stanmar Vloženo 17. Únor 2018 Sdílet Vloženo 17. Únor 2018 Každý jezdí jinak, já měl třeba s 1,6 TDi víkend za 4,7 a s 1,0 TSi za 5,5. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 18. Únor 2018 Sdílet Vloženo 18. Únor 2018 U nás je nafta a benzín cca nastejno (od 50hal do 2korun rozdíl ve prospěch nafty, pokud je rozdíl v ceně vyšší, může to být pak jinak). Já 1.6 TDI neodsuzuji, ale když se podívám třeba jen na spritmonitor, tak tam to u OIII 1.2 TSI 77-81kW - 5.98l/100: https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=77&power_e=81 1.6 TDI 77-85kW - 5.37l/100: https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=1&constyear_s=2013&power_s=81&power_e=81 Což není až takový rozdíl a při rozdílu pořizovacích cen je třeba s tím počítat (já měl rozdíl cca 0.3l/100 (ale víc záleželo na konkrétní trase), ale ani ten cca "půl litr" mi nepřinde jako taková "darda"). To že každému vyhovuje nějaké jiné palivo, ano, každý jsme jiný a každý si koupí to co mu vyhovuje, proto píši ať si to vyzkouší. A nezapomeň, že se bavíme o OIII, kde je 1.2 TSI uplně jiná než v OII, se "starou" 1.2 TSI jsme jezdil kolem 7-8,5l/100, s "novou" 1.2 TSI ve Fábii mám momentálně dlouhodobě 5.2-5,4l/100 na nádrž dle dotankování, v O III (služební) se mi daří taky držet kolem 5,5l/100. Ale každý jezdí jinak a proto je lepší si oba motory projet a vybrat to co komu vyhovuje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 18. Únor 2018 Autor Sdílet Vloženo 18. Únor 2018 Jezdit s 1.2 za deset na sto je fakt retardace. To nemaj kluci ani v Insignii první generace. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek253 Vloženo 18. Únor 2018 Sdílet Vloženo 18. Únor 2018 To bojler: doma mám OII 2.0TDI, koupenou po sobě, byla přímo od firmy, až půjde z domu, tak si na důchod koupím benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BonoMan Vloženo 22. Únor 2018 Sdílet Vloženo 22. Únor 2018 V 13. 2. 2018 na 20:24, cosby napsal: rozhodně 1,4 TSi a i podle servisu je tento motor jeden z nejvyvedenějších Souhlas, s touhle motorizací jezdím už rok a mohu vřele doporučit. Občas sedlám firemní 1,2 TSI a domů bych to nechtěl - do fabky možná, ale na octu je to málo. I když asi pořád lepší, než ty litrový třívalce, který Škodovka aktuálně montuje 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 22. Únor 2018 Autor Sdílet Vloženo 22. Únor 2018 A jel si někdy s tím litrovým motorem nebo ne? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BonoMan Vloženo 22. Únor 2018 Sdílet Vloženo 22. Únor 2018 Naštěstí ne. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 22. Únor 2018 Sdílet Vloženo 22. Únor 2018 Tyto maloobjemové motory nejsou pro každého, s tím se musí umět jezdit . Divím se ale, že máte 1,2 TSI ve flotile, u nás jen 1,4 TSI, aby to řidiči neuhonili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BonoMan Vloženo 22. Únor 2018 Sdílet Vloženo 22. Únor 2018 Já to nevybíral, na to jsem malej pán. Ale řekl bych, že to opět rozhodly peníze. Přecijen nákupka byla asi o 40-50k nižší než u 1,4TSI, navíc nižší spotřeba. No nekup to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 22. Únor 2018 Sdílet Vloženo 22. Únor 2018 Ono to s tou nižší spotřebou nemusí být tak jisté. Samozřejmě, na papíře je nižší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 22. Únor 2018 Sdílet Vloženo 22. Únor 2018 On papír skousne všechno. Neřekl bych, že mezi 1.2 a 1.4 bude nějaký markantní rozdíl ve spotřebě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BonoMan Vloženo 22. Únor 2018 Sdílet Vloženo 22. Únor 2018 (editace) @oct @LukášCBR Papír, přesně tak ... Editováno: 22. Únor 2018, autor: BonoMan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 22. Únor 2018 Sdílet Vloženo 22. Únor 2018 U 1,2 TSI 77-81kW je to 5,98l/100: https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=77&power_e=81 u 1,4 TSI 110kW pak 6,7l/100: https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=110&power_e=110 takže asi nějaký rozdíl tam bude, ale je jasné že když se na tu 1,2 TSI bude šlapat, spotřeba poletí nahoru... U nás máme taky OIII 1,2 TSI 81kW a jako rychlík to samozřejmě není, ale jako základní motorizace, kór ve srovnání s dřívějšími 1,4 16V a 1,6 MPI je to o hodně důstojnější motorizace . U Ojetiny bych se nebál ani jednoho, ať už 1,2 nebo 1,4, jen ta 63kW verze asi bude už hodně slabá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 23. Únor 2018 Sdílet Vloženo 23. Únor 2018 před 17 hodinami, BonoMan napsal: Souhlas, s touhle motorizací jezdím už rok a mohu vřele doporučit. Občas sedlám firemní 1,2 TSI a domů bych to nechtěl - do fabky možná, ale na octu je to málo. I když asi pořád lepší, než ty litrový třívalce, který Škodovka aktuálně montuje před 14 hodinami, BonoMan napsal: Naštěstí ne. Tak se s 1,0 tsi svez a potom něco piš. Na běžné používání bohatě stačí. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BonoMan Vloženo 23. Únor 2018 Sdílet Vloženo 23. Únor 2018 Ono svezení se s tříválcem moc nepomůže. Ten motor je v mnoha ohledech blízký 1.2 a BFU snad kromě zvuku rozdíl nepozná. Problém vidím v tom, že jde o novou motorizaci, která za sebou nemá roky ježdění a vychytávání much ... 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek Pastorek Vloženo 23. Únor 2018 Sdílet Vloženo 23. Únor 2018 před 10 hodinami, stanmar napsal: Tak se s 1,0 tsi svez a potom něco piš. Na běžné používání bohatě stačí. Absolutní souhlas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 22. Duben 2018 Sdílet Vloženo 22. Duben 2018 Páni viete mi povedať či sa oplatí kúpiť Octaviu s 2.0TDi 4x4 výbava Elegance, nabehané 257tkm za 8000€ ?? Tých km je asi veľa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Ulipek Vloženo 23. Duben 2018 Sdílet Vloženo 23. Duben 2018 nešel bych do toho... :X Kdyby to ještě byla Oct II. tak aji jo.. Ale takhle ne.. :X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beuticek Vloženo 23. Duben 2018 Sdílet Vloženo 23. Duben 2018 Já asi taky ne. Už je to moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 23. Duben 2018 Sdílet Vloženo 23. Duben 2018 Hodně záleží na tom, v jakém režimu byly ty kilometry najety a kde. Další věc je dohledání kompletní historie a dodržování servisních intervalů. V konkurečním fóru má uživatel Honza najeto přes 200tis. na své OIII 2.0TDI r.v. 2013/2014 a naprosto bez problémů. Nutno podotknout, že auto má prakticky od novoty a jezdí dlouhé trasy v zemích DE a A. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek Pastorek Vloženo 23. Duben 2018 Sdílet Vloženo 23. Duben 2018 Před časem jsme taky koukali po Octávce (ale starším typu) a byla k mání 3-letá se 180.000 s automatem v takové ceně, ktará pro nás byla akceptovatelná. Nebyli jsme se na ni podívat proto, že jsem z té převodovky byl nesvůj - ve smyslu životnosti. Když prostě výrobce udává, že náplně jsou celoživotní, tak v takovém nájezdu s tím učitě nikdo nic nedělal a tím pádem zbývá už ne mnoho KM života...nevím. Možná se pletu, ale 250 tis km DSG už je celkem na hraně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Ulipek Vloženo 23. Duben 2018 Sdílet Vloženo 23. Duben 2018 V tomto případě náplň zcela určitě celoživotní náplň není. A máme tu auta které mají i 350 tisíc km a jediní co se dělalo jsou dvouhmoty popřípadě sada spojek.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 23. Duben 2018 Sdílet Vloženo 23. Duben 2018 Je to rv. 2013 Hľadám autá maximálne 6 rokov staré. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Duben 2018 Sdílet Vloženo 23. Duben 2018 před 5 hodinami, LukášCBR napsal: V konkurečním fóru má uživatel Honza najeto přes 200tis. na své OIII 2.0TDI r.v. 2013/2014 a naprosto bez problémů. Nutno podotknout, že auto má prakticky od novoty a jezdí dlouhé trasy v zemích DE a A. Motor, kromě vadné vodní pumpy, snad ano, ale jinak to rozhodně nemá bez závad. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 24. Duben 2018 Sdílet Vloženo 24. Duben 2018 Ve 280 kkm bych se už bál o DPF i vstřiky.... A za 8000 EUR ani omylem 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.