Únor 4, 20178 r Dnes jsem viděl další test tuším v auto tip na motor TSI 2.0 a byly tam tyto udávané spotřeby.... Sportovní jizda 11,9 Cesta do a z práce celkem 21km...9,7 Eko úsporný režim...7,7 Ještě psali, že motor pochází z Audi,tak si myslím, že to nezní špatně...
Únor 5, 20178 r Parádní výsledek - pokud to tak bude jen si potvrdím mojí dobrou volbu motoru :-) Upraveno Únor 5, 20178 r od jindrous
Únor 5, 20178 r Stále uvažuji nad timto motorem Pár krát do roka ale taham karavan cca1500kg tak snad by to byla vhodná motorizace.Proti Tdi ma o 80Nm menší krouťák vůbec nevím jestli to je dost nebo málo :-) dilema.Tento motor má převodovku DQ500? Upraveno Únor 5, 20178 r od Kamca1
Únor 12, 20178 r V 5. 2. 2017 na 9:56, Kamca1 napsal: Stále uvažuji nad timto motorem Pár krát do roka ale taham karavan cca1500kg tak snad by to byla vhodná motorizace.Proti Tdi ma o 80Nm menší krouťák vůbec nevím jestli to je dost nebo málo :-) dilema.Tento motor má převodovku DQ500? To zvládne v pohodě :-)
Únor 12, 20178 r Taky budu kupovat tento motor, diesel se mi s mym najezdem pri dnesnich cenach PHM nevyplati, na couracky pro manzelku na nakupy taky staci:) S tou spotrebou to snad nebude tak spatne:)
Únor 16, 20178 r Pokud se nepletu takto by měl vypadat motor.... http://www.greencarcongress.com/2015/05/20150514-gen3b.html Upraveno Únor 16, 20178 r od Kamca1
Únor 25, 20178 r Foto spotřeby z první testovací jizdy....60%dalnice zbytek prujezd okrsky a centrem Ostravy na rovnem úseku byla okamžitá spotřeba při rychlosti 80km/h 4,5l... Upraveno Únor 25, 20178 r od Kamca1
Únor 26, 20178 r Ano je to z moji jízdy....auto mělo najeto lehce přes 5tis. km sloužilo pouze pro zkušební jízdy na kempech a dloudobá spotřeba byla 9,7l a to v nějakých čekacích pauzách mezi jizdama bylo pořád nastartované. Tak že si myslím pokud si na něj člověk zvykne tak ta spotřeba může být ještě lepší...
Únor 26, 20178 r před 11 hodinami, Kamca1 napsal: Foto spotřeby z první testovací jizdy....60%dalnice zbytek prujezd okrsky a centrem Ostravy na rovnem úseku byla okamžitá spotřeba při rychlosti 80km/h 4,5l... Zkoušel jsi i akceleraci z 0 km/h naplno? Pokud ano, pocítíš trošku zatlačení do sedaček? :-) Upraveno Únor 26, 20178 r od jindrous
Únor 26, 20178 r před 12 hodinami, Kamca1 napsal: Foto spotřeby z první testovací jizdy....60%dalnice zbytek prujezd okrsky a centrem Ostravy na rovnem úseku byla okamžitá spotřeba při rychlosti 80km/h 4,5l... no cca rozdíl 2 litry v tomhle passivním typu jízdy vs leon 206kw.... . Upraveno Únor 26, 20178 r od kokta7
Březen 25, 20178 r Takže mé dojmy po najetí několika set km s touto motorizací v Kokodáku... Motor vlažný, dynamika jen průměrná. To jsem očekával, těžké a mohutné auto, velký odpor vzduchu. Průměrná spotřeba 11,4 /100km. Pokud jedete vyloženě předpisově bez předjíždění stylem pana klobouka, tak přes 9 litrů průměr. Níž jsem se nedostal. Ale to už není jízda, jenom přesun. Auto jinak na 19" kolech 4x4. Podvozek super, motor tichošlápek. Podvozek mile překvapil, filtruje nerovnosti, nic nebouchá, žádné masírování zadků se nekoná a to je auto bez adaptivních tlumičů. palec nahoru. Rozdíl ve spotřebě v kokodáku mezi TSI 2,0 132kW a TDI 2,0 140kW je 3 litry. Takže je dobré si spočítat, kolik kdo najede a jestli se příplatek u TDI vyplatí. Mohu ovšem srovnávat dynamiku motoru s 2,0 TDI 110kW v oktávce, ta jede výrazně lépe. Rovněž 1,4 TSI 110kW v novém Superbu jede lépe než tento dvoulitr v Kokodáku. S 1,8 TSI v oktávce to ani srovnávat snad nebudu, tam je opravdu propastný rozdíl. DSG funguje skvěle, jenom při předjíždění se člověk sem tam orosí, pač při sešlápnutí plynu se chvíli nic neděje a pak člověk s napětím očekává, co se dít bude a jak to bude rychlé, aby to auto předjel. Protože to není ovšem vozidlo se sportovními ambicemi, dalo se to očekávat a předjíždět je dobré pouze s rozmyslem a nechávat si delší odstup od protijedoucího auta. Sportovní režim nepomůže skoro vůbec, jen to řve ve vyšších otáčkách a nic zvláštního se neděje. Člověk se musí smířit s faktem, že do kopce vás spráská kdejakej lepší osobák s menším obsahem.... Co se týče LED svícení, super. Tady je to bez kompromisu skvělé. Porovnávám s mými bi-xeny na O3, potkávací LED tolik neoslňují a obrazec na zemi je pevně ohraničen, dálkové jsou LED lepší. Potkávací možná lépe svítí ty xeny. Přisvicování do zatáček je znát. Automatické přepínání dálkových a potkávacích bych oželel, nefunguje moc dobře, často oslňuje a trvá to dlouho, než přepne na tlumená a naopak i nazpátek na dálková. Ambientní osvětlení interiéru je taková srandička, ale poteší. Jinak auto skvěle brzdí, řízení je trochu rozevláté, při vyšších rychlostech netuhne tak jako u O3 a je potřeba více drobnějších korekcí. Ale je to o zvyk. V autě nic nevrže, nepraská, ticho. Audio Canton nic moc, hraje o chlup lépe než standart. Upraveno Březen 25, 20178 r od Clint
Březen 25, 20178 r Ve všem temeř můžu souhlasit jen s tou spotřebou bych byl opatrný já jel taky jen jednou a v pohodě jsem se dostal pod 9 a to jsem se ale vůbec za kloboučnika nevydaval...takže vše zavisi jen od tvrdosti nohy a to že 1,4 v superbu jede líp to jsi mě teda pobavil..
Březen 25, 20178 r Za tím si stojím, dynamika 110kw 1,4 TSI je podobná dynamice dvoulitru TDI 110 kW.
Březen 25, 20178 r To možná ano,ale psal jsi, že 1.4 v supu je dynamičtější než 2.0 Tsi v Kodiaqu a to je sakra rozdíl...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.