Duben 8, 201510 r Já jsem nakonec dal místo GRZ 1,4 55 Kw JLL 1,2 47KW a jezdím už 40 tis. km, pořád jsou to O2T
Květen 6, 201510 r Já jsem nakonec dal místo GRZ 1,4 55 Kw JLL 1,2 47KW a jezdím už 40 tis. km, pořád jsou to O2T Výměna GRZ za JLL proběhla bez problémů, vše sedělo? Zvažuju opačnou výměnu. Mám JUS na 1.2 47KW, ale převody jsou na můj vkus moc krátké. Rád bych proto vyměnil za GRZ (nebo ekvivalentní0 z 1.4 55KW. Pokud by někdo měl o výměnu zájem, ať se ozve. Ta moje má nalítáno cca. 60000km.
Květen 7, 201510 r Zdravím, asi mě čeká výměna převodovky (JUS) v mé Fabii 1. generace z roku 2007. Vzhledem ke klidnému, až důchodcovskému stylu jízdy bych rád spojil nutné s užitečným a získal delší převody. Mám možnost výhodně zakoupit převodovku LNR z Fabie 2. generace. Nikde jsem ale nenašel spohlivou informaci, zda-li jsou převodovky zaměnitelné a výměna půjde provést. Sedí šrouby na motor? Jak je to se snímačem rychlomeru g22? V technickém popisu převodovky LNR je napsáno, že snímač nemají, pokud je vozidlo vybaveno ABS. Moje auto sice ABS má, ale snímač na převodovce je. Půjde přemontovat, nebo je zbytečný? Díky moc za odpovědi. Upraveno Květen 7, 201510 r od setti
Květen 7, 201510 r ...osobne som to nikdy nerobil,takže ti len napíšem čo píše ŠA ... na tvoju motorizáciu BME,modelový rok 2007 sa montovali tieto prevodovky,respektíve sú zameniteľné Fábia I hatchback → GSB,JJL,JUS Fábia I sedan + Combi → JJL,JUS
Květen 7, 201510 r Právě JUS se dávala i do Fabie 2. generace, tak tajně doufám, že by to mohlo být kompatibilní. Ale chci mít jistotu než převodovku koupím.
Květen 7, 201510 r hej dávala a to do 1,2 HTP 51kW s kódmi motora: FII hatchback → BZG,CEVA,CGPA FII Combi → BZG,CGPA
Červen 3, 201510 r Nechci zakládat nové téma, tak to hodím sem. Mám motor AWY a převodovku GDN. Převodovku musím vyměnit a chci se zeptat, za co by byla zaměnitelná (kód), protože GDN momentálně nemůžu sehnat. Kdyby někdo zkušenější poradil, byl bych moc rád. Upraveno Červen 3, 201510 r od shakes
Říjen 9, 20168 r Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli je možno zaměňovat převodovky ve fábii mezi různými motorizacemi (případně které kombinace by šly). Mám fábii 1.4 16v 74kw (motor BBZ) a chtěl bych delší převody, tak přemýšlím o převodovce z fabie 1.9 sdi ( při 140 tacho cca 3200 otáček, jezdím totiž hlavně po rovné dálnici, takže bych ocenil vlastnosti z toho vyplývající, menší hlučnost a možná o trošičku lepší spotřeba, i když ta mě netrápí. O možných záporech vím, auto bude "línější", ale pro mě převažují klady. Myslíte tedy, že by převodovka pasovala? Našel jsem na internetu převodovky typu GDR a EYY (z sdi). Vím o tom, že šlo vyměnit převodovku na octávii I z 1.6 74kw na sdi převodovku, tak si říkám, proč by to nešlo u fábie... Tady na fóru se řešila jen možnost v rámci motorizace 1.4 16v (55kw na 74kw) Díky, Tom M.
Říjen 10, 20168 r já si myslím, že to technicky jde. Obojí jsou převodovky 02T. Jen si myslím, že měnit "benzínovou" převodovku za "naftovou", ještě k tomu u motoru, který táhne jen ve vysokých otáčkách, je blbost. O něco delší převodové stupně (čtyřku a pětku) při stejném poměru rozvodovky by ti měla zajistit skříň z 1,4 55kw 16V.
Říjen 10, 20168 r Je to tak jak píše Wittmann a myslím,že se to už tady někde řešilo. Z motorizace 55 kw budeš mít ty tvé vytoužené delší převody. Z menší spotřebou 100% nepočítej. Nevím no,každý by chtěl auto oživit,jen ty ho chceš lenivější. Abys nebyl zklamaný.
Říjen 10, 20168 r Díky za potvrzení kompatibility teoreticky. Ta záměna za 55kw se jeví jako zlatá střední cesta, ale stejně mě to láká s tou sdi převodovkou, při potřebě akcelerace není problém nižší stupně víc vytočit a pak čtyřka na sdi je cca moje stávající pětka, takže z toho sdi bych dostal 5.stupeň jako rychloběžný, který těch 130 udrží (navíc sdi má kolem těch 3300 otáček cca stejný krouťák jako 1.4 benzín ). Díky za reakce, ještě budu váhat, kterou variantu provést.
Říjen 10, 20168 r Díval jsem se na převody a teoreticky máš pravdu,no jak to bude v praxi nevím nevím. Pokud se pevně rozhodneš něco realizovat,tak určitě napiš a poděl se s námi o zkušenosti a poznatky.
Říjen 11, 20168 r Převody jsou jedna věc a druhá věc je poměr v rozvodovce. Možná by se to ale dalo nějak nakombinovat. Ona se stejně zachovalá SDI převodovka špatně shání, takže repas nebude na škodu.
Říjen 12, 20168 r Uvažuji o tom výhledově při nějaké větší opravě, zkusím ještě pohledat fakta a pokud to bude fungovat, tak to sem popíšu, třeba nejsem sám, hodně lidem nevyhovují tovární převody ve starších autech moc do rychla
Únor 22, 20196 r Zdravím.. Můžu vyměnit stávající převodovku typ EYW za GRZ...? Koupím převodovku EYW.. Děkuji za odpověď Tel. 722 097 553 Upraveno Únor 22, 20196 r od Ondřej Voříšek
Duben 14, 20196 r Nezkoušel jste někdo vyměnit převodovku u 1.2 47kw za “delší”? Jeden člen tu kdysi psal že dal na htp 6stupnovou převodovku z rapida, ale podrobnější info, jestli se s tím dalo normálně jezdit nebo to bylo jen na dálnici, jsem nenašel. Nemáte někdo zkušenosti s něčím podobným, aby při 5. stupni netočila 4000 ot/min?
Duben 10Dub 10 Ahoj, chci mít jistotu a zeptat se někoho zkušeného. Mám Fabií 2 combi -1.2 HTP 51kw ,r.v. 2008, kód motoru bzg a kód převodovky JUS. Jaké kódy převodovek mohu koupit? Pasují převodovky z jedničkové fabie? ( Šrouby, poloosy) ... Mohl bych tam dát převodovku z jedničkové fabie s kódem GSB? Díky všem
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.