Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Scala je přece jen trochu něco jiného než OIV.

Kdyby to byl problém jako u vás u Scaly, asi by to přehráli všem a nebylo by to tak hrozný, ale vzhledem k tomu že to stopli, vypadá to na jiný problém 

@MartabTak obojí je postavené na MIB3 a "online". Bylo by super, kdyby "velké updaty" jely vzduchem, ale obávám se, že půjdou pouze drobnosti, mapy atd. - jako u Scaly.

Včera mi technik z AS říkal, že ten problém není jen kvůli e-call ale obecně s celým infotainmentem MIB3. Takové ty různé chyby typu najednou nejde spárovat s telefonem, něco se samo vypne, restartuje atd...  měli se vysrat na přiteplený mileniály, co potřebujou všude okolo sebe dotykové displeje s neustálým připojením na net (asi by bez toho chcípli, ne?) a měli nám, co máme ještě pořád poctivý nehoholený a nepotetovaný koule udělat auto, u kterýho bychom se rozplývali nad motorem, brzdama, výkonem, aerodynamikou apod.

Nic ve zlém, ale on se někdy někdo u Škodovky rozplýval nad něčím jako jsou brzdy, motor, výkon, nebo snad aerodynamika? Nechci hanit, ale v těchto ohledech byla ŠA vždy maximálně střední proud, možná v Superbu nějaké ty V/VR6...

 

Vždy je to o tom najít kompromis, všeho moc škodí a tady minimálně z počátku to vypadá, že chtěli příliš a neměli na to zázemí, aby to udělali. No snad to nějak dají do kupy a zapomene se na to. Na druhou stranu lepší řešit SW, než nějaké chybějící sváry, sloupky řízení, šrouby na nápravách nebo Airbagy... (ale chápu, každý má jiný názor)

Ahoj, nevíte jaký je ten příplatkový sportovní podvozek? Kdy je auto sníženo o 15mm... Jestli to je jeste v mezich nebo uz je to moc tvrde?

Na to má koncern Cupru a GTI TCR, Octavia je koncipovaná jako flotilové auto a obchoďákům se ty tablety evidentně líbí.

[mention=3337]Joseamigo[/mention]:

 

Ona ma OIV neco spatne s aerodynamikou? Podle me naopak vynikajici. Octavia IV je cilovka pro milenialy? Tak to je hodne vtipne... V tom pripade nechapu, proc tu “seniori” breci nad cenou OIV, kdyz je evidente udelana tak, aby to bylo auto pro milenialy default_biggrin.png ja teda nevim jak ty, ale v te populaci kde ziji ja jezdi “Husakovy deti” v nabouchanych manazerskych vozech s tabletama a naopak “milienialove” jeste porad v drtive vetsine pripadu 20 let staryma obouchanyma karama... Fakt nevim v jakem svete zijes, asi nejakem alternativnim. A nema to co delat s milenialama, znam plno lidi narozenych v 70tkach a dokonce i starsich, kteri si vybavu modernich aut chvali a zasnou nad ni... Je to vse o osobni preferenci a ne o tom, kdo se kdy narodil. Navic tento trend sleduji v tomto a vyssim segmentu vsechny automobilky sveta. Skoda ba naopak lehce zaspala. Tzn vsechny automobilky jiz delaji pouze pro milenialy?

 

 [mention=88930]Martab[/mention]:

 

Haha Superb VR6. Tak to ti reknu byl prave motor uplne nah****. Rvalo to, nejelo to, po 100.000 km to extremne ztracelo vykon a po 200.000 km (pokud se motor dozil) jsi to musel nachipovat, aby to melo aspon vykon papirovy. To teda ti reknu, ze 1.8T z prvni RS a nebo 2.0 TSI z trojkove RS jsou daleko zabavnejsi a sportovnejsi Skodovky a hlavne s vetsim potencialem. Navic ten Superb s VR6 mel tezkej cumak a uplavanej podvozek jak pro Zemana. Kdyz ho nahradil Sportline 2.0 TSI v treti generaci, tak mnozi breceli a ja zasnul, ze Super je konecne aspon trochu sportovni auto...

 

Pravda trochu se bojim s cim prijde ciste benzinova RS IV, pokud se ji nekdy dockame. O kombinovanem vstriku si muzeme nechat zdat urcite. Ten hybrid je tragikomedie pro RS.

 

 [mention=1337]Jan[/mention] R.:

 

A copak Cupra a Golf nemaji ty stejne palubni systemy, jako Octavia?

To můžou mít stejné systémy, ale jinak provedené viz.virtual cokpit, ale psal tam rozplývat se nad výkonem, brzdami, aerodynamikou, což bych u těchto hledat, ne u fleetového auta. U Golfu R šlo připlatit za lepší brzdy ...
Škodovka není určená dělat takové verze a nebude.

Aktuálně s konfigurátoru zmizel motor 2.0 TDI s automatem. Aby ten problém nebyl větší než si myslíme :( . 

Ty jo, tak toto vypadá na solidní průser... ono je taky možné, že díky Koroně nejsou motory.

Spíše se mi zdá , že to bude dlouhodobější, viz někde jinde zmiňovaná elektrizovaná VW ID4. Tam pokud mě paměť neklame, tak se to zavádění do prodeje táhne již od podzimu 2019, kdy mělo být původní spuštění výroby i prodeje. Zbyla z toho jen výroba na sklad a čekání na funkční a životaschopné software. Buď se vyrábí nespolehlivé  motory, nebo nespolehlivé  programové vybavení aut, pořád něco.

před 31 minutami, TomN napsal:

Aktuálně s konfigurátoru zmizel motor 2.0 TDI s automatem. Aby ten problém nebyl větší než si myslíme :( . 

 

Pro COMBI ale objednat v konfigurátoru lze - hledal bych za tím spíš něco jiného...

U LB je už zpět.

Koncern údajně vyvíjí kompletně nový software, jehož vývoj by měl trvat několik týdnů.
Aktuální info z reportáže TV Nova.

Uvidíme, jak se s tím sw poperou. Teď je to nepříjemný hlavně pro toho, kdo potřebuje auto rychle. 

Otázku vybavenosti nechme stranou, prostě každej z nás preferuje něco jinýho. Pokud někdo v autě tráví většinu dne, pak možná moderní fíčury uvítá a ocení. Já ne.  :)

 

Před hodinou, TomN napsal:

Aktuálně s konfigurátoru zmizel motor 2.0 TDI s automatem. Aby ten problém nebyl větší než si myslíme :( . 

Toto také zajímavé, když i jiný model

 

79533377-0054-4CBA-8253-02DAA088D854.png

No pročítám to tady a asi nezbyde než opravdu doufat že to nějak v co možná nejbližší době odstraní a konečně nám ty vozidla dodají, jen otázka jestli jsou vůbec schopni za 3 týdny udělat nový software 

Problém s eCallem údajně vyřešen ....

 

0D40A91D-014C-444C-B097-995D37F3666E.png

Prodejci toho nakecaj (stačí se podívat na prodejce zde na fóru)... dokud škodovka neuvolní objednávky, tak tomu nevěřím. Problém se objevil nedávno a zcela upřímně si nemyslím, že to vyřešili včetně solidního testování - kdo se orientuje ve vývoji softwaru ví, že solidní testování opravdu zabere čas. Pak je ještě možnost, že na testování povolali bandu cvičených opic jako obvykle, vyřešili základní průser a zbytek budou dělat později.

Přesně tak, dokud to nepustí tak asi nic vyřešeno není, a dnes jsem mluvil  s dealerem a bohužel pořád podle jeho informací je to zastaveno, asi to nebude problém který jde vyřešit tak snadno. 

Hodně odvážná cena. Hlavně když za dalších 100 tisíc může mít člověk 200kW 4x4 TSI ve Sportline Superbu.

Počkej si na české ceny.. zde je počítáno Euro přes 27 Kč.

Takže pokud bude v základu u 2,0 Tsi cena okolo 900 - 950 tisíc korun, rozdíl bude větší. (cena zmiňovaného Superbu je totiž 1 137 000,- Kč).

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.