Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

a keby si kúpil použité riadenie za cca 100€? :)

použité je samozrejme možné kúpit s určitým rizikom , ale nechápem prečo sa nedá vymenit samotný snímač . V jednom prispevku sa spomína výmena snímača v OII .
Vloženo

v ktorom príspevku?? :kol-32:

momentálne neviem v ktorom lebo som ich prečítal vela ale kolega mal tiež problémy s žltým volantom a píše že v servise mu čidlo vymenili.
Vloženo

A nebyl to senzor natočení volantu pro ESP??

BYch tak řekl, ten v tom řízení se opravdu koupit nedá...

Třeba na AUKRU mají nové řízení za 9000,-Kč, jsem tam tak zahlídl.....

Vloženo

A nebyl to senzor natočení volantu pro ESP??

BYch tak řekl, ten v tom řízení se opravdu koupit nedá...

Třeba na AUKRU mají nové řízení za 9000,-Kč, jsem tam tak zahlídl.....

našiel som ten príspevok na google po názvom škoda octaviaII - komtrolka serva.

Vloženo

ten snimač je pod volantom ale ja ho mám priamo v serve podla technika v servise OII to maju v serve

vie mi niekto poradit ako tento problém riešit pripadne na koho sa obrátit /druhe servo je až posledné riešenie/

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Ahoj, potřeboval bych prosím poradit. Dneska mi na křižovatce chcípla moje dieselová Oktávka II (mám ji týden) a tak jsem rychle nastartoval znovu, abych projel křižovatkou a najednou auto začalo pískat a rozsvítila se mi oranžově kontrolka posilovače a po cca 10 vteřinách jízdy zase zhasla. Znamená to nějaký problém? Jsem z toho auta nějakej vyplašenej, tak se nezlobte.

Díky za rady.

Vloženo

Samozřejmě,že to znamená nějakej problém. Jinak by kontrolka nesvítila.

Podle toho zhasnutí bez vypnutí motoru, to mohlo to bejt způsobený tím,žes rychle nastartoval. Prostě si při startu nepočkal až pozhasínaj kontrolky a řídící jednotka neměla zprávný údaje a začala plašit. Až ty údaje dostala, tak kontrolku zhasla.

Jinak 100% jistotu budeš mít, když to necháš napíchnout na VAG.

  • o 4 roky později...
Vloženo

Ahoj. 

 

Mám octavia II, 2007 (cca 150k km) a najednou z ničeho nic se na palubce rozsvítila oranžová kontrolka volantu. Za jízdy pak průběžně na desetiny vteřiny problikává do červené a nebo ve stejném čase pohasíná. 

 

Posilovač řízení mi za jízdy přišel v pohodě, jen když jsem se víc soustředil v pravoúhlé zatáčce, tak jsem měl pocit, že se volant nechtěl moc vracet do původní polohy (ale možná si to namlouvám kvůli té kontrolce).

 

Tušíte co by to mohlo být a jak velké prasátko mám rozbít? :)

 

Ideálně pak, nemáte kontakt na nějaký rozumný servis v Praze? :)

Vloženo (editace)

Díky za tip, teď jsem mu volal a asi to neklapne. Když je někdo dobrej, tak má holt hodně práce. 

 

Když kdokoliv bude mít nějaký další tip, sem s ním :)

Editováno: , autor: Pawouk
Odstraněna citace.
  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Hojte , dneska jsem vyměnil motor serva řiženi a VAG mi píše tuhle chybu. Všechno funguje žádná kontrolka nesviti 

 

Měl jsem tam 1K0 909 144 M odešla a koupil jsem z vrakace 1K0 909 144 H 


A je to Octavia II FL 2.0TDI CR 81kw 2011



Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x-44.clb 
Control Module Part Number: 1K0 909 144 H 
Component and/or Version: EPS_ZFLS Kl. 67 2901 
Software Coding: 
Work Shop Code: WSC 73430 790 00000 
VCID: 2F6DF537BEE897663D9-807A 
1 Faults Found: 

01312 - Powertrain Data Bus 
014 - Defective - Intermittent 
Freeze Frame: 
Fault Status: 00101110 
Fault Priority: 4 
Fault Frequency: 1 
Reset counter: 129 
Time Indication: 0 

Freeze Frame: 
Voltage: 11.63 V 
DU 
Temperature: 18.0°C 
RPM: 1498 /min 
Speed: 50.0 km/h 
Speed: 50.0 km/h 
Count: 3

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Zdravím, 

ráno při startování se mi rozsvítila červená kontrolka posilovače řízení a zároveň i kontrolka ESP. Posilovač nejde. Odpoledne se k tomu přidala žlutá kontrolka motoru. Zajel jsem na diagnostiku, nahlásilo to 2 chyby: 10165 modul žhavících svíček a 16344 řídící jednotka. Mechanik bohužel není příliš kovaný v elektrice.

Nevíte kde by mohla být chyba? Přijde mi zvláštní, že by se obě věci vysypaly naráz.

  

Vloženo

tohle nejsou chyby, to je jen vymezení, kde se nějaké chyby nacházejí, výpis by měl pokračovat. Pokud to mechanik neumí rozklíčovat, tak jeď určitě jinam - zbytečně budeš ztrácet čas.

  • o 4 měsíce později...
Vloženo (editace)

Zdravim.Chci se zeptat zda u tohoto typu Octavia se mění nebo dolejvá servoolej(hydraulický).Jelikož mi jde ztuha řízení a jeden mechanik mi řekl že by to chtělo doplnit servoolej.Nacož sem hledal snad všude ale nikde sem nenašel tu onoho nádobku na ten olej.A další mi řekl že se olej nedolívá že je to poháněno elektrikou.Tak kdyby někdo věděl co a jak tak děkuji za info

Editováno: , autor: mir.zavadil@gmail.com
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravím, měl jsem delší dobu odstavený auto a rozebrený předek(komplet chladiče atd), interier(palubka, airbagy a pasy), teď po sestavení nám nejde rozchodit posilovač řízení. Je to octa2 1,9tdi.Díky za případný rady co s tím. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...