Leden 21, 20187 r V 19. 1. 2018 na 8:34, pitrs78 napsal: výměnu EGR u soukromníka za úplně jiné peníze A za kolik se dá mimo autorizák nechat vyměnit EGR?
Leden 21, 20187 r No upřímně bych se této variantě vyhnul obloukem nebo to spojil s okamžitým chipem a nechal tak záruku na EGR u chipservisu.
Leden 21, 20187 r před 17 hodinami, Wittmann napsal: A za kolik se dá mimo autorizák nechat vyměnit EGR? Popravdě řečeno to osobně nevím, vycházel jsem z příspěvku na Octavia clubu, kde 15degren uvedl, že výměnu i s prací pořídil za 8 tisíc? I Tomxass psal, že mimo AS ušetřil. Upraveno Leden 22, 20187 r od pitrs78 oprava překlepu
Leden 21, 20187 r za stejný prachy jako čínu se prodávají repasované egr ventily přímo od škodovky, je na tom i pečeť asi jako když kupujete repasovanou vodní pumpu originál od škodovky, fungují dobře, ale sem tam se stane že je nějaký vadný. Že prý se používá původní chladič udělá se mu akorát nový nástřik a samozřejmě vyčistí, dává se nové tělo s elektromotorem. Nechá se to koupit mezi 6 a 9 tisíci. Škodovka to montovat nemusí to by samozřejmě bylo o trojku dražší a o proti originálu tak ušetříte sotva 3-4 tisíce. Na druhou stranu když máte dobrého technika co to vymění za levno, tak vám to za levno i vyčistí, když nekašlete na škubání motoru (zatuhlá rohatka) tak se ten ventil maximálně zanese a normálně ten chladič vyměníte, kámen urazu je když necháte spálit ten elektromotor, to se pak musí dát nový. Upraveno Leden 21, 20187 r od 15degren
Leden 21, 20187 r Pani tak aby ste boli v obraze. Mam znameho ma obrovsky servis, diely ma za nakupnu cenu. EGR original DQ 280€ Modifikovana krytka a vsetky tesnenia 40€ Robota 100€ (cela napravnica, DPF dole vsetko...) Celkova robota 420€... SW mozte nechat povodny, auto islo v pohode... Ja som ale chcel novy, pridete do Skodovky zadarmo to prehraju.... + geometriu este nemam (to je asi 30€?), ale s nou pockam, nakoko budem menit tycky stabilizatora a robil by som ju tak ci tak po zime - neberiem to ako dalsi naklad... Pre porovnanie cena v Skodovke 700€ /bez krytky a kto vie ake tesnenia/ + geometria /asi 50€/... Co sa tyka EGR ani jedina zmienka o tom, ze odide nebola.... Jedina vec bola, ze pri jednotke a pustani spojky trosku cukal... 157 700km pri 100km/h z nicoho nic kontrolka zhavenia, nudzovy rezim... Bol som len 30km od domu (chvalabohu nie v Chorvatsku....) Maximalna rychlost 60km/h. Vypnutie motora pomohlo, auto malo tah, ale po 2km znova nudzovy rezim + aj kontrolka motora. Po rozobrati bol EGR zaneseny + klapka zaseknuta. Upraveno Leden 21, 20187 r od Host
Leden 22, 20187 r to jsi měl nejhorší možnou variantu. Kdyby jsi tu rohatku před zimou rozhýbal tak by ti motor neschořel, zanesený chladič háže chybu ale auto jede normálně.
Leden 22, 20187 r a nepsal tady někdo, že autorizák to dělá za +/- 13 000,- Kč tedy cca 530 eur? Co jsem slyšel, tak škodovka chce za práci cca 3500,- Cena originálu pak bude pro všechny zhruba stejná.
Leden 22, 20187 r Ano mě EGR měnili před dvěma lety v ČSAO Praha za 12 371,- při 157 200km. Ale ptal jsem se v dalších dvou servisech a tam chtěli o cca 1500 - 2500,- víc Upraveno Leden 22, 20187 r od Ovce
Leden 24, 20187 r Dnes som prešiel 300km.Odstavil auto.Potom som ho išiel preparkovat bol ľad trosku viac som pridal blikalo ASR a zdochol motor, ja som si to všimol až keď som pozrel na otáčkomer a tam 0.Nasledne potom som nemohol naštartovať cisto auto ako keby nemalo naftu...Po minúte naskočilo...Neviem co si mam o tom myslieť.Kontrolka žiadna baterka je mesiac stará....
Leden 26, 20187 r V 17. 1. 2018 na 9:20, 15degren napsal: a ty máš kompletní sevisní historii ? Ona totiž škodovka píše v dokumentu že musí být servisní historie kompletní ve škodovce... já jí mám tak z 80 % tak jsem právě zvědavý jak se k tomu postaví... Řešíš už se škodovkou ty 2 vstřiky po přehrání softu, nebo si to odpískal?
Leden 27, 20187 r V jakém dokumentu? Uvažuju, že to nechám přehrát ale co když se něco posere, dají mi nový díl grátis, když mám servis ze 100% jenom škoda?
Leden 28, 20187 r V 19. 1. 2018 na 7:08, Grooverider napsal: Vřele jsem poděkoval a jsem rád, že jsem úpravu nepodstoupil Proč najednou taková změna, během jednoho týdne?
Leden 29, 20187 r V 27. 1. 2018 na 18:40, Grooverider napsal: V jakém dokumentu? Uvažuju, že to nechám přehrát ale co když se něco posere, dají mi nový díl grátis, když mám servis ze 100% jenom škoda? Že by v tomto? http://www.skoda-auto.cz/servis-a-prislusenstvi/dieselove-motory-opatreni
Únor 6, 20187 r Zacinam lutovat, ze som ten SW aktualizoval. Auto sa cele trepe klepe okolo 2000 otacok nevie co robit. Pod 2000otacok sa na tom jazdit neda, popripade ked pridate na 4ke ako keby ste isli na LIAZke... Chcem sa opytat, pri chipe mi vedia dat auto naspat do povodneho stavu? Jemne zvysit vykon ale hlavne to vsetko dat do povodneho stavu, dosrali mi auto v skodovke... Na koho sa obratit na Slovensku, mate skusenost? Kludne aj do spravy lebo to uz som mimo temy.... Upraveno Únor 6, 20187 r od Host
Únor 6, 20187 r Dobrý úpravce to umí vrátit. Na SK ti nikoho nedokážu doporučit, jedině na Ostravsku TDIFun...
Únor 11, 20187 r Zajímavost: Před úpravou jsem jezděl na LL cca 20K km za tu dobu jsem dolíval kolem 0.2-0.4l oleje. Po SW update jsem musel po 5K km dolít celý litr...
Únor 12, 20187 r aj ja som to dal do skodovky na aktualizaciu a auto zacalo blbnut presne ako spominal vyssie tomxass dal som tam prehrat ten ich soft chlapik mi tam hodil soft 9970 prve 4dni v pohode no potom to zacalo na studeny motor pokolisu otacky a pokial sa nerozbehnem tak sklbe to ako na autoskole 4x vyhodilo motor do servisu a blika zhavenie a s vypalovanim dpf to je tiez divne nakolko vzdy mi vypalovalo kazdych okolo 500km no teraz mam od vypalenia najazd.500km a ukazuje mi len na 43percent cize najblizsie vypalenie bude asi po 1000km co je dost divne nakolko beham len mesto vyzera ze ani tento soft 9970 mu nevonia a musim sa rozhliadnut po 9972 az 9973 vraj tieto su dobre co som pocital po nemeckych forach
Únor 12, 20187 r DPF mě nikdy nezačne vypalovat až při 100% ale okolo 60-75% spíše mezi 650-750km. Další věc soft se musí adaptovat zkus najezdit více km zda se to nezlepší(nemám osobní zkušenost jen co jsem pochytil).
Únor 12, 20187 r SW pro dieselgate regeneruje nejpozději po 475km. O proti SW před je tam změna taková že calcul vždy dojde na 100% zaplnění do 475 km i když je realita zcela jiná. Před Updatem když se pustila regenerace dřív jak v 750km tak proto že byl filtr reálně zaplněný i když kalkul tvrdil že by být ještě neměl. Po přehrátí SW jsem o víkendu střelil v kuse 500 km, reálně zaplnění filtru bylo 2g přes to počítač kalkuloval ve 475Km s 24g a pustil regeneraci... Se SW pro dieselgate se filtr sviní podstatně méně i při městském provozu se mi reálně zatím nepodařilo dostat přes 15g reálného zaplnění, kde to uhlí končí se můžeme jen domnívat, ale motor po úpravě má produkovat více viditelného popela, snížila se jeho účinost aby klesli NOx, takže by tam toho popela mělo být s novým SW výrazně více osobně si vsázím že se to bude hromadit v egru... Upraveno Únor 12, 20187 r od 15degren
Únor 12, 20187 r tak som bol na diagnostike a vyhodilo vahu vzduchu cize povodny softwer blbne s tym sitkom co na diesegate vsunuli do sania vyhodil som ho a vsetko klape cize dieselgate musi byt sitko pred vahou a ak si to vratite na povodny soft sitko spred vahy vzduchu vyhodit
Únor 12, 20187 r před 6 hodinami, 15degren napsal: SW pro dieselgate regeneruje nejpozději po 475km. O proti SW před je tam změna taková že calcul vždy dojde na 100% zaplnění do 475 km i když je realita zcela jiná. Před Updatem když se pustila regenerace dřív jak v 750km tak proto že byl filtr reálně zaplněný i když kalkul tvrdil že by být ještě neměl. Po přehrátí SW jsem o víkendu střelil v kuse 500 km, reálně zaplnění filtru bylo 2g přes to počítač kalkuloval ve 475Km s 24g a pustil regeneraci... Se SW pro dieselgate se filtr sviní podstatně méně i při městském provozu se mi reálně zatím nepodařilo dostat přes 15g reálného zaplnění, kde to uhlí končí se můžeme jen domnívat, ale motor po úpravě má produkovat více viditelného popela, snížila se jeho účinost aby klesli NOx, takže by tam toho popela mělo být s novým SW výrazně více osobně si vsázím že se to bude hromadit v egru... s tym hromadenim popola v egrku mas pravdu nakolko uz traja znamy menili do dvoch mesiacov po uprave diesegate egrka a jednemu dokonca pustili vstreky a dalsi tiez spominal ze jeden vstrek uz pomaly ide do hajzlu po dieselgate idu vstreky na totalne bomby preto myslim odchadzaju aj chlapim zo servisu skoda hovoril ze tam mali par reklamacii po prehrati na dieselgate ze vstreky zacali robit sarapatu ze im to tam neako doladovali preto som sa rozhodol to dat na povodny soft co tam bol a dieselgate dat prec.. moj nazor na dieselgate je ze je to soft na ukor zivotnosti auta myslim ze vsetko rychlejsie odide egr,vstreky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.