Přejít na obsah

Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter


Doporučené příspěvky

Tak hlavne, ze se nakonec vypalil. Ja mam 2.0tdci a pred DG SW a vypaluje se mi kazdych Cca 300 km s tim, ze aktualni zaplneni je kolem 17g. Kdyz zacnu kolem tech 17 g jezdit pojizdky, tak se regenerace odsune az na 24 g. Regenecace mi trva obvykle kolem 10 - 12 minut. Sootmass mam 60g.

Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu zaplnění filtru na 110%. Může to být z důvodu krátkých tras a regenerace prostě nemá možnost ani začít, že se motor neohřeje a nebo jízda skončila a regenerace je přerušena. K tomu, proč regenerace neproběhla, to může být z důvodu malého množství nafty v nádrži. Mě se stalo, že při cestě z dovolené, 800 km se filtr vypálil na začátku cesty a pak jsem nad ránem nechtěl tankovat (dojezd 100 km) a dojel jsem domu s tím, že další cesta bude rovnou k pumpě. Cestou k pumpě se motor ohřál a regenerace čekala až natankuji naftu. Filtr byl zaplněný na 105%.  Hned při odjezdu od pumpy se spustila regenerace. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Dobrý večer,

 

nově vlastním OII FL 2.0 TDI CFHC 265 tis, ELM327 je na cestě. Chtěl jsem se zeptat, jestli má smysl si nechat za 1000 Kč spustit nucenou regeneraci DPF za pomocí VCDS. Zajímá mě, jestli se filtr vypálí (vyčistí) na nižší hodnoty než při spuštění za normálního provozu a poté filtr bude lépe fungovat? Řešil jsem to z důvodu svítící kontrolky DPF, ale dneska proběhla regenerace a vše je ok. Děkuji za informace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Stahujte plnu verziu 3.8 [emoji41]

Co je nove:
3.8.0
- added DAUA engine to group 13 with partial support (thanks Martin)
- added DJGA engine to group 14 (thanks Ian)
- added CXXA engine to group 5 (thanks Jarek)
- corrected calculation of EGR value in group 15 (thanks Jarno)
- added FAQ menu
- replaced post-injection 1 with differential pressure in group 1

https://uloz.to/file/37smDkbfDGdf/bchfjhg75474-jffhbcxxf-zip

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Davam do pozornosti temu aplikacie Car Scanner, uzivatel [mention=119356]MichalO2[/mention] testoval a vyzera to tak ze mame alternativu k VAG DPF pri merani kondicie filtra. Mozno bude fajn ak niekto s dizlom porovna merania oboch aplikacii

 

https://forum.skodahome.cz/topic/150744-aplikacia-car-scanner-elm327-adapter/?do=findComment&comment=2450993

Editováno: , autor: sk0d@
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zde je srovnání hodnot DPF vs. Car Scanner.

 

Hodnota, která je prioritní je udávána v gramech(oil Ash)

Pokud je uložena hodnota do ECU v litrech tak nebude zobrazena.

Možná se tento problém do budoucna vyřeší.

986979426_DPFap.thumb.jpeg.f21e61fcb22aef2d26782dadb6974eab.jpeg

332985754_CarScanner.thumb.jpeg.69f492d0357829a53734bc0a07899e2c.jpeg

 

Editováno: , autor: Radas1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Záporná hotdnota je po dokončené regeneraci, zaznamenána z ECU.

Dnes jsem prověřoval u sebe viz screen

 

Plánovaná regenerace

1457742442_1.Plnovanregenerace.thumb.jpeg.c8e2d4b18836965da26aa574d4ed6264.jpeg

Náběh regenerace

1576052466_2.Nbhregenerace.thumb.jpeg.086a7958f5736ae828a9285bf763638c.jpeg

Průběh regenerace

1952948810_3.Prbhregenerace.thumb.jpeg.c10bd1fdbf0ceb16cf13c1e36ad88206.jpeg

Ukončení regenerace

1753561064_4.Ukonenregeneracedochlazovn.thumb.jpeg.b1c776847fcd28cecafe63895427e982.jpeg

Záznam hodnoty Soot mass measured, klesá i po dokončení regenerace.

Chápal bych to jako výpočet do záporné hodnoty od aktuálního stavu Soot mass calculadet

Tato hodnota se mění v době vypalování DPF a je v pořádku i v záporných hodnotách Soot mass measured

Oil Ash se pouze navyšuje do doby death DPF

1437742591_5.Zznamhodnotporegeneraci.thumb.jpeg.3ad27d16bb4e628948c9fe1ee1aaf8ee.jpeg

 

Editováno: , autor: Radas1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj, používá někdo tuto aplikaci na Octavii 3 s motorem CRMB? Jedná se o 01/2016 2.0 tdi 110kw.

 

Mám obyčejný adaptér z Alzy. Dle elm327 identifier je ale naprosto v pohodě a měl by to zvládat. S aplikací car scanner ho spojím bez problémů. Motor je vypsaný jako podporovaný, takže nechápu proč se mi nedaří ho připojit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Pánové, nevíte prosím co je hodnota Nox sulfur charge? Měl jsem tam 1,8 teď je tam už 2,2 furt to přibývá a regenerace mi přijde, že na to nemá vliv. A nedá se přepnout zobrazení hodnot v aplikaci? Místo měřeného množství sazí mám právě tu hodnotu NOx a vidím jen vypočtenou. Díky 

Screenshot_20200510-175219.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jen pro info. NOx sulfur charge kleslo asi na 1,4 kdy a proč nevím. Při regeneraci to nebylo.

Další poznatek co mám je, že už 2x se mi stalo, když jsem najel na dálnici tak najednou zaplnění vyskočilo z cca 55-60 procent na 90 a začla regenerace. Ve městě to neudělá a stoupá to postupně. Příjde mi, že si auto řekne aha dálnice teď by to šlo. Nevím jestli je to vlastnost nebo chyba. Jestli to dělá í někomu jinému kdo má euro 6

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám, nějaká nová aktualizace kreslí na pozadí grafy, dobré... Verze aplikace 3.12.3:

vagdpf_3-12-3.jpg

 

 

@Břéťa Čubík Protože tvůj motor nemá plnou podporu? Viz stránka aplikace na Google Play:

"Engines tested successfully by users: CFGB(*)...

(*) = partial support or depending on SW version"

Editováno: , autor: JayBee1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Škoda že to nedokáže vyvolať regeneráciu predčasne. Išiel som 200km na chalupu. Asi 50km pred cieľom som mal pocit že to stihnem. A naozaj, Do cieľa som došiel pri povedzme 92%...Takže to potom vypalovalo cestou do obchodu (10km). Nedrblo by vás z toho?

A to dosť jazdím po meste a keď prídem do práce a vypnem motor tak počujem ako dochladzuje regenerácia DPF. Žiadne signalizácia, keby som to vedel, tak to nechám dobehnúť. To designoval totálny trotl.

Takže tam vidím i tých 110%. Ale v manuáli predsa píšu že nemáš jazdiť kratšie trasy ako 12km...kreténi.

Carista to dokýže vyvolaŤ...bolo by super keby na to autor VAG DPF nejak kápnul...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...