Přejít na obsah

Škoda Octavia IV


_Denis_

Doporučené příspěvky

Včera mi technik z AS říkal, že ten problém není jen kvůli e-call ale obecně s celým infotainmentem MIB3. Takové ty různé chyby typu najednou nejde spárovat s telefonem, něco se samo vypne, restartuje atd...  měli se vysrat na přiteplený mileniály, co potřebujou všude okolo sebe dotykové displeje s neustálým připojením na net (asi by bez toho chcípli, ne?) a měli nám, co máme ještě pořád poctivý nehoholený a nepotetovaný koule udělat auto, u kterýho bychom se rozplývali nad motorem, brzdama, výkonem, aerodynamikou apod.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 4
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic ve zlém, ale on se někdy někdo u Škodovky rozplýval nad něčím jako jsou brzdy, motor, výkon, nebo snad aerodynamika? Nechci hanit, ale v těchto ohledech byla ŠA vždy maximálně střední proud, možná v Superbu nějaké ty V/VR6...

 

Vždy je to o tom najít kompromis, všeho moc škodí a tady minimálně z počátku to vypadá, že chtěli příliš a neměli na to zázemí, aby to udělali. No snad to nějak dají do kupy a zapomene se na to. Na druhou stranu lepší řešit SW, než nějaké chybějící sváry, sloupky řízení, šrouby na nápravách nebo Airbagy... (ale chápu, každý má jiný názor)

  • Líbí se mi 4
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

[mention=3337]Joseamigo[/mention]:

 

Ona ma OIV neco spatne s aerodynamikou? Podle me naopak vynikajici. Octavia IV je cilovka pro milenialy? Tak to je hodne vtipne... V tom pripade nechapu, proc tu “seniori” breci nad cenou OIV, kdyz je evidente udelana tak, aby to bylo auto pro milenialy default_biggrin.png ja teda nevim jak ty, ale v te populaci kde ziji ja jezdi “Husakovy deti” v nabouchanych manazerskych vozech s tabletama a naopak “milienialove” jeste porad v drtive vetsine pripadu 20 let staryma obouchanyma karama... Fakt nevim v jakem svete zijes, asi nejakem alternativnim. A nema to co delat s milenialama, znam plno lidi narozenych v 70tkach a dokonce i starsich, kteri si vybavu modernich aut chvali a zasnou nad ni... Je to vse o osobni preferenci a ne o tom, kdo se kdy narodil. Navic tento trend sleduji v tomto a vyssim segmentu vsechny automobilky sveta. Skoda ba naopak lehce zaspala. Tzn vsechny automobilky jiz delaji pouze pro milenialy?

 

 [mention=88930]Martab[/mention]:

 

Haha Superb VR6. Tak to ti reknu byl prave motor uplne nah****. Rvalo to, nejelo to, po 100.000 km to extremne ztracelo vykon a po 200.000 km (pokud se motor dozil) jsi to musel nachipovat, aby to melo aspon vykon papirovy. To teda ti reknu, ze 1.8T z prvni RS a nebo 2.0 TSI z trojkove RS jsou daleko zabavnejsi a sportovnejsi Skodovky a hlavne s vetsim potencialem. Navic ten Superb s VR6 mel tezkej cumak a uplavanej podvozek jak pro Zemana. Kdyz ho nahradil Sportline 2.0 TSI v treti generaci, tak mnozi breceli a ja zasnul, ze Super je konecne aspon trochu sportovni auto...

 

Pravda trochu se bojim s cim prijde ciste benzinova RS IV, pokud se ji nekdy dockame. O kombinovanem vstriku si muzeme nechat zdat urcite. Ten hybrid je tragikomedie pro RS.

 

 [mention=1337]Jan[/mention] R.:

 

A copak Cupra a Golf nemaji ty stejne palubni systemy, jako Octavia?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To můžou mít stejné systémy, ale jinak provedené viz.virtual cokpit, ale psal tam rozplývat se nad výkonem, brzdami, aerodynamikou, což bych u těchto hledat, ne u fleetového auta. U Golfu R šlo připlatit za lepší brzdy ...
Škodovka není určená dělat takové verze a nebude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíše se mi zdá , že to bude dlouhodobější, viz někde jinde zmiňovaná elektrizovaná VW ID4. Tam pokud mě paměť neklame, tak se to zavádění do prodeje táhne již od podzimu 2019, kdy mělo být původní spuštění výroby i prodeje. Zbyla z toho jen výroba na sklad a čekání na funkční a životaschopné software. Buď se vyrábí nespolehlivé  motory, nebo nespolehlivé  programové vybavení aut, pořád něco.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvidíme, jak se s tím sw poperou. Teď je to nepříjemný hlavně pro toho, kdo potřebuje auto rychle. 

Otázku vybavenosti nechme stranou, prostě každej z nás preferuje něco jinýho. Pokud někdo v autě tráví většinu dne, pak možná moderní fíčury uvítá a ocení. Já ne.  :)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dle článku na webu autosalon.cz, se koncern  VW AG vyjádřil, že k odstranění vadného softwaru u GOLFU 8 dojde maximálně do 3. týdnů, což se pravděpodobně promítne stejně i u Octavie IV.

https://www.autosalon.tv/novinky/nova-auta/volkswagen-pozastavuje-prodej-noveho-golfu-ukazalo-se-ze-ma-problemy-s-e-callem

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prodejci toho nakecaj (stačí se podívat na prodejce zde na fóru)... dokud škodovka neuvolní objednávky, tak tomu nevěřím. Problém se objevil nedávno a zcela upřímně si nemyslím, že to vyřešili včetně solidního testování - kdo se orientuje ve vývoji softwaru ví, že solidní testování opravdu zabere čas. Pak je ještě možnost, že na testování povolali bandu cvičených opic jako obvykle, vyřešili základní průser a zbytek budou dělat později.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...