Květen 31, 20205 r před 5 hodinami, Blade 21 napsal: Tak na benzín to jede pouze když natankuješ CNG.Já mám zatím najeto 34 tisíc km Motor u nového vozu je syrový a nezajetý. Cca po 20000 km se zajede a klesne spotřeba asi o 1l nebo 1kg paliva.
Červen 14, 20205 r Přesně tak, na benzín to jede max. cca 1 km po natankování, než systém prověří kvalitu CNG a myslím, že pokud teplota klesne pod nějaký -, tak na benzín i startuje, ale to zatím neodzkoušeno páč nebyla pořádná zima letos.
Leden 9, 20214 r Ahoj, já uvažuji o výměně mého gteca za facelifta 1.5 dsg. Ale nikde se nemůžu dopátrat jak se ten motor chová a jaké je spolehlivost toho automatu. Poraďte prosím dík!
Leden 9, 20214 r Automat je tam klasické suché DQ200 stejně jako byli v 1.2 TSI, 1.0 TSI nebo i 1.4 TSI už léta. Spolehlivost u novějších modelů docela dobrá, jen je třeba dávat při koupi pozor na stav spojek, nesvědčí jim popojíždění v kolonách. Pokud bys kupoval auto s 100-150tis. km je dobré raději počítat s výměnou spojek, ke které může dojít (nechá se před koupí vyčíst adaptace a z toho se dá posoudit, v jakém stavu spojky jsou). Co se týče motoru, tak tam moc zkušeností asi není no :/
Leden 9, 20214 r 2 minutes ago, Martab said: Automat je tam klasické suché DQ200 stejně jako byli v 1.2 TSI, 1.0 TSI nebo i 1.4 TSI už léta. Spolehlivost u novějších modelů docela dobrá, jen je třeba dávat při koupi pozor na stav spojek, nesvědčí jim popojíždění v kolonách. Pokud bys kupoval auto s 100-150tis. km je dobré raději počítat s výměnou spojek, ke které může dojít (nechá se před koupí vyčíst adaptace a z toho se dá posoudit, v jakém stavu spojky jsou). Co se týče motoru, tak tam moc zkušeností asi není no :/ Dík za odpověď. Mám vyhlídnutou skladovku tak se nato dívám z tohohle pohledu. Upraveno Leden 9, 20214 r od ZbynekA
Leden 10, 20214 r 21 hours ago, Sudetak said: A není ten motor náhodou stejný jako měla octa III ? Já chi koupit 3ku...
Leden 10, 20214 r 4 hours ago, Sudetak said: Promiň, nějak sem si zafixoval, že řešíte novou Octavii IV :-) V pohodě, nevíš jestli ten motor taky cuka?
Leden 10, 20214 r Bohužel to netuším, ale jsou zde na fóru majitelé tohoto motoru a mohli by poreferovat.
Leden 12, 20214 r 1,5 tsi s dsg mam v superbe a necuka vobec, co som ja cital tak 1,5 tsi cuka len pri manuálnych prevodovkach
Leden 12, 20214 r O3 FL 1.5 dsg: po cca 70000km vše v pohodě. Nicméně se již ve firemní flotile u stejného typu projevila stejná závada jako u 1.4. Auto při jízdě na benzín "cuká".
Leden 12, 20214 r Diky kluci, dneska jsem byl projet skladovku 125 let a musim rict ze ten motor je hodne prijemny a necukal :) Na druhe strane se mi zdalo ze je to auto hlucnejsi nez je moje 1.4 cng z roku 2014. Asi uz na konci vyroby setrili na odhlucneni podvozku.
Leden 12, 20214 r Zase je tu bonus, co jsem celkem něco málo četl, je menší spotřeba CNG a trocha vyššího výkonu se vždycky hodí.
Září 4, 20223 r nemáte někdo zkušenost s přestavbou tohoto motoru na lpg? už jsem přestal na cng jezdit. vyjde to dráž než jízda na benzín. bohužel tankovat benzín co dva dny je dost opruz.
Září 5, 20223 r Určitě nebude. Technicky je to problém. Tovární CNG je vedeno přes klasické vstřikovače, leč upravené. LPG se dělá do sání. Je otázka jak by se na to upravené vstřikovače tvářili. I klasické TSi potřebují přimíchávat do směsy 1/3 benzínu aby se neutavili trysky...
Září 5, 20223 r No právě, protože to má upravený vstřikování pro CNG. Musel bys to celé přestavět na klasické TSi a pak dodělat LPG. Můj osobní názor.
Září 5, 20223 r před 13 hodinami, gondekp napsal: nemáte někdo zkušenost s přestavbou tohoto motoru na lpg? už jsem přestal na cng jezdit. vyjde to dráž než jízda na benzín. bohužel tankovat benzín co dva dny je dost opruz. To by byla parádní exotika. Tzv. Trifuel.
Září 5, 20223 r jediné, co mi teoreticky připadá proveditelné, by mohlo být vyhození jedné té bomby a namontování normální nádrže na benzín. Taky už na CNG nejezdím, ale já mám ještě tu původní 1.4 s 50l nádrží, takže furt použitelné.
Září 5, 20223 r Před hodinou, 15degren napsal: No právě, protože to má upravený vstřikování pro CNG. Musel bys to celé přestavět na klasické TSi a pak dodělat LPG. Můj osobní názor. Cng se vstřikuje kapalné nebo plynné? Upraveno Září 5, 20223 r od gondekp
Září 5, 20223 r před 3 minutami, AloisB napsal: jediné, co mi teoreticky připadá proveditelné, by mohlo být vyhození jedné té bomby a namontování normální nádrže na benzín. Taky už na CNG nejezdím, ale já mám ještě tu původní 1.4 s 50l nádrží, takže furt použitelné. Před zadní nápravou je místo na jednu válcovou nádrž
Září 5, 20223 r před 2 hodinami, 15degren napsal: Určitě nebude. Technicky je to problém. Tovární CNG je vedeno přes klasické vstřikovače, leč upravené. LPG se dělá do sání. Je otázka jak by se na to upravené vstřikovače tvářili. I klasické TSi potřebují přimíchávat do směsy 1/3 benzínu aby se neutavili trysky... LPG do sání se dává u nepřímovstřiků, LPG u TSi jde přes BA vstřikovače
Září 5, 20223 r Podstatné je že se nepoužívají vstřikovače pro vstřikování benzínu. CNG vstřikovače vstřikují obojí a neřeší se tak jejich upalování při chodu na CNG nebo benzín. Pro LPG by zcela určitě nešli použít a je tedy otázka jestli to dokáže reálně někdo upravit. Jak říkám nevěřím tomu že do toho nějaké solidní firma na přestavby půjde.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.