Přejít na obsah

Koupe ojete OIII


Sabiza

Doporučené příspěvky

U nás je nafta a benzín cca nastejno (od 50hal do 2korun rozdíl ve prospěch nafty, pokud je rozdíl v ceně vyšší, může to být pak jinak). Já 1.6 TDI neodsuzuji, ale když se podívám třeba jen na spritmonitor, tak tam to u OIII

1.2 TSI 77-81kW - 5.98l/100: https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=77&power_e=81
1.6 TDI 77-85kW - 5.37l/100: https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=1&constyear_s=2013&power_s=81&power_e=81

Což není až takový rozdíl a při rozdílu pořizovacích cen je třeba s tím počítat (já měl rozdíl cca 0.3l/100 (ale víc záleželo na konkrétní trase), ale ani ten cca "půl litr" mi nepřinde jako taková "darda"). To že každému vyhovuje nějaké jiné palivo, ano, každý jsme jiný a každý si koupí to co mu vyhovuje, proto píši ať si to vyzkouší.

A nezapomeň, že se bavíme o OIII, kde je 1.2 TSI uplně jiná než v OII, se "starou" 1.2 TSI jsme jezdil kolem 7-8,5l/100, s "novou" 1.2 TSI ve Fábii mám momentálně dlouhodobě 5.2-5,4l/100 na nádrž dle dotankování, v O III (služební) se mi daří taky držet kolem 5,5l/100. Ale každý jezdí jinak a proto je lepší si oba motory projet a vybrat to co komu vyhovuje...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 13. 2. 2018 na 20:24, cosby napsal:

rozhodně 1,4 TSi a i podle servisu je tento motor jeden z nejvyvedenějších

 

Souhlas, s touhle motorizací jezdím už rok a mohu vřele doporučit. Občas sedlám firemní 1,2 TSI a domů bych to nechtěl - do fabky možná, ale na octu je to málo. I když asi pořád lepší, než ty litrový třívalce, který Škodovka aktuálně montuje :) 

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U 1,2 TSI 77-81kW je to 5,98l/100: https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=77&power_e=81 u 1,4 TSI 110kW pak 6,7l/100: https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=110&power_e=110 takže asi nějaký rozdíl tam bude, ale je jasné že když se na tu 1,2 TSI bude šlapat, spotřeba poletí nahoru...
 

U nás máme taky OIII 1,2 TSI 81kW a jako rychlík to samozřejmě není, ale jako základní motorizace, kór ve srovnání s dřívějšími 1,4 16V a 1,6 MPI je to o hodně důstojnější motorizace :) . U Ojetiny bych se nebál ani jednoho, ať už 1,2 nebo 1,4, jen ta 63kW verze asi bude už hodně slabá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 hodinami, BonoMan napsal:

Souhlas, s touhle motorizací jezdím už rok a mohu vřele doporučit. Občas sedlám firemní 1,2 TSI a domů bych to nechtěl - do fabky možná, ale na octu je to málo. I když asi pořád lepší, než ty litrový třívalce, který Škodovka aktuálně montuje :) 

 

před 14 hodinami, BonoMan napsal:

Naštěstí ne.

 

Tak se s 1,0 tsi svez a potom něco piš.

Na běžné používání bohatě stačí.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Hodně záleží na tom, v jakém režimu byly ty kilometry najety a kde. Další věc je dohledání kompletní historie a dodržování servisních intervalů.

V konkurečním fóru má uživatel Honza najeto přes 200tis. na své OIII 2.0TDI r.v. 2013/2014 a naprosto bez problémů. Nutno podotknout, že auto má prakticky od novoty a jezdí dlouhé trasy v zemích DE a A.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před časem jsme taky koukali po Octávce (ale starším typu) a byla k mání 3-letá se 180.000 s automatem v takové ceně, ktará pro nás byla akceptovatelná. Nebyli jsme se na ni podívat proto, že jsem z té převodovky byl nesvůj - ve smyslu životnosti. Když prostě výrobce udává, že náplně jsou celoživotní, tak v takovém nájezdu s tím učitě nikdo nic nedělal a tím pádem zbývá už ne mnoho KM života...nevím. Možná se pletu, ale 250 tis km DSG už je celkem na hraně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tomto případě náplň zcela určitě celoživotní náplň není. :) 

A máme tu auta které mají i 350 tisíc km a jediní co se dělalo jsou dvouhmoty popřípadě sada spojek.. :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, LukášCBR napsal:

V konkurečním fóru má uživatel Honza najeto přes 200tis. na své OIII 2.0TDI r.v. 2013/2014 a naprosto bez problémů. Nutno podotknout, že auto má prakticky od novoty a jezdí dlouhé trasy v zemích DE a A.

Motor, kromě vadné vodní pumpy, snad ano, ale jinak to rozhodně nemá bez závad.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...