Maxim88 Vloženo 24. Únor 2021 Vloženo 24. Únor 2021 Jaký máš rozměr zadních kotoučů? Taky jsem hledal děrované zimmermany na svého supa (2,0tdi-140kw) a nic moc..... Jinak až na ty krytky kol, je to šupa.... ale pokud se to líbí tobě, tak je vše OK - auto máš nádherné... Citovat
titanius Vloženo 24. Únor 2021 Vloženo 24. Únor 2021 (editace) Dik za pochvalu auta... Tak zadné kotúče budeme mat rovnaký rozmer. Keďže mam tiež 2.0TDI,140kw,4x4 a Sportline. Dával som komplet všetko Zimmerman.Skoda že nerobia aj na zadok dierovane.... A tie krytky no... Tak tam dám asi naspäť origo tmavosive z letných Vega alu Editováno: 24. Únor 2021, autor: titanius 1 Citovat
Leonekkk Vloženo 24. Únor 2021 Vloženo 24. Únor 2021 Já jsem zvolil kotouče a desky TRW... měněno koplet předni a uadni kotouče a desky. Bez problému. Originál desky a kotouče vydržely 96 000 KM Citovat
Maxim88 Vloženo 25. Únor 2021 Vloženo 25. Únor 2021 Ja mam najeto 115 000, nevim teda zda jsou to puvodni kotouce nebo ne, ale kopou tak, ze se trese cela prdel auta. Taky jsem chtel na zadek zimmermany sport, ale bohuzel. Premyslim jeste nad brembo max, ale uvidim. Dulezity je predek. Citovat
Maxim88 Vloženo 4. Březen 2021 Vloženo 4. Březen 2021 Takže dnes vyměněno za zimmermany a desky textar.... auto začalo brzdit, přestalo vibrovat a jsem rád, že mám ten originál shit pryč z auta... 1 Citovat
Medved09 Vloženo 4. Březen 2021 Vloženo 4. Březen 2021 Vítěz místního šampionátu v biodegradaci kotoučů :D 5 Citovat
AdoksS Vloženo 20. Březen 2021 Vloženo 20. Březen 2021 Maxim88: tak daleko bych to nikdy dojít nenechal. To je masakr. A rozhýbali ti třmeny a namazali vodítka? Pokud ne, tak to bude za nějaký čas úplně stejný. Citovat
Goauld Vloženo 22. Březen 2021 Vloženo 22. Březen 2021 tak tohle je slusna multiprasecina. Se divim ze to jeste brzdilo Citovat
Martin_TDi Vloženo 22. Březen 2021 Vloženo 22. Březen 2021 Hele máte někdo zkušenosti s nějakými lepšími brzdovými destičkami ? Mám na mysli třeba destičky Ferodo DS, EBC REDSTUFF, Textar Epad ..... Díval jsem se na svoje desky a už jsou celkem tenké, tak jsem zvažoval něco solidnějšího aby to trošku líp brzdilo. Díky předem za doporučení. Citovat
AdoksS Vloženo 23. Březen 2021 Vloženo 23. Březen 2021 (editace) Za předpokladu, že chodí brzdové třmeny volně a kotouče nejsou posmrti, je v pořádku brzdovka atd., tak je brzdný účinek s "normálníma" deskama dostačující. Je otázka, jestli zadek nebo předek. Pokud nejezdíš na okruhy tak stačí kombinace textaru nebo ATE. Pokud chceš lepší desky je potřeba zvolit i lepší kotouče. Jedno bez druhého moc nefunguje. A pak je to o penězích, Feroda nebo EBC stojí úplně jiný kačky a jestli brzdí líp?? Spíš bych řekl, že mají vyšší odolnost proti tepelnému namáhání (fadingu). Pokud zásadně nezměníš výši hydraulického tlaku, průměr pístků nebo počet pístků ve třmenech, průměr kotoučů, tak nemůžeš počítat jen výměnou desek se zásadním zlepšením v brzdění. Rozhodnout se musí každý jedinec sám :-). Editováno: 23. Březen 2021, autor: AdoksS 1 Citovat
lvy Vloženo 23. Březen 2021 Vloženo 23. Březen 2021 Dovolím si nesouhlasit s první větou. Vlastní zkušenost je taková, že nové auto vůbec nebrzdilo proti 14 leté staré O1. Až poté co se brzdy úplně rozpadly a dal jsem tam Zimmermann + Textar, tak to poprvé začalo normálně brzdit. Dodnes originál reklamuji a není vyřešeno. 1 Citovat
AdoksS Vloženo 31. Březen 2021 Vloženo 31. Březen 2021 Tak jsem se dneska konečně dokopal na výměnu zadních brzd. Nevím, kolik mají najeté, auto jsem nekupoval nové. Se mnou najely 40 tis. kdy před 2 lety dostaly nové desky. Dal jsem komplet TEXTAR. Docela mě zarazilo, jak moc byly orezlé krycí plechy. Ty dostaly krycí epoxidový nátěr. Asi už na věky :-). Citovat
Sudetak Vloženo 31. Březen 2021 Vloženo 31. Březen 2021 Nechápu proč si je měnil, opticky v perfektním stavu. Teda pokuď nebyly kotouče sjeté pod limit. Citovat
AdoksS Vloženo 1. Duben 2021 Vloženo 1. Duben 2021 Potřeboval jsem vyměnit desky a natřít ty krycí plechy, což znamenalo sundat kotouče. A takové orezlé potvory bych tam já už nedal. To mě ty 2000 Kč nespasí. Takže proto jsem to udělal komplet. Citovat
Goauld Vloženo 5. Duben 2021 Vloženo 5. Duben 2021 (editace) Ahoj, potřebuju poradit s výměnou desek. Rožl se mi předek, servisáci okolo mají na měsíc a pul plno a odmítám platit 15k v autorizáku. Na staré A6 jsem byl zvyklej při zatalčení pístků s nimi otáčet. Co se dívám ale do dílenského manuálu k S3 přípravek (T10145), kterej k tomu má být použitej vypadá jen jako klasická rozpěrka, která pístem určitě otáčet nebude. U S3 už tedy není třeba otáčet pístkem po směru hodinovejch ručiček při zatlačování a stačí to jenom zatlačit? Díky. Editováno: 5. Duben 2021, autor: Goauld Citovat
dafro Vloženo 5. Duben 2021 Vloženo 5. Duben 2021 Je to stejné jako u Karoqa. Teď jsem to dělal. Otáčet pístkem se nemusí. Jen pozor na zadní elektrickou brzdu, tu je třeba před výměnou odblokovat pomocí diag. Citovat
ČudlR Vloženo 5. Duben 2021 Vloženo 5. Duben 2021 Pokud vidm tak zatkacivat a tocit se melo jen u zadnich brzd s ruckou ne elektrickou kvuli samostavu na tubrucku prave. Jinak predky jenom normalne zatlac treba sverkou 😉 Citovat
AdoksS Vloženo 5. Duben 2021 Vloženo 5. Duben 2021 Předek i zadek jen zatlačit bez otáčení. Zadek samozřejmě s diag. Citovat
Goauld Vloženo 6. Duben 2021 Vloženo 6. Duben 2021 (editace) Diagnostiku vim, diky za pomoc. Mam z toho trochu respekt, protoze je to moje prvni auto 2010+, takze je tam o dost vic elektroniky nez jsem zvyklej. Tyhle zakladni veci si ale zvladnu udelat jeste sam. Muzu z toho kdyztak natocit nejake podrobnejsi video pokud by byl zajem. Jeste me napadla jedna vec. Nemate nekdo kod samojisticich sroubu trmenu, ktere se maji davat vzdy nove pri povoleni? Nedival jsem se jeste do etky, ale v dilenskem manualu a po shopech jsem to nikde konkretne nenasel. edit: Kod toho sroubu je WHT003252 Editováno: 6. Duben 2021, autor: Goauld Citovat
janci47 Vloženo 11. Duben 2021 Vloženo 11. Duben 2021 (editace) Predné vs. zadné. 50tis. km, takmer výhradne diaľnice. Na servisnej prehliadke mi povedali, že ešte cca 10tis. km a bude nutná výmena. Kotúče a platničky si však radšej zoženiem sám, nechcem riskovať že mi tam znova namontujú niečo podobné. Ešte otázka...musím s tým ísť do autorizovaného servisu, alebo to môžem dať vymeniť aj v "obyčajnom" neautorizovanom servise? Editováno: 11. Duben 2021, autor: janci47 Citovat
deto Vloženo 11. Duben 2021 Vloženo 11. Duben 2021 Ak v neautorizaku maju diagnostiku a vedia postup, tak v pohode. Citovat
LiveBomb Vloženo 24. Duben 2021 Vloženo 24. Duben 2021 Půjde na 206 kw Superba tohle? Našel jsem to pod Aertonem Předek: Zadek: Citovat
AdoksS Vloženo 24. Duben 2021 Vloženo 24. Duben 2021 LiveBomb: mělo by to pasovat. Nenašel jsem tak moc okótované kotouče na supa, ale základní kóty jsou stejný. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.