Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Tak já mám tenhle stav při nájezdu 15 000 km

Jak píšu, opravdu velká prasárna když brzdy běžně dají desetkrát tolik.

před 1 minutou, FlashKA napsal:

Tak já mám tenhle stav při nájezdu 15 000 km

Já jsem to řešil v rámci první prohlídky po roce/30tkm a smůla.

Ako pisal davnejsiie @suri. kazde 2 roky vymenit za lacne TRW a mas pokoj.

Tie z Kodiaqu RS co mam vydrzia najviac s origo kotucmi ale cena je prestrelena, to mam na 3 vymeny TRW.

Oslovil jsem ŠA se žádostí o reakci k problému zadních brzd. Tak jsem zvědav, zda někdo kompetentní najde odvahu a dostatečné argumenty se k věci vyjádřit i sem do diskuze.

Teď právě prší, auto je před domem, tak jestli si nemám vzít raději volno a jít sušit brzdy, kdyby na ně snad nějak nacákalo...

Moje zkušenost s brzdami na Superbu III 2,0 TDI 110kW: vůz jsem kupoval 3 roky starý se 60tis Kč, jelikož zadní kotouče byly dost orezlé (brzdilo to jen úzkým pruhem uprostřed na kotouči) a při brždění ve vyšší rychlosti na dálnici vydávali hukot, pokusil jsem se je v záruce reklamovat ve Škodovce na Jarově. Přijímací technik mi sdělil, že není vysoká šance na úspěšné vyřešení reklamace, nicméně i tak jsem to zkusil. Reklamace byla zamítnuta s tím, že je to normální projev, pokud jezdím na delší vzdálenosti a tím zadní brzdy moc nepoužívám. Odpověděl jsem mu, že jezdím tak 40% město a že tedy brzdy tedy nezahálejí, navíc 4x do týdne. Na to mi doporučil a to jsem šel do kolen, ať občas zkusím při jízdě zatáhnout ruční brzdu a zadní kotouče tzv. "obrzdit" (u automatu s vozem za milion :-)). Zkrátím to, nové originál zadní kotouče vydržely 42tis. km než to s nimi bylo stejné, jako s těmi původními. Takže po záruce jsem nechal vyměnit zadní a poté, když nastal čas i přední kotouče za značku ATE a ani po 50tis. km nejsou nikterak zrezlé, krásně brzdí tiše po celém povrchu a navíc auto celkově brzdí lépe.... Tolik k originálům kotoučů Škoda a přístupu značkového servisu....    

Taky jezdím na Jarov, ale je to autorizák, tak používají to, co ŠA předepíše. No a že jsou ty origo díly třikrát dražší a třikrát horší, to už nikoho nezajímá.

Jak rikam... ATE...  :)

Su hlupaci, ze to uz 10 rokov neporiesili.

A pritom o tom vedia.

Na predajni maju nove auta a vzadu stale tie iste zle dosky :D

Kym sa to prejavi, uz neni narok na bezplatnu vymenu, usetrene.

Takže čerstvá odpověď, cituji z emailu ŠA:
 

...děkujeme za Váš email, ve kterém znovu otevíráte téma výměny brzdových kotoučů s ohledem na Vaše vozidlo Škoda Superb.

Dovolujeme si Vás informovat, že celá záležitost byla prověřena ve spolupráci se servisním partnerem Auto Jarov, Praha 3. Na řešení Vašeho podnětu jsme nenalezli žádná pochybení. Naše stanovisko je platné a neměnné. Nejedná se o výrobní vadu, nýbrž o běžné opotřebení dílů s ohledem na jízdní profil uživatele vozidla.

Dále si dovolujeme podotknout, že předmětné vozidlo bylo vyrobeno v souladu s homologačními předpisy a také v souladu s legislativními předpisy stanovenými Evropskou Unií ve věci použitých materiálů a s ohledem na bezpečnost vozidla...

Takže co tady vlastně řešíme? Podle výrobce je to běžné. Jen bych k tomu doplnil, že běžné možná ano, ale jen v rámci koncernu ŠA.

Este raz a posledny krat.

Problem robia brzdove dosticky vyrobene Boh vie kde na kolene v Indii.

Ide ale o to, ze to stoji par eur tak to montuju a ked sa niekto stazuje do polroka vymenia.

Spekulanti no.

Nové, stav 10 dní po montáži, několikrát po městě jeté a vodou zatím ještě nedotčené.

 

29032025b.jpg

29032025a.jpg

Ta plocha uz snad rezne nebo co...   ? Vidim to tam mam pocit...

Přesně tak a to se snažím pořád brzdit jako magor.

Takze zase originaly. A zakladni desticky bez plechu.

Pocitej ze po zime budou vypadat stejne jako ty pred vymenou....

Tak ja mam asi opak :) vse orezly jen brzdna plocha po 2 letech a 20 tis km asi ok...

20250330_152709.jpg

Mas to totalne zhnite za diskom, dnes ti sfotim moje origo po 4 rokoch a su ako z fabriky.

@FlashKA Mas tam obycajne dosky, zase zly vyber. Trebalo tie lepsie.

JSvoboda: Pravé zadní vypadalo takhle. Evidentně se profil uživatele vozidla, vyprofiloval především na levé kolo.

dfga: No jo, to mám z toho, že jsem si zvykl s každým novým autem jezdit do autorizáku. Co je ale úplný vrchol v podání ŠA, tak je zablokování mé emailové adresy. Napsal jsem jim ohledně problému dva maily a chtěl jsem odpovědět na ten, který jsem zde citoval. No a přišel ban - Péče o zákazníka - Customer Center - 554 5.7.1 You are not allowed to connect.
Nevím, ale tohle je vrchol arogance, přijde mi to, že jsem tam někomu šlápl na kuří oko a o to větší chuť mám tohle řešit. V emailech jsem slušný, jen jsem popsal stav věci.

pa.jpg

Kedy ti to menili? Reklamovať. Pýtaj si tie lepšie dosky a rozdiel doplat.

Originál kotúče, drahé dosky z Kodiaqu. 

4 roky / 55tis km

Dosky stale 40%

 

IMG_20250403_142503.thumb.jpg.c6f689606da703e757ca35029be9139f.jpg

IMG_20250403_142602.thumb.jpg.6e375cf5236a7e0830885290783c9ab2.jpg

 

Upraveno od dfga

Moje zadní kotouče po 138 tis.km, desky mám měněny loni za Zimmermany. 

20250405_113551.jpg

Martin_TDi: Takhle by to asi mělo vypadat

V 31. 3. 2025 na 8:51, dfga napsal:

Mas to totalne zhnite za diskom, dnes ti sfotim moje origo po 4 rokoch a su ako z fabriky.

@FlashKA Mas tam obycajne dosky, zase zly vyber. Trebalo tie lepsie.

Neni to totalne...  Ted jsem menil kola a je to jen orezle... Kdybych to natrel stetkou na modro jak kolega vyse tak to mam stejny :)

V 1. 4. 2025 na 8:41, dfga napsal:

Kedy ti to menili? Reklamovať. Pýtaj si tie lepšie dosky a rozdiel doplat.

19.3. ale ŠA zablokovali můj email a nekomunikují, vlastně ani přes info@ nekomunikují. Těžko se už dovím, proč mám výměnu kotoučů a destiček v certifikátu zapsanou jako čištění a materiál byl jen čistič. Že se ten profil řidiče o kterém mi napsali, projevil vlastně jen na levé straně zadní nápravy, to je mi taky záhadou. Reklamovat vyměněné kotouče a destičky, to se mi asi nepovede.
Realita v podání Škoda Auto je poměrně smutná, takové jednání si nedovolí ani ten poslední eshop.

To  za diskom by som nikdy nicim nenatieral, neni to S120.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.