Publikováno Červenec 5, 20169 r Ahoj, dnes při jízdě motor přestal táhnout, jakoby bylo nefunkční turbo. Při sešlápnutí plynového pedálu vynechává, cuká a nejde vytočit nad 4 000ot/min. Diagnostika vypsala chybu P2293 - Fuel pressure regulator 2 performance. Může být příčina i někde jinde než zrovna ve vysokotlakém čerpadle? Jde o motor CDAA, r.v. 09.
Červenec 6, 20169 r ani tak v čerpadle, ale asi jen v regulačním ventilu N276 (ten je bohužel součástí čerpadla).... Není to někde jen přicpaný (filtr paliva).... http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18725/P2293/008851
Červenec 7, 20169 r Autor Kdyby to bylo přicpaný, tak by asi nejela ani nízkotlaká větev, pokud se nemýlím. Filtr vypadá nově, ale pro jistotu ho taky vyměním. Pro jistotu jsem sundal čerpadlo a zkontroloval i zdvihátko ventilu a vačku. Vše vypadá v pohodě. Takže koupim čerpadlo s filtrem a uvidim, co z toho vznikne.
Červenec 13, 20169 r Autor Čerpadlo vyměněný a auto jelo v pohodě pár metrů, posléze pouze na tři válce. Nepálil druhý válec, po záměně cívek z druhého válce na třetí nepálil tento, to samé na čtvrtém. Takže objednána cívka... snad už vyjedu.
Září 14, 20168 r Autor Ahoj, potýkám se s problémem asi s regulací turba u motoru CDAA. Jde o to, že když jedu konstantní rychlostí (rychlost, rychlostí stupeň, teplota a ani otáčky nemají vliv), tak pokud chci lehce zrychlit, motor škube a vibruje, jakoby se turbo rozhodovalo jestli foukat nebo ne a po přidání více plynu se to utrhne a akceleruje dál úplně v pohodě. K tomuhle můžu jen dodat, že jsem vyměnil elektromagnetický vypínací ventil turba, jehož membrána byla protržená, ale problém to nevyřešilo. Diagnostika žádnou chybu nepíše. Náhodou délky a průměry podtlakových hadiček nevíte? Rád bych je preventivně vyměnil. Díky za rady.
Září 14, 20168 r Autor Mám ještě 3/4 nádrže Shell V-Power Nitro+ 95, takže to chvilku potrvá, než to vyjezdim. Nápad co by ten problém mohlo způsobovat?
Září 15, 20168 r To může být cokoliv. Něco podobného jsem měl kolem 2-2,5 tis. otáček po přeřazení. Dal jsem 100ku a byl klid. Pomohla i 95ka s VIFem. Asi karbon....
Září 15, 20168 r To je přece krávovina, řešit problém s chodem motoru tím, že natankuješ benzín s vyšším oktanovým číslem než vůbec motor má předepsaný a s nímž má fungovat. Co budeš tankovat až nepomůže ani stovka?
Září 15, 20168 r Uvádím 2 varianty. Koukni co je ve spalovacím prostoru karbonu. Můžou být zakarbované vstřiky i svíčky. Nevím jak dotyčný jezdí. Diag nic neukázal. A navíc tsi umí jak 95ku, tak 100ku.Pokuď tě napadá jiná rada pro začátek, sem s ní.
Září 15, 20168 r Autor Snažím se jezdit tak, aby otáčky neklesly pod 2000 ot. Mám to krátce, takže jak s tím jezdil předchozí majitel nevím. Pro začátek zkusím VIF a kouknu na svíčky.
Září 16, 20168 r V 14. 9. 2016 at 20:40, Ort napsal: Ahoj, potýkám se s problémem asi s regulací turba u motoru CDAA. Jde o to, že když jedu konstantní rychlostí (rychlost, rychlostí stupeň, teplota a ani otáčky nemají vliv), tak pokud chci lehce zrychlit, motor škube a vibruje, jakoby se turbo rozhodovalo jestli foukat nebo ne a po přidání více plynu se to utrhne a akceleruje dál úplně v pohodě. K tomuhle můžu jen dodat, že jsem vyměnil elektromagnetický vypínací ventil turba, jehož membrána byla protržená, ale problém to nevyřešilo. Diagnostika žádnou chybu nepíše. Náhodou délky a průměry podtlakových hadiček nevíte? Rád bych je preventivně vyměnil. Díky za rady. Aby se turbo roztočilo a začalo tlačit, musí ho taky něco roztočit. Pokud nebude nic hořet, nebude se turbo točit. Ale to je jen obecně. Na tu membránu toho prepouštěcího ventilu jsi přišel jak, to bylo v závadách? Na hadičky a preventivní výměnu bych se vykašlal, pokud auto projedeš různýmy režimy - částečný a plný zatížení - a turbo by nedávalo co je v požadavcích, hodilo by to error. Krom toho, jak je na tom rozvodový řetěz, původní nebo byl měněn s napínákem? Na 2009 už taky může být vytahán, to samý napínák. Když chceš začít zrychlovat a motor začne škubat, jaký máš otáčky a zařazenou rychlost? 1.8 jsou dost pružný, sice píšeš, že se snažíš držet nad 2000ot/min ale i tady může být problém. Ale teď koukám, že tady si řešil to samé a zatím bez výsledku. Vyřešils to? Není benzín, nemá co hořet, není turbo. Upraveno Září 16, 20168 r od rayx
Září 16, 20168 r Autor Membrána byla v závadách. Jaký je tam řetěz nevím, ale v roce 06/2011 byl vyměněn polomotor, v ELSE se píše důvod výměny jako - motor točí ale nastartuje. Dál se tam píše, že byl problém v napínáku, takže to skočený už asi bylo. Jak jsem psal v prvním příspěvku, nemá to vliv na zařazený rychlosti, otáčkách, teplotě motoru. Na druhou stranu mi příjde, že čím víc otáček, tím je ten prechod z vibrací rychlejší.
Září 16, 20168 r Koukni ve VCDS v motoru skupina 93, na 3tí pole syncronizaci vačky, při na startovaném motoru, dá to ilustrační info o natažení řetězu. P2P doporučuje prošlápnout plyn a nechat spadnout na volnoběch. 0-2 stupně jsou OK, 2-4 jsou na kontrolu a přes 4 je problém, vše vždy v mínusu. Taky bych se kouknul přes záslepku na spodním víku rozvodů na typ napínáku. Pokud to vibruje po přidání kdykoliv, nemá to benzín ( i toto může ovlivnit rozvodový řetěz, vytahaný ovlivní časování a tím i pohon benzínového čerpadla a tím vysokotlakou větev), co podávací čerpadlo v nádrži, běží? Jak vypadaj ty svíčky? Upraveno Září 16, 20168 r od rayx
Září 16, 20168 r Ort - není dovoleno vkládat stejné/podobné příspěvky do vícero témat, drž se tedy toho původního. Příspěvky přesunuty.
Září 16, 20168 r Autor před 11 hodinami, rayx napsal: Kabel nemám a v okolí taky nikdo není, zkusim nějaký servis. Mám pouze ruční VAG 5053 a ten mi v poli 3 ukázal hodnotu -83° a Bluetooth OBDII ELM327 s aplikací v mobilu, ale ten měřené hodnoty asi ani nezobrazuje. Čerpadlo v nádrži funguje, vysokotlaký čerpadlo je nový. Na svíčky se vrhnu až bude čas, víkend proprší a v týdnu nevím jak to stihnu.
Leden 27, 20178 r V 5. 7. 2016 at 22:10, Ort napsal: Ahoj, dnes při jízdě motor přestal táhnout, jakoby bylo nefunkční turbo. Při sešlápnutí plynového pedálu vynechává, cuká a nejde vytočit nad 4 000ot/min. Diagnostika vypsala chybu P2293 - Fuel pressure regulator 2 performance. Může být příčina i někde jinde než zrovna ve vysokotlakém čerpadle? Jde o motor CDAA, r.v. 09. Zdravím, asi mám stejný - podobný problém. Rozsvítila se mi oranžová kontrolka závady motoru, motor se přepnul do úsporného režimu - ztratil vkon, nejde "vytáhnout", na palub. počítači nehlásí teplotu oleje - nuly, déle točí startér než nakopnu. Po kontrole závad - malé tlaky vstřiku paliva - viz obrázek. Co by jste prosím doporučili? Hned výměna tl. čerpadla? SUP II, 2010, 1,8 TSi, 118Kw Díky. P.
Březen 25, 20178 r Autor V 15. 9. 2016 na 13:58, motosman napsal: To může být cokoliv. Něco podobného jsem měl kolem 2-2,5 tis. otáček po přeřazení. Dal jsem 100ku a byl klid. Pomohla i 95ka s VIFem. Asi karbon.... Tohle nepomohlo. V 16. 9. 2016 na 9:27, rayx napsal: Koukni ve VCDS v motoru skupina 93, na 3tí pole syncronizaci vačky, při na startovaném motoru, dá to ilustrační info o natažení řetězu. Tohle je -2,01°. Nad cca 2500 ot/min to nedělá. Prošel jsem internet a našel jsem, že pro manuální převodovku a přední náhon je nová verze softwaru ŘJ motoru 0050, která by měla odstranit trhání. Já mám 0030, tak snad to pomůže. Upraveno Duben 13, 20178 r od Ort
Květen 31, 20178 r Autor Abych to tu uzavřel. Proběhla aktualizace softwaru ŘJ motoru na novější verzi a to 0050. Ta úpně odstranila škubání auta jak při jízdě, tak i při rozjezdu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.