Přejít na obsah

Motor 1.0 TSI


18lubi81

Doporučené příspěvky

Záleží na využití, ten silnější litr má hlavně jinak poskládanou převodovku. Má dlouhé převody a pokud někdo jezdí často v kopcovitém a zatáčkovitém terénu po okrskách nebo hodně město, je třeba velmi často řadit. Naopak po dálnici je to zase výhoda. Ideální je si oboje projet a potom se rozhodnout.

Další výhoda o které se primárně nemluví u 81kW jsou brzdy, přední kotouče mají větší průměr a i dle zkušeností zde z fóra vydrží déle (zase pro někoho může být mínus fakt, že kotouče jsou i vzadu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě:

1.0 TSI 70kW 5M:

I-3.77 II-1.96 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 R-3.18

3.625

 

1.0 TSI 81kW 6M:

I-3.77 II-1.96 III-1.28 IV-0.97 V-0.78 VI-0.64 R-3.18

3.625

 

1.0 TSI 81kW DSG:

I-3.77 II-2.27 III-1.53 IV-1.12 V-1.18 VI-0.95 VII-0.80 R-4.17

4.438/3.227/4.176

 

1.2 TSI 66kW 5M:

I-3.77 II-1.95 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 R-3.18

3.625

 

1.2 TSI 81kW 6M:

I-3.62 II-1.95 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 VI-0.61 R-3.18

3.933

 

1.2 TSI 81kW DSG:

I-3.76 II-2.37 III-1.58 IV-1.11 V-1.14 VI-0.94 VII-0.78 R-4.28

4.105/3.120/3.900

 

Pro 1.2 TSI jsou to data k 7.11.2016 a pro 1.0 TSI jsou to data k 18.4.2017, ale myslím že u těchto motorů se převodové poměry nijak neměnily. Zkusím udělat po obědě nějaké porovnávací grafy, když bude čas.

 

EDIT: U DSGček jsou ty stálé převody v následujícím pořadí:

Final1 (1-4RS) / Final2 (5-7RS) / Rev.

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 51 minutami, Martab napsal:

1.0 TSI 70kW 5M:

I-3.77 II-1.96 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 R-3.18

3.625

 

1.0 TSI 81kW 6M:

I-3.77 II-1.96 III-1.28 IV-0.97 V-0.78 VI-0.64 R-3.18

3.625

 

1.0 TSI 81kW DSG:

I-3.77 II-2.27 III-1.53 IV-1.12 V-1.18 VI-0.95 VII-0.80 R-4.17

4.438/3.227/4.176

 

1.2 TSI 66kW 5M:

I-3.77 II-1.95 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 R-3.18

3.625

 

1.2 TSI 81kW 6M:

I-3.62 II-1.95 III-1.28 IV-0.93 V-0.74 VI-0.61 R-3.18

3.933

 

1.2 TSI 81kW DSG:

I-3.76 II-2.37 III-1.58 IV-1.11 V-1.14 VI-0.94 VII-0.78 R-4.28

4.105/3.120/3.900

U DSG převodovek bych ještě doplnil, který ze tří stálých převodu patří k jakému převodovému stupni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@dodge Kdybych to věděl, tak to tam doplním, bohužel v materiálech které mám to není rozděleno, momentálně se to snažím dohledat, jakmile to zjistím, doplním :) .

 

EDIT: Doplněny do původního příspěvku vysvětlivky který převod je který u DSG.

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...