Přejít na obsah

Dieselgate - 23R6 servisní opatření pro diesely EA189


Tony350z

Doporučené příspěvky

před 17 hodinami, Wittmann napsal:

A za kolik se dá mimo autorizák nechat vyměnit EGR?

Popravdě řečeno to osobně nevím, vycházel jsem z příspěvku na Octavia clubu, kde 15degren uvedl, že výměnu i s prací pořídil za 8 tisíc? I Tomxass psal, že mimo AS ušetřil.

Editováno: , autor: pitrs78
oprava překlepu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

za stejný prachy jako čínu se prodávají repasované egr ventily přímo od škodovky, je na tom i pečeť asi jako když kupujete repasovanou vodní pumpu originál od škodovky, fungují dobře, ale sem tam se stane že je nějaký vadný. Že prý se používá původní chladič udělá se mu akorát nový nástřik a samozřejmě vyčistí, dává se nové tělo s elektromotorem. Nechá se to koupit mezi 6 a 9 tisíci. Škodovka to montovat nemusí to by samozřejmě bylo o trojku dražší a o proti originálu tak ušetříte sotva 3-4 tisíce.

 

Na druhou stranu když máte dobrého technika co to vymění za levno, tak vám to za levno i vyčistí, když nekašlete na škubání motoru (zatuhlá rohatka) tak se ten ventil maximálně zanese a normálně ten chladič vyměníte, kámen urazu je když necháte spálit ten elektromotor, to se pak musí dát nový.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Pani tak aby ste boli v obraze.

Mam znameho ma obrovsky servis, diely ma za nakupnu cenu.

EGR original DQ 280€

Modifikovana krytka a vsetky tesnenia 40€

Robota 100€ (cela napravnica, DPF dole vsetko...)

Celkova robota 420€...


SW mozte nechat povodny, auto islo v pohode... 

Ja som ale chcel novy, pridete do Skodovky zadarmo to prehraju....

 

+ geometriu este nemam (to je asi 30€?), ale s nou pockam, nakoko budem menit tycky stabilizatora a robil by som ju tak ci tak po zime - neberiem to ako dalsi naklad...

 

Pre porovnanie cena v Skodovke 700€ /bez krytky a kto vie ake tesnenia/ + geometria /asi 50€/...

 

Co sa tyka EGR ani jedina zmienka o tom, ze odide nebola....

Jedina vec bola, ze pri jednotke a pustani spojky trosku cukal...

157 700km pri 100km/h z nicoho nic kontrolka zhavenia, nudzovy rezim...

Bol som len 30km od domu (chvalabohu nie v Chorvatsku....)

Maximalna rychlost 60km/h.

Vypnutie motora pomohlo, auto malo tah, ale po 2km znova nudzovy rezim + aj kontrolka motora.

 

Po rozobrati bol EGR zaneseny + klapka zaseknuta.

 

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Dnes som prešiel 300km.
Odstavil auto.
Potom som ho išiel preparkovat bol ľad trosku viac som pridal blikalo ASR a zdochol motor, ja som si to všimol až keď som pozrel na otáčkomer a tam 0.
Nasledne potom som nemohol naštartovať cisto auto ako keby nemalo naftu...
Po minúte naskočilo...
Neviem co si mam o tom myslieť.
Kontrolka žiadna baterka je mesiac stará....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 17. 1. 2018 na 9:20, 15degren napsal:

a ty máš kompletní sevisní historii ? Ona totiž škodovka píše v dokumentu že musí být servisní historie kompletní ve škodovce... já jí mám tak z 80 % tak jsem právě zvědavý jak se k tomu postaví...

Řešíš už se škodovkou ty 2 vstřiky po přehrání softu, nebo si to odpískal?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Návštěvník

Zacinam lutovat, ze som ten SW aktualizoval.

Auto sa cele trepe klepe okolo 2000 otacok nevie co robit.

Pod 2000otacok sa na tom jazdit neda, popripade ked pridate na 4ke ako keby ste isli na LIAZke...

 

Chcem sa opytat, pri chipe mi vedia dat auto naspat do povodneho stavu?

Jemne zvysit vykon ale hlavne to vsetko dat do povodneho stavu, dosrali mi auto v skodovke...

Na koho sa obratit na Slovensku, mate skusenost?

Kludne aj do spravy lebo to uz som mimo temy....

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aj ja som to dal do skodovky na aktualizaciu a auto zacalo blbnut presne ako spominal vyssie tomxass dal som tam prehrat ten ich soft chlapik mi tam hodil soft 9970 prve 4dni v pohode no potom to zacalo na studeny motor pokolisu otacky a pokial sa nerozbehnem tak sklbe to ako na autoskole 4x vyhodilo motor do servisu a blika zhavenie a s vypalovanim dpf to je tiez divne nakolko vzdy mi vypalovalo kazdych okolo 500km no teraz mam od vypalenia najazd.500km a ukazuje mi len na 43percent cize najblizsie vypalenie bude asi po 1000km co je dost divne nakolko beham len mesto vyzera ze ani tento soft 9970 mu nevonia a musim sa rozhliadnut po 9972 az 9973 vraj tieto su dobre co som pocital po nemeckych forach 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SW pro dieselgate regeneruje nejpozději po 475km. O proti SW před je tam změna taková že calcul vždy dojde na 100% zaplnění do 475 km i když je realita zcela jiná. Před Updatem když se pustila regenerace dřív jak v 750km tak proto že byl filtr reálně zaplněný i když kalkul tvrdil že by být ještě neměl. Po přehrátí SW jsem o víkendu střelil v kuse 500 km, reálně zaplnění filtru bylo 2g přes to počítač kalkuloval ve 475Km s 24g a pustil regeneraci...

Se SW pro dieselgate se filtr sviní podstatně méně i při městském provozu se mi reálně zatím nepodařilo dostat přes 15g reálného zaplnění, kde to uhlí končí se můžeme jen domnívat, ale motor po úpravě má produkovat více viditelného popela, snížila se jeho účinost aby klesli NOx, takže by tam toho popela mělo být s novým SW výrazně více osobně si vsázím že se to bude hromadit v egru...

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak som bol na diagnostike a vyhodilo vahu vzduchu cize povodny softwer blbne s tym sitkom co na diesegate vsunuli do sania vyhodil som ho a vsetko klape cize dieselgate musi byt sitko pred vahou a ak si to vratite na povodny soft sitko spred vahy vzduchu vyhodit 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, 15degren napsal:

SW pro dieselgate regeneruje nejpozději po 475km. O proti SW před je tam změna taková že calcul vždy dojde na 100% zaplnění do 475 km i když je realita zcela jiná. Před Updatem když se pustila regenerace dřív jak v 750km tak proto že byl filtr reálně zaplněný i když kalkul tvrdil že by být ještě neměl. Po přehrátí SW jsem o víkendu střelil v kuse 500 km, reálně zaplnění filtru bylo 2g přes to počítač kalkuloval ve 475Km s 24g a pustil regeneraci...

Se SW pro dieselgate se filtr sviní podstatně méně i při městském provozu se mi reálně zatím nepodařilo dostat přes 15g reálného zaplnění, kde to uhlí končí se můžeme jen domnívat, ale motor po úpravě má produkovat více viditelného popela, snížila se jeho účinost aby klesli NOx, takže by tam toho popela mělo být s novým SW výrazně více osobně si vsázím že se to bude hromadit v egru...

s tym hromadenim popola v egrku mas pravdu nakolko uz traja znamy menili do dvoch mesiacov po uprave diesegate egrka a jednemu dokonca pustili vstreky a dalsi tiez spominal ze jeden vstrek uz pomaly ide do hajzlu po dieselgate idu vstreky na totalne bomby preto myslim odchadzaju aj chlapim zo servisu skoda hovoril ze tam mali par reklamacii po prehrati na dieselgate ze vstreky zacali robit sarapatu ze im to tam neako doladovali preto som sa rozhodol to dat na povodny soft  co tam bol

a dieselgate dat prec.. moj nazor na dieselgate je ze je to soft na ukor zivotnosti auta myslim ze vsetko rychlejsie odide egr,vstreky 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...