Srpen 5, 20205 r Ako, je vidno, že corner svieti viac do šírky, teda aspoň ja to tak vnímam... Ak máš možnosť aktivovať za pár drobných, pokojne tak urob...
Srpen 6, 20205 r před 8 hodinami, jaydoo napsal: Tak ako? Aktivovať, alebo je to zbytočné? vzdyt si to vyzkousej, zastav, natoc kola a zapni si mlhovky rucne, o kolik budes videt vic nez ti nasviti modul LED - za me zbytecna vec.
Srpen 6, 20205 r V 5. 8. 2020 na 14:56, stanmar napsal: Funkci Corner musíš mít aktivovanou. Hlavní světlomety skutečně částečně mění v závislosti na rychlosti a směru natočení volantu a vozu částečně směr osvitu, ale Corner fce je navíc. taky jsem jeste nejel v uplne tme, ale prijde mi ze mozna co jsem docetl ze na dalnici se prizvednou kousek, a corner fuknci je mysleno ze se rozviti diody jak jsou vedle cocky v hlavnim svetlometu ? protoze aktivovat na corner funkci mlhovky nema smysl to jsou takove bludicky...
Srpen 6, 20205 r V řídící jednotce je cosi s dálničními světly a rychlostí 140km/h (RLS_lights_for_autobahn), ale nikdy jsem si nevšiml, že by se něco změnilo i když jedu delší dobu rychleji...
Srpen 7, 20205 r pri 120km/h se prave svetlo skokove zvedne - jednou jsem to zkousel v lesnim useku, kde hrana svetla palila na porost, tak to skoceni bylo videt. .. jinak za jizdy na siroke dalnici si taky niceho nevsimnu
Říjen 1, 20204 r Všiml jsem si že se postupne svetla "dorovnavaji" i pri stani... pri jizde nevim to sem si jeste nevsiml... zastavil jsem do cumakem do kopce u zavor a vidim jak svetla sjizdeji dolu, a i naopak prijizdim nekam cumakem dolu vidim hranu svetel par m. pred autem zastavim a svetla jedou nahor...
Říjen 8, 20204 r @J_V Robí to aj mne, pred časom som sa tu na fóre na tento jav dotazoval. Spočiatku som si myslel, že to je chyba, ale je to vlastnosť svetiel. V Škodovke samozrejme nič nevedeli ani si nevšimli, diagnostika bez závad. Keď to potom skúšali na ich predvádzačkách, zistili, že to robí každá O3 FL s FullLed.
Říjen 8, 20204 r Je to dobře že to tak funguje, mám při cestě jednu křízovatku kde z vedlejšky stojím čumákem nahoru, a protisměr dostaval plnou palbu světla až sem stydel za to, takhle do dvou vteřin to sjede dolu :D ješte sem nezkoušel co tady taky řešili že když vezou něco v kufru tak světla jdou dolů až moc a není pak vidět dopředu... v noci jsem asi vždy jel sám max. ve dvou ...
Listopad 3, 20204 r Jinak nadavani na automaticke dalkove muze probnout tady nebo je na to tema? :D situace A co se mi stala uz trikrat sviti dalkovymi na auto v dalce ktere rozsviti dalkove, automat svetel si vsimne a zhasne, to docela OK, ale pak jede proti me a "automat" blikne na nej kdyz se blizi ten protijedouci ke mne... situace B co si mi stala dvakrat na okresni ceste "doletnu pomalejsiho" pribrzdim u nej a "automat" na nej blikne ... jako to pak vypada ze jsem blikal vyhruzne na nej ja :D ze lze vypnout automaticke dalky kdyz sviti tak packou k sobe vim., vypinam nekdy kdyz uz to sviti na nekoho fakt dlouho.
Listopad 3, 20204 r Máš kameru jen pro FLA nebo vyšší model i s LA a rozpoznáváním značek? Nižší verze ve Fabii mi to dělá taky, verze s LA v Karoqu to nedělá. Upraveno Listopad 3, 20204 r od Martab
Prosinec 15, 20204 r Zdravím, Momentálně řeším problém se servisem. Ledková světla svítí krásně, ale když auto naložím sedne si pět lidí a naložím kufr světla se sklopí na mějakých 10 -12 m před auto . Jezdit se s tím nedá a škoda se furt snaží blafovat . Prý všichni musí být připoutaní . (vyzkoušeno , poutání nemá vliv) Prý musím být auto v pohybu - asi jezdím a přitom stojím. No masakr. Jsem z chování škody - se kterou to řeší autorizovaný servis znechucen. Vše jsem jim natočil, nakresli a už to komunikují 3 týden. Neměl jste někdo podobný problém?
Prosinec 15, 20204 r Mám stejný problémy, nechal jsem auto kontrolovat a prý je vše v pořádku. Autorizovaný servis mi potvrdil, že se to u těchto světel děje. Pokud jedeme dva dospělí a tři děti bez plného kufru je to dobré, ale pokud naložíme kufr, svítí to dopředu málo.
Prosinec 15, 20204 r Taktéž zdravím, stačí si pročíst toto vlákno a zjistíš, že to "není závada", ale vlastnost daná šetřením Škodovky. Je to daň za statickou nivelaci a přehnanou korekci, která se provádí pouze při nastartování vozidla. Jediný způsob, jak to můžeš obejít je nastartovat (ideálně na rovině) auto prázdné, jenom s řidičem (v tu chvíli by korekce měla být nulová a dosvit na potkávací světla cca 50 m). Auto si při startu vyhodnotí, jakou polohu mají vůči sobě nápravy (zatížení) a nastaví (sklopí) podle toho světla. No a pak necháš auto nastartované, naložíš kufr, cestující a můžete vyrazit. Auto až do vypnutí motoru nebude provádět korekci světel. Je to už tisíckrát ohraná pohádka o tom, že vcelku slušná světla Škodovka totálně zabila. Auta jezdí z výroby s rozštelovanými světly, která v dealerství nikdo nekontroluje a bohužel ani většina autorizovaných servisů je neumí nastavit. Další věcí je tvůj problém s přehnanou korekcí světel při zatížení, která fakticky znemožňuje bezpečnou jízdu. Bohužel všechno toto bylo, je a bude Škododvce absolutně jedno, stačí se podívat na problémy kolem nové generace ...
Prosinec 15, 20204 r Bohužel stále stejná písnička již od roku 2017. Jedině zkusit najít takový AS, kde nemají problém přes diagnostiku a “zátěžovými pytly” na sedačkách světla správně seřídit.
Prosinec 15, 20204 r Tak uplne nalozeny jsem v noci jeste nejel. nicmene jak pise TOM tak myslim ze u me by to nepomohlo... mam pocit ze moje OIII po fl ze sklapi svetla i behem jizdy napr: vjedu do krizovatky cumak nahoru, tak svetla do dvou vterin jedou dolu, to same na horizontech... takze i kdybych zatizil kufr az po startu tak svetla sjedou dolu, schvalne to nekdy zkusim.... Upraveno Prosinec 15, 20204 r od J_V
Prosinec 15, 20204 r Správné seřízení "TROCHU" pomoci může, protože jestli nemá světla seřízená ani pro normání jízdu, tak by po správném seřízení mohla světla při naložení svítit o pár metru dál. Ale všichni víme, že to samozřejmě problém nevyřeší.
Prosinec 15, 20204 r před 30 minutami, T o m napsal: Jediný způsob, jak to můžeš obejít je nastartovat (ideálně na rovině) auto prázdné, jenom s řidičem (v tu chvíli by korekce měla být nulová a dosvit na potkávací světla cca 50 m). Auto si při startu vyhodnotí, jakou polohu mají vůči sobě nápravy (zatížení) a nastaví (sklopí) podle toho světla. No a pak necháš auto nastartované, naložíš kufr, cestující a můžete vyrazit. Auto až do vypnutí motoru nebude provádět korekci světel. O tomhle jsem psal ze u me a jeste par clenu /lze dohledat v tomto tematu/ se vyskove sklapi svetla za jizdy a stani.. narozdil co pises v citaci...
Prosinec 15, 20204 r Už jsem to tu jednou dával. Octavia III FL nemá dynamickou regulaci https://www.tvorimesvetlo.cz/prvni-full-led-svetlomet-skoda-octavia/ Je to napsáno hned v prvním odstavci a předpokládám, že výrobce světel ví co píše. A pokud by došlo během let ke změně, tak by se s tím Škodovka určitě pochlubila nehledě na to, že by se to muselo projevit na ceně. Ale dohadovat se nebudu.
Prosinec 15, 20204 r před 41 minutami, lexaji napsal: @LukášCBR správně seřízená světla na problém uvedený od @martasva nepomohou. Bohužel je to tak, seřizovali dvakrát, ale při tak výrazném sklopení je to na nic.
Prosinec 15, 20204 r před 30 minutami, J_V napsal: O tomhle jsem psal ze u me a jeste par clenu /lze dohledat v tomto tematu/ se vyskove sklapi svetla za jizdy a stani.. narozdil co pises v citaci... To je právě zajímavé , když nechám auto nastartované, světla se při nakládání dorovnávají, i když se přeci jen sklápí trochu více než by měly. Po vypnutí a znovunastartování auta se sklopí k zemi a je hotovo.
Prosinec 15, 20204 r před 1 hodinou, martasva napsal: Zdravím, Momentálně řeším problém se servisem. Ledková světla svítí krásně, ale když auto naložím sedne si pět lidí a naložím kufr světla se sklopí na mějakých 10 -12 m před auto . Jezdit se s tím nedá a škoda se furt snaží blafovat . Prý všichni musí být připoutaní . (vyzkoušeno , poutání nemá vliv) Prý musím být auto v pohybu - asi jezdím a přitom stojím. No masakr. Jsem z chování škody - se kterou to řeší autorizovaný servis znechucen. Vše jsem jim natočil, nakresli a už to komunikují 3 týden. Neměl jste někdo podobný problém? jen pro představu, o kolik se světla zvednou při vyložení vozu. Auto je tak 5m od zdi . Hrana tyčky byla na při naloženém autě na hraně světla. Je to nějakých cca 13 cm dolů. Upraveno Prosinec 15, 20204 r od martasva
Prosinec 15, 20204 r Před hodinou, T o m napsal: Už jsem to tu jednou dával. Octavia III FL nemá dynamickou regulaci https://www.tvorimesvetlo.cz/prvni-full-led-svetlomet-skoda-octavia/ Je to napsáno hned v prvním odstavci a předpokládám, že výrobce světel ví co píše. A pokud by došlo během let ke změně, tak by se s tím Škodovka určitě pochlubila nehledě na to, že by se to muselo projevit na ceně. Ale dohadovat se nebudu. Pozor, tam je zmíněno, že jde o "e jedná o adaptivní plně statický systém bez dynamického natáčení modulu" - což chápu horizontálním směru.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.