Přejít na obsah

Koupě ojetého SIII


Pawouk

Doporučené příspěvky

Manualni klimu uz jsem videl, ale poprve vidim S3 bez destoveho senzoru. Myslel jsem, ze takove sklo ani neexistuje. Mea culpa.

Na druhou stranu, prestoze je to tak osekane, to ma vyhrivana sedadla a Kessy.

 

Dale mne zarazi, ze cesky prodejce nabizi S3 Active, ktera neni v ceskem ceniku ani konfiguratoru. Zeby re-export SK/PL/DE kde je Active v nabidce? Nebo prodejci maji moznost objednavat konfigurace i mimo cenik/konfigurator?

Editováno: , autor: OnMiT312
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 24 minutami, OnMiT312 napsal:

 

Dale mne zarazi, ze cesky prodejce nabizi S3 Active, ktera neni v ceskem ceniku ani konfiguratoru. 

V ceníku z 2/2019 Active je za 733.900,-. Pro standardní verze byl v Activu i tempomat, sklopná zrcátka i Climatronic

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 10. 1. 2022 na 18:18, Clerfayt napsal:

Chlapi, co říkáte těmto zánovním modrým Supům? To jsou výbavy.... prodají to za tu cenu? 

https://www.sauto.cz/detail-prodejce/autocentrum-jicin-skoda-plus/13342405?znacky-modely=93%3A708&stav=vse&razeni=od-nejlevnejsich

 

To budou taxiky nebo neco podobneho. Je hodne zajimavy atyp, skoda, ze nejsou fotky kvalitnejsi (doklikal jsem se pres vyhledavani, odkaz nefunguje).

 

Kdyz na to prijde, neni to uplne ten nejvetsi holobyt. Ma to predni mlhovky, ma to multifunkci a Bolero. Na pocatku vyroby se vyskytovalo par zakladnich Active bez prednich mlhovek, bez multifunkcniho volantu, ale zase u nas s Climatronicem a zadnima senzorama. Vypadalo to sice bez mlhovek divne, ale bylo to oproti tomuto pouzitelne a pro "nenarocneho" cloveka pozadujiciho prostor proc ne.

 

Tohle je ale asi opravdu delany na miru. Dobre, manualni klimatizace je blba, ale jeste dejme tomu. Sice usmevne bez tempomatu, ale taky si to bez neho v nejhorsim dokazu pro nenarocneho cloveka predstavit. Ale ty senzory... Dost by me zajimala motivace takove objednavky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsal si to moc hezky. Mě se ta konfigurace líbí. Žádné kraviny, Tempomat se dá dodělat a výhřev sedaček tam je.  I když teda na Supa... ty plecháče? S tím taxi si to možná trefil. Divil jsem se že je v zadu středový tunel okopaný A volant na cca 20 000 km dost orvaný..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda ze kamarada tata mel jednoho z prvnich trojkovejch supu taky bez prednich mlhovek a ty si nakonec koupil nekde na bazosi protoze ve skodovce mu rekli ze se to este neda koupit jako nahradni dil s kabelazi. Tak si to koupil sam a oni mu to jen namontovali 😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Podľa mňa trochu vysoká za ten ročník, ale je to L&K, najsilnejší motor, má aj nezávislé kúrenie, béžový interiér ešte z čias kedy aj pásy dávali béžové (za mňa veľké plus), kilometrov tiež nie je veľa a ceny jazdeniek idú tiež dosť rýchlo hore, takže čo bolo drahé pár mesiacov dozadu môže byť dnes výhodná cena.
Pravdu povediac, mne okrem tej farby (čo je subjektívna vec) na tom aute vadí asi najviac to, že to nie je od prvého majiteľa. Nemusí to byť problém, ale je na zamyslenie, že ak auto už stihlo mať minimálne dvoch majiteľov a napriek tomu sa s ním jazdilo pomerne dosť málo kilometrov (16581 km / rok).
Nie že by bol tento nájazd nejak podozrivo nízky, ja sám jazdím menej, ale ak už jazdím málo a napriek tomu si kupujem "mekaful" Superba (čo je tak trochu aj môj prípad), tak asi po pár 10 tisíc km nebudem predávať aby som stratil státisíce. A keď sa ho už zbavuje druhý majiteľ...
Jednoducho skús overiť tie kilometre (napr. cez autorizovaný servis), či sú reálne, resp. spýtaj sa, že prečo sa takého auta zbavuje už minimálne druhý majiteľ. Samozrejme môžu ti povedať hocičo, a vždy bude na tebe, či tomu uveríš alebo nie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, e1. napsal:

Nie že by bol tento nájazd nejak podozrivo nízky, ja sám jazdím menej, ale ak už jazdím málo a napriek tomu si kupujem "mekaful" Superba (čo je tak trochu aj môj prípad), tak asi po pár 10 tisíc km nebudem predávať aby som stratil státisíce.

Jsou občas i takové případy, minulý rok jsem se bavil s pánem který chtěl prodat svého pět let L&K Superba III s benzínovým 206 kW moterm a celkem měl najeto 26 tisíc km!

A zřejmě jej prodal, neb v garáži má už jiný vůz.

Ačkoliv se to zdá neuvěřitelné ony opravdu občas jsou ty případy, kdy je na prodej nejeté, nebourané auto po důchodci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 hours ago, stanmar said:

Jsou občas i takové případy, minulý rok jsem se bavil s pánem který chtěl prodat svého pět let L&K Superba III s benzínovým 206 kW moterm a celkem měl najeto 26 tisíc km!

A zřejmě jej prodal, neb v garáži má už jiný vůz.

Ačkoliv se to zdá neuvěřitelné ony opravdu občas jsou ty případy, kdy je na prodej nejeté, nebourané auto po důchodci...

Viem, že sú také prípady, len tu ma zarazilo to, že auto nemá ani 5 rokov, a už má minimálne druhého majiteľa a napriek tomu je tých kilometrov pomerne málo. Nehovorím, že to je hneď stočenka, alebo je tam niečo zle, ale u mňa v takomto prípade vyskočí výkričník a radšej preverujem. 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som tiez predaval 5 rocneho Supa, kde som bol oficialne 3.majitel (1. leasingovka, 2. Skoda predajca, 3. Ja), realne 2. lebo predajca Skody bol Skoda Plus bazar. Auto pri predaji malo najazdenych 105t km - zial Covid a s tym suvisiaci home office a zatvorene hranice do toho najazdu hodili vidle, inak by bolo viac.

 

Auto v top stave, vsetky chyby vyreklamovane/vyriesene 😀 Napriek tomu, ziadna FO o auto neprejavila zaujem, tak skoncilo v bazare. Prekvapivo zaplatili tolko, kolko som chcel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 26. 2. 2022 na 13:31, LiveBomb napsal:

Probíralo se tu i navyšování cen ojetých Superbů III, tak sem dávám pro přibližnou představu i jako reakci na cenu vozu v inzerátu, co bylo dřív a kam to došlo dnes - inzerát tzv. ročního vozu na ŠkodaPlus ze září roku 2020 :

Superb 2019.pdf

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 27. 2. 2022 na 3:57, e1. napsal:

Podľa mňa trochu vysoká za ten ročník, ale je to L&K, najsilnejší motor, má aj nezávislé kúrenie, béžový interiér ešte z čias kedy aj pásy dávali béžové (za mňa veľké plus), kilometrov tiež nie je veľa a ceny jazdeniek idú tiež dosť rýchlo hore, takže čo bolo drahé pár mesiacov dozadu môže byť dnes výhodná cena.
Pravdu povediac, mne okrem tej farby (čo je subjektívna vec) na tom aute vadí asi najviac to, že to nie je od prvého majiteľa. Nemusí to byť problém, ale je na zamyslenie, že ak auto už stihlo mať minimálne dvoch majiteľov a napriek tomu sa s ním jazdilo pomerne dosť málo kilometrov (16581 km / rok).
Nie že by bol tento nájazd nejak podozrivo nízky, ja sám jazdím menej, ale ak už jazdím málo a napriek tomu si kupujem "mekaful" Superba (čo je tak trochu aj môj prípad), tak asi po pár 10 tisíc km nebudem predávať aby som stratil státisíce. A keď sa ho už zbavuje druhý majiteľ...
Jednoducho skús overiť tie kilometre (napr. cez autorizovaný servis), či sú reálne, resp. spýtaj sa, že prečo sa takého auta zbavuje už minimálne druhý majiteľ. Samozrejme môžu ti povedať hocičo, a vždy bude na tebe, či tomu uveríš alebo nie.

No, zbavuju se ho já. Jsem třetí majitel - po Škodě Auto a Autorizáku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...