Duben 23, 20205 r Další test Octavie, tentokrát pozitivněji... až na DCC. https://www.auto.cz/skoda-octavia-1-5-tsi-110-kw-podruhe-a-lip-o-hodne-134168?kapitola=2
Duben 23, 20205 r Asi teď testují podvozky.. https://m.autorevue.cz/prvni-test-skoda-octavia-20-tdi-evo/110-kw-dsg-liftback-2020
Duben 23, 20205 r před 6 hodinami, PetriCZECH napsal: Další test Octavie, tentokrát pozitivněji... až na DCC. https://www.auto.cz/skoda-octavia-1-5-tsi-110-kw-podruhe-a-lip-o-hodne-134168?kapitola=2 Tomu (DCC problém) se nechce moc uvěřit, ale nevylučuji, že je s DDC opět nějaký problém, jako v historii. U O3 nic moc, O3FL funkční skvěle, S3 snad nejhorší implementace v koncernu, S3FL již také dobře funkční. Proč by to proboha u O4 opět nebylo správně funkční? Nebo zase čekat na FL edici ? To už je nějaké symptomatické...
Duben 23, 20205 r S těmi antracitovými Perseus to vypadá daleko lépe Upraveno Duben 23, 20205 r od Jan R.
Duben 23, 20205 r Pokud tuhle Octavii, tak jedině s těmi 18tkami, které tady prezentuješ. Jasná volba....
Duben 23, 20205 r před 7 hodinami, omicron napsal: Tomu (DCC problém) se nechce moc uvěřit, ale nevylučuji, že je s DDC opět nějaký problém, jako v historii. U O3 nic moc, O3FL funkční skvěle, S3 snad nejhorší implementace v koncernu, S3FL již také dobře funkční. Proč by to proboha u O4 opět nebylo správně funkční? Nebo zase čekat na FL edici ? To už je nějaké symptomatické... Uz som to pisal aj do temy o DCC. Auto, ktore testovali, DCC velmi pravdepodobne nemalo. Uz sa takto pomylili aj Slovaci a vo videu tiez hovorili, ako necitit rozdiel v spravani podvozku...no preco asi.
Duben 23, 20205 r No právě, připadá mě to jako neuvěřitelná blbost, kdo ve Škoda autě od O3FL nepozná DCC, tak je to ignorant, který takové věci testovat nemůže... Neměla ta O4 náhodou ten druhý, jednodušší systém, který má 2 polohy, "měkčí a tvrdší"? Uvedená cena ale odpovídá DCC. Já bych se ani nedivil, když jsem viděl a četl některé recenze O4, kde "recenzenti" doslova blábolili o některých "nových věcech" na O4, které jsou již na O3, resp. O3FL. To byl případ i té první velké (později stažené, a opět uvolněné) recenze od "Videoblogy", kde jsem mu na Y.T. psal , že některé takové věci již má i O3FL, a on na to, že to neví, že Škodovky dlouho nesleduje, a že toto je jeho první test nějaké škodovky po delší době (!) Co dodat :-( Takže asi tak...
Duben 23, 20205 r Já si tak myslím, že to jsou troubové, které popletl volič jízdních profilů, u kterého se domnívali, že přepíná i aktivní podvozek. Většina z nich v nějaké lépe vybavené Oktávce moc nikdy neseděla, viz moje osobní výše popsaná zkušenost. Takže potom na jednu stranu hýkají nad věcmi již dlouho u Okty běžnými, a laik si myslí, že se konečně Škoda k takovým věcem dokopala. Na druhou stranu může dojít k takovýmto omylům. Auta si redakce různě předávají, a jezdí v tom často úplní laici.
Duben 24, 20205 r V té stříbrné, 18" kola a panorama to sluší autu asi nejlépe. Další test nafty DSG https://www.garaz.cz/clanek/vlog-146-nova-skoda-octavia-poprve-21003894?seq_no=1&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=autoweb.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null&fbclid=IwAR3KHVfuYFkA3-zjwk-_D2QHgHo6s2ciRlTK5P3PDknIwZjnu8537ipdsdU
Duben 25, 20205 r Recenze v garaz.cz je asi nejhorsi co jsem videl v posledni dobe ohledne Octavie IV..
Duben 25, 20205 r Ono to není podle mne ani test, ani recenze, spíše takové obecné videopředstavení Octavie IV pro normální lidi. Mě se ty videa od Honzy Koubka celkem líbí, toto konkrétní, je snad jen pro to, aby se udělal takový základní obrázek pro případné zájemce, ostatně samotný test slíbil až v době , kdy to bude mít k dispozici na týdenní vyzkoušení. Upraveno Duben 25, 20205 r od DušanV
Květen 1, 20205 r https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy-archiv/skoda-octavia-fakta-a-cisla-o-nejprodavanejsim-modelu-ceske-automobilky/
Květen 1, 20205 r Autor SM a jejich subjektivní hodnocení...Vždy mě iritovalo celkové kladné hodnocení vlivem toho, že se jim to líbí. Jako v 90' Hyundai se svými kreacemi, na které se dnes nedá dívat a tehdy konstatovali, že nic hezčího není.Zvláště pod pojmem "luxusní interiér" si vážně představuji něco jiného....
Květen 11, 20205 r Nevíte prosím jak to teď bude s dodáním vozu po té odstavce, dealer pořád říká že zatím nemá žádné informace. Vozidlo mělo být vyrobené 13kt. Děkuji za odpověď
Květen 11, 20205 r před 5 minutami, Vikendak napsal: Nevíte prosím jak to teď bude s dodáním vozu po té odstavce, dealer pořád říká že zatím nemá žádné informace. Vozidlo mělo být vyrobené 13kt. Děkuji za odpověď Tak to bych taky rád věděl :(, už jsem měl jezdit
Květen 11, 20205 r před 3 hodinami, TomN napsal: Tak to bych taky rád věděl :(, už jsem měl jezdit No my právě taky, utekla nám výroba o 7 dní a zatím žádné informace bohužel tak zkouším jestli není někdo kdo to má stejné a má třeba lepší informace
Květen 12, 20205 r To mě zneklidňuje, protože bych předpokládám že když to uteklo o 7 dnů půjde do výroby 7 dnů po otevření :(. Snad se letos dočkáme :).
Květen 12, 20205 r Snad si nemyslíte, že výroba po takové odstávce a ještě za přísných hygienických omezení dosáhne okamžitě 100% intenzity? Dokonce ani mnozí subdodavatelé nejedou na plný výkon. Dá se předpokládat, že původní intervaly a termíny dodání vozů přímo z výroby se budou pěkně natahovat. Takhle vypověděl jeden z dealerů Škodovky, i když je docela možné, že druhý to řekne jinak, ale podle mne, to má logiku. Přesné termíny v současnosti asi neřekne nikdo. Nebojte, dočkáte se, holt v dnešní době to chce trpělivost.
Květen 12, 20205 r Můžete být v klidu, protože v tom rozhodně nejste sami :-) Sice to sem až tak úplně nepatří, ale já čekám na výrobu SIII od ledna, původní termín výroby byl stanoven na duben a kvůli koronaviru se zrušil. Včera jsem volal prodejci a zatím žádný náhradní termín nemám, takže je to asi všude +- stejné...
Květen 12, 20205 r před 8 hodinami, TomN napsal: To mě zneklidňuje, protože bych předpokládám že když to uteklo o 7 dnů půjde do výroby 7 dnů po otevření :(. Snad se letos dočkáme :). Taky jsem si to tak nějak myslel že to bude od rozjetí výroby pokračovat dál podle toho jak to mělo být před tím,
Květen 13, 20205 r K tomu testu. Cena testovaného vozidla: 985.700 Kč. Auto muze stat milion, Octavka za mega snad taky....ale nemuze mit za milion pouhych 150 benzinovejch kobyl a manual ve dvoukolce...kdyby tam byl RS diesel 176 kW ve ctyrkolce s automatem, tak je to taky drahy, ale omluvitelny...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.