Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

A hlavně, proč tak riskovali, když to řešení mohli během roku vyvinout a vesele prodávat čistý diesly... Kdyby čert na koze jezdil, nic bych na svým nenechal udělat, jsem zvědav za 2-3 roky na nářky těch, co tím projdou ... Ne-li dřív ...

Vloženo

SW ani náhodou, ale ten usměrňovač proudění vzduch by nemusel být úplně od věci. Aspoň si myslím že rozhodně neuškodí spíš by mohl pomoct, ne jako ten novej SW.

Vloženo (editace)

OVCE:

No prý ne, je to jen ucpávka, aby se do motoru nedostalo tolik vzduchu a probíhalo to trošku "jiné" zahoření. Co mě mrzí na tom novém SW a skoro bych si tu úpravu chtěl dát udělat, že snad by prý mělo u 1.6 siemensu přidat SW který má 2.0 TDi a to že by si auto mělo kontrolovat reálné množství vstříknutého paliva o proti požadovanému a provádět korekci, aktuální 1.6 trpí při vyšším nájezdu km výrazně vyšší hlučností a nekultivovaností chodu motoru, protože i reálně OK vstřiky už prostě jsou trošku opotřebované a neprobíhá tam korekce jako u 2.0 TDi s boschem.... Tohle prostě reálně vylepší emise ojetin, ale taky by stačilo kdyby koncern prodával vstřiky po litru, bych pak neváhal a po 100K km je všechny vyměnil a ne že bych je dojížděl na 300k kdy už to v zimě sotva nastartuje....

 

Mám kolegu co má motor jako já stejný nájezd a obou nám to cvakalo jak traktor, nicméně vzal špatnou naftu a musel měnit komplet palivový systém, čerpadlo, lištu, vstřiky, vyšli ho to na nějakých 65 tisíc, nicméně motor když nakopne tak jede jak hodinky a chod je mnohem klidnější a tižší než u mého, neuvěřitelné co udělali nové vstřiky, je z toho pocitově zase nový motor.

Editováno: , autor: 15degren
Vloženo (editace)

Myslím, že to by asi takto nefungovalo, i 1.6 maj Injector Quantity Adjustment (IMA) a Injector Voltage Adjustment (ISA) , jinak pod VWAG uváděné jako „injector quantity adjustment (IQA)“ and the „injector voltage adjustment (IVA)“, jen se holt víc sypou ...

Editováno: , autor: rayx
  • o 1 měsíc později...
  • o 5 týdny později...
Vloženo

Sedim v Impe na prijme, a citam papier predomnou - 30 eurovy preukaz ak pridete s vasou OII kvoli Dieselgate. Ved to pre niektore (ne)brzdy provozu znamena aj 1000km zadarmo. Berte, kym je co...

 

Pekny zaciatok tyzdna ;)

Vloženo

Tak jaka? Uz to nekdo podstoupil? Vcera jsem byl v servisu a hnedle me to nabizeli. Prozatim jsem odmitl, ale nevim jesli kvuli tomu casem nebude problem na technicke... 

Vloženo

Na technické nezjístí nic. A nejsi povinen mít v ČR tuto úpravu. Jediný problém by mohl nastat časem při jízdě v německu. Ale zatím není nikde slyšet o tom že  by němci hlídali jestli auto prošlo touto akcí. Já bych do toho nešel.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zatím to taky oddaluji. Nechci namáhat reg a dpf. Počkám co taky bude a dle měření to stejně potom neplní původní normu. Hlavně zda to podstoupíte tak do budoucna od servisu nic nezískáte  (zda rozhodnou soudy o náhradě)

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Tak mam chlapy problem. Pred 14ti dny jsem podstoupil prehrani SW na NOx a vcera pri odjezdu z prace jsem zastavoval u zavory a auto zdechlo a dlouho neslo nastartovat, jak kdyby tam vubec nebyla nafta. Pricital jsem to DSG, ze treba pred zastavenim nevyradila, ale nesedelo mi k tomu to nenastartovani. Dneska rano opet, nastartuji a hned pote zacnou litat otacky 800-1200ot.a zdechne... Dalsi start a jizda bez problemu.

 

Driv, pred prehranim jsem si obcas vsiml maleho cukani pri studenem motoru okolo 1300ot.a obcas zahoupali i jinde, ale autem to netrhalo.

 

Chybu to zadnou nehazi.

 

Ve Svete motoru si vzpominam, ze psali neco o neoriginalnim vzduchovem filtru a pripadne cidlu teploty. Filtr mam MANN a cidlo teploty by asi hodilo chybu.

Vloženo (editace)

máš opotřebený vstřikovací systém a ten nezvládá požadované ( upgradem SW zvýšené) tlaky nového SW. musíš vyměnit čerpadlo a pravděpodobně všechny vstřiky. Jelikož jsi asi podepsal papír, tak už ze škodovky žádnou kulanci nedostaneš.

Editováno: , autor: 15degren
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Vloženo

Nestraš, zas tak horký bych to neviděl :-D. Auto to od té doby neudělalo, musí být venku opravdu vedro, aby to zazlobilo. Jinak motor startuje okamžitě i v mrazech a volnoběh drží ukázkově. Vstřiky trochu cvrlikají po přidání plynu, to je ale asi vlastnost CR. 

 

Auto už jsem odstavil do škodovky, čas na mě budou mít až 22.6 :(. Papír jsem akorát podepisoval se zakázkou.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Tak dle korekcnich hodnot jsou nektere vstriky spatne, coz neni u najezdu 200kkm neobvykle. Dieselgate to jen posunula do faze, ze to bylo v provozu poznat. Driv ci pozdeji by to prislo i bez prehrani.

 

Korekce byly cca +1,02/-0,3/-0,4/-0,3mg

 

Nemam aktualne cas na to, nechat je vyndat a otestovat, a tak jsem objednal vsechny vstriky, filtr a tesnici material a srouby.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...