Publikováno Říjen 30, 20177 r Zdravím neviem kde mam zaradiť tuto tému tak to píšem sem. Kukal som test jedného Rusa ktorý testoval benzínové aj dieselové verzie keď testoval faceliftovu verziu obyčajnú benzínovú 230 koňovú prdela do vyfuku. Bol som testovať teda obyčajnú benzínovú 230konovu a vôbec neprdela predajca mi nevedel povedať či to ma robiť či nie bol tam ten 7 stupňový automat. Kukal som Videá novej 245ky aj zrýchlenie a vôbec tá verzia do výfuku neprdí Idem si ju tento týždeň vyskúšať tak som zvedavý. Myslel som že keď 245ka je nástupca pred FL verzie 230ky bude to robiť tiez. Máte s tým neaku skúsenosť? Viem že to je blbosť ale u mna tento detail rozhodne pri kúpe či mam kúpiť starsiu verziu RS230 alebo novú 245
Říjen 30, 20177 r Můj názor je, ze pokud chces nejakej slušnější zvuk od výfuku, je u O3 nejlepší vyměnit výfuk za nějaký jiný. Milltek, FOX atd...
Říjen 30, 20177 r Autor No len ja sa teraz pýtam či to robí či nie..ja by som aj kašľal na FL a kúpil 230ku pred FL ale tie kožené sedačky čo sú tam nechcem lebo po 20 000 km vyzerajú strašne nie to keď ma to auto 70 000 a viac km
Říjen 30, 20177 r Mrkni na https://www.garaz.cz/magazin/testy/3003707-skoda-octavia-rs-245-jizdni-dojmy-vice-nez-jen-15-koni Píší tam "Zatímco běžná Octavia RS s benzinovým motorem při přeřazení střílí do výfuku (jistě ten "prdlavý" zvuk znáte), RS 245 to již nedělá. Tento zvuk totiž způsobovala snaha udržet turbo při řazení stále roztočené, podobně jako u rallyových aut, jenže s novým turbem a výfukem modelu RS 245 se lopatky dmychadla roztáčejí rychleji, takže již není žádných podobných triků potřeba." Také mě to trochu zklamalo. Ten zvuk se mi líbí . No pozítří si jdu převzít RS245, tak pak mohu poreferovat více.
Listopad 1, 20177 r Zajímavé, ale např. Cupra prdí do výfuku jen v režimu Sport nebo Cupra, v Comfort nebo Eco to nedělá.
Listopad 22, 20177 r Po 20ti dnech s autem mohu napsat asi hlavně to, že na prdění RS230 jsem úplně zapomněl. Původně jsem se bál, že mi ten zvuk bude chybět, ale teď si na něj ani nevzpomenu. S RS230 jsem jel jen jednou a je znatelné, že v RS245 ten zvuk chybí. Na druhou stranu při jízdě ve vyšších otáčkách už kolem 3tis. otáčkách zní přeřazení také dobře a ten zvuk RS230 to částečně kompenzuje. Sound generator je děs, takže jezdím na Individual režim, kde ho mám vypnutý (resp. utlumený jestli vypnout úplně nejde) a to už je OK. Známý se chystá s RS245 na chip. S tím by pak prdění mělo být opět řádně slyšet. Nemohu to však potvrdit. V tom už jsou moje technické znalosti omezené :-).
Listopad 22, 20177 r Autor No super :-) ja som ešte stále na vážkach či kúpiť či nie...a prečo ti vadí ten sound generátor? Strašne je silný však?
Listopad 22, 20177 r Ten umělý zvuk není přirozený. Jinak to auto zní a jinak se chová. Někdo by mohl namítnout, že to je jen zesílený přirozený zvuk motoru (nevím co je na tom pravdy). Mě to ale nevyhovuje a raději poslouchám motor takový jaký je. Normální režim je ještě relativně OK, ale sportovní režim už je přehnaný a kolem 4tis. otáček bych řekl až nesnesitelný.
Duben 5, 20187 r V 22. 11. 2017 na 17:43, Jak011 napsal: Ten umělý zvuk není přirozený. Jinak to auto zní a jinak se chová. Někdo by mohl namítnout, že to je jen zesílený přirozený zvuk motoru (nevím co je na tom pravdy). Mě to ale nevyhovuje a raději poslouchám motor takový jaký je. Normální režim je ještě relativně OK, ale sportovní režim už je přehnaný a kolem 4tis. otáček bych řekl až nesnesitelný. V Octavii 245 je možné nastavit ve VRS možnostech a režimu „individual“ zvuk motoru. Jsou na výběr čtyři možnosti – KOMFORT – SPORT – NORMAL a ECO. Nevíte někdo při jaké volbě je sound generátor úplně vypnut? Děkuji.
Duben 6, 20187 r Autor před 9 hodinami, sprcek napsal: V Octavii 245 je možné nastavit ve VRS možnostech a režimu „individual“ zvuk motoru. Jsou na výběr čtyři možnosti – KOMFORT – SPORT – NORMAL a ECO. Nevíte někdo při jaké volbě je sound generátor úplně vypnut? Děkuji. Na mojej dieslovej pred FL sa úplne vypne v režime ECO...dá sa cez dobrú diagnostiku aj vypnúť teb generátor alebo v percentách si nadstaviť ako silno chceš aby fungoval
Květen 8, 20187 r Ahojte. Myslis ze sa v percentach da nastavovat kazdy rezim? Ked ano tak by som si to v normalnom vypol a nechal iba v sportovom. Nevie niekto ako to je?
Květen 9, 20187 r U Cupry to lze jen celkově ztlumit pro všechny režimy dohromady. V Comfortu to není slyšet standardně, ve Sport módu zčásti a v Cupra módu naplno. Při nastavení pod 40% to nijak neruší ani v Cupra módu.
Červen 10, 20196 r V 22. 11. 2017 na 12:46, Jak011 napsal: Po 20ti dnech s autem mohu napsat asi hlavně to, že na prdění RS230 jsem úplně zapomněl. Původně jsem se bál, že mi ten zvuk bude chybět, ale teď si na něj ani nevzpomenu. S RS230 jsem jel jen jednou a je znatelné, že v RS245 ten zvuk chybí. Na druhou stranu při jízdě ve vyšších otáčkách už kolem 3tis. otáčkách zní přeřazení také dobře a ten zvuk RS230 to částečně kompenzuje. Sound generator je děs, takže jezdím na Individual režim, kde ho mám vypnutý (resp. utlumený jestli vypnout úplně nejde) a to už je OK. Známý se chystá s RS245 na chip. S tím by pak prdění mělo být opět řádně slyšet. Nemohu to však potvrdit. V tom už jsou moje technické znalosti omezené :-). Zdravím, máte nějaké novinky ohledně chipu RS245, jde prdění slyšet? Díky :)
Říjen 14, 20195 r Zdravím nemontoval si někdo el.klapky od Remusu na youtube zní parádně dle me tam měli byt uz z výroby silně zvažují montáž ale 21.000 je dost. Co říkáte?
Říjen 16, 20195 r Ahoj, hlavně potřebuješ kompletní výfukový systém od downpipe dozadu, takže to mas 60tis včetně DPH bez montáže. a pokud mas filtr pevných částic, tak potřebuješ i downpipe, jinak nikdy nedocilis zvuku co je na videu.. Upraveno Říjen 16, 20195 r od Michal-RS245
Leden 8, 20205 r Ahoj, V 14. 10. 2019 na 19:01, Sucha245 napsal: Zdravím nemontoval si někdo el.klapky od Remusu na youtube zní parádně dle me tam měli byt uz z výroby silně zvažují montáž ale 21.000 je dost. Co říkáte? Ahoj, mám nyní namontovaný Remus výfuk na RS 245. Od downpipe dozadu. Mám verze ještě bez DPF. Aktivní ovládání klapky a ten zvuk je naprosto luxusní ??
Duben 13, 20205 r Cau, to ze RS po facelifte (230k) neprdzi je znama vec a chyba mi to. Vylucovacou metodou: Napriek tomu, ze by malo mat identicky motor a taktiez turbo ako RS230 (pred FL). Kombinacia priameho a nepriameho vstreku je u oboch variant zhodna, turbo by malo byt tiez rovnake, OPF filter nema ani jedno z nich. RS230 ma iny vyfuk, ale to nie je podla mna dovod, preco prdzi - riadiaca jednotka musi vstreknut palivo pocas radenia. Dole posielam video jedneho auta, ktore raz striela do vyfuku a raz nie, tak tomu uz vobec nerozumiem. https://www.youtube.com/watch?v=cNBBIMgp2PU https://www.youtube.com/watch?v=G7K9CQzGjDw
Duben 13, 20205 r Je to aj SW RJ motora. Seat Leon Cupra v mode sport prdí, v režíme comfort nie. Aspoň mi to ukazoval známi na 280k verzi.
Duben 13, 20205 r Podľa mňa to bude vedieť, keď to úpravcovia vedia na starých rotačkach spraviť tak na modernom benzíne by nemal byť problém. Pol roka dozadu som šiel za Fordom Focus a furt prdel. Mňe by to už vadilo keby to robí stále.
Duben 13, 20205 r Autor Už to mám naladené...odporúčam APR ostatný to robia tak že casom rozdrbe katy Upraveno Duben 13, 20205 r od Luky3333
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.