Publikováno Listopad 21, 20177 r Ahoj klubáci, koukám na ojeté S3 s DSG a trošku mi vrtá hlavou zda nepočkat, až do barzarů začnou přicházet modely se sedmistupňovými DSG. Testy a komentáře o utlumeném 140kw TDI jsem četl (naposledy i v testu bazarových S3 ve Světě motorů), ale co na to denní praxe? Měl někdo možnost přímého srovnání obou DSG převodovek v S3? Bude jedna z nich třeba komfortnější, tišší? Kdy poznám těch utlumených 400Nm v praxi?
Listopad 27, 20177 r Bojím se, že na bazarové DSG7 pro TDI budeš muset 2-3 roky počkat... Přímé srovnání nemám, ale partnerka má DSG7 v benzínovém Golf Sportsvan a přijde mi rozhodně komfortnější (méně trhaná). Upraveno Listopad 27, 20177 r od Prochaine
Listopad 27, 20177 r Presne...niektore motorizacia sa so 7st este ani neponukaju.....tiez mozem porovnat v Audi Q3 TFSI 7 st a Superb 6st...a fakt je taka hladsia,radi ovela kludnejsie a sametovejsie.
Listopad 27, 20177 r Ono taky záleží jaká je tam ta převodovky, pokud se nepletu, tak 6st. DSG je s mokrýma spojkama, 7st. DSG je se suchýma a tam není spolehlivost zrovna slavná... Nové DSG Q500 je už 7stupňové, ale to než se dostane do bazarů tak si člověk ještě nějakou chvilku bude muset počkat...
Únor 17, 20187 r Můžete někdo napsat kolik má 7DSG v S3 otáček při 140km/h (tachometrových). 6DSG točí cca 2250ot/min
Březen 27, 20187 r Ptal jsem se v jiném vláknu, ale tady je to asi vhodnější. Měl někdo možnost porovnání starého 6 st DSG a nového 7 st DSG? U nás v práci mají oba šéfové 6 st a navíc 4x4. Já objednávám předokolku.
Březen 28, 20187 r Mám doma obě auta a donedávna jsem měl tři. Octa 1,8 132 kw 7 st DGS-tu už má nový majitel tady z fóra :-), ,Yeti 1,2 TSi 7 st DSG a Superb III L&K 2,0 TSi 6 st DSG. Osobně-v něčem je lepší to,v něčem to.Nedá se říct,že ta je lepší než ta.Před tím jsem měl SUP II 2,0 TDi 125 KW 6 st DSG-upravenou aby nepodtáčela. Z těch všech se mi nejvíce líbí a nejlíp jezdí se Superm III,ta převodovka řekl bych je tam nejlépe odladěná a je pěkně sametová.U OIII byla také super,jen při rozjezdu dost ostrá a nepomohla ani aktualizace SW
Březen 29, 20187 r V 27. 11. 2017 na 15:18, Martab napsal: Ono taky záleží jaká je tam ta převodovky, pokud se nepletu, tak 6st. DSG je s mokrýma spojkama, 7st. DSG je se suchýma a tam není spolehlivost zrovna slavná... Nové DSG Q500 je už 7stupňové, ale to než se dostane do bazarů tak si člověk ještě nějakou chvilku bude muset počkat... Mám pocit, že nová DSG7 je s mokrýma spojkama.
Březen 29, 20187 r To ano, ale záleží na motoru, nad 250Nm mají mokré spojky, pod (třeba 1.4 TSI) mají suché, proto jsem o tom psal, že u SIII může být DGS7 v obou verzích.
Březen 29, 20187 r Díky za vysvětlení! Vím, že dvojkový Superby 1,8TSI měly 7°DSG se suchýma spojkama. Teď aktuálně čekám na S3 140kW TDi DSG a tam jsem se vyloženě při objednávce ptal, jestli jsou spojky mokrý a sdělili mě, že ano. Suchou bych nechtěl, vím, že docela odcházely.
Březen 29, 20187 r V 17. 2. 2018 na 9:17, gosh napsal: Můžete někdo napsat kolik má 7DSG v S3 otáček při 140km/h (tachometrových). 6DSG točí cca 2250ot/min Nevím přesně, kolik točí při 140km/h, ale stejné otáčky točí 7DSG při 160km/h . Pro zajímavost - při 120km/h točí cca 1700ot
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.