Březen 22, 20205 r Není tu někde výkonová křivka motoru 1.0 - 70 a 81kw ? Jako ve vláknech 1.2 atp...
Březen 22, 20205 r Mám toto: u 70kW je hlavně zajímavé to omezení výkonu a točivého momentu na 1. a 2. RS. EDIT: reálný výkon 81kW potom zde: Upraveno Březen 22, 20205 r od Martab
Březen 22, 20205 r Ta 70kw verzia ma krutak ako niejka 1,6atmosfera. No do kombika fabie asi ani do scaly by som to nechcel. Nie zeby to neslo ale stoji si priplatit za tu 81kw. Ta 81kw verzia uz vyzera nadejne.
Březen 22, 20205 r Záleží na využití, ten silnější litr má hlavně jinak poskládanou převodovku. Má dlouhé převody a pokud někdo jezdí často v kopcovitém a zatáčkovitém terénu po okrskách nebo hodně město, je třeba velmi často řadit. Naopak po dálnici je to zase výhoda. Ideální je si oboje projet a potom se rozhodnout. Další výhoda o které se primárně nemluví u 81kW jsou brzdy, přední kotouče mají větší průměr a i dle zkušeností zde z fóra vydrží déle (zase pro někoho může být mínus fakt, že kotouče jsou i vzadu).
Březen 22, 20205 r Pro me minus u 81kW u Scaly je dvouhmota. Mam 70 a je potreba opravdu tisknout pedal plynu hodne k podlaze. Cca 2cm pred podlahou to tahne hodne dobre, ale do te doby je to hodne fadni. Proste nezvyk, driv jsem pouzival drahu do poloviny chodu.
Březen 22, 20205 r Mám doma O1 75kw a Rapida 70kw a na dálnici mi víc vyhovuje, pokud se motám doma jen kolem komína tak jsem s 5 kvaltem taky spokojený. A z kotoučů vzadu moc nadšený nejsem, ale bral jsem skladovku.
Březen 22, 20205 r @vormen Ale tady se řeší Fabia, dvouhmotu má jen 85kW, 70 i 81kW mají klasický setrvačník. Jasně i 70kW je na dálnici naprosto v pohodě, jen ona točí o cca 500ot. více, toť vše.
Březen 22, 20205 r Je nekde k sehnani prevodovy pomer prevodovky fabia 1.2tsi 70kw a 81kw a 1.0tsi 70kw a 81kw. Porovnani. Diky
Březen 22, 20205 r Samozřejmě: 1.0 TSI 70kW 5M: I-3.77 II-1.96 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 R-3.18 3.625 1.0 TSI 81kW 6M: I-3.77 II-1.96 III-1.28 IV-0.97 V-0.78 VI-0.64 R-3.18 3.625 1.0 TSI 81kW DSG: I-3.77 II-2.27 III-1.53 IV-1.12 V-1.18 VI-0.95 VII-0.80 R-4.17 4.438/3.227/4.176 1.2 TSI 66kW 5M: I-3.77 II-1.95 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 R-3.18 3.625 1.2 TSI 81kW 6M: I-3.62 II-1.95 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 VI-0.61 R-3.18 3.933 1.2 TSI 81kW DSG: I-3.76 II-2.37 III-1.58 IV-1.11 V-1.14 VI-0.94 VII-0.78 R-4.28 4.105/3.120/3.900 Pro 1.2 TSI jsou to data k 7.11.2016 a pro 1.0 TSI jsou to data k 18.4.2017, ale myslím že u těchto motorů se převodové poměry nijak neměnily. Zkusím udělat po obědě nějaké porovnávací grafy, když bude čas. EDIT: U DSGček jsou ty stálé převody v následujícím pořadí: Final1 (1-4RS) / Final2 (5-7RS) / Rev. Upraveno Březen 22, 20205 r od Martab
Březen 22, 20205 r Pecka dekuju. Jeste me napadlo slo by pridat otacky pri rozjezdu u 1.2tsi jako to mam u 1.0 mpi? Celkem by se to hodilo ?
Březen 22, 20205 r Jak to myslíš? 1.2 TSI má volnoběh cca 850ot. 1.0 TSI jej má o něco výše kolem 1000ot. Oba (resp. všechny 3) při rozjedu zvýší otáčky tak, aby se dalo rozjet bez plynu.
Březen 22, 20205 r před 9 minutami, octavia_66_tdi napsal: Pecka dekuju. Jeste me napadlo slo by pridat otacky pri rozjezdu u 1.2tsi jako to mam u 1.0 mpi? Celkem by se to hodilo ? Toto téma není o motoru 1.2 TSI! To snad není problém pochopit, ne?
Březen 22, 20205 r Ja mam 2015 1.2tsi 66kw a otacky mi to pri rozjezdu nezveda. NeKdy mi to pri prerazovani hnusne poskoci, vetsinou kdyz malo roztocim jednicku. Ale ty otacky se spojkou fakt nezvednou jako u mpi 44 2016.
Březen 22, 20205 r Tak to nevím, s tím problém nemám, to chce asi vyzkoušet více aut. Ale jak píše @Pawouk, toto už je mimo téma.
Březen 22, 20205 r před 51 minutami, Martab napsal: 1.0 TSI 70kW 5M: I-3.77 II-1.96 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 R-3.18 3.625 1.0 TSI 81kW 6M: I-3.77 II-1.96 III-1.28 IV-0.97 V-0.78 VI-0.64 R-3.18 3.625 1.0 TSI 81kW DSG: I-3.77 II-2.27 III-1.53 IV-1.12 V-1.18 VI-0.95 VII-0.80 R-4.17 4.438/3.227/4.176 1.2 TSI 66kW 5M: I-3.77 II-1.95 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 R-3.18 3.625 1.2 TSI 81kW 6M: I-3.62 II-1.95 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 VI-0.61 R-3.18 3.933 1.2 TSI 81kW DSG: I-3.76 II-2.37 III-1.58 IV-1.11 V-1.14 VI-0.94 VII-0.78 R-4.28 4.105/3.120/3.900 U DSG převodovek bych ještě doplnil, který ze tří stálých převodu patří k jakému převodovému stupni.
Březen 22, 20205 r @dodge Kdybych to věděl, tak to tam doplním, bohužel v materiálech které mám to není rozděleno, momentálně se to snažím dohledat, jakmile to zjistím, doplním :) . EDIT: Doplněny do původního příspěvku vysvětlivky který převod je který u DSG. Upraveno Březen 22, 20205 r od Martab
Březen 22, 20205 r Jak jsem slíbil, přikládám grafy převodů a výsledné rychlosti. Koho by zajímaly i ostatní motorizace: Převody Fabia III.pdf
Duben 2, 20205 r Díky. Zajímavé, jak má DSG krátké převody, respektive slabší TSI dlouhé, ale jako ta dlouhá dvojka a trojka je docela fajn. Dost to používám i v Polu, kde je zpřevodování u 66kW stejné. :)
Srpen 21, 20205 r Toto už se objevilo před nějakou dobou v sekci Octavia i Scala. Vzhledem k počtu aut postižených v ČR nejde o žádné drama.
Září 18, 20204 r Chápu podle tohoto článku dobře, že 1.0 TSI EVO se bude týkat i fabie? https://www.skoda-auto.cz/novinky/novinky-detail/2020-09-16-skoda-auto-ve-vyrobe-motoru-zavadi-plazmove-nanaseni-povrchove-vrstvy-valcu Upraveno Září 18, 20204 r od radlat
Září 19, 20204 r Samozřejmě, jednak se to píše v článku a taky přeci nebude automobilka používat 2 různé verze stejného motoru do různých modelů.
Říjen 8, 20204 r No momentálně opět nejde u FIII v konfigurátoru objednat motor 81kW (a nebo jsem slepý) Může to s tím souviset ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.