Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jaký máš rozměr zadních kotoučů? Taky jsem hledal děrované zimmermany na svého supa (2,0tdi-140kw) a nic moc..... Jinak až na ty krytky kol, je to šupa.... ale pokud se to líbí tobě, tak je vše OK - auto máš nádherné...

 

Vloženo (editace)

Dik za pochvalu auta... 

Tak zadné kotúče budeme mat rovnaký rozmer. Keďže mam tiež 2.0TDI,140kw,4x4 a Sportline. 

Dával som komplet všetko Zimmerman.Skoda že nerobia aj na zadok dierovane....

A tie krytky no... Tak tam dám asi naspäť origo tmavosive z letných Vega alu

Editováno: , autor: titanius
Vloženo

Ja mam najeto 115 000, nevim teda zda jsou to puvodni kotouce nebo ne, ale kopou tak, ze se trese cela prdel auta. Taky jsem chtel na zadek zimmermany sport, ale bohuzel. Premyslim jeste nad brembo max, ale uvidim. Dulezity je predek. 

IMG_20210221_175528.jpg

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Hele máte někdo zkušenosti s nějakými lepšími brzdovými destičkami ? Mám na mysli třeba destičky Ferodo DS, EBC REDSTUFF, Textar Epad ..... Díval jsem se na svoje desky a už jsou celkem tenké, tak jsem zvažoval něco solidnějšího aby to trošku líp brzdilo. Díky předem za doporučení. 

Vloženo (editace)

Za předpokladu, že chodí brzdové třmeny volně a kotouče nejsou posmrti, je v pořádku brzdovka atd., tak je brzdný účinek s "normálníma" deskama dostačující.

Je otázka, jestli zadek nebo předek. Pokud nejezdíš na okruhy tak stačí kombinace textaru nebo ATE.

Pokud chceš lepší desky je potřeba zvolit i lepší kotouče. Jedno bez druhého moc nefunguje.

A pak je to o penězích, Feroda nebo EBC stojí úplně jiný kačky a jestli brzdí líp?? Spíš bych řekl, že mají vyšší odolnost proti tepelnému namáhání (fadingu).

Pokud zásadně nezměníš výši hydraulického tlaku, průměr pístků nebo počet pístků ve třmenech, průměr kotoučů, tak nemůžeš počítat jen výměnou desek se zásadním zlepšením v brzdění.

Rozhodnout se musí každý jedinec sám :-).

Editováno: , autor: AdoksS
Vloženo

Dovolím si nesouhlasit s první větou. Vlastní zkušenost je taková, že nové auto vůbec nebrzdilo proti 14 leté staré O1. Až poté co se brzdy úplně rozpadly a dal jsem tam Zimmermann + Textar, tak to poprvé začalo normálně brzdit. Dodnes originál reklamuji a není vyřešeno.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak jsem se dneska konečně dokopal na výměnu zadních brzd.

Nevím, kolik mají najeté, auto jsem nekupoval nové. Se mnou najely 40 tis. kdy před 2 lety dostaly nové desky.

Dal jsem komplet TEXTAR. Docela mě zarazilo, jak moc byly orezlé krycí plechy. Ty dostaly krycí epoxidový nátěr. Asi už na věky :-).

IMG_20210331_152156.jpg

IMG_20210331_123959.jpg

IMG_20210331_152214.jpg

IMG_20210331_140302.jpg

Vloženo

Potřeboval jsem vyměnit desky a natřít ty krycí plechy, což znamenalo sundat kotouče. A takové orezlé potvory bych tam já už nedal.

To mě ty 2000 Kč nespasí. Takže proto jsem to udělal komplet.

 

Vloženo (editace)

Ahoj, potřebuju poradit s výměnou desek. Rožl se mi předek, servisáci okolo mají na měsíc a pul plno a odmítám platit 15k v autorizáku. Na staré A6 jsem byl zvyklej při zatalčení pístků s nimi otáčet. Co se dívám ale do dílenského manuálu k S3 přípravek (T10145), kterej k tomu má být použitej vypadá jen jako klasická rozpěrka, která pístem určitě otáčet nebude. U S3 už tedy není třeba otáčet pístkem po směru hodinovejch ručiček při zatlačování a stačí to jenom zatlačit? Díky.

 

image.thumb.png.6bd598674142aae38ee60c8720c8c6de.png

Editováno: , autor: Goauld
Vloženo

Je to stejné jako u Karoqa. Teď jsem to dělal. Otáčet pístkem se nemusí. Jen pozor na zadní elektrickou brzdu, tu je třeba před výměnou odblokovat pomocí diag.

Vloženo

Pokud vidm tak zatkacivat a tocit se melo jen u zadnich brzd s ruckou ne elektrickou kvuli samostavu na tubrucku prave. Jinak predky jenom normalne zatlac treba sverkou 😉

Vloženo (editace)

Diagnostiku vim, diky za pomoc. Mam z toho trochu respekt, protoze je to moje prvni auto 2010+, takze je tam o dost vic elektroniky nez jsem zvyklej. Tyhle zakladni veci si ale zvladnu udelat jeste sam. Muzu z toho kdyztak natocit nejake podrobnejsi video pokud by byl zajem.

 

Jeste me napadla jedna vec. Nemate nekdo kod samojisticich sroubu trmenu, ktere se maji davat vzdy nove pri povoleni? Nedival jsem se jeste do etky, ale v dilenskem manualu a po shopech jsem to nikde konkretne nenasel.

edit: Kod toho sroubu je WHT003252

Editováno: , autor: Goauld
Vloženo (editace)

Predné vs. zadné. 50tis. km, takmer výhradne diaľnice. Na servisnej prehliadke mi povedali, že ešte cca 10tis. km a bude nutná výmena. Kotúče a platničky si však radšej zoženiem sám, nechcem riskovať že mi tam znova namontujú niečo podobné.
signal-2021-04-11-174728_002.thumb.jpeg.dd347d89c0be2f22bce87732f0ff563d.jpeg         signal-2021-04-11-174728_004.thumb.jpeg.e70db1b7f9c6303ed25c5753d31ce806.jpeg

 

Ešte otázka...musím s tým ísť do autorizovaného servisu, alebo to môžem dať vymeniť aj v "obyčajnom" neautorizovanom servise?

Editováno: , autor: janci47
  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...