octavia_66_tdi Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 Není tu někde výkonová křivka motoru 1.0 - 70 a 81kw ? Jako ve vláknech 1.2 atp... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 (editace) Mám toto: u 70kW je hlavně zajímavé to omezení výkonu a točivého momentu na 1. a 2. RS. EDIT: reálný výkon 81kW potom zde: Editováno: 22. Březen 2020, autor: Martab Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_66_tdi Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 Děkuji, pro porovnání mi to stačí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 Ta 70kw verzia ma krutak ako niejka 1,6atmosfera. No do kombika fabie asi ani do scaly by som to nechcel. Nie zeby to neslo ale stoji si priplatit za tu 81kw. Ta 81kw verzia uz vyzera nadejne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 Záleží na využití, ten silnější litr má hlavně jinak poskládanou převodovku. Má dlouhé převody a pokud někdo jezdí často v kopcovitém a zatáčkovitém terénu po okrskách nebo hodně město, je třeba velmi často řadit. Naopak po dálnici je to zase výhoda. Ideální je si oboje projet a potom se rozhodnout. Další výhoda o které se primárně nemluví u 81kW jsou brzdy, přední kotouče mají větší průměr a i dle zkušeností zde z fóra vydrží déle (zase pro někoho může být mínus fakt, že kotouče jsou i vzadu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 Pro me minus u 81kW u Scaly je dvouhmota. Mam 70 a je potreba opravdu tisknout pedal plynu hodne k podlaze. Cca 2cm pred podlahou to tahne hodne dobre, ale do te doby je to hodne fadni. Proste nezvyk, driv jsem pouzival drahu do poloviny chodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 Mám doma O1 75kw a Rapida 70kw a na dálnici mi víc vyhovuje, pokud se motám doma jen kolem komína tak jsem s 5 kvaltem taky spokojený. A z kotoučů vzadu moc nadšený nejsem, ale bral jsem skladovku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 @vormen Ale tady se řeší Fabia, dvouhmotu má jen 85kW, 70 i 81kW mají klasický setrvačník. Jasně i 70kW je na dálnici naprosto v pohodě, jen ona točí o cca 500ot. více, toť vše. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_66_tdi Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 Je nekde k sehnani prevodovy pomer prevodovky fabia 1.2tsi 70kw a 81kw a 1.0tsi 70kw a 81kw. Porovnani. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 (editace) Samozřejmě: 1.0 TSI 70kW 5M: I-3.77 II-1.96 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 R-3.18 3.625 1.0 TSI 81kW 6M: I-3.77 II-1.96 III-1.28 IV-0.97 V-0.78 VI-0.64 R-3.18 3.625 1.0 TSI 81kW DSG: I-3.77 II-2.27 III-1.53 IV-1.12 V-1.18 VI-0.95 VII-0.80 R-4.17 4.438/3.227/4.176 1.2 TSI 66kW 5M: I-3.77 II-1.95 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 R-3.18 3.625 1.2 TSI 81kW 6M: I-3.62 II-1.95 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 VI-0.61 R-3.18 3.933 1.2 TSI 81kW DSG: I-3.76 II-2.37 III-1.58 IV-1.11 V-1.14 VI-0.94 VII-0.78 R-4.28 4.105/3.120/3.900 Pro 1.2 TSI jsou to data k 7.11.2016 a pro 1.0 TSI jsou to data k 18.4.2017, ale myslím že u těchto motorů se převodové poměry nijak neměnily. Zkusím udělat po obědě nějaké porovnávací grafy, když bude čas. EDIT: U DSGček jsou ty stálé převody v následujícím pořadí: Final1 (1-4RS) / Final2 (5-7RS) / Rev. Editováno: 22. Březen 2020, autor: Martab 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_66_tdi Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 Pecka dekuju. Jeste me napadlo slo by pridat otacky pri rozjezdu u 1.2tsi jako to mam u 1.0 mpi? Celkem by se to hodilo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 Jak to myslíš? 1.2 TSI má volnoběh cca 850ot. 1.0 TSI jej má o něco výše kolem 1000ot. Oba (resp. všechny 3) při rozjedu zvýší otáčky tak, aby se dalo rozjet bez plynu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 před 9 minutami, octavia_66_tdi napsal: Pecka dekuju. Jeste me napadlo slo by pridat otacky pri rozjezdu u 1.2tsi jako to mam u 1.0 mpi? Celkem by se to hodilo ? Toto téma není o motoru 1.2 TSI! To snad není problém pochopit, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia_66_tdi Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 Ja mam 2015 1.2tsi 66kw a otacky mi to pri rozjezdu nezveda. NeKdy mi to pri prerazovani hnusne poskoci, vetsinou kdyz malo roztocim jednicku. Ale ty otacky se spojkou fakt nezvednou jako u mpi 44 2016. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 Tak to nevím, s tím problém nemám, to chce asi vyzkoušet více aut. Ale jak píše @Pawouk, toto už je mimo téma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodge Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 před 51 minutami, Martab napsal: 1.0 TSI 70kW 5M: I-3.77 II-1.96 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 R-3.18 3.625 1.0 TSI 81kW 6M: I-3.77 II-1.96 III-1.28 IV-0.97 V-0.78 VI-0.64 R-3.18 3.625 1.0 TSI 81kW DSG: I-3.77 II-2.27 III-1.53 IV-1.12 V-1.18 VI-0.95 VII-0.80 R-4.17 4.438/3.227/4.176 1.2 TSI 66kW 5M: I-3.77 II-1.95 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 R-3.18 3.625 1.2 TSI 81kW 6M: I-3.62 II-1.95 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 VI-0.61 R-3.18 3.933 1.2 TSI 81kW DSG: I-3.76 II-2.37 III-1.58 IV-1.11 V-1.14 VI-0.94 VII-0.78 R-4.28 4.105/3.120/3.900 U DSG převodovek bych ještě doplnil, který ze tří stálých převodu patří k jakému převodovému stupni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 (editace) @dodge Kdybych to věděl, tak to tam doplním, bohužel v materiálech které mám to není rozděleno, momentálně se to snažím dohledat, jakmile to zjistím, doplním :) . EDIT: Doplněny do původního příspěvku vysvětlivky který převod je který u DSG. Editováno: 22. Březen 2020, autor: Martab Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 22. Březen 2020 Sdílet Vloženo 22. Březen 2020 Jak jsem slíbil, přikládám grafy převodů a výsledné rychlosti. Koho by zajímaly i ostatní motorizace: Převody Fabia III.pdf 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 2. Duben 2020 Sdílet Vloženo 2. Duben 2020 Díky. Zajímavé, jak má DSG krátké převody, respektive slabší TSI dlouhé, ale jako ta dlouhá dvojka a trojka je docela fajn. Dost to používám i v Polu, kde je zpřevodování u 66kW stejné. :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MRoom Vloženo 21. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2020 (editace) Oživení téma VW Group svolává tříválce 1.0 TSI Editováno: 21. Srpen 2020, autor: MRoom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 21. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2020 Toto už se objevilo před nějakou dobou v sekci Octavia i Scala. Vzhledem k počtu aut postižených v ČR nejde o žádné drama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MRoom Vloženo 22. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2020 jj, drama to není a ani nic fatálního na konstrukci, ale 1.0 tsi se to týká Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radlat Vloženo 18. Září 2020 Sdílet Vloženo 18. Září 2020 (editace) Chápu podle tohoto článku dobře, že 1.0 TSI EVO se bude týkat i fabie? https://www.skoda-auto.cz/novinky/novinky-detail/2020-09-16-skoda-auto-ve-vyrobe-motoru-zavadi-plazmove-nanaseni-povrchove-vrstvy-valcu Editováno: 18. Září 2020, autor: radlat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 19. Září 2020 Sdílet Vloženo 19. Září 2020 Samozřejmě, jednak se to píše v článku a taky přeci nebude automobilka používat 2 různé verze stejného motoru do různých modelů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Míša Vloženo 8. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2020 No momentálně opět nejde u FIII v konfigurátoru objednat motor 81kW (a nebo jsem slepý) Může to s tím souviset ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.