mirek_kre Vloženo 17. Červen 2017 Sdílet Vloženo 17. Červen 2017 Fabia III 1.4 TDi 66 KW Při nastartování studeného motoru a následné jízdě se teplota nezastaví na 90 stupňů, ale jde až do červeného pole. Pomůže je ubrání výkonu nebo zapnuté topení. Pokud se auto nastartuje s teplým motorem, při jízdě auto drží teplotu stále na 90 stupňů. Děkuji za zkušenosti nebo návrhy řešení. V autorizovaném servisu nabídli první termín za 3 týdny.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Červen 2017 Sdílet Vloženo 17. Červen 2017 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 17. Červen 2017 Sdílet Vloženo 17. Červen 2017 Pawouk na to kápnul, pravdepodobná chyba, choď do iného servisu, ak nechceš riešiť že uvaríš motor. Tieto 1.4 riešia aj dvojhmotu, tak sa na to popýtaj, kolegovi ju vymenili za jednohmotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Červen 2017 Sdílet Vloženo 17. Červen 2017 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
schneefall Vloženo 4. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2017 To mi neříkejte, že pohon tak klíčového prvku jako je vodní pumpa je řešen pomocí třecího převodu...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cagy Vloženo 31. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2017 Mě výměna vodního čerpadla potkala vloni. Tehdy se ještě chladící kapalina neměnila. Z aktuálních poznatků je problém patrně v kapalině od Hartöl. Před pár dny, tedy přesně po roce a 40tkm, je přehřívání zpět. Jsem objednán na servis kde se příčinu nejspíš pojedou podívat i technici ze ŠA aby se vyvarovali třetímu opakování. Dle servisu je těchto případů s přehříváním více. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bozzio92 Vloženo 24. Duben 2018 Sdílet Vloženo 24. Duben 2018 Zdravím :-) chtěl bych se taktéž zeptat. Mám Fabii III 1.4 TDI motor Common Rail rv. 2015 s najetými 66tis km. Před několika dny se mi při klidné jízdě na spotřebu začal přehřívat motor,proběhla tedy kontrola množství chladící kapaliny,oleje a sepnutí chladícího větráku,úniku kapalin atd vše však ok. Jelikož auto při tomto jevu topilo, usoudil jsem, že se nebude jednat o čerpadlo Chlad.kap., ale o vadný termostat,který jsem nechal vyměnit i s chladící kapalinou. Po 14 dnech však auto opět se začalo přehřívat. Dojel jsem tedy při několika zastávkách do práce,kde auto 8 hodin stálo. Při cestě zpět auto nejevilo žádně známky přehřívání,i ted nadále vše ok. Jelikož se mi to stalo za krátkou dobu již podruhé scháním příčinu. Napadlo mě bud tedy vadné čerpadlo chlad.kap. které někdy nesepne, nebo rozvodový řemen/řetěz který čerpadlo pohání. Máte někdo s tímto zkušenost popřípadně nápady?........Mohl bych se zeptat uživatele CAGYHO jak tetnto problém vyřešil ? díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cagy Vloženo 24. Duben 2018 Sdílet Vloženo 24. Duben 2018 bozzio92 tady není co řešit. Bude to problém s vodním čerpadlem jak výše uvádí Pawouk. Kvůli závadné chladící kapalině se zadře třecí převod. Mě prvně měnili pouze čerpadlo. Vloni už čerpadlo a jinou chlad. kapalinu. To jsem měl už víc jak 100tkm a tedy po záruce. Servis mi přesto vše bezplatně vyměnil jelikož na to měli/mají neoficiální "svolávací" akci. Takže hupky do servisu a trvat na výměně. Závadu můžeš doložit fotkou ručičky teploty chladící kapaliny. Jo a abys nemusel kvůli přehřátí pořád stavět, vyhul topení na max :). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bozzio92 Vloženo 27. Duben 2018 Sdílet Vloženo 27. Duben 2018 A mohl bych se zeptat v jakým servisu jste to měl ? já jsem totiž z Liberce a tady mi to neuznali že je to po záruce :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivo.stanev Vloženo 14. Květen 2018 Sdílet Vloženo 14. Květen 2018 Dobrý den,řeším podobný problém na mé Fabce. může Bozzio92 popř. někdo jiný dát vědět jaký měl uspěch s touto závadou. tzn vyřešení v rámci reklamace?? díky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bozzio92 Vloženo 17. Květen 2018 Sdílet Vloženo 17. Květen 2018 Zdravim, pokud mas 1.4tdi tak to bude na 100% vodni pumpa, ja prvně měnil termostat poté se však ukázalo jak již je tu psáno, že při výrobě vozidel používali chladíci kapalinu Hartol, která si nesedla časem s vodní pumpou.... Já jsem z okolí Liberce a ikdyž mám jen 60tis najeto a je to výrobný vada na kterou Škodavka zavedla svolávací akci k reklamaci tak bohužel autorizované servisi v mém okolí díky pozáruční lhutě mi auto jako reklamaci nevzali... Ale jak psal Cagi třeba v Děčíně to uznají.... Je to jak u kterého servisu, jak je informovaný o této závadě zkrz Škodovku a o přístupu k lidem.... Tak je možnost buď hledat prostě servis kde by ti to jako reklamaci vzali a nebo na svoje náklady si to opravit,original vod. pumpa do 1.4 tdi stoji 2800,-...... Jinak pokud autem chces jezdit tak ohul topeni na max teplotu a foukani hned pri startu, vypni stredove ofuky a nech jen bocni nasmerovany z okynka ven a s autem prozatim jezdit muzes, ja dojizel takhle 3 tydny 25 km do prace uplne v pohodě :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josef.D Vloženo 25. Červen 2018 Sdílet Vloženo 25. Červen 2018 Tak mám na dílně taky fabku s přehříváním motoru.Je to 1.4 77kw. Zkusil jsem vyndat termostat a jezdit bez něj,pořád je to stejné.,tak holt na řadu půjde ven pumpa.Paní má najeto 35000km.Tak pak dám vědět.Ty 3válce,to je něco strašnýho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josef.D Vloženo 26. Červen 2018 Sdílet Vloženo 26. Červen 2018 Tak dneska jsem vyndal tu pumpu a je to úplně přesně to samé, jak to má na obrázcích pawouk, tzn. pumpa v p....i. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 26. Červen 2018 Sdílet Vloženo 26. Červen 2018 Takovej dotaz: ten kroužek co překrývá oběžný kolo je v jaké pozici když není přiveden ovládací proud? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josef.D Vloženo 1. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2018 Když není přiveden ovládací proud ,tak je kroužek co nejblíž ke skříni čerpadla,tzn.lopatky jsou odkryté.Když jsem vyndal starou pumpu,tak byly lopatky tím kroužkem zakryté.Dneska tam dávám novou pumpu,tak dám pak vědět,jak jsem dopadl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josef.D Vloženo 1. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2018 Tak pumpa vyměněna a už to fachá,jak má.Teplota se drží na 90ti stupních.Předtím furt teplota lítala nahoru při každém kopci.Zatím tam mám jen destilku,pak tam dám tu kapalinu podle normy,jak píše pawouk a tímto mu děkuji za dobré rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
budlik512 Vloženo 11. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2019 (editace) Pořád jsem nechápal, co je s pumpou špatně. To jsem pochopil až z tohoto videa. https://www.youtube.com/watch?v=4dPcK6FyRuM Také mě čeká výměna, a rozhodl jsem se, že to nechám na autorizovaném servisu. Poptal jsem u dvou výměnu včetně rozvodů (když už to budou mít rozebrané, tak to raději nechám vyměnit), a co mě zarazilo, tak obrovský rozdíl v nabídkách. Jeden za 8000,- a druhý za 13000,- Je to možné? Jakou máte zkušenost vy a popřípadě kolik jste platili vy? Díky Editováno: 14. Listopad 2019, autor: budlik512 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
budlik512 Vloženo 29. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2019 Takže nakonec jsem si nechal vyměnit pouze čerpadlo. Cena 6000,- Až budu dělat rozvody (ještě cca 80000km), tak udělám preventivně znovu i čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenys73 Vloženo 12. Březen 2020 Sdílet Vloženo 12. Březen 2020 Zdravím vás pánové, pročetl jsem si tyto témata- přehřívaní i ventilátor. Mám Fábii 3 1,4TDi 66Kw . Je 4roky stará a najeto 61,000km. Už dříve se stalo, že při normální jízdě a po zastavení běžel ventilátor, byť teploměr vody byl do 85°C. Bylo mi řečeno ve ŠA že se tím motor dochlazuje.....známý mi ještě řekl, že to dělá při automatické klimatizaci či rekuperaci(jak mám kuwa vědět že něco probíhá a nepřerušit proces???). No ale!!!!!- minulý týden jsme jeli na chatu po dálnici . Venkovní teplota 4° naložení medium a rychlost do 110. Ručička lezla stále nahoru až k 125 olej byl 113. Nemohl jsem zastavit, abych zkusil chladič. Oči jsem měl na teploměru a jak jsem zapnul více topení tak během 4s teplota sestoupila na 90 a olej pomalu na 100. pak už v pohodě. No jistě že na zpáteční cestě jsem už oči z budíku nesundal a po hodině vydatné jízdy to až na dálnici udělalo to samé, s tím, že teplota se málem dotkla červené zóny. Včera teplota podle diagnostiky(žádné závady) souhlasila s budíkem= 48°C voda, olej 52°C a ventilátor vyl jako hyena. Co mi poradíte? Vodní pumpa, nebo čidlo? Čidlo by asi hlásilo závadu, a čerpadlo asi nejde udělat test akčních členů? Jsem automechanik ale kamiónů. Tady v těchto osobních jsem neznalý. Léto se blíží, tak ať mě to nevysere, cenu za pumpu jsem už zkousnul. Děkuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
budlik512 Vloženo 12. Březen 2020 Sdílet Vloženo 12. Březen 2020 (editace) Pokud byl i olej na 110 stupních, tak je to podle mě čerpadlo. Měl jsem úplně stejné problémy, dokonce jsem tyden jezdil tak, že jsem auto chladil přes topení a hlídal si hlavně teplotu oleje, protože ručičce vody se nedá věřit. Po výměně jsem bez problému. Nelogické spouštění ventilátoru jsem taky řešil a došel k závěru, že je to čištění DPF. Taky by je nezabilo, kdyby tam ve výrobě tu kontrolku namontovali. Editováno: 12. Březen 2020, autor: budlik512 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
larin Vloženo 21. Únor 2022 Sdílet Vloženo 21. Únor 2022 Poprosím o info od jakého data se dávala ve výrobě kapalina od BASF? Předpokládám, že všechny od r.v. 2017 by měly mít BASF, když TSB je 10/2016. Děkuji za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenys73 Vloženo 21. Únor 2022 Sdílet Vloženo 21. Únor 2022 Dejte G13 a mělo by to být v pohodě. Kupoval jsem teďko na Benzíně litr za 127kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.