáže víckrát.

Takže se s někým, koho budu mít poblíž, na tom domluvím, ale holt si používání světelné houkačky odpustím před švestkama :-)

Víc bych se v tom tady nepatlal, tohle je téma o kódování, ještě naštveme moderátora :-)

Editováno: , autor: kmozis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omlouvám se, že jsem navrhl první řešení co mě napadlo a je pravda, že nebylo úplně dokonalé....

 

Pokud bych na to použil nějaké tlačítko, tak by to bylo zřejmě tlačítko Start/Stop(to je skoro na každém autě - spíná kostru)....jen to bude nutné ještě doplnit o relé na svorce 15, místo na toto relé je na hlavním pojistkovém boxu víc než dost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...