Host maxnuke Vloženo 28. leden 2018 Sdílet Vloženo 28. leden 2018 VIF taky pravidelně používám. Jen tu vervu chci zkusit. Co, ale na jedné nádrží poznám že. Myslím že svět motoru měřil u 1.0 rozdíl mezi 95 a 100 a rozdíl tam byl jen pár kW. Jedině co je na tom opravdu pozitivní, že 100 nemá v sobě povinné sračky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 28. leden 2018 Sdílet Vloženo 28. leden 2018 Jo, přidal jsem tam odkaz, rozdíl ve výkonu je 00nic. Ty BIOcosi jsou důvod, otázka je pak jak dlouho to komu leží v nádrži... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 28. leden 2018 Sdílet Vloženo 28. leden 2018 Ja pravidelne pouzivam v-power racing nebo maxxmotion100 u meho 1.2 tsi . Rozdil je takovy ze auto je vykonejsi a trosku rychlejsi. Fakt je takovy ze spotreba je mensi . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrzi Vloženo 28. leden 2018 Sdílet Vloženo 28. leden 2018 před 3 minutami, Martab napsal: Jo, přidal jsem tam odkaz, rozdíl ve výkonu je 00nic. Ty BIOcosi jsou důvod, otázka je pak jak dlouho to komu leží v nádrži... 1.0 tsi při vývoji počítalo i se spalováním E85 a dalších alternativních paliv, nebál bych se toho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 28. leden 2018 Sdílet Vloženo 28. leden 2018 Jo, právě proto píšu, že pak záleží na tom jak dlouho to leží v nádrži. Při spalování to motoru asi nepomůže, ale na druhou stranu mu to taky asi nijak neprospívá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-tony Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 (editace) Právě jsem zjistil, proč se nesmí tento motor vypínat hned po dojezdu, po jízdě po dálnici nebo kopce. Že jak dáte turbu zabrat, tak to pak v motoru vypadá nějak takto. To jako fakt? :-D To byl pak měl ten morot mít funkci, jednak že při pehřátem TURBU nepoužije start/stop a jednak že by se po vypnutí klíčkem motor vypínal se zpožděním 30 sekund. Kdo má na to pořád myslet. Editováno: 30. leden 2018, autor: s-tony Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 (editace) Ano, neměl by se vypínat hned po zátěži, ale většinou stačí ta chvilka než sjedeš z dálnice odbočovákem a pak ke stojanu aby se to "nejhorší" uchladilo (asi nikdo neletí 100km po dálnici s vytočenou 3RS a pak nedoletí ke stojanu 130, zastaví s ABS a vypne motor). Nehledě na to, že našich 130 není pro motor nějak extra velká zátěž + v TSI má turbo ještě chlazení vodou, kde je elektrická pumpa, takže něco "zachránit", dokáže i to, když už někdo opravdu vypne motor hned. SS by měl mít nějaké i "horní limity", kdy motor nevypne, ale osobně na to nespoléhám a SS nepoužívám. EDIT: A aby turbo vypadalo tak jak na obrázku, tak to bys to musel jó hodně hnát... Takže bych to neviděl až tak tragicky Editováno: 30. leden 2018, autor: Martab 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-tony Vloženo 1. Únor 2018 Sdílet Vloženo 1. Únor 2018 Tak TSI turbo má i chlazení vodou? Tak to pouštupně zjišťuju, že je to ještě lepší auto než jsem myslel. Tak to mně asi po bežně jízdě nemusí trápit vypínat motor později. To stačí poslední minuty dojet v klidu pod otáčkama kdy zapíná turbo. Tak snad jen když pjedu po dálnici nebo do kopce na to budu myslet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 1. Únor 2018 Sdílet Vloženo 1. Únor 2018 V 30. 1. 2018 na 12:39, s-tony napsal: To byl pak měl ten morot mít funkci, jednak že při pehřátem TURBU nepoužije start/stop a jednak že by se po vypnutí klíčkem motor vypínal se zpožděním 30 sekund. Kdo má na to pořád myslet. Mám zato, že přesně takovou funkci má. Start/Stop se neaktivuje vždy a bez rozmyslu, a turbo by se u TSI mělo dochlazovat i po vypnutí. Každopádně tím, že člověk po vytáčení do červeného chvíli počká, určitě nic nezkazí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TTRapid Vloženo 1. Únor 2018 Sdílet Vloženo 1. Únor 2018 s- tony ""To stačí poslední minuty dojet v klidu pod otáčkama kdy zapíná turbo."" Len tak otázočka - vieš kedy zapína turbo? Tuším od 1200 otáčok... :-) Mimochodom po tom čo sa motor zabehol tak smrad z (prehriateho) turba a jeho celková teplota po kľudnej jazde je úplne v pohode mám taký pocit (aj keď u mňa 1,2 TSi) a už to vôbec neriešim. Lepšie rozohriate som pociťoval iba na diaľnici a nad 120 prípadne až viac. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 1. Únor 2018 Sdílet Vloženo 1. Únor 2018 S Octavií 1.2 TSI jsem po DE dálnicích jezdil 150+ a i po sjezdu z dálnice k pumpě a otevření kapoty (ze zvědavosti, motor jsme nechal jet), tak nebylo z motoru nic neobvyklého cítit a nic nebylo "rozpálené" jak na té fotce. Ono je dobré o tom vědět, ale zase nic se nemá přehánět a rozhodně bych kvůli tomu nepodtáčel motor . U 1.0 TSI to bude uplně stejné bych řekl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-tony Vloženo 1. Únor 2018 Sdílet Vloženo 1. Únor 2018 Co jsem cetl, tak 1.0 TSi 81kw zabira turbo od 1800 otacek. Kdyz chci zrychlit, tak do cca 1900 se nic moc nedeje. Az pak mne to tlaci do sedacky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 1. Únor 2018 Sdílet Vloženo 1. Únor 2018 To že cítíš že auto zabere ještě neznamená že předtím se turbo netočí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TTRapid Vloženo 1. Únor 2018 Sdílet Vloženo 1. Únor 2018 s-tony Jednoducho pozri krivku krútiaku (tu na prvej strane) - keď už je na 100Nn tak bez turba to nebude... Ale zrejme ešte záleží od toho ako ostro si pridal plyn, podľa toho sa roztočí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrzi Vloženo 5. Únor 2018 Sdílet Vloženo 5. Únor 2018 (editace) Turbo zabírá dřív než 1800 ot., ale prostě mu chvíli trvá než naplní tlak, dáno je to, že je to i 3 hrnek, čím vyšší otáčky tak se prodleva zmenšuje. Editováno: 5. Únor 2018, autor: Petrzi 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-tony Vloženo 5. Únor 2018 Sdílet Vloženo 5. Únor 2018 (editace) https://www.smucler.cz/blog/tsi-benzinove-motory-s-turbem/ , přičemž turbodmychadlo zabírá u hranice 1 800 otáček za minutu. Pohonný agregát pak můžete točit přibližně do 3 500 otáček za minutu, turbo zde ale značně povadá. Ideální rozsah otáček je tak 1 800 - 2 800. Editováno: 5. Únor 2018, autor: s-tony Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 5. Únor 2018 Sdílet Vloženo 5. Únor 2018 To že zabírá, neznamená že se neprojevuje předtím, ono se točí téměř neustále, jen prostě okolo těch 1800 je tam nárust plnícího tlaku a tím daný i "pocitový záběr" turba (nárust křivek výkonu a točivého momentu atd.). To je ale celé... Samozřejmě že má to turbo rozdílné otáčky v různých spektrech, ale rozhodně to není tak že by do 1799ot. stálo a v 1801ot. už točilo naplno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-tony Vloženo 5. Únor 2018 Sdílet Vloženo 5. Únor 2018 Jo, ale jde o to, že se více zahřívá a zatěžuje až od 1800. To mně zajímá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 5. Únor 2018 Sdílet Vloženo 5. Únor 2018 před 5 hodinami, s-tony napsal: Jo, ale jde o to, že se více zahřívá a zatěžuje až od 1800. To mně zajímá. Kvůli dochlazení? Myslím, že bohatě stačí nejet s plynem na podlaze a zvolnit. Podtáčením motoru moc nepomůžeš. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 5. Únor 2018 Sdílet Vloženo 5. Únor 2018 To už jsem psal několikrát... Hlavně nepodtáčet, bohužel u 1.0 TSI to znamená držet to okolo těch 2tis, ale při klidné jízdě se ani tak to turbo nějak "nadlimitně" nerozehřeje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ka.S Vloženo 7. Únor 2018 Sdílet Vloženo 7. Únor 2018 Jsme na stránkách Rapida ale taky motoru 1,0 TSI, jen malé srovnání. http://autobible.euro.cz/vsemu-ujede-nase-fabia-litrovym-trivalcem-mozna-se-budete-divit/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-tony Vloženo 8. Únor 2018 Sdílet Vloženo 8. Únor 2018 (editace) Teď jsem se dočetl že se do 1.0 TSI dává dvouhmotný servačník. viz: http://www.autolexicon.net/cs/articles/tsi-twincharger-stratified-injection/ Takže není vhodný na jízdu do města. Nesmí se podtáčet. Nesmí se v kopci parkovat se zařazenou rychlostí. Nesmí se prudce pouštět spojka. Pak je šance že se 150 tisíc dožije :-D Jinak máte šanci max na 80 tisíc. Já to mám naštěstí na dálnici a výlety za město. Takže ok A i těch 80 tisíc najedu až tak za 7 let. To už pak možná budu auto prodávat. Editováno: 8. Únor 2018, autor: s-tony Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 8. Únor 2018 Sdílet Vloženo 8. Únor 2018 Když nebudeš s autem jezdit, nemůže ti nic odejít... Nevím jak je to s dvouhmotou u 1.0 TSI, myslel jsme že je jen v kombinaci s DSG, ale zase s tím autem se má jezdit normálně, pak to vydrží, když se to podtáčí, tak je jedno jestli tam dvouhmota je nebo není, tak či tak to trpí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 8. Únor 2018 Sdílet Vloženo 8. Únor 2018 (editace) Od toho se tam dává aby trpěla, pohlcuje to co by jinak šlo do převodovky a do karoserie, dvouhmota je normální spotřebák, kdyby se měli měnit jak předepisují postupy přes testování, tak se mění s výměnou oleje na LL. To že jí většina lidí poprvé mění až když to má tendenci vyletět z motoru je věc druhá... Editováno: 8. Únor 2018, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 8. Únor 2018 Sdílet Vloženo 8. Únor 2018 Taky mám zato, že dvouhmotu by Rapid v manuálu mít neměl, že je až v 85 kW verzi v Octavii. Ví někdo s jistotou, jak to je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.