bojler Vloženo 4. leden 2020 Sdílet Vloženo 4. leden 2020 před 1 hodinou, bouchy napsal: To je nějaký posun? Ani o kilowatt, řekl bych. Posun nastal dvakrát u stávající generace z 162 na 180kW. Takze ted pauza. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 4. leden 2020 Sdílet Vloženo 4. leden 2020 před 3 hodinami, Sabiza napsal: Ta 1.5 TSI s DSG se dala dávat do hromady fleet aut Jasne, flotily jsou slozene hlavne z 1.5TSI DSG. Radsi se venuj tem sedadlum. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skodax Vloženo 4. leden 2020 Sdílet Vloženo 4. leden 2020 Před hodinou, bojler napsal: Jasne, flotily jsou slozene hlavne z 1.5TSI DSG. Radsi se venuj tem sedadlum. S poslední cenotvrobou ŠA jsem touto volbou musel jít i já u fleetu, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 4. leden 2020 Sdílet Vloženo 4. leden 2020 Neboli posun ze 230k na 245k nastal při příchodu FL a poslední MR tehdy byla RS jen jako 245k. Takže vzhledem k OIV stagnace. Těch 206kW nebo jiná verze z Leonu (atd.) by se byla hodila. Bylo by to hned auto se skoro tři sta koňmi hybrid nehybrid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 4. leden 2020 Sdílet Vloženo 4. leden 2020 Oni takovou verzi neudělají - nedávno médii proběhlo, jak mají značky vypadat. Škoda levné vozy, Seat-sportovní ... Kdo chce nutně koncern zůstane mu Golf 8 GTi TCR, R nebo nová Cupra.Je třeba si uvědomit, že i bez top verzí, el.verze, klasický HB byla Octa i v ,,nehezké 4oké verzi” párkrát mezi 10 nejprodávanějšími modely v Evropě. Vystačí si, jak je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 4. leden 2020 Sdílet Vloženo 4. leden 2020 před 6 hodinami, bouchy napsal: Neboli posun ze 230k na 245k nastal při příchodu FL a poslední MR tehdy byla RS jen jako 245k. 2013 - 162kW 2015 - za priplatek 169kW provedeni s VAQ 2017 - standardni RS posileni na 169kW a silnejsi varianta na 180kW, stale dve verze lisici se i vybavou 2018 - odpadnuti slabsi varianty a zmena vybavy Druha generace posilila o 15kW, treti take a v mezidobi jeste o dalsich 18kW. Cekat hned dalsi zmenu mne prijde trochu naivni. I s ohledem na situaci na trhu a v koncernu. před 6 hodinami, Skodax napsal: S poslední cenotvrobou ŠA jsem touto volbou musel jít i já u fleetu, Kolik mate aut a jaky najezd na benzin? Ja jsem se mimo male firmy nebo management se zmenou na benzin nesetkal. Podle me doplneni o mild hybrid nebude vyrazne drazsi. Oni to prodavat musi. Tak jak nekdo vymyslel v ramci "CSR" limity oxidu uhliciteho a naridil povinne TDI, tak mozna nekdo naridi v ramci korporatu toto. Mimochodem, 2016 a 2017 byl pomer benzin : nafta cca 6 tis. ku 18 tis. Loni uz cca 10 ku 13 a letos to bude asi zcela vyrovnane. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 4. leden 2020 Sdílet Vloženo 4. leden 2020 před 7 hodinami, Skodax napsal: S poslední cenotvrobou ŠA jsem touto volbou musel jít i já u fleetu, A to je přesně to, co většina lidí nechápe. Oni si pod fleetem představí maximálně tak obchoďáky nebo zaměstnance, kteří najezdí 60 tisíc km ročně. S TSI začala ale i hromada firem, která dává auta do osobního využívání výše postaveným zaměstanancům (senioři v IT atd.)... Například u nás ve firmě, kde je cca. 450 firemních aut pro soukromé užívání, má TSI kolem 45 % zaměstnanců. Hlavně proto, že 1.5 TSI v manuálu nebo DSG je levnější než TDI a narvou do auta potom více výbavy. Nebo mají prostě možnost poskládat auto s DSG převodovkou (viz. Superb Style za 822 400 Kč s DPH). U nás přesun na TSI byl hlavně z důvodu německých měst, kam čas od času jezdíme (centrála v Bonnu), iniciativě GoGreen a nárustem cen za posledních několik let... máme teď zažádáno o vyšší limity na auta, abychom mohli s ekologií ještě dál (v koncernu už to konečně jde), ale nikdo neví, kdy se to objeví a tak jsem fakt zvědavý, jak na tom bude cenově OIV s tím „naoko hybridem“... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 4. leden 2020 Sdílet Vloženo 4. leden 2020 Neni u nas moc firem, ktere by v takovem objemu davaly auta ne jako pracovni nastroj, ale formu platu (i tam, kde je cloveku auto realne v praci k nicemu). Ano, je tim zname DHL a par dalsich. 450 aut je ale hodne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skodax Vloženo 4. leden 2020 Sdílet Vloženo 4. leden 2020 (editace) před 2 hodinami, bojler napsal: Kolik mate aut a jaky najezd na benzin? Ja jsem se mimo male firmy nebo management se zmenou na benzin nesetkal. Podle me doplneni o mild hybrid nebude vyrazne drazsi. Oni to prodavat musi. Tak jak nekdo vymyslel v ramci "CSR" limity oxidu uhliciteho a naridil povinne TDI, tak mozna nekdo naridi v ramci korporatu toto. Mimochodem, 2016 a 2017 byl pomer benzin : nafta cca 6 tis. ku 18 tis. Loni uz cca 10 ku 13 a letos to bude asi zcela vyrovnane. 40 aut a nájezd mezi 15- 40 tis ročně dle pozice. Auto je nástroj i bonus a nutná volba je ŠA. Motor si volí kdo chce jak chce, bez omezení (Jen cena) Editováno: 4. leden 2020, autor: Skodax Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FikoCZ Vloženo 5. leden 2020 Sdílet Vloženo 5. leden 2020 Zdravím, nevíte kdy budou predvadecky Ot4 a Golfa 8? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 5. leden 2020 Sdílet Vloženo 5. leden 2020 Ovce od 30.1. a G8 HB bude v ČR v průběhu března Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Kušnír Vloženo 6. leden 2020 Sdílet Vloženo 6. leden 2020 (editace) Chlapi, tušíte, nebo dokážete odhadnout (protože mi se to nedaří nikde najít, ani spekulace) jak bude fungovat e-tec? moc by mě to zajímalo, měl jsem teď půjčenou Hondu HR-V hybrid a bylo to moc zajímavé svezení... spalovací atmosférický 2.0 jako generátor pro elektromotor. Auto bez převodovky (přesněji s jedním pevným převodem) v nízkých a středních rychlostech buď jede na elektřinu, nebo se nechává elektromotor krmit tím spalovakem. Na dálnici se pak připojuje před ten staly převod nějak i ten spalovak... nevěřil jsem tomu ale bylo to fakt krásně svezení. A na to ze to auto je velké jako Kodiaq jsme jezdili za 5.2L mimochodě čisté na elektřinu dokázala ujet tak 2km s lehkou nohou na plynu, při razatnejsim pokynu k akceleraci se zapnul spalovák má ten e-tec fungovat podobně, umíte mi prosím popsat jak se má chovat? Nebo to bude jen jako passat či golf gte. moc díky Editováno: 6. leden 2020, autor: Roman Kušnír Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 6. leden 2020 Sdílet Vloženo 6. leden 2020 e-tec je obyčejný mild hybrid, tedy žádná jízda na elektřinu a žádné e-CVT, jen přes startér-generátor krátkodobě pomáhá s akcelerací, dovede plachtit s vypnutým motorem a samozřejmě rekuperovat do baterie. Podobný systém používá Suzuki v malých autech, Mazda, Audi... https://www.auto.cz/nova-skoda-octavia-4-oficialne-prohledli-jsme-ji-nazivo-do-posledniho-detailu-bude-to-hit-131971 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 6. leden 2020 Sdílet Vloženo 6. leden 2020 (editace) Titan i černá s černými koly vypadají luxusně ?. 2.0TDi Style manual ke známému do půjčovny v Kong.centru. Editováno: 17. Říjen 2020, autor: Jan R. 4 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 6. leden 2020 Sdílet Vloženo 6. leden 2020 (editace) A před chvílí mě na spojce podjela červená, taky naživo nevypadá zle k těm křivkám. Editováno: 17. Říjen 2020, autor: Jan R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 6. leden 2020 Sdílet Vloženo 6. leden 2020 Pár postřehů z krátké prohlídky nové O IV. Ty 17" kola Rotare jsou naživo u té černé barvy docela zoufalé, to ty Pulsary vypadají líp. U O IV bude asi hodně záležet na výběru velikosti a designu kol. 16" tedy budou nejspíš hodně smutné na pohled. Čekal jsem podle fotek wow efekt, ale černá mě tedy naživo hlavně při pohledu zepředu neoslovila, a vlastně ani ta modrá a stříbrná z fotek co jsou v příspěvku výše. Zezadu je combi posunem vpřed. LED Matrix, no v podzemních garážích vypadají při pohledu na protilehlou zeď, že by mohly svítit pěkně. Tablet uprostřed palubní desky... No na pohled pěkný, ale za jízdy to nebude s ovládáním čehokoliv asi taková radost. Klíček k autu, designově hezký, hladký, ale až udělá bác na zem, či bude poškrábaný.. Vnitřní ambientní led osvětlení za mě lepší než v OIII, pásek je schovaný a neoslňuje. Dvouramený volant s otočnými ovladači - neurazí, oproti tříramenému není nějak zvlášť ošklivý. Použité materiály, no dveře nic moc, palubní deska je lepší. Ovládání světel tlačítky, lepší mi připadá otočný ovladač, ale asi půjde o zvyk. No celkově mě po dnešní prohlídce OIV neurazila, ale ani nenadchla. 2 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 6. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2020 Pokud mohu soudit z fotek:Zadek sice moc škodovku nepřipomíná, ale docela se mi, až na ten nárazník, líbí, působí elegantně a jednoduše.Předek se mi líbí čím dál méně, nesmyslně protažený, divně ohnutý, nízko posazený, maska ošklivá, světla divná..Kola na fotkách děs - designově i velikostně.Paradoxně jediná slušná barva vypadá bílá a to jejím favoritem nejsem. Černá aspoň čistě na fotce dost zklamala..Jsem zvědav na reálný dojem, no souhlasím s tvrzením, že nadšení opadá. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FikoCZ Vloženo 7. leden 2020 Sdílet Vloženo 7. leden 2020 Připadá mi trošku jako obézní auto, ale těším se na srovnání golfa a Ot na živo. Jsem zvědavý na místo pro pravé koleno po přesunutí displaye nahoru. Vždycky mě chytala křeč do nohy po delší jízdě ~4h. Postava 183cm. Do září si musím pořídit auto, takže budu mít tento rok na zkoumání značek VW group. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 7. leden 2020 Sdílet Vloženo 7. leden 2020 (editace) Výplně dveří ... Editováno: 7. leden 2020, autor: Martin Bednář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FikoCZ Vloženo 7. leden 2020 Sdílet Vloženo 7. leden 2020 To už nemá měkčený u oken? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 7. leden 2020 Sdílet Vloženo 7. leden 2020 Zlatá OII FL... :-( 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 7. leden 2020 Sdílet Vloženo 7. leden 2020 (editace) Vršek bude měkčený, ale jen vpředu, to mezi loketkou a vrchní lištou je syntetická koženka, zbytek tvrdý plast? @stanmar Editováno: 7. leden 2020, autor: Jan R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 7. leden 2020 Sdílet Vloženo 7. leden 2020 Ano plast je pod kličkou otevírání dveří (tam co je uchycení madla loketky). Tedy alespoň se mi to tak jevilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 7. leden 2020 Sdílet Vloženo 7. leden 2020 Z fotky těžko soudit, ale po tom, jak osekali výplně dveří na O3(O3FL), jsem čekal větší “sebereflexi” v použití kvalitnějších materiálů. Zase taková změna a pocit “prémiovosti” oproti kritizované O3 mně to nepříjde. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 7. leden 2020 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2020 Taky mám dojem, že nás jen hezky namlsali fotkami povedených detailů interiéru, které pocitově dodaly autu hodnotný výraz, no v reálu každou další fotkou a poznatkem nabývám většího a většího přesvědčení, že půjde zase jen o drahou naleštěnou bídu.. [emoji20] 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.