Publikováno Říjen 6, 200618 r Mám problém. Poslední dobou se mi spatne ohrívá autiko. Nevíte nekdo cim to muze byt? Teplota mi nejde nahoru nebo kdyz vystoupa do pulky tak mi pak zase spadne na nulu. Driv se auto ohralo za cca 5 - 10 min. Ted se ohreje az asi za 30minut. Navic predtim byla rucicka presne v pulce a ani se nehnula. Tedka dost kolisa. Diky moc
Říjen 7, 200618 r Měl jsem minulý a předminulý týden ten samý problém, ukazatel teploty klesal při jízdě mimo město - při menší zátěži motoru. Dnes jsem měnil termostat včetně čidla, ten termostat měl uvnitř ulomenou jednu "packu", která drží tu pružinu, takže se potom nemohl zavřít a zůstal otevřený. Cena termostatu + čidlo - ve Škodovce to prodávají dohromady - 1134 Kč. Oprava trvala známému mechanikovi přibližne hodinu. Mmch, mám motor 1.4 MPI 44kw.
Duben 12, 201114 r aj ja som mal tento problem, ukazatel teploty spadol z nicohonic na nulu, vadny bol snimac. inak ak mozem poradit, kup si radsej polsky termostat. hovori sa ze poliaci robia sunty ale aj ja som mal taky zlomeny termostat. polsky sa robi taky ze je plastove telo termostat je cely kovovy ako bol na š120 a je uchyteny zegerkou o to telo, ten sa nikdy nerozpadne. cena 14e co moze byt u vas okolo 400korun
Listopad 12, 201311 r Dobrý den, dnes když jsem jel z práce tak se mi rozsvítila kontrolka motoru. Dojel jsem v pohodě. Kontroloval jsem olej a ten je v pohodě. Je to 1.4 MPI 2002 AZF 128 000 najeto.Před tisícem km nový olej a svíčky. Vím o jedné chybě, čidlo chladící kapaliny nefunguje. Auto topí. Nemůže to mít s tímnějakou souvislost? Dříve to nesvítilo. Akorát ted během poslední doby mi dvakrát to auto když sem ho chtěl nastartovat tak jakoby "škubalo" a nešlo to nastartovat. Volnoběh klesal dolu razantně až to chcíplo. ASi po pátý to naběhlo v pohodě. pak to jízdu neudělalo a dnes znovu. Musel jsem 3x otočit klíčkem abych nastartoval. Děkuju předem všem za rady.
Listopad 12, 201311 r Pokud je čidlo špatný, vykazuje chybu. Já to tak měl, vždycky jsem smáznul chybu a po třech týdnech mi zase chyba vyskočila, pak jsem ho vymenil a bylo pod chybách.
Listopad 12, 201311 r pokud to pujde,... co nejdriv vymen cidlo,... ovlivnuje chod motru z hodne velke vetsiny ..... je na nem defokto nejvice zavisle
Listopad 12, 201311 r Zdravím, Taky se mi před 2ma týdny rozsvítila kontrolka - oranžová motor. Zajel jsem po cestě do škodovky, ukecal jsem technika a když toho sedl, tak se nic nerozsvítilo. Říkal že se to někdy vstává, že se musí párkrát otočit klíčkem. Po týdnu se kontrolka rozsvítila znovu. (Loni to dělala lambda sonda - ale vyměněno a OK). Otáčení klíčkem nepomohlo. Tak znovu do škodovky a rezumé - kód závady - slabá baterie (startuje to ale bez problémů) a chyba kódovaní imobilizéru atd. Říkali že to tam musím nechat 2 dny a že to překódují a vyčistí klapku a seřídí atd. Vynulovali závady ale svítí to znovu. Nemám čas - taky předběžná cena odhadem 2tis.CZK a tak jezdím s oranžovou. Dám to tam až bude čas. K čidlu teploty. Pokud je vadné a bedává správný signál o teplotě motoru, tak jednotka neví jak má nastavit klapku a bohatost směsi. Prostě to víc krmí benzínem a tak to musíš víckrát startovat. Pak to chytne. Čidlo seženeš za 200 CZK a ve škodovce za 800 CZK. Měnil jsem to i to ale mě to moc nepomohlo.
Listopad 17, 201311 r Kontrolka může signalizovat v podstatě jakoukoliv chybu v elektronice motoru, také bývá lambda sonda hlavní příčinou. Já vyměnil čidlo, ale zapomněl vymazat chyby až se k tomu dostanu tak uvidím jinak to čidlo, zrovna jsem ho měnil a motor jezdí úplně jinak takže vyměnit, zabere to jen pár minut, takže i v té zimě se to dá udělat, i venku na parkovišti
Červenec 28, 201411 r Chyba byla odstraněna, byl to "vysypaný" termostat. Výměna i s prací 400 Kč. Od závady najeto 5tis km a kontrolka nesvítí. Děkuji všem Upraveno Červenec 28, 201411 r od kafty158
Srpen 25, 201411 r ....ahoj,já jsem dal nový termostat-komplet i s čidlem (cca 700,-kč,měl by být z CZ),když jsem to celé vyměnil tak byl motor ještě teplý a vše bylo ok,druhý den ráno chci nastartovat a problém:dýl točil startér a pak to chytlo a hned chcíplo,znova startuju,chytlo to,otáčky padly až to chcíplo,...na potřetí to chytlo a zůstalo běžet...tušil jsem,že problém bude asi v tom čidle teploty:to co tam bylo původně je označeno :06A919501A w2k5 43-11 EH2 140´max a to nové má označení: 06A919501 EH2 140 max 34-03 ....takže se nepatrně liší,třeba jestli nemají jiné odpory,nevím......druhý den po ránu opět problémy se startem,....nové čidlo šlo tedy ven a vrátil jsem tam to staré a ranní studené starty OK.....mám fabii 1,4mpi 44kw AZE
Srpen 25, 201411 r podobne chovanie mala felda 1.3 mpi... pri startovani len skytla a chcipla,po viacerych pokusoch bezala trebars 5 sec a zase chcip... chvilku som ju takto "trapil" a ako sa to zohrievalo tak sa to menilo-potom uz volnobeh siel ale pri "dotyku" plynu sa to zakuckalo az chciplo...po ohriati uz sla aj za plynom.diagnoza-parametre-teplota vody...cidlo ukazovalo viac ako na budiku... po jeho vymene studene starty ok...
Srpen 25, 201411 r Měl jsem teď také extempore s termostatem, nové vadné čidlo, reklamace celého, pak na novém jsem najel 6tis. km a pokroutil se tak že prokapával, znovu reklamace. Nakonec vrácení peněz. A byl to originální výrobek od škoda auto. Originální termostat, rok výroby 2005 ze svých zkušeností nedoporučuji.
Říjen 3, 201410 r Ahojte všetci. Dnes som si na svojom aute všimol, že motor sa mi nevie zohriať na pracovnú teplotu. Stále bol mierne chladnejší. Iba pri pomalej jazde do kopca sa zohrial. Predpokladám teda, že asi bude vadný termostat a z nejakého dôvodu sa nezatvára úplne. Na čidlo teploty by som to asi netipoval. Mám teda otázku, kým sa v tom začnem vŕtať. Termostat sa mení komplet aj s tou plastovou časťou, alebo stačí len tú časť vo vnútri? A keď to budem meniť, mám si dopredu kúpiť aj nejaké tesnenia, ktoré bude treba vymeniť? Ďakujem za rady.
Říjen 3, 201410 r Ahoj tak vypadá to opravdu na termostat. Já doporučuji koupit víko s termostatem. Těsnící kroužek pod víko je součástí sady.
Říjen 4, 201410 r Termostat vymenený, bol pokazený. Jedna strana toho plechu čo drží pružinu sa odtrhla a termostat sa skrížil a tým stále podpúšťal vodu do chladiča. Len by som ešte odporučil keď to bude niekto meniť, nech si hneď kúpi novú sponu ktorá drží snímač teploty. Keď som ho dával dole kvôli odvzušneniu, tak sa mi zlomila.
Říjen 4, 201410 r Ty jsi dával ven čidlo kvůli odvzdušnění??? No tak to je konkrétně pro mě novota. Tak hlavně že máš odvzdušněno.
Říjen 4, 201410 r A to nie je treba? Tak isto som to robil kedysi na felicii. A píšu to aj v dielenskej príručke, tak som to pre istotu takto odvdzušnil. Keď to človek nerobí každý deň, tak spraví aj niečo navyše, čo asi netreba
Říjen 4, 201410 r potreba to moc neni, ale je to rychlejsi, protoze se auto odvzdusni drive, nez kdyby si ho nevyndaval, mam to osobne odzkousene takze cidlo je dobry povolovat a sem rozhodne pro
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.