Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Ano, taky 2,5 (17'). Je to za mě OK.

2,3 komfort 2,6 eco (nemám DCC)

Leto R19

Zima R17

ja tez na eco, alebo na inych autach +0,2

 

  • 2 týdny později...

Rozdiel v spotrebe 2,2 vs 2,6 cca 0,1l/100km, ale otras na 2,6 ako to mlati. 

2,2 ? A to máš jako nejnižší na štítku ? Pokud ano, nemám námitek, pokud ne tak více namáháš a opotřebováváš bočnice pneu.

Za mě je to fakt málo s přihlédnutím k tomu, že většinou nejezdím sám : (viz štítek na mém 2,0 TSi/206 kW):

tlak.thumb.jpg.fe18032ef0d7a29c7e165e63df34807d.jpg

Aktuálně mám 2,5 vepředu a 2,7 vzadu a žádný problém na 18" s mlácením nemám.

 

S tymi stitkami je to take osemetne. Tie udaje sa menia v priebehu vyroby :)

 

Na S3 Combi predFL som mal podla stitku fukat predne na 2,2.

Na S3 Lift FL mam predne fukat podla stitku 2,5. 

Pritom mam identicky motor 2,0TDI 110kW.

 

 

20230308_123018.jpg

To bude asi v pořádku - záleží zřejmě na hmotnosti daného vozu ( a ta je v závislosti na výbavě různá i při stejné motorizaci).

Upraveno od stanmar
doplnění textu

Řešíte tady desetiny a kontroloval si někdy někdo tlakoměr, jak dobře ukazuje???

Přesně.My máme kalibrovaný měřák a jeden borec donesl na kontrolu 5 klasických ručních pneuměřičů a to byla sranda,jaký měly rozptyl...

No právě...

Používám aktuálně tento

pneum.thumb.jpeg.bd25fea93f3208239f2ca689ab494323.jpeg

ale jestli měří přesně nevím.

Mám stejný, stále funkční, přesnost též neznám a  je se mnou velmi dlouho, myslím že mi měřil tlak už na Š 105

Upraveno od Mira96

No kdo toto nemá, tak to je nejspíš druhorozený syn, na kterého nedošlo :-)

Ja používam kompresor od Xiaomi a následne kontrolujem profi meračom od Kovo Brno :D

Profimerak muze bejt jakej chce jestli neni kazdorocne kalibrovanej tak muze merit stejne na hovno jako z tesca za 150,- 😀

Tak minimálne 30 rokov ma :D

  • 1 rok později...

Zdravim, na infotainmentu mam neco jako "Kontrola tlaku v penumatikach", vysvetleni ze to mam zkontrolovat podle tabulky manualne a pak tlacitko "SET",
To znamena ze mereni (kontrolu tlaku) mam pres ABS a pri nakupu nove sady kol nemusim brat jednotlive merice do kazdeho kola. Chapu to spravne?

Diky moc.

 

 

 

Ano. Měří to rozdíl v otáčkách kol. Upuštěný má menší obvod a tím pádem se točí rychlejc. A při určitým rozdílu se rožne hláška. 

 

  • 4 měsíce později...
V 14. 7. 2016 na 18:23, Plzeňáček napsal:

Tady zadna elektronicka cidla jako v Hnujdae nejsou, hlida to pouze zmenu otacek kola oproti ostatnim, coz bere data normalne z cidel a jednotky ABS, takze se nic kodovat nemusi.

No právě toto téma jsem hledal. Tak se potřebuji zeptat a musí tam být ty TPMS měřiče tlaku nebo nemusí? Děkuji.

Nemusí, stačí obyčejné bezdušové ventily.

V 8. 3. 2023 na 17:20, stanmar napsal:

No právě...

Používám aktuálně tento

pneum.thumb.jpeg.bd25fea93f3208239f2ca689ab494323.jpeg

ale jestli měří přesně nevím.

Mám ten samý a kdysi se to zkoušelo a srovnávalo , tak prý údajně je nejlepší nejpřesnější měření 

Před hodinou, roman63 napsal:

Nemusí, stačí obyčejné bezdušové ventily.

Tak to moc velké díky , já totiž teď kupoval nové kola + pláště a jeden známý mě tvrdil taky že to tam k ničemu není, tak jsem to vzal bez těch TPMS nesmyslů. Tak díky.

pokial na starych kolesach maš TPMS a na novych mat nebudeš tak ti bude svietit kontrolka tlaku pneu a pokial to neodkoduješ tak to nezhasne.  daj fotku ake maš ventilky na starych.

Pokud jedna kola mají TPMS ventily, tak i druhý sada musí mít TPMS ventily. Naštěstí škodovka v 99% případů používá nepřímý způsob měření tlaku (přes ABS), takže TPMS ventily jsou u škodovek docela raritou a používají se běžné bezdušové ventily..

Tak rarita to byla u škodovky doteď. Přímé měření RKDS teď už u nových aut začíná být čím dál častěji(u vyšších tříd). Jestli je na autě přímé měření tlaku v pneu RDKS z výroby, tak nová kola je musí mít taky, případně je domontovat.

Priame meranie je u Škodovky už nejaký čas voliteľná výbava. Ak si za to nepriplatíš, tak máš klasicky meranie cez ABS. U Superb III bol v konfigurátore príplatok za priame meranie 140 € (v roku 2022). Vzhľadom na to, že tie senzory sú zbytočná starosť a výdaje navyše, málokto si zvolil auto s týmto príplatkom.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.