ČudlR Vloženo 7. Dubna Sdílet Vloženo 7. Dubna Ja prej mam novinářské auto a zaruka byla normalne 5 let a 100t km. Prvni pul rok bylo psany na skoda auto pak 3 roky prodejce skodovek a pak jsem ho jako 3 a pul roku stary ( 79 000km) koupil ja. Prihlaseny bylo 4.5.2015 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo 8. Dubna Sdílet Vloženo 8. Dubna Dobry den, co hovorite na Superba, zaujimam sa vylucne o motorizaciu 2.0 TSi CJXA 206 kW bez GPF 2015-2018 s DQ250, teda kilometrovo okolo 230 000 km. Ma zmysel priplatit niekolko tisic (eur) za novsi s Columbusom (vs Amundsen)? Ma zmysel pozerat radsej Passat napr. kvoli prednym Full LED (vs Xenon) svetlam a zevraj Passat lepsie drzi na ceste? Kolko vydrzi tento motor (spotreba oleja, karbon, atd), prevodovka, haldex, DCC ? Vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 9. Dubna Sdílet Vloženo 9. Dubna Čo sa týka GPF, toho by som sa moc nebál, nie je to tak problémová vec ako sú DPF. Ak si ochotný priplatiť si za novší ročník, určite by som išiel do 206 kW verzie s prevodovkou DQ381 ktorá už má 400 Nm. Columbus: ak ho chceš používať ako primárnu navigáciu, tak by som si asi priplatil, ak ale budeš používať Android Auto/Apple CarPlay a potom Waze/Google Mapst, ak zbytočnosť. Hovorím z vlastnej skúsenosti. Pri novších verziách má Columbus ešte zmysel kvôli lepším mapovým podkladom pre prediktívny tempomat (pACC), ale z vlastnej skúsenosti ti môžem povedať, že ani ten moc nebudeš používať. Xenony: Ak sú v dobrom stave, určite svietia dostatočne, ak sú v zlom stave, stále sa dajú repasovať, resp. dá sa spraviť retrofit. Stojí to nejaké peniaze, ale môžeš sa dostať na taký svetelný výkon, že sériové LED sa na to nechytajú. Motor: prečítaj si tunajšie vlákno. Čo tu vidím (ja mám iný motor) väčšinou sa riešia nejaké magnety a podobné drobnosti. Pri 230 tisíc u každého priamo vstrekového motora musíš počítať s karbónom, ale zase zoberieš raz vyčistiť (ideálne metódou mletých orechových škrupiniek) a máš pokoj. DQ250: staršia, ale osvedčená technika, 6 prevodov dopredu, lepšie zvláda vyšší točák v prípade úprav motora, predpísaný interval výmeny oleja 60 tisíc km DQ381: novšia technika, zvláda menší maximálny točák, ale samozrejme je stále v limite, 7 prevodových stupňov a vďaka tomu aj nižšia spotreba PHM, predpísaný interval výmeny oleja 120 tisíc km Haldex: treba v ňom pravidelne meniť olej, ak ma pamäť neklame každé 3 roky a 90 tisíc km (toto si ešte over). Častý problém je, že ľudia menia iba podľa kilometrov a ten olej tam je dlhšie, potom sa zanesie filtračné sitko a auto veľa hrabe na predné. Jednoducho treba sa o to starať, pri kúpe jazdenky bez perfektnej servisnej histórie by som určite menil hneď. DCC: čo tu sledujem, väčšinou začne tiecť okolo 100-150 tisíc km, ale samozrejme sú výnimky. Záleží od toho, kde sa s tým jazdilo. Iné sú cesty v centre Budapešti a iné sú diaľnice v Holandsku. Našťastie už je dostupná aj druhovýroba od Monroe, takže cena za výmenu nie už tak vysoká, ako keď bol dostupný iba "originálny" diel, ktorý inak vyrába práve Monroe. Aká zhoda náhod, že? 3 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo 9. Dubna Sdílet Vloženo 9. Dubna Dakujem za detailnu odpoved. Novsi ako 2018 nie. Druhe zvazovane auto je Audi A6 BiTDi bez AdBlue, v podobnej cene, s viac kilometrami, C7 predlift, po rozvodoch. Ktoremu ste skor nakloneni? Vdaka. Audi A6 C7 2011-2014 3.0 BiTDi 230 kW 650 CGQB EA896G2 Euro 5 ZF 8HP Skoda Superb 3V 2015-2018 2.0 TSi 206 kW 350 CJXA EA888 Euro 6 VW6 DQ250 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Dubna Autor Sdílet Vloženo 9. Dubna Toto ovšem není předmětem tohoto tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 9. Dubna Sdílet Vloženo 9. Dubna co te vede k tomu koupit takove autza z tak velkym najezdem tam muzes pocitat ze to toho pak das nejake penize .. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo 13. Dubna Sdílet Vloženo 13. Dubna vede mne k tomu muj financni ramec. na servis penize jsou - pokud nebude potreba vymenit motor a/nebo prevodovku. https://auto.bazos.cz/inzerat/183918423/skoda-superb-20-tsi-4x4.php 2017, 206kw 395 000 km, bez poškození, bez investic puvodni rozvody, nechrasti; puvodni prevodovka, netrha; olej nedoleva ani kapku, tlumice non-dcc je to vubec mozny? https://auto.bazos.cz/inzerat/183697345/skoda-superb-20-tsi-206-kw-dsg-4x4-lk.php 2018, 206kw, 244 000km, po výměně převodovky ve 200 tis. km. Ve 12/2023 komplet rozvody jak to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 13. Dubna Sdílet Vloženo 13. Dubna ono u toho benzinu s tak velkym najezdem kor u toho prvního tak to bude pokladnicka na penize. Radsi slev z nároku a kup auto ze 100tkm . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra16V Vloženo 13. Dubna Sdílet Vloženo 13. Dubna Na konci loňského roku byl na netu na prodej jeden S3 206kw od dálniční policie. Nájezd měl tuším 500 000km. Na netu už není, tak hádám, že se taky prodal. Ikdyž je jasné, že u nich muselo mít auto jiný režim, než u běžného člověka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 14. Dubna Sdílet Vloženo 14. Dubna před 20 hodinami, denial napsal: vede mne k tomu muj financni ramec. na servis penize jsou - pokud nebude potreba vymenit motor a/nebo prevodovku. https://auto.bazos.cz/inzerat/183918423/skoda-superb-20-tsi-4x4.php 2017, 206kw 395 000 km, bez poškození, bez investic puvodni rozvody, nechrasti; puvodni prevodovka, netrha; olej nedoleva ani kapku, tlumice non-dcc je to vubec mozny? https://auto.bazos.cz/inzerat/183697345/skoda-superb-20-tsi-206-kw-dsg-4x4-lk.php 2018, 206kw, 244 000km, po výměně převodovky ve 200 tis. km. Ve 12/2023 komplet rozvody jak to? Inzerat snese vsechno a ne vsechno muze byt pravdu, hlavme kdyz se clovek snazi zbavit auta co ma skoro pul mega km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra16V Vloženo 5. Června Sdílet Vloženo 5. Června 3 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza-marek Vloženo 5. Června Sdílet Vloženo 5. Června Máš i druhou stranu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Svetr Vloženo 5. Června Sdílet Vloženo 5. Června ale vždyť tam jsou obě dvě strany @honza-marek 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 21. Června Sdílet Vloženo 21. Června Test ojetého Superbu III 2,0 TDI 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra16V Vloženo 8. Července Sdílet Vloženo 8. Července 1 2 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ztr00 Vloženo 11. Července Sdílet Vloženo 11. Července Zaráží mě, že hned na první stránce borec tvrdí, že po seřízení geometrie je potřeba zaměřit radat a kameru.. No, dělal jsem geometrii 2x a nikdy jsem kameru a radar neseřizoval a nepozoruji žádné problémy... 🤔 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Července Autor Sdílet Vloženo 11. Července To ovšem nic neznamená, žes nepostupoval podle manuálů výrobce vozidla. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 11. Července Sdílet Vloženo 11. Července Správne sa to má robiť aj s radarom. To, že si ešte v rámci nejakej tolerancie kamery, alebo sa geomteria práve trafila do nastavenia kamery neznamená, že postup bez toho je správny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Svetr Vloženo 11. Července Sdílet Vloženo 11. Července nedávno mi autorizovaný servis seřizoval geometrii, ptal jsem se na nutnost kalibrace radaru a kamery a řekli, mi že není třeba díval jsem se a v dílenské příručce k S III je uvedeno k radaru toto: Nové nastavení je nutné jestliže: ♦ Byla nastavena sbíhavost zadní nápravy. ♦ Řídicí jednotka adaptivního tempomatu (ACC) -J428- byla demontována, namontována, případně vyměněna. ♦ Byl demontován a namontován přední nosník nárazníku. ♦ Přadní nosník nárazníku byl povolen, případně přestaven. ♦ Nastavovací úhel není v rozmezí -0,8° až + 0,8° (Hodnota nastavovacího úhlu v „naměřených hodnotách“ řídicí jednotky adaptivního tempomatu (ACC) indikuje zda není nastavení snímače mimo toleranci.) a dále: Kamera asistenčních systémů -R242- musí být zkalibrována jestliže: ♦ V chybové paměti je záznam „žádné nebo chybné základní nastavení / přizpůsobení“. ♦ Přední kamera asistenčních systémů -R242- byla vyměněna. ♦ Bylo vyměněno, případně demontováno čelní sklo. ♦ Byla nastavena sbíhavost zadní nápravy. ♦ Byla provedena úprava podvozku, která zapříčinila změnu světlé výšky vozidla. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Července Autor Sdílet Vloženo 11. Července Hm, tak z nastavení sbíhavosti zadní nápravy nejspíš vzniklo to rčení o geometrii a dál už to žije vlastním životem. No, ale toto celé není předmětem tohoto tématu. Už toho bylo napsáno dost. Takže 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nejt Vloženo 16. Srpna Sdílet Vloženo 16. Srpna Zdravím, sháněl sem benzín, ale je jich fakt málo a je to až nesehnatelné do 500Tis něco sehnat. (2.0 206kw nebo i 162kw L&K) Nemáte prosím někdo zkušenost s používáním S3 2.0TDI 140kW 4x4 přes týden do práce kolem komína a o víkendu to protáhnout skrz vypálení filtru? DPF je pro mě velký strašák a nafty sem měl vždycky ještě bez DPF. Asi bych i zvládl zapnout si vypálení DPF manuálně přes VAG a potom to projet. Těch 140 je všude dost. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midlan Vloženo 19. Srpna Sdílet Vloženo 19. Srpna Kolega ho má v předokolce (140 diesel) s adblue a používá ve stejném režimu a bez problémů. Nájezd asi 250tkm. Ale po přesednutí z 206kW ten motor prostě nemůžu pochválit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. Srpna Sdílet Vloženo 19. Srpna Vůbec se toho neboj, se SIII jezdíme krátké trasy a filtr se vždycky někde nějak vypálil. Ani u dlouhých tras nemáš jistotu, že zrovna dva tři dny nebudeš jezdit jenom po městě a regenerace se zrovna nespustí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nejt Vloženo 19. Srpna Sdílet Vloženo 19. Srpna Dík všem za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo 26. Srpna Sdílet Vloženo 26. Srpna Pokial chces setrit na servise aj na palive, tak urcite TDI. Akurat si zistit, kedy vypaluje DPF a vtedy nevypnut motor. Na 206kW mam spotrebu 11-12 a kedze u nas nepredavaju 98cku, tak tankujem predrazeny 100+. Mal som uz aj spotrebu 7.96 na 300km trase, ale to uz bola dost ekojazda. A to este ked bude treba menit 3 rozvodove retaze, vodnu pumpu s remenom / termostat, olejove ventily nastavovaca nebodaj celu vacku ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.