Přejít na obsah

Cuknutí motoru při rozjezdu 2.0 TDI 103kW common-rail


mc.mazi

Doporučené příspěvky

PROSÍM O RADU!

Nedávno jsem zjistil, že cítím při rozjezdu menší cuknutí. Připadalo mi to, jak když tam nejde palivo. Vždy to udělá druhý den ráno, když auto celou noc stojí. Potom se mi to za celý den nestane. Měl jsem akorát před intervalem výměny oleje a filtrů, tak jsem doufal, že to bude dělat palivový filtr, ale bohužel. Dělá to pořád a tento týden se mi už 2x stalo, že první nastartování hned chcíplo a musel jsem startovat ještě jednou a potom už vše celý den chodí na jedničku. Diagnostika nic nenašla a nevím čím mám začít, abych tuto záhadu odstranil.  Budu vděčný za Vaše rady. Díky

 

není to 4x4, to už jsem se tady na fóru dočetl, že u nich se něco podobného projevovalo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám také 103 kW CFFB a mě tohle dělalo vždy ráno při studeným motoru, třeba dvakrát zacukalo a pak už celý den nic. Jako když ti vynechá přívod paliva. Kolik máš najeto?

V mém případě to dělal EGR ventil, časem mi auto spadlo i do nouzového režimu a vypsalo chybu EGR ventilu. Vyměnil jsem ho za nový a už to nedělá.

Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo. Takhle mi to asi 2 měsíce cukalo.Když jsem to načetl, tak to psalo chybu: ventil zpětného vedení výfukových plynů - chybná funkce.

Někde tady na foru je o tom hezké téma. Píšou tam i jaký vylepšený typ EGR ventilu tam máš dát a ještě i raději dokoupit víčko toho ovládání které zamezí vypadnutí osičky. Nechal jsem to vyměnit, stálo to asi 11 000,-kč.

 

Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak presne tento problém s cuknutim motora som pozoroval aj ja už dávnejšie. Nevenoval som tomu pozornosť, lebo tak ako bolo napísané, stávalo sa to len ráno, resp. keď auto stálo viac ako 4 hodiny.

Až teraz večer prešiel som asi len 3km z roboty, zastavil pred domom, motor mal cca 70C a na volnobehu cuklo, padi otáčky na cca 600rpm a hned sa vrátili, za cca 2-3 sekundy padli znova na cca 500rpm a motor zdochol. A potom za pána naštartovať.

Takže i ja sa asi môžem pripraviť na nový EGR?

 

Menil si ho doma už niekto svojpomocne?

Treba aktualizovať RJ po výmene či si s tým VCDS poradi?

 

Prípadne nejaké rady na výmenu?

Elsu mám naštudovanú, ale skôr úskalia z praxe....

Za každú radu ĎAKUJEM

 

Motor CFFB, najazdené 107500km :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Ahoj,

problém vyřešen. Nechal jsem vymontovat EGR ventil. Byl dost zanešený. Pro demontáž elektroniky se musel vyříznout do EGR ventilu zobaček, aby šla oddělit elektronika. Potom jsem si udělal teplý louhový roztok a nechal jsem EGR ventil chvilku koupat. Krásně to pracuje a ten inkrust se uvolňoval. Udělal jsem to 2x a byl vyleštěný jak psí kulky. Šoupátka jsem promazal a poté jsem to vrátil do servisu. Po zpětné montáži jezdím bez jediného cuknutí už 2 měsíce. Protáhnul jsem to i do Chorvatska a vše super.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...