LEdit Vloženo 1. leden 2020 Sdílet Vloženo 1. leden 2020 U mě to funguje zpětně 14 dní skoro 100%, i topení dnes a včera přes App, ale dnes mi od rána přišla zdravotní karta 3x hned po sobě a odpo znova. Přitom žádný problém není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavia31 Vloženo 4. leden 2020 Sdílet Vloženo 4. leden 2020 Už 6 měsíců řeším nefunkčnost nastavení jak dlouho má být zapnuto nezávislé topení. Auto bylo 2x v servisu. Problém prý je v aplikaci, takže mě byla reklamace zamytnuta. Já si ale myslím že to je forma nějaké služby za kterou se platí a měla by existovat možnost to nějak reklamovat. Jaký je Váš nazor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Антон Тимофеев Vloženo 5. leden 2020 Sdílet Vloženo 5. leden 2020 Tak si přečti smluvní podmínky využívání teto služby, zkratka - je tam psáno že ŠA za nic neručí a za nic neodpovídá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 5. leden 2020 Sdílet Vloženo 5. leden 2020 Protože asi věděli, jaký paskvil pouští mezi lidi. Za 2,5roku nebyli schopni systém stabilizovat. Prostě nedodělek testovaný za peníze lidí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Bůna Vloženo 5. leden 2020 Sdílet Vloženo 5. leden 2020 Nerozumím tomu. Nejsem zaměstnancem ŠA, ani nejsem nijak zainteresovaný na jejich výsledcích. A přesto nemám se službami nejmenší problém. Teda abych byl přesný, na podzim jsem jednou měl, údaje se nechtěly aktualizovat. Na hotline mně poradil, ať odinstaluji a znovu nainstaluji aplikaci. A to pomohlo. Aplikaci používám pravidelně, včetně ovládání nezávislého topení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 5. leden 2020 Sdílet Vloženo 5. leden 2020 před 17 hodinami, Octavia31 napsal: Už 6 měsíců řeším nefunkčnost nastavení jak dlouho má být zapnuto nezávislé topení. Auto bylo 2x v servisu. Problém prý je v aplikaci, takže mě byla reklamace zamytnuta. Já si ale myslím že to je forma nějaké služby za kterou se platí a měla by existovat možnost to nějak reklamovat. Jaký je Váš nazor. A co konkretne s tym riesis,aky problem?Neriesim nikdy,ako dlho ma byt zapnute,iba nastavim cez apku cas odchodu a auto si spusti kurenie samo podla toho,aka je vonku teplota.Tebe to nefunguje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavia31 Vloženo 5. leden 2020 Sdílet Vloženo 5. leden 2020 Řeším to, že zapnu aplikaci najedu na nezávislé topení kde je nastaveno že topení bude zapnuto třeba 10min Já to změním třeba na 30min odešlu a topení se zapne ne na 30min ale jen na 10min. Tak ho musím vypnout znovu nastavit 30min odešlu a už se zapne na těch 30min. Nejsou schopni mě říci čím to je. Pořád dokola chtějí vědět jakou verzi aplikace používám. https://www.youtube.com/watch?v=_HgDpFaebZE&feature=youtu.be Patrik1971:myslím si že nezávislé topení se zapne na dobu jakou máš nastavenou a ne podle okolní teploty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Антон Тимофеев Vloženo 5. leden 2020 Sdílet Vloženo 5. leden 2020 (editace) Toto mám pokaždé když chci pustit topeni, i přes to že ostatní udaje mám aktualizované cca nekolik sekund zpátky. Editováno: 5. leden 2020, autor: Антон Тимофеев Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caster Vloženo 5. leden 2020 Sdílet Vloženo 5. leden 2020 V prvé řadě bych změřil napětí baterie (hodnota ?). Pokud je nízké, nelze přídavné topení zapnout a může to mít vliv i na přenos dat. Základem je vypnout "rekuperaci" baterie, kdy se nabíjí jen na 80%, rozpojením malého konektoru u "-" pólu baterie. Dojde tak k přepnutí na 100% nabíjení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Антон Тимофеев Vloženo 5. leden 2020 Sdílet Vloženo 5. leden 2020 (editace) Baterie to nebude, ponívač klasickým ovladačem to jde zapnout ihned bez potíží (už nehledě na to že auto ještě nema ani 3000 najeto). A je to benzín, tak že žádné těžké starty. Editováno: 5. leden 2020, autor: Антон Тимофеев Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavia31 Vloženo 5. leden 2020 Sdílet Vloženo 5. leden 2020 Tak to asi můžu být rád že já to vůbec zapnu, a řešit na jak dlouho, tak to už bych chtěl moc. Nejvíc mě....., že když jsem auto vybíral, tak jsem schválně šel do auta pozdějšího data výroby, protože u dříve vyrobených nezávislé topení ovládat přes aplikaci nešlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JardaPr Vloženo 6. leden 2020 Sdílet Vloženo 6. leden 2020 Pane Bůna, asi aplikaci nepoužíváte příliš často, nebo Vás zajímá jen kolik km jste jaký den najel, protože v říjnu a začátkem listopadu měli několikrát denně několikahodinové výpadky. (Odinstalování a nainstalování aplikace nepomáhalo - jen na info lince nevěděli co mají lidem říkat a takto se jich jednoduše na chvilku zbavili). Po hodině vše začalo fungovat, Vy jste si myslel, že jste to opravil reinstalací :-). Pokud jste byl na infolince neodbytný a dostal jste se dál, řešili to s Vámi již lidé, kteří měli více informací a přiznali problémy - řekli počkejte máme problém,... a po vyřešení Vám napsali, že už jim to běží. E maily a notifikace nechodili několik měsíců (věděli o tom, na info lince to nepřiznávali a "snažili se". Pokud jste jim řekl ať si aplikaci zapnou a zkusí to s Vámi, tvrdili, že aplikaci v telefonu nemají, že Vám říkají jak to řešit, podle toho co se dozvěděli na školení,... ) Teď například s programátory v německu řeší problém s hlášením opuštěním oblasti. Pokud Vám nedojde hlášení o opuštění oblasti v den kdy došlo k opuštění, dojde třeba až za týden, ale bohužel ne s původním datumem, ale s aktuálním datumem a časem a Vy si myslíte, že Vám auto někdo odváží :-). Toto je přiznaná chyba podpory - nevím co říkají aktuálně na info lince. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Bůna Vloženo 7. leden 2020 Sdílet Vloženo 7. leden 2020 Teď nějak nechápu o čem mě přesvědčujete :) Už jen proto, že tady čtu o problémech jiných apku používám, abych věděl, jak na tom jsem já. Nemohu uvěřit, že bych měl to štěstí, že v jeden okamžik mně neukazovala aktuální stav, zavolal jsem na hotline a po doporučení ji znovu nainstalovat aktualizace údajů proběhla okamžitě, protože zrovna v ten okamžik něco změnili. A od toho okamžiku běžela opět bezvadně. Opuštění oblasti, ani žádné jiné nepoužívám, nemám důvod. Ale pro zajímavost teď zkusím, protože je auto na opravě škrábance v servisu, nastavit oblast na něj a uvidím v pátek, až auto odvezu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Bůna Vloženo 8. leden 2020 Sdílet Vloženo 8. leden 2020 Asi jen náhoda. E-mail přišel v 8:02 :) Dovolujeme si Vás informovat o překročení Vámi nastavené oblasti:Havex Vozidlo: Karel's KODIAQ Událost zaznamenána dne: 08.01.2020 v 08:02 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 8. leden 2020 Sdílet Vloženo 8. leden 2020 A já Vám funkčnost ŠC přeji. My zbylí si holt budeme nadále dopisovat s podporou a řešit neustálé problémy, jako např. já, který si za 2,5roku s nimi vyměnil opravdu hodně emailů. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JardaPr Vloženo 8. leden 2020 Sdílet Vloženo 8. leden 2020 Rozumím tomu, že jsou uživatelé, kterým funkčnost aplikace vyhovuje, jen jsem popsal své postřehy se spolehlivostí a funkčností aplikace. Na vysvětlenou :-) 26. října mě v telefonu proběhla aktualizace aplikace a začali chodit notifikace a e maily. Pokud se v telefonu neprovádí automatické aktualizace nainstalovaných aplikací – je řešením odinstalace a opětovná instalace Od aktualizace se spolehlivost postupně zlepšuje také díky těm co aplikaci využívají často, kompletně a problémy reportují na ŠC podporu. Nové auto jsem si koupil opět značky Škoda, protože jsem věděl, že se na něj mohu spolehnout,... To samé jsem předpokládal u této aplikace. Některé pojišťovny dávají slevu na pojistné na základě, toho, že dostáváme informace o opuštění oblasti, že se auto rozjelo,… Právě proto mně vadí, když notifikace o opuštění oblasti občas nedorazí,… Pokud zapnu aplikací topení a za hodinu dojdu k zamrlému autu, tak mně to taky vadí, přestože se to stane jen 1x z 10 případů,…. Bohužel spolehlivost se nedá vůbec srovnávat s jinými aplikacemi, které využívám (alarm od Jablotronu kde se platí 1000 Kč/rok , ovládání vytápění - zdarma,..). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Phate_xenon Vloženo 8. leden 2020 Sdílet Vloženo 8. leden 2020 Může mi někdo prosím vysvětlit význam této ikony? (Zeměkoule v horní liště) Proč je stále červená? Jsem připojený na HotSpot mobilu a dříve zbělala na důkaz, že je online. Teď je už týden stále červená. ŠkodaConnect data zřejmě tahá pomocí virtuální SIM, protože se mi stahují dopravní hlášení ze ŠC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BirK Vloženo 8. leden 2020 Sdílet Vloženo 8. leden 2020 (editace) V 5. 1. 2020 na 14:27, Karel Bůna napsal: A přesto nemám se službami nejmenší problém. Tak tomuto se chce jen těžko uvěřit a pokud je to fakt, tak ti závidím. Mobilní aplikace ŠC je z dlouhodobého hlediska (stáří auta 1 rok) užívání jeden velký FAIL, teda alespoň co se iOS verze týče. Nevím, jak jsou na tom uživatelé systému Android, ale nemyslím si, že to hraje roli. Na té appce je špatně snad všechno a když bych měl vyjmenovat co všechno jsem měl už nefunkční (a spousta toho stále je), tak popíšu celou stránku: - od jisté verze nelze v názvu auta použít znak "." (tečka). Ta se spolu s některými dalšími stala zakázanými (minoritní záležitost, ale nepotěší) - v garáži mám dvě auta. Neustále se mi nahodile přehazuje jejich pořadí zobrazení, resetují se záložky do továrního nastavení, někdy ty záložky zmizí na nějaký čas úplně a nelze je ani nastavit zpět - u každého z aut mám nastaveného jiného preferovaného servisního partnera (soukromé vs služební). Servisní partner se mi nahodile mění na toho druhého. - do appky se často nelze přihlásit, častokrát je u aut hláška, že nejsou buď aktivované, nebo že nemám nastavený S-PIN a mám to udělat, anebo že auta jsou v režimu offline, přičemž ještě před chvílí nebyly a po celou tu dobu stojí bez hnutí v garáži - už se mi stalo, že appka hlásila, že auto je odemčené, přičemž fakticky nebylo (naštěstí alespoň toto byl jen ojedinělý případ) - nefunkčnost oznámení rychlosti/opuštění oblasti/alarmu asi nemá cenu komentovat, o tom zde píše každý. Funguje si to jak chce, kdy chce, oznámení chodí/nechodí, nebo jen na mail a na mobil ne apod. - do widgetu na mobilu to má neustále problém načíst informace z aut. Stále se točí kolečko a pak to napíše, že "Data nelze načíst". Když už se načtou, tak vydrží jen chvíli, obvykle do dalšího požadavku na aktualizaci. Vypozoroval jsem, že to má co dělat s pořadím zobrazení aut v garáži - viz. druhá odrážka nahoře. Když přehodím pořadí aut v garáži (tak jak zrovna nechci a jak mi ho appka nahodile přehazuje), tak se ty informace ve widgetu načtou. Takže už jsem naučený, že kdy se data nenačítají, přehodím pořadí zobrazení aut v garáži, dám obnovit a data se načtou (mám v plánu řešit s podporou) - s ovládáním NT je to k pláči. Hlášku, co sem dal Anton Timofejev nade mnou, vídám poměrně často. Naposledy včera, když teda appka zrovna ještě "fungovala" (resp. se do ní šlo alespoň přihlásit). Při snaze zapnout NT to prostě odmlouvalo, až těch pokusů bylo tolik, že mi to napsalo, že se zapnula ochrana baterie a další pokus budu moct provést až po další uskutečněné jízdě - u NT ještě zůstanu, nějak jsem nepochopil (anebo neumím?) ovládání pomocí appky. Když si chci nastavit plán, nabízí mi to hned 3 programy pro různé časy odjezdu. Fajn. Zadám první a jakmile přepnu posuvník u druhého (nebo třetího) na zapnuto, automaticky se posuvník předchozího programu přepne na vypnuto. Tzn. ve výsledku mohu do auta odeslat jen jeden časový plán zapnutí NT. Nač tedy potom možnost definovat 3 programy? - Když nastavuji plán NT, mohu zadat den/datum a čas. Už ale nevidím možnost, že bych mohl zvolit mezi vytápěním a větráním? Namísto toho, když tedy nastavený plán odešlu do auta, objeví se na kartě plánu, že "poslední stav bylo buď "topení", anebo "větrání". Fajn, a co když chci tento stav změnit? Tohle mě totiž dostalo na začátku zimy, kdy jsem poprvé chtěl nastavit zapnutí topení po létě a pořád mi vrtalo hlavou, proč na kartě plánu svítí, že poslední použitý stav bylo větrání. Říkal jsem si, že přece nemůže být ta logika tak hloupá, že by mi při venkovním stání auta a okolní teplotě -5C spustilo větrání. Omyl, když jsem přišel k autu, foukal ledový vzduch a v autě bylo jako v mrazáku. Jestli se vážně při nastavení plánu nedá zvolit, jestli se má topit anebo větrat, pak nerozumím tomu, jak ti programátoři uvažují. Takže jsem následně ručně v autě zapnul a vypnul NT pro funkci topení, zkusil v appce znovu nastavit časový plán, na kartě se zobrazilo, že poslední použitý stav bylo "topení" a další spuštění na dálku už bylo s topením. Jak to udělat vše vzdáleně mě pak ještě napadlo způsobem, že jsem chtěl zapnout okamžité topení, obratem vypnout a teprve potom nastavit časový plán, který tedy převezme poslední použitý stav, jenomže světe div se, topení jsem zapnul a při snaze jej vypnout opět hláška - viz. Anton Timofejev. Takže ven k autu a vypnout pěkně ručně. Ovládání NT nám hezky odstranili z webového portálu a zůstalo jen přes appku. Pak by ale taky bylo fajn, aby ta appka a její funkce fungovaly. Kdy jindy pro NT než teď, v zimě. To je výčet, který mám teď na paměti a je dost možné, že jsem na další věci ještě zapomněl. Říkám si, jestli má vůbec cenu s tímto ŠA otravovat, když tu čtu, s jakou se potácejí ostatní. A vlastně ani nejsem přesvědčen o tom, že by s tím v danou chvíli byl schopen někdo vůbec něco udělat. Před 14 dny jsem prodlužoval, končila mi licence. Fakt jsem seděl dlouho u monitoru a váhal nad kliknutím na "Dokončit objednávku", až jsem to nakonec udělal. Spíš ve víře než v přesvědčení. Potom je mi vážně zatěžko uvěřit, když tu někdo napíše, že s appkou nemá za celou dobu sebemenší problémy. Editováno: 8. leden 2020, autor: BirK Korekce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JardaPr Vloženo 8. leden 2020 Sdílet Vloženo 8. leden 2020 (editace) Nepožádal jsi o prodloužení Care connect kvůli nefunkčnosti? Já si s podporou také často dopisuji. Mně uznali reklamaci a prodloužili předplatné. Editováno: 8. leden 2020, autor: JardaPr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 8. leden 2020 Sdílet Vloženo 8. leden 2020 (editace) před 5 hodinami, Phate_xenon napsal: Může mi někdo prosím vysvětlit význam této ikony? (Zeměkoule v horní liště) Proč je stále červená? Jsem připojený na HotSpot mobilu a dříve zbělala na důkaz, že je online. Teď je už týden stále červená. ŠkodaConnect data zřejmě tahá pomocí virtuální SIM, protože se mi stahují dopravní hlášení ze ŠC. Přečti si návod, ikona co máš na fotce znamená aktivované služby Car Connect - to je to auto a červená zeměkoule značí v tvém případě nedostupné datové spojení. Editováno: 8. leden 2020, autor: l79 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LEdit Vloženo 9. leden 2020 Sdílet Vloženo 9. leden 2020 (editace) Včera nešlo zapnout NT a psalo viz. Screenshott, přitom zaplé nebylo, koukal jsem do auta, ani nehučelo, taky jsem koukal, že to nějak aktualizovali a přibila ikona s teplotou venku. Editováno: 9. leden 2020, autor: LEdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LEdit Vloženo 9. leden 2020 Sdílet Vloženo 9. leden 2020 (editace) Ráno vše maká i se změnou času z 20 na 30 min. Editováno: 9. leden 2020, autor: LEdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavia31 Vloženo 9. leden 2020 Sdílet Vloženo 9. leden 2020 LEdit: můžeš udělat jeden pokus Na té první fotce máš napsáno pod nezávislým topení aktualizováno před několika sek. Můžeš zkusit provést změnu nastavení délky spuštění když tam bude napsáno aktualizováno před 15 min. Jsem u mě zjistil, že když je tam delší doba než 12min tak to změnu doby zapnutí neakceptuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Phate_xenon Vloženo 9. leden 2020 Sdílet Vloženo 9. leden 2020 před 15 hodinami, l79 napsal: Přečti si návod, ikona co máš na fotce znamená aktivované služby Car Connect - to je to auto a červená zeměkoule značí v tvém případě nedostupné datové spojení. No to pěkně děkuji. Vím co má ta ikona znamenat, vždyť jsem to i napsal. Ale nerozumím proč svítí červeně, když mám auto připojeno k HotSpot a normálně tahá data. V manuálu o tom nic nepíšou. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 9. leden 2020 Sdílet Vloženo 9. leden 2020 Jenže to bude asi tím, že není připojeno vozidlo svojí esim, nemyslel jsem, že není vůz připojen k hotspotu přes tvoje data. Já jsem to červené neměl nikdy, ani když nemám připojený hotspot. Funguje ti Car Connect a Infotainment online? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.