Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No škoda, že netestovali 100 oktan. Já na něj jezdím od začátku, v zahraničí 98 oktan. Nejde mi o výkon, spíše jiné složení BIO, aditiva.. Ale ten výkonový a hlavně momentový přesah je výborný, 220 N.m při necelých 2 200 ot./min.:kol-50:

Vloženo

Na v-power racing nebo maxxmotion fabia jezdi moc skvele . Podle mne fabcia muze mit na ni 95kW  :) . Jezdim uz dlouho na techto benzinech a nic se deje.

Driv jsem jezdil na dynamicu 98 od Lotos to byla hujnia. Spotreba vyzsi o 0.5L v srovnani s v-power racing

Vloženo

Jezdit na vysokooktanovy benzin a myslet si, ze to nazene nejake vyznamne kW ci Nm je hloupost. Proste to tak neni.

Nicmene i ja jezdim na Vervu100, prave proto (jak uz bylo receno vyse), ze neobsahuje bio slozky a podobny parady, coz motoru z dlouhodobeho hlediska jen prospeje.

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

mna osobne tento motor velmi prijemne prekvapil, najma v kombinacii s DSG. natankoval som teraz 100-oktanovy benzin na Slovnafte, a vykonovo tam rozdiel nie je, ale na jade citit, ze motoru tento benzin viac chuti.

Vloženo

Víceoktanový benzín neznamená větší maximální výkon, ale menší sklon k samozápalům, tedy řídící jednotka nemusí tolik zasahovat a výkonová křívka je hladší, nemá takové výkyvy. Práce je celková plocha pod křívkou, tedy motor na víceoktanový benzín ma o trochu větší plochu, proto vykoná více práce. Výkon neříáa vše o motoru, ta práce je také důležitý parametr a proto může řidič pocitově hodnotit lepší dynamiku motoru na víceoktanový benzín. Selkým rozumem řečeno, nechtěných samozápalů je méně, řídící jednotka nemusí nic přidusit a tak máme celkově větší práci motoru.

Daleko horší je dnes biosložka v benzínu. Pokud vím, tak v 100oct zatím není a to je velké PRO ho dávat do TSI motorů a nejen tam :-)

 

  • o 2 týdny později...
Vloženo

@onegear do spotřeby paliva to nepatří tak ti to napíšu tady.

Na ofiko webu píšou toto: 

VERVA 100 neobsahuje klasický biolíh, ale je na bázi ETBE (etyltercbutyléter). ETBE má příznivý vliv na výhřevnost paliva, lepší oxidační stabilitu a neváže na sebe vodu, která negativně působí na výkon motoru a korozi.

Ale jestli to znamená že je Verva uplně bez biosložky teda nevim protože nejsem chemik :D

Vloženo (editace)

Mluvil jsem s provozovatelem CS Benzina a potvrdil mi zname veci, ze je to z Rakouska a ze je to bez te sracky. Na otazku, jak casto se zavazi tento produkt jsem byl prekvapen...odpoved znela cca kazdy 4 den, coz me u okresniho mesta docela prekvapilo.

 

 

 

Editováno: , autor: Čečulák
Vloženo

To koresponduje s tím, že před časem byl u Vervy 100 produktový list ÖMV, a protože je obsah biolihu v benzínech stanoven jako průměrný obsah ve všech prodávaných druzích, je Verva 100 bez biolihu.

Vloženo (editace)

Benzina koupila sit OMV v CR, proto se v soucasne dobe nektere OMV prebarvuji do barev Benziny.

Nove treba Jizni spojka pred Barrandovskym mostem.

Editováno: , autor: Čečulák
Vloženo

Máte někdo nějaké zkušenosti s benzínem od neznačkových benzínových stanic jako třeba benzínky u hypermarketu atd?

A jak to chutná motorům TSI

 

 

Vloženo (editace)

Maji tam uplne normalni benzin, jako u jskekoli jine cerpacky. Tesco, albert, ono, globus... v cajku a nebat se toho.

 

nebal bych se rict, ze benzin maj v nekterych ohledech lepsi - to, co jedno ono (globus, albert, atd) vytoci za den, shellka na spojce vytoci za tejden.

Editováno: , autor: Tragedie_v_JZD
Vloženo

Kdyz ono je to fakt sranda. Levne palivo z Tesca musi byt zakonite pancovane a nejvetsi sr...a, ale levny olej z Heureky a levne serepeticky z Alika, to je jistota! Tak ted jsem z toho jelen ;)

Vloženo

Vždyť to tady nikdo netvrdí že je to palivo pančované nebo kde jsi přišel na to že je pančované?

Já jsem se pouze ptal na to jaké máte zkušenosti s palivem u levných benzínových stanic

 

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

viacerí tu píšete, že tankujete vysoko oktánové palivo hoci výrobca odporúča 95 oktánové.

 

motor je s tým v pohode? nemôže to mať vplyv na záruku? vedia Vám to v servise pri kontrolách odkontrolovať čo tankujete a prípadne vás zdrbať ak netankujete predpísané palivo?

 

priznám sa, nerozumiem veľmi tomu samozapaľovaniu a tomu ako do toho zasahuje riadiaca jednotka. Prečo výrobca odporúča 95 oktánov keď s tým má riadiaca jednotka "viac práce" ako s 98 alebo 100 oktánovým benzínom?

 

ak sa nemýlim, tak som vyčítal, že viac oktánový benzín je čistejší a lepší pre motor, teda by sa nemuseli jednotlivé komponenty palivového systému toľko zanášať. je to pravda? alebo sa skôr oplatí pri tankovaní externe doliať aditivum do benzinu - niečo ako VIF pre benzin.

 

Pýtam sa nie preto, že by som potreboval zvýšiť výkon, skôr mi ide o to, aby som už pri novom aute od začiatku prevádzky robil všetko pre to, aby sa životnosť palivového systému predlžovala.

 

ďakujem za odpovede :)

Vloženo

Kdyby ŠA doporucila premiovy benzin, tak by byla v konkurencni nevyhode oproti jinym vyrobcum, pro vetsinu lidi by 3 kc na litr navic byl zasadni problem. Rozdil vnimam hlavne v absenci bioslozky...konkretne Verva je krasne modra vyrabena v Rakousku udajne. Kvuli malemu mnozstvi se v CR vyroba nevyplati.

Motor jenom susti...:D.

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...