Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
před 10 minutami, jakoubek_ napsal:

Zdravim,

osobne mi nejvic vadi design plastu vrchního kastlíku před spolujezdcem, ve Style vybave, dále zamrzi druhy klicek k autu v socialnim provedeni /celoplast/ první je castecne chromovany. Konektivita - nechapu, proc je na kazdou část jedna aplikace, asi cim vic aplikaci, tim lepsi... Jinak spokojenost. J.

u vrchního kastlíku mám problém ten, že odráží odraz panoramatické střechy a bočního okna...

druhý (a v mém případě i třetí) klíček je celoplast a je to fakt hnusný a divný...

do konektivity se dostávám postupně, takž ještě nemůžu zcela posoudit...   

Vloženo

Jj, leskly plast v zornem poli me nenadchnul, stresni okno jsme nebrali, uz s nim mame zkušenost z jiného auta. Ano, plastove klicky jsou divne, nastesti se alespoň nemuseji vyndávat z kapsy.

Vloženo

Tak něco podobného by šlo vyřešit například pomocí NFC nebo podobnou technologií, která by byla zabudována do telefonu. Stačilo by odsouhlasit „bezklíčové“ odemknutí pomocí aplikace a telefon by se přes bluetooth nebo podobnou srandu choval jako klíč.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Když jsem byl u prodejce a viděl tam vystavený kus za mega a čtvrt, překvapilo mě, že vnější plasty na boku vypadaly nějak vyšisovaně, jako když na ně deset let svítí slunce. Jedná se o specialitu první série, nebo je to u těchto plasťáků normální? :)

Vloženo

Tak toho jsem si nikdy nevšímal, ale faktem je, že na to auto reaguji asi jako na starou Lagunu. Taky jich je všude plno, není moc hezká a proto je naprosto nezajímavá :D

Vloženo

tak to já mám na ně asi smůlu, ale v Okolí Ostravy jich vidím minimálně. A hlavně mě to je buřt, jestli se na to někdo kouká a nebo ne, kupuju to hlavně pro své potřeby :-D

Vloženo

Sabiza:Má to už posední mercedes třídy E a třídy S po faceliftu a je to Digitální klíč.Přes aplikaci si můžeš ovládat i parkování,odemykání,atd.

U škodovky to má prototyp Superbu Caesar.

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Dobrý den, mohl by mi někdo znalý říct z čeho je ten lesklý plast, který má asi imitovat klavírní lak okolo řadící dsg páky a jsou z něj patrně i černé sloupky okolo oken? Umýval jsem auto zatím 2x nejjemnější rukavicí z ovčí kúže a utírám to sušícím ručníkem z mikrovlákna a už jsou tam škrábance. Zkoušel to někdo něčím přeleštit? Materiál je asi stejný na všech modelech ŠA a co jsem sledoval mají to poškrábané všechna auta. Kdybych to vzal do myčky tak to chápu, ale umývám to pomalu jak detaileři a stejně se to poškrábe... je to jen nějaký leštěný  plast bez nějaké povrchové ochrany?

Vloženo

Ano, je to jen plast, taky si při pohledu na sloupky u mé OIII zoufám, předchozí majitel ji zrovna nešetřil, jezdil jen do myčky a podle toho to taky vypadá..
Vyleštit se to bude dát a nějaký vosk to asi krátkodobě řešit trošku může, ale pokud potřebuješ 100% řešení, leda to nechat nalakovat, jinak se to řešit nedá, povrch je moc měkký..

Vloženo

_Denis_:  ... a jeste doplnim, ze myslim na skodu by nebylo po nalakovani dat na to nejakou folii ... Kdybych vedel, jak je to nachylne hned si ji dam ...ted uz je celkem pozde u me skoro po roce :)  

Vloženo

To jo, ale zase ta fólie tak o minimálně 20% snižuje míru odrazivosti povrchu, což u tak malých částí udělá docela velký rozdíl. Takže tam bych byl opatrný :) 

  • o 5 týdny později...
Vloženo

Jako čerstvý majitel přidám jeden příspěvek do diskuse, co mi na Kodiaqu vadí - malý kufr :)

 

Oblbnut reklamními články o "největším kufru ve své třídě" :blink: jsem byl tak trochu zklamán. Resp. záleží na tom, v jaké výbavě Kodaqa máte. Na zkoušku před objednáním jsem měl půjčeného Kodiaqa ve výbavě Ambition, tj bez rezervního kola a tam je kufr OK. Můj Kodiaq je ale ve výbavě Style, tj. s rezervním kolem a subwooferem v něm. Celé to ale není uloženo v prohlubni (jako v případě např. Octavie), ale v takovém plastovém mezikusu, který sníží hloubku kufru o 10cm. Přiznám se, že mne vůbec nenapadlo, že rezerva ubere tolik místa z kufru.

 

Když jsem měřil rozměry kufru, tak základní rozměry, tj. délka * šířka * hloubka po roletku jsou zhruba stejné u Octavie II, Octavie III a i u Kodiaqa (se sedadly v zadní poloze). V případě sedmimístné verze má Octavia ve velikosti kufru dokonce navrch. Pro někoho, kdo velikost kufru často využije je toto asi největší nedostatek.

Vloženo

OCTAVIA určitě navrch nemá. I v sedmimístné variantě má KODIAQ pořád 20 litrů navíc oproti combi. A v přímé konkurenci si troufnu říct, že větší kufr nenajdeš.

Vloženo (editace)

Kane13: uváděné litry objemu jsou možná trochu zavádějící, protože se počítá s různými výklenky a kapsami. U Kodiaqa tam jsou určitě započítány i ty malé přihrádky v tom plastu rezervního kola, u sedmimístné varianty budou započítány i prohlubně po stranách v podlaze kufru. Prakticky ale nejsou moc použitelné.

 

Měřil jsem jen základní rozměry - výška pod roletku, šířka mezi podběhy a délka od hrany kufru po zadní sedačky

Kodiaq s rezervou 57cm - 100cm - 100 cm (při sedačkách posunutých úplně vzad)

Kodiaq bez rezervy 67cm - 100 cm - 100 cm

Octavia III 57cm - 100 cm - 100 cm

Octavia II 57cm - 100 cm - 100cm

 

Měření je plus mínus 2 cm, jen nahrubo. Prostě řádový rozdíl to není. Ten základní rozměr je u všech tří aut zhruba stejný. Ano, když se posunou sedačky úplně vpřed je u verze Ambition bez náhradního kola kufr obrovský. Ale to náhradní kolo u Style ubere z kufru docela dost.

 

Teď jsem se díval, že v lednu se v tomto fóru řešil problém nemožnosti objednání mezipodlahy pro verzi Style - to je odpověď - u Style část prostoru mezipodlahy zabrá ta rezerva se subwooferem,

Editováno: , autor: S.Lopik
Vloženo

Ono se moc neni kam posouvat. Ostatne Ateca (a zrejme tim padem i Karok) maji kufr velky i tim, ze je plato velmi vysoko. Ma to u ni ovsem nutne pozitivni vliv i na vysku zadnich sedaku.

  • o 4 měsíce později...
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Omlouvám se předem, pokud  budu něco opakovat, celé vlákno jsem nepřečetl. Na jiném místě fóra píši o svojí velké spokojenosti po roce zkušeností s Kodiaqem 2.0 TSI s tímto autem, přesto jsem si uvědomil, že jedna věc mně dost nevyhovuje. Totiž to, že proti mému předchozímu autu, Škodě OII, mají okna Kodiaqa výrazně nižší schopnost zachytit infračervené světlo a pocitově je v létě při jízdě při slunečním svitu mnohem větší teplo. Jakmile je teplo a svítí Slunce, vlastně mám klimatizaci na hodně nízkých teplotách abych měl pocit chladu. Tu jsem v Oktávce tak honit nemusel...

  • o 2 roky později...
Vloženo

Nesetkal se někdo s tímto problémem.Auto píše-vyměňte baterii v klíči.Už jsem zkoušel dvě,obě nové a pořád to píše.

Jinak dnes jsem testoval 18" Conti TS 850 a dobrý,ale musí říct,že W320 do Hankooko se mi zdály lepší .

20210213_143307.jpg

20210213_143551.jpg

20210213_144157.jpg

20210213_144209.jpg

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...