Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

před 1 hodinou, bouchy napsal:

To je nějaký posun? Ani o kilowatt, řekl bych.


Posun nastal dvakrát u stávající generace z 162 na 180kW. Takze ted pauza. 

před 3 hodinami, Sabiza napsal:

Ta 1.5 TSI s DSG se dala dávat do hromady fleet aut


Jasne, flotily jsou slozene hlavne z 1.5TSI DSG. Radsi se venuj tem sedadlum. 

Před hodinou, bojler napsal:


Jasne, flotily jsou slozene hlavne z 1.5TSI DSG. Radsi se venuj tem sedadlum. 

S poslední cenotvrobou ŠA jsem touto volbou musel jít i já u fleetu,

Neboli posun ze 230k na 245k nastal při příchodu FL a poslední MR tehdy byla RS jen jako 245k. Takže vzhledem k OIV stagnace. Těch 206kW nebo jiná verze z Leonu (atd.) by se byla hodila. Bylo by to hned auto se skoro tři sta koňmi hybrid nehybrid.

Oni takovou verzi neudělají - nedávno médii proběhlo, jak mají značky vypadat. Škoda levné vozy, Seat-sportovní ... Kdo chce nutně koncern zůstane mu Golf 8 GTi TCR, R nebo nová Cupra.
Je třeba si uvědomit, že i bez top verzí, el.verze, klasický HB byla Octa i v ,,nehezké 4oké verzi” párkrát mezi 10 nejprodávanějšími modely v Evropě. Vystačí si, jak je.

před 6 hodinami, bouchy napsal:

Neboli posun ze 230k na 245k nastal při příchodu FL a poslední MR tehdy byla RS jen jako 245k.


2013 - 162kW

2015 - za priplatek 169kW provedeni s VAQ

2017 - standardni RS posileni na 169kW a silnejsi varianta na 180kW, stale dve verze lisici se i vybavou

2018 - odpadnuti slabsi varianty a zmena vybavy

 

Druha generace posilila o 15kW, treti take a v mezidobi jeste o dalsich 18kW. Cekat hned dalsi zmenu mne prijde trochu naivni. I s ohledem na situaci na trhu a v koncernu.

 

před 6 hodinami, Skodax napsal:

S poslední cenotvrobou ŠA jsem touto volbou musel jít i já u fleetu,

 

Kolik mate aut a jaky najezd na benzin? Ja jsem se mimo male firmy nebo management se zmenou na benzin nesetkal.

 

Podle me doplneni o mild hybrid nebude vyrazne drazsi. Oni to prodavat musi. Tak jak nekdo vymyslel v ramci "CSR" limity oxidu uhliciteho a naridil povinne TDI, tak mozna nekdo naridi v ramci korporatu toto.

 

Mimochodem, 2016 a 2017 byl pomer benzin : nafta cca 6 tis. ku 18 tis. Loni uz cca 10 ku 13 a letos to bude asi zcela vyrovnane.

před 7 hodinami, Skodax napsal:

S poslední cenotvrobou ŠA jsem touto volbou musel jít i já u fleetu,

A to je přesně to, co většina lidí nechápe. Oni si pod fleetem představí maximálně tak obchoďáky nebo zaměstnance, kteří najezdí 60 tisíc km ročně. S TSI začala ale i hromada firem, která dává auta do osobního využívání výše postaveným zaměstanancům (senioři v IT atd.)... Například u nás ve firmě, kde je cca. 450 firemních aut pro soukromé užívání, má TSI kolem 45 % zaměstnanců. Hlavně proto, že 1.5 TSI v manuálu nebo DSG je levnější než TDI a narvou do auta potom více výbavy. Nebo mají prostě možnost poskládat auto s DSG převodovkou (viz. Superb Style za 822 400 Kč s DPH).

 

U nás přesun na TSI byl hlavně z důvodu německých měst, kam čas od času jezdíme (centrála v Bonnu), iniciativě GoGreen a nárustem cen za posledních několik let... máme teď zažádáno o vyšší limity na auta, abychom mohli s ekologií ještě dál (v koncernu už to konečně jde), ale nikdo neví, kdy se to objeví a tak jsem fakt zvědavý, jak na tom bude cenově OIV s tím „naoko hybridem“...

Neni u nas moc firem, ktere by v takovem objemu davaly auta ne jako pracovni nastroj, ale formu platu (i tam, kde je cloveku auto realne v praci k nicemu). Ano, je tim zname DHL a par dalsich. 450 aut je ale hodne.

před 2 hodinami, bojler napsal:

Kolik mate aut a jaky najezd na benzin? Ja jsem se mimo male firmy nebo management se zmenou na benzin nesetkal.

 

Podle me doplneni o mild hybrid nebude vyrazne drazsi. Oni to prodavat musi. Tak jak nekdo vymyslel v ramci "CSR" limity oxidu uhliciteho a naridil povinne TDI, tak mozna nekdo naridi v ramci korporatu toto.

 

Mimochodem, 2016 a 2017 byl pomer benzin : nafta cca 6 tis. ku 18 tis. Loni uz cca 10 ku 13 a letos to bude asi zcela vyrovnane.

40 aut a nájezd mezi 15- 40 tis ročně dle pozice. Auto je nástroj i bonus a nutná volba je ŠA. Motor si volí kdo chce jak chce, bez omezení (Jen cena)

Upraveno od Skodax

Zdravím, nevíte kdy budou predvadecky Ot4 a Golfa 8?

Ovce od 30.1. a G8 HB bude v ČR v průběhu března

Chlapi, tušíte, nebo dokážete odhadnout (protože mi se to nedaří nikde najít, ani spekulace) jak bude fungovat e-tec? 
moc by mě to zajímalo, měl jsem teď půjčenou Hondu HR-V hybrid a bylo to moc zajímavé svezení... spalovací atmosférický 2.0 jako generátor pro elektromotor. Auto bez převodovky (přesněji s jedním pevným převodem) v nízkých a středních rychlostech buď jede na elektřinu, nebo se nechává elektromotor krmit tím spalovakem. Na dálnici se pak připojuje před ten staly převod nějak i ten spalovak... nevěřil jsem tomu ale bylo to fakt krásně svezení. A na to ze to auto je velké jako Kodiaq jsme jezdili za 5.2L

 

mimochodě čisté na elektřinu dokázala ujet tak 2km s lehkou nohou na plynu, při razatnejsim pokynu k akceleraci se zapnul spalovák

 

má ten e-tec fungovat podobně, umíte mi prosím popsat jak se má chovat? Nebo to bude jen jako passat či golf gte.

 

moc díky 

Upraveno od Roman Kušnír

Titan i černá s černými koly vypadají luxusně ?.
2.0TDi Style manual ke známému do půjčovny v Kong.centru.

 

8EFA487F-7D9C-4F8D-8545-9905A2834DB1.jpegA75F55B0-D31B-44B3-BBDA-62C455AC9CC3.jpeg

 

33687BDD-277A-4385-947E-D4A8F4B19D50.jpegDA668875-C8C4-4833-99F5-576A2414AD77.jpegD37C2E33-AAA1-441C-A9B0-B6A8BFDC5F3A.jpeg

C4138523-7209-4770-B690-125F710428CB.jpeg

 

39004BD2-2361-4C9A-938B-152DAB334705.jpegF8B979CB-7B5B-4C1F-B662-308152147582.jpeg

 

 

Upraveno od Jan R.

A před chvílí mě na spojce podjela červená, taky naživo nevypadá zle k těm křivkám.

 

AEDE2936-CEF2-4A47-9A62-D0E66F329F2B.jpeg

 

Upraveno od Jan R.

Pár postřehů z krátké prohlídky nové O IV.

Ty 17" kola Rotare jsou naživo u té černé barvy docela zoufalé, to ty Pulsary vypadají líp. U O IV bude asi hodně záležet na výběru velikosti a designu kol. 16" tedy budou nejspíš hodně smutné na pohled.

Čekal jsem podle fotek wow efekt, ale černá mě tedy naživo hlavně při pohledu zepředu neoslovila, a vlastně ani ta modrá a stříbrná z fotek co jsou v příspěvku výše. Zezadu je combi posunem vpřed. 

LED Matrix, no v podzemních garážích vypadají při pohledu na protilehlou zeď, že by mohly svítit pěkně. 

Tablet uprostřed palubní desky... No na pohled pěkný, ale za jízdy to nebude s ovládáním čehokoliv asi taková radost. 

Klíček k autu, designově hezký, hladký, ale až udělá bác na zem, či bude poškrábaný.. 

Vnitřní ambientní led osvětlení za mě lepší než v OIII, pásek je schovaný a neoslňuje. 

Dvouramený volant s otočnými ovladači - neurazí, oproti tříramenému není nějak zvlášť ošklivý.

Použité materiály, no dveře nic moc, palubní deska je lepší. 

Ovládání světel tlačítky, lepší mi připadá otočný ovladač, ale asi půjde o zvyk. 

No celkově mě po dnešní prohlídce OIV neurazila, ale ani nenadchla. 

  • Autor

Pokud mohu soudit z fotek:

Zadek sice moc škodovku nepřipomíná, ale docela se mi, až na ten nárazník, líbí, působí elegantně a jednoduše.
Předek se mi líbí čím dál méně, nesmyslně protažený, divně ohnutý, nízko posazený, maska ošklivá, světla divná..
Kola na fotkách děs - designově i velikostně.
Paradoxně jediná slušná barva vypadá bílá a to jejím favoritem nejsem. Černá aspoň čistě na fotce dost zklamala..

Jsem zvědav na reálný dojem, no souhlasím s tvrzením, že nadšení opadá.

Připadá mi trošku jako obézní auto, ale těším se na srovnání golfa a Ot na živo. Jsem zvědavý na místo pro pravé koleno po přesunutí displaye nahoru. Vždycky mě chytala křeč do nohy po delší jízdě ~4h. Postava 183cm. Do září si musím pořídit auto, takže budu mít tento rok na zkoumání značek VW group. 

Výplně dveří ...

WhatsApp Image 2020-01-07 at 12.35.29.jpeg

Upraveno od Martin Bednář

To už nemá měkčený u oken?

Zlatá OII FL...  :-(

Vršek bude měkčený, ale jen vpředu, to mezi loketkou a vrchní lištou je syntetická koženka, zbytek tvrdý plast?

@stanmar

Upraveno od Jan R.

Ano plast je pod kličkou otevírání dveří (tam co je uchycení madla loketky). Tedy alespoň se mi to tak jevilo. 

Z fotky těžko soudit, ale po tom, jak osekali výplně dveří na O3(O3FL), jsem čekal větší “sebereflexi” v použití kvalitnějších materiálů.

Zase taková změna a pocit “prémiovosti” oproti kritizované O3 mně to nepříjde.

  • Autor

Taky mám dojem, že nás jen hezky namlsali fotkami povedených detailů interiéru, které pocitově dodaly autu hodnotný výraz, no v reálu každou další fotkou a poznatkem nabývám většího a většího přesvědčení, že půjde zase jen o drahou naleštěnou bídu.. [emoji20]

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.