Přejít na obsah

Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter


Doporučené příspěvky

Autor VAG DPF sa vyjadril, že to nechce z bezpečnostných dôvodov. Skúšal som app Car Sacanner

https://forum.skodahome.cz/topic/150744-aplikacia-car-scanner-elm327-adapter/page/5/#comments

A tá vie regen spustiť i vo free verzii(vyskúšané). Za tých pár šušňov som si rovno kúpil full.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Vas sk0d@ je tu, aj napriek zruseniu podpory tapatalku, aj napriek hlupym osobnym a aj rasistickym utokom. Napriek trapnemu minuskovaniu, ked urcite individua nevedia argumentovat faktami. Napriek debilnym osobnym spravam od zakomplexovanych trollov.

 

Nech sa paci, nova odomknuta verzia 3.16.8 je tu

 

https://uloz.to/file/z9O0KYz1t5dm/vag-dpf-v3-16-8-apk

  • Díky 2
  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím ve spolek, měl bych na Vás dotaz. Už dvakrát se mi v poslední době stalo(naposledy dnes), že jsem měl dle VAGu na cca 60% zaplněný DPF a najednou mi tam skočilo 100% a začala aktivní regenerace, nestihl jsem udělal screenshot před regenerací, ale hned jak začala, tak jsem to vyfotil. Měl jsem najeto nějakých 200km od předchozí regenerace a když se to stalo minule, tak za dosti podobných okolností, kdy jsem jel po dálnici, kde skoro neprobíhala pasivní regenerace (nevím, jaké jsou podmínky pro tu pasivní regeneraci, ale předpokládal jsem, že na dálnici bude probíhat často), jezdím 130-140, a když jsem přijel do Prahy a jel jsem chvíli po městě, tak najednou to skočilo na těch 100% a začala aktivní, trvala cca 10 minut. Přikládám fotky.

Mám Superba 2, 2.0 125kw, chip na 150kw, od profichip tunning v Praze.. Tankuji jen Vervu a jezdím 90% dálnice Praha-Ml.Boleslav. Ve výfuku je trochu černo, když setřu kapesníkem, ale nepřijde mi to tak hrozné. Nesetkal jste se s tím už někdo? 

Děkuji 

 

Omlouvám se, za pořadí fotek, nějak se mi to nepodařilo srovnat správně za sebe😅.

 

 

 

 

Screenshot_2020-10-26-13-31-54-598_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_2020-10-26-13-41-31-051_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_2020-10-26-13-37-31-795_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_2020-10-26-13-33-40-014_com.applagapp.vagdpf.jpg

Editováno: , autor: green12
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Nejsem odborník v tomto ohledu, ale jen nastíním své zkušenosti s nepravidelnými intervaly regenerace ... Mám O2RS FL TDI 125kW stock, bez chipu a jiných tůnění :)

 

Koupil jsem O2 z DE, měl to kamarád, ten pak chtěl něco silnějšího, mě vyhovovalo tohle + to docela hezky vypadá (na Oktávku :) ), když jsem začal jezdit já, dělalo to regeneraci  po cca 700tech kilometrech, a to už hlásil VAG, že je tam rezerva max na 75tis km ... postupně se to zkracovalo, na 600, 500, 450, 400 ... spouštělo se to po celou dobu nepravidelně, podle mě v závislosti na jízdním stylu, někdy dokonce i za poloviční čas, než regenerace předtím a potom ... hodně se to pouštělo, když jsem s čerstvě ohřátým motorem na 80°C šlápnul plnej. Hodněkrát mi to udělalo i hned po startu, za studena a spustil to ... stačilo, že jsem malinko přišlápl plyn se studeným motorem a už se spustila. Třebas jsem i kvůli tomu jeden večer jel oklikou, abych na začátek regenerace byl někde poblíž rychlostní silnice, a nic ... přejel jsem interval klidně i o 80km ... ráno do toho sednu, pustím motor, a na druhý křižovatce už vidím otáčky u 1tis a jede regenerace, trvala od 25 postupně do i 40 minut.  jednoho krásnýho dne se rozsvítilo žhavení a bylo po srandě :) ... nouzák a šup do servisu ... společně s DPF se přišlo i na vadné potrubí zpětného sání, nebo jak se tomu říká, takže to sem nechal vyměnit taky a teď mi dělá regeneraci od 650ti do 1200 km, záleží jak kdy ... je to Economy díl, tak nevím, proběhly zatím od té doby jen 3, takže ještě nehodnotím ... našli mi i dokonce přivařený nějaký teplotní čidlo, nevím, přesně jaké a kde, ale zmínili to. Není možné, že něco podobného je i u tebe?

 

Resume: nezpozoroval jsi před tím neočekávaným spuštěním, že bys třeba víc šlapal na plyn, ujet z křižovatky, u předjíždění, atd? Ale podle hodnot na těch obrázcích je to relativně novej, nebo přinejmenším profouknutej filtr že?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj, mám stejný motor a ukazuje se mi to taky v litrech, záleží pravděpodobně na typu motoru. Nájezd auta se mi neukazuje taky jestli myslíš stav KM, ani nevím že tam taková fce je, ale pokud to myslíš jako hodnotu na jedné z dlaždic, jako nájezd od poslední regenerace, ta by se ukazovat měla. Neklepl jsi na tu dlaždici prstem? Tím pak zešedne, a deaktivuje se, stačí na ni klepnout znovu. Za jízdy se mi plnění v mg/km ukazuje kladně při plnění, záporně při regeneraci. Ale je to zcela nahoře, vedle piktogramu DPF.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, Matrix napsal:

Ahoj, mám stejný motor a ukazuje se mi to taky v litrech, záleží pravděpodobně na typu motoru. Nájezd auta se mi neukazuje taky jestli myslíš stav KM, ani nevím že tam taková fce je, ale pokud to myslíš jako hodnotu na jedné z dlaždic, jako nájezd od poslední regenerace, ta by se ukazovat měla. Neklepl jsi na tu dlaždici prstem? Tím pak zešedne, a deaktivuje se, stačí na ni klepnout znovu. Za jízdy se mi plnění v mg/km ukazuje kladně při plnění, záporně při regeneraci. Ale je to zcela nahoře, vedle piktogramu

Ano myslím stav km. Je to asi dle typu motoru. Takto to ukazuje mě najeto mám 145000km co znamená ten údaj. Vpravo dole. Někde jsem koukal že tam mají post injektion 1-3 já jen 2-3

Screenshot_2020-11-30-17-17-42-092_com.applagapp.vagdpf.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, Adam 32 napsal:

Někde jsem koukal že tam mají post injektion 1-3 já jen 2-3

 

Všimni si, že ty screenshoty s postvstřiky 1-3 jsou ještě ze starší verze aplikace. Od verze 3.8.0 (viz changelog) jsou ve spodní řadě jenom postvstřiky 2-3, ale přibyl diferenční tlak, který předtím aplikace nezobrazovala. Myslím, že to ničemu nevadí. Naopak je to možná lepší, protože, pokud se nemýlím, postvstřik 1 se využívá i k jiným účelům (rychlejší zahřátí výfukového systému?), zatímco postvstřiky 2-3 jsou aktivní výhradně v průběhu vypalování DPF.

 

Zobrazování popílku v g/l, najetých km nebo dalších odlišností (Nox sulfur charge místo měřených sazí) skutečně záleží na verzi motoru, případně verzi SW jeho ŘJ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravím. Pořídil jsem adaptér od Konnwei (Je to už durhý adaptér po ELM 327), ale nedaří se mi párovat s autem (škoda Octavia 1,6 TDI, 81 kw, 2016). Bluetooth se spojí, ale s autem to pak nekomunikuje. Respektive to spojení trvá ukrutně dlouho a někdy se to nespojí vůbec. Stále to vytahuji z OBD portu, zkouším samotný Konnwei vypínat zapínat, krátce dlouze, aplikaci VAG spuštět znova na telefonu a takhle furt dokola, dokud se to někdy nechytí. Včera se to chytlo po hodině neustálého zkoušení za jízdy. Jak Vy to děláte ? Jezdíte s adaptérem neustále napojeným v OBD portu? Po jízdě ho nijak nevypínáte a vypne se prostě sám vyndáním klíčků ze zapalování? Před jízdou ho pak znova pokaždé zapínáte? Případný odběr proudu asi není třeba řešit, když mí auto málokdy stojí více než dva dny? Aplikace by měla naběhnout až po nastartování motoru něbo se má spárovat už po zapnutí klíčku? Hledám kde co, ale asi to bude opět vadný kus - co myslíte? Mám verzi softwaru 6336 - nechali byste si ji nebo mám nechat přehrát? Co jsem zde četl, tak se může dost zkrátit četnost regenerací?

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Labakan .. nevim jaky mas Konnwei a odkud si ho koupil .. ja mam tento https://www.sunnysoft.cz/zbozi/165PKX-007/konnwei-kw903-autodiagnostika-obd-ii-bluetooth-3-0-pro-android-cz-sw-zdarma.html  ... asi 2 mesice a byl za cca 650kc a presne tento tip nedela problemy .. problemy dela pokud umi i  wifi ... ma tlacitko coz je dobry a sparuje se i pri zaplem klicku  ale neukazuje hodnoty coz je jasny kdyz auto nejede :)  ...... treba CZC prodavalo udajne origo ELM 327 ale ne s cipem 1,5 ale 2,0 a to je spatne  musis met cip 1,5 ... ale me to ukazovalo   i  z  cipem 1,4 co si u me zkousel kamos ... jinak mam Superb3 2017 .. filtr se me vypaluje vetsinou kolem 500set kilometru jen kdyz nahodou nejedu  delsi trasy a vetsinou prace a nakup tak cca 400km a vypali se .... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám přesně ten. Koukal jsem, že v nastavení mám u CUSTOM ENGINE GROUP volbu READ FROM ECU. to by snad neměl být problém. Mám kod motoru CXX, ale všechny volby v nastavení jsou jen 4 místné kody. Zkusím to změnit na z READ FROM ECU na voblu skupiny 5 kde jsou kody motorů CXXC, CXXA,..., třeba se něco změní.

Včera jsem chytil regeneraci. Trvala cca 22 min, najeto 26 km. Saze se spálily cca z nějakých 23g na cca 5g. Zaplněnost filtru ze 100% (asi) na 22% jen - to je OK? Nejde to nějak nastavit, aby se to zobrazovali po vypálení do 0% ?  Fialové číslo vpravo nahoře ukazuje, jak se aktuálně vypalujou saze?

 

79602059_ZATEK.thumb.png.b7dff43455057d96b5135c603959adc7.png1953609068_PRBH.thumb.png.19ade249d1f2636bc90da3d250c36e71.pngKONEC.thumb.png.3cbca66ce7419c9767024491b64867ab.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

@Labakan29DPF regenerace máš v pořádku, na hodnotu 0 se nedostaneš, vždy v DPF něco zůstane, mě se podařilo za celou dobu používání dostat na Soot Mass Calc 2,1 g.Nevím jestli je konkrétně tento typ motoru podporován, vím od vývojáře, že některé kody motoru mají problém, Posledně jsem s ním řešil O2 Tdi RS(CEGA) a zde mi odpověděl, ¨že je použit stary diagnostický protokol, který není podporovám officiálně Firmware ELM 327.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím v Novém roce:-) Ano té skutečné nuly už nedosáhnu, ale zahlédl jsem tam v nastavení FIELD REGENERATION LIMIT OVERRIDE. To mi přijde, že je třeba volba, jak alespoň možá fomálně nastavit ten limit, aby se to ukazovalo od 0% ? Zkusím po pár regeneracích kdyžtak. Zatím sem zachytili jen jednu, tak tomu dám čas. Hlavně aby se mi nějak podařilo párovat apku s OBD. Daří se Vám párovat apku už při zapnutém zapalování do první polohy, tedy ještě bez nastartování motoru? Tak aby vlevo nahoře svítili všechny ze 4 ikonek (BT, OBD, AUTO a REFRESH) zeleně?

Editováno: , autor: Labakan29
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dobrý deň,

 

len by som Vám chcel dať radu, ak stále sa nájde niekto kto bojuje zbytočne s touto aplikáciou .. tak aplikácia "Car Scanner ELM OBD2" je úplne zadarmo a poskytne Vám nielen info o DPF (rovnaké ako táto aplikácia) ale aj mnoho ďalších údajov z iných senzorov, logovanie, prístrojovú dosku ktorú si môžete nastaviť podľa seba atp.

 

Disclaimer:

nemám nič spoločné s tou appkou, akurát som tu strávil hodiny s čítaním a naberaním rozumov a potom som sa pustil aj do vlastného hľadania a našiel som toto, takže Vám moju skúsenosť zdieľam za účelom uľahčenia riešenia získania aktuálnych hodnôt o Vašom DPF :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednoúčelovost VAG DPF je svým způsobem výhoda - díky tomu není vybíravý na adaptér. Zatímco komplexní aplikace (Carista, Carly, Car Scanner...) potřebují adaptér v1.5, VAG DPF chodí doslova s čímkoliv, co jsem mu kdy podsunul, např. s ořezaným v2.0 adaptérem s takovýmto výsledkem (SU2020 výše kecá).

 

Protože adaptér nechávám trvale zapojený, přidám i druhý poznatek - zdaleka ne všechny to skutečně bez problému zvládají a zrovna složitější dvojdeskové adaptéry dělají problémy víc než ty jednoduché šmejdy, na kterých komplexní apky nefungují.

 

Shrnuto, podtrženo - běhá na všem, je intuitivní, přehledný a docela pěkný, cena víc než rozumná, za mě je VAG DPF na průběžné monitorování stavu DPF nejlepší. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Nemáte někdo zkušenosti se Samsung Galaxy S20 FE? Nemohu za boha rozběhnout VAG DPF. S adaptérem se spojí, s autem taktéž, ale nenačítá hodnoty, všechny pole jsou "nd".

Se stejným adaptérem jsem to zkoušel s Xiaomi a Honorem a na nich to šlape jak má. Nechce se mi kvůli autu používat další mobil:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stiskni šedivé pole a mělo by ti to naskočit. Hodnoty které nechceš sledovat se dají takto vypnout a pak se zobrazuje "nd"

Případně vyzkoušej s verzí FREE, která umožňuje sledovat jen 3 položky,

Editováno: , autor: jandis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...