Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

před 5 hodinami, Blade 21 napsal:

Tak na benzín to jede pouze když natankuješ CNG.Já mám zatím najeto 34 tisíc km

Motor u nového vozu je syrový a nezajetý. Cca po 20000 km se zajede a klesne spotřeba asi o 1l nebo 1kg paliva.

  • 2 týdny později...

Přesně tak, na benzín to jede max. cca 1 km po natankování, než systém prověří kvalitu CNG a myslím, že pokud teplota klesne pod nějaký -, tak na benzín i startuje, ale to zatím neodzkoušeno páč nebyla pořádná zima letos.

  • 2 měsíce později...

Má někdo zkušenosti s Chiptuningem tohoto typu motoru?

  • 4 měsíce později...

Ahoj, já uvažuji o výměně mého gteca za facelifta 1.5 dsg. Ale nikde se nemůžu dopátrat jak se ten motor chová a jaké je spolehlivost toho automatu. Poraďte prosím dík!

Automat je tam klasické suché DQ200 stejně jako byli v 1.2 TSI, 1.0 TSI nebo i 1.4 TSI už léta. Spolehlivost u novějších modelů docela dobrá, jen je třeba dávat při koupi pozor na stav spojek, nesvědčí jim popojíždění v kolonách. Pokud bys kupoval auto s 100-150tis. km je dobré raději počítat s výměnou spojek, ke které může dojít (nechá se před koupí vyčíst adaptace a z toho se dá posoudit, v jakém stavu spojky jsou).

Co se týče motoru, tak tam moc zkušeností asi není no :/

2 minutes ago, Martab said:

Automat je tam klasické suché DQ200 stejně jako byli v 1.2 TSI, 1.0 TSI nebo i 1.4 TSI už léta. Spolehlivost u novějších modelů docela dobrá, jen je třeba dávat při koupi pozor na stav spojek, nesvědčí jim popojíždění v kolonách. Pokud bys kupoval auto s 100-150tis. km je dobré raději počítat s výměnou spojek, ke které může dojít (nechá se před koupí vyčíst adaptace a z toho se dá posoudit, v jakém stavu spojky jsou).

Co se týče motoru, tak tam moc zkušeností asi není no :/

Dík za odpověď. Mám vyhlídnutou skladovku tak se nato dívám z tohohle pohledu.

Upraveno od ZbynekA

A není ten motor náhodou stejný jako měla octa III ?

21 hours ago, Sudetak said:

A není ten motor náhodou stejný jako měla octa III ?

Já chi koupit 3ku...

Promiň, nějak sem si zafixoval, že řešíte novou Octavii IV :-)

4 hours ago, Sudetak said:

Promiň, nějak sem si zafixoval, že řešíte novou Octavii IV :-)

V pohodě, nevíš jestli ten motor taky cuka?

Bohužel to netuším, ale jsou zde na fóru majitelé tohoto motoru a mohli by poreferovat.

1,5 tsi s dsg mam v superbe a necuka vobec, co som ja cital tak 1,5 tsi cuka len pri manuálnych prevodovkach

O3 FL 1.5 dsg: po cca 70000km vše v pohodě. Nicméně se již ve firemní flotile u stejného typu projevila stejná závada jako u 1.4. Auto při jízdě na benzín "cuká". 

Diky kluci, dneska jsem byl projet skladovku 125 let a musim rict ze ten motor je hodne prijemny a necukal :)

Na druhe strane se mi zdalo ze je to auto hlucnejsi nez je moje 1.4 cng z roku 2014. Asi uz na konci vyroby setrili na odhlucneni podvozku.

 

 

Zase je tu bonus, co jsem celkem něco málo četl, je menší spotřeba CNG a trocha

vyššího výkonu se vždycky hodí.

  • 1 rok později...

nemáte někdo zkušenost s přestavbou tohoto motoru na lpg?

 

už jsem přestal na cng jezdit. vyjde to dráž než jízda na benzín. bohužel tankovat benzín co dva dny je dost opruz.

Určitě nebude.

Technicky je to problém. Tovární CNG je vedeno přes klasické vstřikovače, leč upravené. LPG se dělá do sání. Je otázka jak by se na to upravené vstřikovače tvářili. I klasické TSi potřebují přimíchávat do směsy 1/3 benzínu aby se neutavili trysky...

Při jízdě na CNG privstrik benzínu přece není.

No právě, protože to má upravený vstřikování pro CNG.

Musel bys to celé přestavět na klasické TSi a pak dodělat LPG. Můj osobní názor.

před 13 hodinami, gondekp napsal:

nemáte někdo zkušenost s přestavbou tohoto motoru na lpg?

 

už jsem přestal na cng jezdit. vyjde to dráž než jízda na benzín. bohužel tankovat benzín co dva dny je dost opruz.

To by byla parádní exotika. Tzv. Trifuel. 

jediné, co mi teoreticky připadá proveditelné, by mohlo být vyhození jedné té bomby a namontování normální nádrže na benzín. Taky už na CNG nejezdím, ale já mám ještě tu původní 1.4 s 50l nádrží, takže furt použitelné.

Před hodinou, 15degren napsal:

No právě, protože to má upravený vstřikování pro CNG.

Musel bys to celé přestavět na klasické TSi a pak dodělat LPG. Můj osobní názor.

Cng se vstřikuje kapalné nebo plynné?

Upraveno od gondekp

před 3 minutami, AloisB napsal:

jediné, co mi teoreticky připadá proveditelné, by mohlo být vyhození jedné té bomby a namontování normální nádrže na benzín. Taky už na CNG nejezdím, ale já mám ještě tu původní 1.4 s 50l nádrží, takže furt použitelné.

Před zadní nápravou je místo na jednu válcovou nádrž 

před 2 hodinami, 15degren napsal:

Určitě nebude.

Technicky je to problém. Tovární CNG je vedeno přes klasické vstřikovače, leč upravené. LPG se dělá do sání. Je otázka jak by se na to upravené vstřikovače tvářili. I klasické TSi potřebují přimíchávat do směsy 1/3 benzínu aby se neutavili trysky...

LPG do sání se dává u nepřímovstřiků, LPG u TSi jde přes BA vstřikovače

Podstatné je že se nepoužívají vstřikovače pro vstřikování benzínu.

CNG vstřikovače vstřikují obojí a neřeší se tak jejich upalování při chodu na CNG nebo benzín. Pro LPG by zcela určitě nešli použít a je tedy otázka jestli to dokáže reálně někdo upravit. Jak říkám nevěřím tomu že do toho nějaké solidní firma na přestavby půjde.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.