Říjen 20, 20204 r Aha... "obyčajne" zadne kotúče sú aj v rozmere 300x12 Ale ja by som chcel aj na zadok tie Zimmerman Coat Z (dierovane/vŕtane) A tie nemôžem nikde nájsť. Iba v tých rozmeroch, čo som spomínal... Tie 310mm mi tam asi nevojdu... Hmm?
Říjen 20, 20204 r Děrované kotouče vypadají hezky, je ale potřeba se smířit s tím, že jsou hlučnější při brzdění a mají tendenci praskat v místě vývrtů. Zkoušel jsem i drážkovaný a to bylo ještě horší. Kdo nezkusil neví :-)
Říjen 27, 20204 r Pridam skusenost... Vcera prezuvanie u autorizaku, objednaval som servisnu garanacnu prehliadku a spomenul som ze zadne platnicky su dead a ze som si objednal TEXTAR (podla tohto fora) naco mi servisak odpovedal ze pokial je auto do 30t km tak sa to da vyreklamovat pokial brzdy hucia. Menia aj kotuce pokial su spatne. 4.11. idem na garancku tak uvidime. Pokial ma niekto zaujem o tie textar platne za povedzme polovicnu cenu, nech ma po tomto datume kontaktuje. Dik.
Říjen 28, 20204 r Mne presne takato zarucna vymena iba platniciek vzadu problem uplne vyriesila.Odvtedy cez 20 000km uplny pokoj.
Říjen 29, 20204 r Po nájezdu ještě většího počtu kilometrů se problém může objevit znovu i s novým typem destiček, u mne to byl ten případ. Příště už originál nedám.
Listopad 5, 20204 r Asi ti dali tie iste platnicky, ci? Udajne ich ŠA modifikovala. Mne včera v rámci garančky a reklamácie vymenili aj kotuce aj platne..
Prosinec 2, 20204 r Ahojte, prosim Vas riesil niekto alebo ma vedomost o nejakej idealne co najjednoduchsej uprave brzdoveho systemu za ucelom zvysenia brzdneho ucinku? Chcem dat S3 chipnut a tie brzdy su nic moc uz teraz. Dakujem.
Prosinec 2, 20204 r Nejrychlejší a poměrně jednoduché řešení je vyměnit stávající desky popřípadě i kotouče za nějaké výkonější, třeba EBC. Druhá varianta je dát na předek kotouče o vetším průměru a k tomu samozřejmě patřičné brzdové třmeny. Přesněji kotouče o průměru 340 mm z původních 312 mm. Výměna kus za kus + odvzdušnění.
Prosinec 3, 20204 r Dakujem za reakciu. 1) Myslis ze iba vymenou toho isteho priemeru a inych dosticiek sa citelne zvysi brzdny vykon? 2) Na nejaku takuto upravu som myslel. Nevies ako financne cca by to mohlo byt narocne? Netreba v tejto variante riesit nic s inymi komponentami? Brzovy valec, trubky, alebo pod.? Pripadne nejaky kit alebo tip z akej motorizacie pouzit strmen by si nemal? Vdaka. Upraveno Prosinec 3, 20204 r od Jozef999
Prosinec 3, 20204 r Já osobně mohu říct, že po 110000km trápení se zadníma brzdami jsem to konečně vyměnil a tak jak to brzdí teď to nebrzdilo ani když to bylo úplně nové.
Leden 27, 20214 r Cawte Kúpil som komplet nové predné a zadne brzdy Zimmerman. (predné vŕtane Sport Coat Z) Aj s doštičkami, tiež Zimmerman. Mám najazdené cca. 60000km Predné sú ešte OK, zadné už skoro KO. Zadné doštičky majú cca 3-4mm, a zadný kotúč ma na tej "hrane" cca. 2mm Ale mením ich komplet... Zajtra ráno ich dávam meniť do origo Škoda servisu. Lenže poobede musím ísť do DE (1300km) Brzdy nebudú vôbec zabehnuté, tak mam trocha obavu... Ako ich co najlepšie a najrýchlejšie "zabehnut"? Viem, že nejakých 200km opatrne a s citom brzdiť. Treba absolvovať aj to co píšu na nete...? Ze zo 100km prudko brzdiť na 30km, potom to opakovať,zvyšovať rýchlosť a "prebrzdovat"... atď.? Ďakujem A ešte... Mam nechať vymeniť aj brzdou kvapalinu? Upraveno Leden 27, 20214 r od titanius
Leden 27, 20214 r Niceho bych se nebal. Kdyz nepojedes jak magor tak se nic dit nebude. Kdyz lidem v servise vymenej brzdy tak jim je nezajizdej a dokonce jim k tomu ani nic nereknou a dobrzdej 😉
Leden 27, 20214 r Na novém autě to taky nějak extra nezajíždíš, nebál bych se toho, odzkoušel bych jak to brzdí a jel. Kapalinu bych neměnil, mění se podle intervalu, někde kolem 2-3 let.
Únor 23, 20214 r Tak už máš ty brzdy? Pošli fotku. Jinak má někdo už na supu děrované kotouče a jste spokojení? Koupil jsem supa a musím v brzké době zadky vyměnit. Je to zlé. V 27. 1. 2021 na 18:46, titanius napsal: OK Ďakujem
Únor 24, 20214 r Přidávám fotky, první dvě, kde je vidět stav po delším stání po jízdě solankou. Druhé dvě obdobně, ale zde je vidět, že zadní neoriginální se drží déle bez koroze než přední originální. Tak jen pro zajímavost.
Únor 24, 20214 r Tak pridávam fotky tých vrtanych kotúčov... A 1foto zadných (obyčajných, keďže vŕtane Zimmerman sa v mojom rozmere nevyrabaju) Zatiaľ som s nimi najazdil cca. 3000km,a sú tiché. Nehucia ako tu už niekto spomínal... Inak za robotu v ŠA som platil 125€ Výmena 4x kotucov Výmena 8x dosticiek Vymena brzdovej kvapaliny. Zadné pôvodne kotúče z výroby boli v katastrofalnom stave, hlavne zo zadnej strany. Ryhy po obvode tak cca. 2-3mm hlboké...
Únor 24, 20214 r Vyzera to super, len s tymi cervenymi krytkami skrutiek nie som si isty..... :-) Upraveno Únor 24, 20214 r od Wlady1980
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.