Březen 25Bře 25 před 1 minutou, FlashKA napsal: Tak já mám tenhle stav při nájezdu 15 000 km Já jsem to řešil v rámci první prohlídky po roce/30tkm a smůla.
Březen 25Bře 25 Ako pisal davnejsiie @suri. kazde 2 roky vymenit za lacne TRW a mas pokoj. Tie z Kodiaqu RS co mam vydrzia najviac s origo kotucmi ale cena je prestrelena, to mam na 3 vymeny TRW.
Březen 26Bře 26 Oslovil jsem ŠA se žádostí o reakci k problému zadních brzd. Tak jsem zvědav, zda někdo kompetentní najde odvahu a dostatečné argumenty se k věci vyjádřit i sem do diskuze. Teď právě prší, auto je před domem, tak jestli si nemám vzít raději volno a jít sušit brzdy, kdyby na ně snad nějak nacákalo...
Březen 26Bře 26 Moje zkušenost s brzdami na Superbu III 2,0 TDI 110kW: vůz jsem kupoval 3 roky starý se 60tis Kč, jelikož zadní kotouče byly dost orezlé (brzdilo to jen úzkým pruhem uprostřed na kotouči) a při brždění ve vyšší rychlosti na dálnici vydávali hukot, pokusil jsem se je v záruce reklamovat ve Škodovce na Jarově. Přijímací technik mi sdělil, že není vysoká šance na úspěšné vyřešení reklamace, nicméně i tak jsem to zkusil. Reklamace byla zamítnuta s tím, že je to normální projev, pokud jezdím na delší vzdálenosti a tím zadní brzdy moc nepoužívám. Odpověděl jsem mu, že jezdím tak 40% město a že tedy brzdy tedy nezahálejí, navíc 4x do týdne. Na to mi doporučil a to jsem šel do kolen, ať občas zkusím při jízdě zatáhnout ruční brzdu a zadní kotouče tzv. "obrzdit" (u automatu s vozem za milion :-)). Zkrátím to, nové originál zadní kotouče vydržely 42tis. km než to s nimi bylo stejné, jako s těmi původními. Takže po záruce jsem nechal vyměnit zadní a poté, když nastal čas i přední kotouče za značku ATE a ani po 50tis. km nejsou nikterak zrezlé, krásně brzdí tiše po celém povrchu a navíc auto celkově brzdí lépe.... Tolik k originálům kotoučů Škoda a přístupu značkového servisu....
Březen 26Bře 26 Taky jezdím na Jarov, ale je to autorizák, tak používají to, co ŠA předepíše. No a že jsou ty origo díly třikrát dražší a třikrát horší, to už nikoho nezajímá.
Březen 27Bře 27 Su hlupaci, ze to uz 10 rokov neporiesili. A pritom o tom vedia. Na predajni maju nove auta a vzadu stale tie iste zle dosky Kym sa to prejavi, uz neni narok na bezplatnu vymenu, usetrene.
Březen 27Bře 27 Takže čerstvá odpověď, cituji z emailu ŠA: ...děkujeme za Váš email, ve kterém znovu otevíráte téma výměny brzdových kotoučů s ohledem na Vaše vozidlo Škoda Superb. Dovolujeme si Vás informovat, že celá záležitost byla prověřena ve spolupráci se servisním partnerem Auto Jarov, Praha 3. Na řešení Vašeho podnětu jsme nenalezli žádná pochybení. Naše stanovisko je platné a neměnné. Nejedná se o výrobní vadu, nýbrž o běžné opotřebení dílů s ohledem na jízdní profil uživatele vozidla. Dále si dovolujeme podotknout, že předmětné vozidlo bylo vyrobeno v souladu s homologačními předpisy a také v souladu s legislativními předpisy stanovenými Evropskou Unií ve věci použitých materiálů a s ohledem na bezpečnost vozidla... Takže co tady vlastně řešíme? Podle výrobce je to běžné. Jen bych k tomu doplnil, že běžné možná ano, ale jen v rámci koncernu ŠA.
Březen 27Bře 27 Este raz a posledny krat. Problem robia brzdove dosticky vyrobene Boh vie kde na kolene v Indii. Ide ale o to, ze to stoji par eur tak to montuju a ked sa niekto stazuje do polroka vymenia. Spekulanti no.
Březen 29Bře 29 Nové, stav 10 dní po montáži, několikrát po městě jeté a vodou zatím ještě nedotčené.
Březen 29Bře 29 Takze zase originaly. A zakladni desticky bez plechu. Pocitej ze po zime budou vypadat stejne jako ty pred vymenou....
Březen 31Bře 31 Mas to totalne zhnite za diskom, dnes ti sfotim moje origo po 4 rokoch a su ako z fabriky. @FlashKA Mas tam obycajne dosky, zase zly vyber. Trebalo tie lepsie.
Březen 31Bře 31 JSvoboda: Pravé zadní vypadalo takhle. Evidentně se profil uživatele vozidla, vyprofiloval především na levé kolo. dfga: No jo, to mám z toho, že jsem si zvykl s každým novým autem jezdit do autorizáku. Co je ale úplný vrchol v podání ŠA, tak je zablokování mé emailové adresy. Napsal jsem jim ohledně problému dva maily a chtěl jsem odpovědět na ten, který jsem zde citoval. No a přišel ban - Péče o zákazníka - Customer Center - 554 5.7.1 You are not allowed to connect. Nevím, ale tohle je vrchol arogance, přijde mi to, že jsem tam někomu šlápl na kuří oko a o to větší chuť mám tohle řešit. V emailech jsem slušný, jen jsem popsal stav věci.
Duben 3Dub 3 Originál kotúče, drahé dosky z Kodiaqu. 4 roky / 55tis km Dosky stale 40% Upraveno Duben 3Dub 3 od dfga
Duben 7Dub 7 V 31. 3. 2025 na 8:51, dfga napsal: Mas to totalne zhnite za diskom, dnes ti sfotim moje origo po 4 rokoch a su ako z fabriky. @FlashKA Mas tam obycajne dosky, zase zly vyber. Trebalo tie lepsie. Neni to totalne... Ted jsem menil kola a je to jen orezle... Kdybych to natrel stetkou na modro jak kolega vyse tak to mam stejny
Duben 7Dub 7 V 1. 4. 2025 na 8:41, dfga napsal: Kedy ti to menili? Reklamovať. Pýtaj si tie lepšie dosky a rozdiel doplat. 19.3. ale ŠA zablokovali můj email a nekomunikují, vlastně ani přes info@ nekomunikují. Těžko se už dovím, proč mám výměnu kotoučů a destiček v certifikátu zapsanou jako čištění a materiál byl jen čistič. Že se ten profil řidiče o kterém mi napsali, projevil vlastně jen na levé straně zadní nápravy, to je mi taky záhadou. Reklamovat vyměněné kotouče a destičky, to se mi asi nepovede. Realita v podání Škoda Auto je poměrně smutná, takové jednání si nedovolí ani ten poslední eshop.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.