Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Mám toto:

IMG_20180417_130445.thumb.jpg.c1d8c781945909f3a0c0be4072a87501.jpghttps://img4.auto.cz/blog/blogs.dir/407/files/2017/12/3_1_0TSI_81kw-37-650x375-orez.jpg

u 70kW je hlavně zajímavé to omezení výkonu a točivého momentu na 1. a 2. RS.

 

EDIT: reálný výkon 81kW potom zde:

 

Editováno: , autor: Martab
Vloženo

Ta 70kw verzia ma krutak ako niejka 1,6atmosfera. No do kombika fabie asi ani do scaly by som to nechcel. Nie zeby to neslo ale stoji si priplatit za tu 81kw.

Ta 81kw verzia uz vyzera nadejne. 

Vloženo

Záleží na využití, ten silnější litr má hlavně jinak poskládanou převodovku. Má dlouhé převody a pokud někdo jezdí často v kopcovitém a zatáčkovitém terénu po okrskách nebo hodně město, je třeba velmi často řadit. Naopak po dálnici je to zase výhoda. Ideální je si oboje projet a potom se rozhodnout.

Další výhoda o které se primárně nemluví u 81kW jsou brzdy, přední kotouče mají větší průměr a i dle zkušeností zde z fóra vydrží déle (zase pro někoho může být mínus fakt, že kotouče jsou i vzadu).

Vloženo

Pro me minus u 81kW u Scaly je dvouhmota. Mam 70 a je potreba opravdu tisknout pedal plynu hodne k podlaze. Cca 2cm pred podlahou to tahne hodne dobre, ale do te doby je to hodne fadni. Proste nezvyk, driv jsem pouzival drahu do poloviny chodu.

Vloženo

Mám doma O1 75kw a Rapida 70kw a na dálnici mi víc vyhovuje, pokud se motám doma jen kolem komína tak jsem s 5 kvaltem taky spokojený. A z kotoučů vzadu moc nadšený nejsem, ale bral jsem skladovku.

Vloženo (editace)

Samozřejmě:

1.0 TSI 70kW 5M:

I-3.77 II-1.96 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 R-3.18

3.625

 

1.0 TSI 81kW 6M:

I-3.77 II-1.96 III-1.28 IV-0.97 V-0.78 VI-0.64 R-3.18

3.625

 

1.0 TSI 81kW DSG:

I-3.77 II-2.27 III-1.53 IV-1.12 V-1.18 VI-0.95 VII-0.80 R-4.17

4.438/3.227/4.176

 

1.2 TSI 66kW 5M:

I-3.77 II-1.95 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 R-3.18

3.625

 

1.2 TSI 81kW 6M:

I-3.62 II-1.95 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 VI-0.61 R-3.18

3.933

 

1.2 TSI 81kW DSG:

I-3.76 II-2.37 III-1.58 IV-1.11 V-1.14 VI-0.94 VII-0.78 R-4.28

4.105/3.120/3.900

 

Pro 1.2 TSI jsou to data k 7.11.2016 a pro 1.0 TSI jsou to data k 18.4.2017, ale myslím že u těchto motorů se převodové poměry nijak neměnily. Zkusím udělat po obědě nějaké porovnávací grafy, když bude čas.

 

EDIT: U DSGček jsou ty stálé převody v následujícím pořadí:

Final1 (1-4RS) / Final2 (5-7RS) / Rev.

Editováno: , autor: Martab
Vloženo

Jak to myslíš? 1.2 TSI má  volnoběh cca 850ot. 1.0 TSI jej má o něco výše kolem 1000ot. Oba (resp. všechny 3) při rozjedu zvýší otáčky tak, aby se dalo rozjet bez plynu.

Vloženo
před 9 minutami, octavia_66_tdi napsal:

Pecka dekuju.

 

Jeste me napadlo slo by pridat otacky pri rozjezdu u 1.2tsi jako to mam u 1.0 mpi?

Celkem by se to hodilo ?

Toto téma není o motoru 1.2 TSI! To snad není problém pochopit, ne?

Vloženo
před 51 minutami, Martab napsal:

1.0 TSI 70kW 5M:

I-3.77 II-1.96 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 R-3.18

3.625

 

1.0 TSI 81kW 6M:

I-3.77 II-1.96 III-1.28 IV-0.97 V-0.78 VI-0.64 R-3.18

3.625

 

1.0 TSI 81kW DSG:

I-3.77 II-2.27 III-1.53 IV-1.12 V-1.18 VI-0.95 VII-0.80 R-4.17

4.438/3.227/4.176

 

1.2 TSI 66kW 5M:

I-3.77 II-1.95 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 R-3.18

3.625

 

1.2 TSI 81kW 6M:

I-3.62 II-1.95 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 VI-0.61 R-3.18

3.933

 

1.2 TSI 81kW DSG:

I-3.76 II-2.37 III-1.58 IV-1.11 V-1.14 VI-0.94 VII-0.78 R-4.28

4.105/3.120/3.900

U DSG převodovek bych ještě doplnil, který ze tří stálých převodu patří k jakému převodovému stupni.

Vloženo (editace)

@dodge Kdybych to věděl, tak to tam doplním, bohužel v materiálech které mám to není rozděleno, momentálně se to snažím dohledat, jakmile to zjistím, doplním :) .

 

EDIT: Doplněny do původního příspěvku vysvětlivky který převod je který u DSG.

Editováno: , autor: Martab
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Díky.

Zajímavé, jak má DSG krátké převody, respektive slabší TSI dlouhé, ale jako ta dlouhá dvojka a trojka je docela fajn. Dost to používám i v Polu, kde je zpřevodování u 66kW stejné. :)

  • o 4 měsíce později...
  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...