Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Našel jsme jen toto: https://www.automobilrevue.cz/rubriky/automobily/technika/trivalec-volkswagen-group-1-0-tsi-karierni-postup_45572.html a dle toho by dvouhmota neměla být ani v Audi A1 1.0 TSI 81kW, Dle tohoto ve Fabii taky není: https://www.autorevue.cz/test-skoda-fabia-combi-10-tsi. Ono je možná třeba rozlišovat "Dvouhmotný setrvačník" a "Záměrně nevyvážený setrvačník" který pak působí jako "protizávaží" chybějícímu válci. V druhém případě se nejedná o nic jiného než o klasický setrvačník jen nevyvážený.

Vloženo (editace)

Máte pravdu. Fuj to  sem lek.

Díky bohu.....

 

http://www.auto.cz/opravdu-jsou-trivalce-zlo-porovnejte-jejich-vyhody-a-nevyhody-106557

Motor 1.0 TSI používá v závislosti na převodovce buď pevný setrvačník, nebo dělený takzvaný dvouhmotový. Ve spojení s manuální skříní, konkrétně MQ200, stačí pevný, v kombinaci s dvouspojkou DSG DQ200 je použit dvouhmotový.

Editováno: , autor: s-tony
  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Zajímalo by mě, zda, pokud by to ovšem šlo, by se dal nahrát do ŘJ 85kW SW z Olll nebo ze Karoqu, kde je projev tohoto motoru poměrně chválen, zatímco v R je vyčítán hrubší chod a větší neochota jít do otáček...asi dotaz pro ferdu 25, dám mu vědět...

 

aha tak Ferda25 nemůže příjímat zprávy...

 

tak se odeslání podařilo...jsem zvědav...

 

Odpověď:

ferda25

Ahoj,

bohužel to zatím není možné.

 

 

 

Editováno: , autor: martt
Vloženo

Zdravím, stretli ste sa niekto stým že motor nedokáže udržať 90 stupňov ? Normálne idem ráno do práce  zohreje sa po cca 10 km na 90, potom prídem do mesta, a pri spomalení alebo zastavení na križovatke mi teplota klesne, ked pokračujem v jazde tak sa po čase zase zohreje a tak dookola. Predpokladám že to asi nebude normálny prejav motora, mal by asi stále držať 90 stupňov nie ? štart - stop mám samozrejme vypnutý. Ide rapid 1.0 TSI 81 kw,  deje sa to aj ráno keď je -10 aj poobede keď je okolo nuly

Vloženo

Jakmile dosáhnu 90 už to tam zůstane. Teplota mě naposledy klesala na staré fabii kde byl špatný termostat.

Vloženo

Taktéž se mi to v těchto mrazech dějě, cca 10 km jízdy, teplota na 90°C a při dojezdu z mírného kopce do města a popojíždění klesla teplota skoro na minimum. Po dalších 10 a více kilometrech ustálenou rychlostí (90km/h) to vylezlo na 90°C a už to tam zůstala i při velmi mírné jízdě.

 

Rapid 1,0 70 KW, najeto 7500km.

Vloženo

Přesně tak, je to hlavně tím jak je motor malý a než se pořádně ohřeje tak topení dokáže ochladit, zkuste si dát otáčky ma min a uvidíte, že motor se ohřeje rychleji a teplota nebude padat, je to prostě daň za malý objem.

Vloženo (editace)

Na kolik máte topení? Opravdu tento stav nepozoruji? Já mám v autě 20. Je pravda, ale že jezdím minimálně na volnoběh. Do obce dojíždím na rychlost, hodně brzdím motorem.

Editováno: , autor: maxnuke
Vloženo

U mě 20 až 22, stačí  řekneme  5- 8 km  teplota vyleze k 90 teplota oleje ještě neukazuje, když následuje jízda z kopce, popřípadě jízda ve městě bez plynulého provozu, tak to 90 neudrží, každý má jiný profil cesty a rychlost a otáxčky  motoru,  jednoduše když vyjedu a pojedu 90 km/h  řekneme 10 km tak mi už teplota nesleze, když to bude 10 km zkopce do kopce pojedu rozmezí 60 až 90 prostě kolisavou vůči terénu a bude -15 tak se to ani neohřeje poradně.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Kdy plánujete první výměnu oleje? Mám najeto za 3 měsíce 5000 km. Ve Světěmotorů psali že výměna v 1000 km není naškodu, ale to mě už připadá přehnané? 

Vloženo

Já měnil v 8,5tis. Motoru se nic nestane ani po 20.tisících, ale dle kamaráda, který do toho vidí každý den, je olej plný "špon" a malých částeček už po 5.000tisích. Všechny součátky v motoru si sedají a je ta velké tření. Takže pokud chceš udělat maximum, vyměň klidně v 5 a dej když budeš měnit každý rok, nemusíš dávat ani žádné drahé značky.

Vloženo

Ahoj.

Tak se mi stala nemilá záležitost. Nádrž skoro prázdná, takže po odpolední zajíždím natankovat benzín ef.cta 95, beru plnou nádrž. Zaplatím, následně nasedám do vozu a zapínám zapalování, hned mě zaskočí hlasité pípnutí parkovacích senzorů a na rádiu se objeví hláška parkpilot je momentálně nedostupný. Říkám si nějaká blbost, to zmizí. Nastartuji a přichází šok,  motor naskočí a začne chvět, vibruje celá kastle, ihned jsem se lekl, že je večer a natankoval jsem bůh ví co, tak sahám po lístku a koukám, jestli jsem si nenatankoval naftu, naštěstí ne, normálně e.ectu 95. Mezitím už se na Maxi Dotu střídají hlášky: ("závada: kontrola pneumatik", "závada: asistent rozjezdu do kopce", "závada: start stop", "závada: ESP") a svítí kontrolka řídící jednotky motoru a kontrolka EPC.

Zděšený si říkám teď to nijak nevyřeším a ráno to odvezu do servisu tři kilometry vzdáleného.

V servise technik potvrzuje, že motor běží nejspíš na dva válce a říká, že tolik závad vyvolaných najednou u rapida ještě neviděl. Ptám se, jestli může být na vině nekvalitní palivo, protože se to stalo hned po natankování, ale závada s parkpilotem se vyskytla už při zapnutí zapalování, zbytek až po nastartování. Technik mě uklidňuje, že to je nejspíš nesmysl a je jen náhoda, že se to vyskytlo hned po natankování. 

Takže auto je na garanční opravě na kterou je 30 dní a byl mi poskytnut náhradní vůz na tři pracovní dny. No jsem zvědavý co je příčina a doufám, že to bude reklamovatelná závada.

Co myslíte, že by to teoreticky mohlo být, co to mohlo zapříčinit a stalo se Vám něco podobného ať už na rapidu nebo jiném koncernovém autě? Díky za každou reakci.

 

Vloženo

Nemá smysl tady řešit coby kdyby někde možná mohlo být, ba dokonce i u jiného typu motoru. Těch možných závad je celá řada. Bez řádné diagnostiky je to beztak irelevantní. Napiš sem, až budeš vědět, co tomu skutečně bylo.

Vloženo

Že by kuna? A přerušení něčeho později a v blbou dobu? 

A nebo udělala papa zapalovací cívka a když to nejde na tři, tak to hlasi i jiného závady? Jen tipuji.

Tak dej urcite vědět, to je zajimave.

Vloženo

Útok zvířete nás taky napadnul, ale po sundání krytu motoru a letmém pohledu to nevypadalo, že by bylo někde něco překouslé nebo se našli chlupy, samozřejmě překouslé může být něco i dole co není na první pohled vidět. Při krátké cestě do servisu mi ale přišlo, že se třetí válec občas chytil a auto táhlo normálně a pak se zase odpojil a auto v podstatě nereagovalo na plyn. Závady to ale hlásilo neustále. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...