Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
před 6 hodinami, PetriCZECH napsal:

Další test Octavie, tentokrát pozitivněji... až na DCC.

https://www.auto.cz/skoda-octavia-1-5-tsi-110-kw-podruhe-a-lip-o-hodne-134168?kapitola=2


Tomu (DCC problém) se nechce moc uvěřit, ale nevylučuji, že je s DDC opět nějaký problém, jako v historii.

U O3 nic moc, O3FL funkční skvěle, S3 snad nejhorší implementace v koncernu, S3FL již také dobře funkční. Proč by to proboha u O4 opět nebylo správně funkční? Nebo zase čekat na FL edici ?

To už je nějaké symptomatické...

Vloženo
před 7 hodinami, omicron napsal:


Tomu (DCC problém) se nechce moc uvěřit, ale nevylučuji, že je s DDC opět nějaký problém, jako v historii.

U O3 nic moc, O3FL funkční skvěle, S3 snad nejhorší implementace v koncernu, S3FL již také dobře funkční. Proč by to proboha u O4 opět nebylo správně funkční? Nebo zase čekat na FL edici ?

To už je nějaké symptomatické...

 

Uz som to pisal aj do temy o DCC. Auto, ktore testovali, DCC velmi pravdepodobne nemalo. Uz sa takto pomylili aj Slovaci a vo videu tiez hovorili, ako necitit rozdiel v spravani podvozku...no preco asi.

Vloženo

No právě, připadá mě to jako neuvěřitelná blbost, kdo ve Škoda autě od O3FL nepozná DCC, tak je to ignorant, který takové věci testovat nemůže... Neměla ta O4 náhodou ten druhý, jednodušší systém, který má 2 polohy, "měkčí a tvrdší"? Uvedená cena ale odpovídá DCC.

 

Já bych se ani nedivil, když jsem viděl a četl některé recenze O4, kde "recenzenti" doslova blábolili o některých "nových věcech" na O4, které jsou již na O3, resp. O3FL. To byl případ i té první velké (později stažené, a opět uvolněné) recenze od "Videoblogy", kde jsem mu na Y.T. psal , že některé takové věci již má i O3FL, a on na to, že to neví, že Škodovky dlouho nesleduje, a že toto je jeho první test nějaké škodovky po delší době (!)  Co dodat :-(

 

Takže asi tak...

Vloženo

Já si tak myslím, že to jsou troubové, které popletl volič jízdních profilů, u kterého se domnívali, že přepíná i aktivní podvozek. Většina z nich v nějaké lépe vybavené Oktávce moc nikdy neseděla, viz moje osobní výše popsaná zkušenost.


Takže potom na jednu stranu hýkají nad věcmi již dlouho u Okty běžnými, a laik si myslí, že se konečně Škoda k takovým věcem dokopala. Na druhou stranu může dojít k takovýmto omylům. Auta si redakce různě předávají, a jezdí v tom často úplní laici.

Vloženo (editace)

Ono to není podle mne ani test, ani recenze, spíše takové obecné videopředstavení  Octavie IV pro normální lidi. Mě se ty videa  od Honzy Koubka celkem líbí, toto konkrétní, je snad jen pro to, aby se udělal takový základní obrázek pro případné zájemce, ostatně samotný test slíbil až v době , kdy to bude mít k dispozici na týdenní vyzkoušení.

Editováno: , autor: DušanV
Vloženo

SM a jejich subjektivní hodnocení...
Vždy mě iritovalo celkové kladné hodnocení vlivem toho, že se jim to líbí. Jako v 90' Hyundai se svými kreacemi, na které se dnes nedá dívat a tehdy konstatovali, že nic hezčího není.
Zvláště pod pojmem "luxusní interiér" si vážně představuji něco jiného....

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Nevíte prosím jak to teď bude s dodáním vozu po té odstavce, dealer pořád říká že zatím nemá žádné informace. Vozidlo mělo být vyrobené 13kt. Děkuji za odpověď 

Vloženo
před 5 minutami, Vikendak napsal:

Nevíte prosím jak to teď bude s dodáním vozu po té odstavce, dealer pořád říká že zatím nemá žádné informace. Vozidlo mělo být vyrobené 13kt. Děkuji za odpověď 

Tak to bych taky rád věděl :(, už jsem měl jezdit

Vloženo
před 3 hodinami, TomN napsal:

Tak to bych taky rád věděl :(, už jsem měl jezdit

No my právě taky, utekla nám výroba o 7 dní a zatím žádné informace bohužel tak zkouším jestli není někdo kdo to má stejné a má třeba lepší informace 

Vloženo

To mě zneklidňuje, protože bych předpokládám že když to uteklo o 7 dnů půjde do výroby 7 dnů po otevření :(. 

Snad se letos dočkáme :). 

Vloženo

Snad si nemyslíte, že výroba po takové odstávce a ještě za přísných hygienických omezení dosáhne okamžitě 100% intenzity? Dokonce ani mnozí subdodavatelé nejedou na plný výkon. Dá se předpokládat, že původní intervaly a termíny dodání vozů přímo z výroby se budou pěkně natahovat. Takhle vypověděl jeden z dealerů Škodovky, i když je docela možné, že druhý to řekne jinak, ale podle mne, to má logiku. Přesné termíny v současnosti asi neřekne nikdo. 

Nebojte, dočkáte se, holt v dnešní době to chce trpělivost. 

Vloženo

Můžete být v klidu, protože v tom rozhodně nejste sami :-) Sice to sem až tak úplně nepatří, ale já čekám na výrobu SIII od ledna, původní termín výroby byl stanoven na duben a kvůli koronaviru se zrušil. Včera jsem volal prodejci a zatím žádný náhradní termín nemám, takže je to asi všude +- stejné...

Vloženo
před 8 hodinami, TomN napsal:

To mě zneklidňuje, protože bych předpokládám že když to uteklo o 7 dnů půjde do výroby 7 dnů po otevření :(. 

Snad se letos dočkáme :). 

Taky jsem si to tak nějak myslel že to bude od rozjetí výroby pokračovat dál podle toho jak to mělo být před tím, 

Vloženo

K tomu testu. 

Ce­na tes­to­va­né­ho vo­zi­dla: 985.700 Kč.

Auto muze stat milion, Octavka za mega snad taky....ale nemuze mit za milion pouhych 150 benzinovejch kobyl a manual ve dvoukolce...kdyby tam byl RS diesel 176 kW ve ctyrkolce s automatem, tak je to taky drahy, ale omluvitelny...

 

  • Líbí se mi 2
  • Pozitivní 3

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...