Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Aj ja som dostal informaciu ze sa to po case /predjdeni urcitych km/ este upravy, pretoze kazda DSG sa akoby casom prisposobuje sposobu jazdy.

Casto krat sa preto odporuca ak sa kupuje auto z druhej ruky s DSG prevodovkou, tak urobit reset DSG a ta sa prisposoby novemu majitelovi. tiez som sa nad tym zamyslel ale podtvrdili mi to aj v skodovke technici ze urcite prisposobenie tam je. hlavne ak sa kupuje auto z miesta kde su velke prevysenia a potom sa predava na rovinate oblasti alebo naopak

  • 1 měsíc později...

Ahojte vsetci, chcel by som vas poprosit o radu, co by mohlo sposobovat zvuk, ktory pocujete na videu, ale predtym, nez si video pozriete/vypocujete, precitajte si, prosim, este toto: 

 

1. auto je Kodiaq 2017, motor 2.0 TDI DFHA 140kw, DSG, 4x4, najazd 146.000 km

2. takto "pekne" je mozne zvuk natocit, ked jemne, ale dostatocne rychlo za sebou stlacam a pustam plynovy pedal na zaradenom P. 

   2.a. zvuk toho klepnutia je nazivo o nieco hrozostrasnejsi ako na videu

   2.b. motor ma PRAVIDELNY chod, to ja tukam do plynoveho pedala

   2.c. motor nema chiptuning, ani prevodovka nie je upravena

3. motor musi byt zohriaty, na studenom motore to nedokazem takto nasimulovat.

   3.a. ano, motor je hrozne spinavy, bola zima.

4. ten zvuk dokazem identifikovat aj napriklad pri nastartovani tepleho motora (cosi tam zahrkoce, ale nikoho o tom neviem presvedcit, ze to tam pocut)

5. nie je to dvojhmotny zotrvacnik, ten sme vylucili (buchal hlavne za jazdy a inak, je cerstvo vymeneny (pomohlo v inej veci), toto klepanie motora sa ale nezmenilo)

6. diagnostika nehlasi chyby, korekcna davka vstrekovacov je podla servisu v norme

7. auto je este v zaruke (samozrejme, ze ho dam do servisu s tymto problemom, ale chcel by som byt co najlepsie "informovany", aby som sa vedel s nimi rozpravat k veci)

 

Suvisiace problemy (?): 

- ked malo auto najazdenych cca 25.000 km, motor prestal byt taky zivy, ako predtym a aj viac vibroval. samozrejme, nijako vyrazne, ze by servis mal co riesit, takze zavada sa nikdy nenasla a ani asi nehladala. 

- odvtedy je uplne beznym javom, ze motor zrazu ožije a ide ako vymeneny, ale je to iba POČAS toho, ako dochadza k regeneraci filtra pevnych castic. regeneracia skonci a vsetko je rovnako zle, ako bolo. 

- spotreba je podla mna vysoka, skor sa drzi okolo 8L/100km, je pravda, ze casto jazdim po dialnici, ale nejake 2-3 roky dozadu boli casy, kedy to bolo skor okolo 7.0L, mozno nieco viac.

 

Mate, prosim, nejake tipy, co by to mohol byt za problem? 

Vopred kazdemu, kto sa podujme si to vypocut a napise svoj nazor, dakujem. 

 

Video:

 

Upraveno od peterko

  • 1 měsíc později...

Mne to príde akoby niektorý vstrek možno viacero boli už nie v naj kondíci. Mne na O3 to po výmene vstrekov spraví len veľmi minimálne skoro vôbec. 

Alebo je to vôľa piestu vo válci a pri tom pridávaní to takto zaklepe. (jak stará vetrieska) :D

Upraveno od marfan

Dakujem za reakciu, ano - musim vylucit tie vstrekovace, x-tý raz som sa objednal, ale tentoraz do servisu, kde sa venujú hlavne palivovej sustave, tak uvidime. Ozvem sa s vysledkom.

  • 2 měsíce později...

Byl jsem teď na garančce a druhé výměně oleje. Moc jsem za poslední rok nejezdil, takže celkem nájezd 27 tkm. První výměna oleje 5w30 (12 tkm) a teď tam dali 0w30. Změnil to výrobce nebo si to servis dělá podle toho co má na skladě? Jinak s cenou to nemá asi nic společného, první výměna Castrol, který byl dražší, teď Shell - levnější.

 

A tak ŠA změnila dodavatele, už zase používá Shell

Upraveno od l79

  • 3 měsíce později...

Ahojte, je normálne aby teplota motora počas regenerácie filtra takto kolísala? Viď. prílohy. Nikdy predtým som si to nevšimol. Po ukončení regenerácie sa ustálila teplota na 90 st. Celzia. Vie niekto vysvetliť v čom môže byť problém? 

Ďakujem. 

20211202_084533.jpg

20211202_084541.jpg

Screenshot_20211202-085831_VAG DPF.jpg

Nikdy jsem neměl teplotu vody nad 90° ani během regenerace.

  • 2 měsíce později...

@sato1 Ja som na svojom 2.0tdi, 140kw, chip, 75kkm spozoroval toto iste tak za posledne 2 mesiace par krat - dovtedy som to nikdy nevidel ale par krat som sa poslednu dobu pristihol, ze teplomer vody sa blizil k 120-130C a po chvilke jazdy to kleslo a drzalo sa na obligatnych 90C - prvy krat som skoro zinfarktoval nakolko auto nic nehlasilo len teplomer vybehol.. teraz som uz kludnejsi pretoze viem, ze sa to do 1-2 minut zvycajne vrati.. Ale na pricinu ani na spolocny menovatel pri tych jazdach som nedosiel.. V servise som to zatial neriesil..

Mam 140 kw tdi, po cca 65.000 km. výmena čerpadla chladiča. Obcas sa nezoplo. Keď sa mi to stalo tak som volal do servisu. Technik hneď vedel o čo ide a kazal mi okamzite pristavit auto. Opravené v zaruke.

  • 1 rok později...

Ahoj měl bych na vás prosbu či bych potřeboval radu. V příloze videu jsem nahrál zvuk běžícího motoru a když se zaposlouchate je tam slyšet syčení. Nevíte co nebo odkud to je? Nebo to je normální? Nesetkal se s tím někdo?

  • 1 měsíc později...
V 17. 2. 2022 na 7:48, Dusan SK napsal:

Mam 140 kw tdi, po cca 65.000 km. výmena čerpadla chladiča. Obcas sa nezoplo. Keď sa mi to stalo tak som volal do servisu. Technik hneď vedel o čo ide a kazal mi okamzite pristavit auto. Opravené v zaruke.

To myslis  nejake dalsi pridavne cerpadlo?  Ne hlavni pumpu... kamosovi se stalo jednou ze mu taky rucicka teplomeru vybehla na chvili vic a pak zas klesla.

  • 1 rok později...

To by aj mna zaujimalo, ake "cerpadlo chladica" ?? je tam sice cerpadlo aj elektricke, ale myslim ze to je len na dochladzovanie, ak bezi motor, ide pumpa na rozvode nie?

Kromě "klasického" čerpadla chladící kapaliny tam jsou i dvě elektrická čerpadla: Čerpadlo chlazení plnicího vzduchu - V188 a Podpůrné čerpadlo topení - V488. Pokud je ve voze originální nezávislé topení, tak tam je ještě další oběhové čerpadlo - V55.

  • 6 měsíců později...

Chtěl bych se trochu pochlubit, můj předchozí Kodiaq (zůstal v rámci rodiny)2.0 TDI 140kW, 1/2019 nyní dosáhl mety 360 tkm, jediné co se na něm řešilo byl vadný silentblok převodovky, jinak pouze běžné věci brzdy, 2x rozvody, ...DSG DQ500 je také celá původní, vyměněny přední světla kvůli výrobní vadě, jinak vůbec nic, takže s tou spolehlivostí to asi není tak špatný. Jsou to tedy vesměs dálniční km. Zatím motor ani nežere olej.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.