Září 12, 20205 r S hodnocenim Samohyla souhlasim. Jeho pripad s nevytazenymi podlozkami byl otresny. Ta kola ale zas takova hruza nejsou.
Září 12, 20205 r @bojler tak to nebudeš sám, on mladý Samohýl jejich dealerské značce tímto počinem, resp. jeho osobním přístupem, docela zavařil - známým jsem tam nedoporučil objednat auto ( Zlín - Octavia) a sám jsem nakonec odstoupil od koupě Karoqa Sportline (měl jsem v hledáčku jednu jejich předváděčku) a raději si objednal nového v Hranicích. Určitě nebudu sám... ...a ta kola se mi líbí, vynikly by ještě lépe s černou barvou ? ? Upraveno Září 12, 20205 r od PetriCZECH
Září 13, 20204 r Jen taková poznámka, která může být pro někoho zajimáva... jak v poslední době škodovky (a auta obecně) proměrovaly klidně o 8 km/h, tak v oktávce 4 je vcelku přesný - při rychlostech 50, 90 i 130 je rozdíl rychlostí auto X GPS do 1km/h ....
Září 14, 20204 r takže už vědí, kudy jezdíme a vědí taky jak rychle... takže v blízké budoucnosti vám jen přijde na mobil žádost o uhrazení pokuty za překročení rychlosti tam a tam... nebo rovnou zpráva, že vám zamykají možnost užívat auto do doby XY jako trest za překročení rychlosti, čehož důsledkem bylo zvýšení emisí o XYZ a tudíž jste hnusný terorista a nepřítel planety a budete eliminován... no, máme se na co těšit... :D
Září 14, 20204 r „Scala a Kamiq mají implementovanou funkci tzv. „Genaue Geschwindigkeit“ – jednoduše řečeno: kombiinstrument průběžně zpřesňuje signál od ABS s pomocí GPS měření. Vyrovnávají se tak chyby, které do měření rychlosti vnáší různá velikost, opotřebení a huštění pneumatik,“ vysvětluje Martin Preusker z oddělení Komunikace Škoda Auto. „Dá se říct, že odchylka tachometru od reálné rychlosti se zde pohybuje někde mezi 0 až +5 km/h. Odchylka není konstantní, může se měnit v závislosti na okolních podmínkách. Za ideálních podmínek (typicky jízda po dálnici) rychloměr ukazuje víceméně přesně. Tato funkce bude dále nasazena v nové Octavii a počítá se s ní i do dalších nových modelů. Stávající modely (Superb, Karoq, Kodiaq, Citigo, Fabia) s nasazením nepočítají, protože správná funkce rychloměru podléhá homologaci a jakákoli změna by si vynutila nové homologační zkoušky.“ Podle dostupných informací to má co do činění s přidělováním bodů a hvězdiček při crash testech NCAP, kde se mimo jiné hodnotí i přesnost tachometru, a dále je to příprava na povinné čtení značek od roku 2022.
Září 15, 20204 r ¨No je divné že když jsem byl v Německu dát si trošku testování maximálky :). Tak jsem na tachometru viděl číslo 259, ale při pouštění záznamu s kamery maximální rychlost dle GPS ccc 230 .... :) ?
Září 15, 20204 r https://www.autorevue.cz/testujeme-ty-nejcistejsi-skody-octavia-v-historii-ptejte-se-co-vas-zajima
Září 17, 20204 r Jízdy nové pohony https://www.auto.cz/vyzkouseli-jsme-novou-octavii-se-zelenejsimi-motory-vcetne-ostre-rs-iv-136057?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Září 18, 20204 r chudák... snad to řidič či osádka přežili bez úhony. eCall je jedna z povinností nařízených EU, která mi fakt nevadí a bylo už několikrát vidět, že mají smysl....
Září 18, 20204 r Jj, psal jsem to proto, že jsou v čechách tací, co si myslí, že EU a auta je špatné. Neberu emise, to je ... by museli zakázat ledadla a lodě. O zranění nic nepsali, čelní a kolenní airbaq a moderní konstrukce vozu zafungovali na výbornou.
Září 18, 20204 r Těmto novým testům se Octavie vyhnula, zajímalo by mě, jak by dopadla. https://www.youtube.com/watch?time_continue=67&v=DDr307KXpKk&feature=emb_logo
Září 19, 20204 r Ony by ty výsledky nárazu byly podobné. Jen by dostala celkově 4 hvězdy protože nemá nouzové brždění když Ti někdo vjede z boku. Viz https://www.euroncap.com/en/about-euro-ncap/timeline/roadmap-2016-2020
Září 19, 20204 r Octavia má asistenta odbočování. https://cdn.skoda-storyboard.com/2020/03/05_Tiskova_mapa_SKODA_OCTAVIA_Nove_technologie.pdf Ale o to ani tak nejde, jde o ty čelní testy, kdy se hodnotí i konstrukce vzhledem k jiným účastníkům, boční náraz se spolujezdcem.
Září 19, 20204 r Někde to bylo uvedené na konci roku a museli registrovat desítky aut v 2019, aby nové testy nedělali a ušetřili x tisíc E. Ale kdyby někdo tvrdil, že proti A3, Golfu 8 má Octavie horší ocel, méně N ve zkrutu, menší podíl kvalitních svárů, věřil bych tomu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.