Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ono to nyní není jen o čipech, těch chybějících komponent je bohužel více:-( 

Můj FL byl zaplánovaný v 9. týdnu a měl jsem obrovské štěstí, protože nyní údajně už výroba stojí. 

Vloženo
V 11. 3. 2022 na 14:59, Kamahl napsal:

Neviete aka vybava bude vo FL chybat? Vcera som objednal a dnes s hrozou zistujem ze asi Side assist / blind spot, napriek tomu ze na fotkach/videjkach je v spatnych zrkadlach ta ploska ktora signalizuje mrtvy uhol. Okrem toho nevidim v ponuke ani canton. Automaticke dialkove sa nikde nespominaju, neviem ci je to uz v uplnom zaklade alebo ci tiez vyhodili. 

Tak bohužel musím potvrdit, že side assist není ve výbavě. Dnes jsem se byl podívat u svého dealera naživo na FL Karoqa. Přivezli jim konečně předváděčku Sportline 2.0 TDI 110kW DSG 4x4 v plné náloži a v zrcátkách ty svítilny pro side assistenta nejsou.

  • o 1 měsíc později...
  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Krásný den přeji,

 

vybírám momentálně nové služební vozidlo. Volba padla na Karoqa.

 

Počítá se s větším nájezdem kilometrů ( odhaduji nájezd 80k km ročně ), profil víceméně dálnice. Budu přesedat ze Škody Yeti 2.0TDI 81kW 2017. Dlouhodobá spotřeba 6,8l.

 

Na výběr mám dvě motorizace a to konkrétně 2.0TDI 85kW a nebo 1.5 TSI 110kW. A zajimají mě víceméně osobní zkušenosti při dálničních průletech, co se týče hlavně spotřeby atd. Vozidlo sice bude provozováno ve služebním režimu, ale zase bych nerad jezdil za 10l. Osobně mě vzhledem k výkonu láká 1.5 TSI, ale netuším, jak moc je tato motorizace vhodná pro především dálniční provoz.

 

Moc Vám děkuji za případné postřehy. 

Vloženo

Mám 1.5 TSI DSG, při dálničním provozu počítej se spotřebou 7,5-8 litrů, pokud se ovšem nechceš plížit rychlostí do 110 km/h. Diesel nedokáži posoudit.

Vloženo (editace)

Mam 1.5 TSI, cez vikend z Talov po R1 za 5.5 l/100km, lebo som siel okolo 110-120kmh. Pri 140kmh okolo 7.2 l/100km. Pri 190kmh po nemeckej dialnici okolo 14l :D 

Editováno: , autor: Kamahl
Vloženo (editace)

Já měl s 1.5 TSI manuálem dlouhodobou spotřebu 6,3, ale krmil jsem ho aditivovaným benálem. Mám sice vůči tomu motoru osobní averzi, ale okolo komína to bylo super, rychlý, na silnici držel jak přilepený, na dálnici to uměl také rozjet, ale za cenu vyšší spotřeby, protože už mu pak docházel dech. Tedy na většinově dálniční provoz bych to nebral, to je tak maximálně jednou za rok ke slanýmu rybníku, dvakrát za rok na výlet z Varů do Ostravy a zbytek jen v poklidu v dohledu domova. Ten nafťák mě přijde jako nějaký ekoutlumený, a bude to nějaká naftová obdoba legendárního HTP (na druhou stranu 1.6 TDi v octávce nebyl na dálnici špatný, jen okolo komína to bylo na prdlačku, protože to netáhlo a člověk musel hodně fofrklackovat). Když už bych byl donucen teď jít do Karoqa, tak jedině s 2.0 TDi 110 Kw, a to jsem jinak vyznavač hesla, že nafta patří jen do kamen, protože nic rozumějšího pro předpokládané použití a nájezd v aktuální nabídce embasofirma nemá ...

Editováno: , autor: velkytom
K 1.9 přidáno 0,1 :-)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...