Heini Vloženo 31. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2016 Tak při dnešní kontrole hladiny oleje jsem s hrůzou zjistil , že mi metrmírka ukazuje cca 3 mm nad minimem. Mám najeto cca 13 000 km a garančka po dvou letech je v březnu 2017, kde se bude olej měnit. Asi bych měl trochu oilu dolít, nebo mám počkat až na výměnu v březnu. Abych to nezadřel. U naší F1 1.2HTP 47kw jsem olej nemusel dolévat nikdy, máme ji dosud takze je to pro mě novum. Jaký olej bych měl koupit na dolití do 1.0 MPI? Nebo radši do servisu a tam mi ho dolejí sami. Děkuji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 31. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2016 V tvém případě raději do servisu :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 31. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2016 s 3mm nad minimimem bych se nevzrušoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2016 Normu oleje máš uvedenou v manuálu. Stačí se podívat. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 31. Prosinec 2016 Autor Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2016 (editace) Jo, to jo, já myslel značku.... Do F1 liju Shell, tak jestli tady do té ho mám nalít taky, nebo něco jiného... Díky, já si nějak poradím. Mějte krásný zbytek roku. Editováno: 31. Prosinec 2016, autor: Heini Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 31. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2016 na značce v podstatě nezáleží, důležitá je ta specifikace 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 31. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2016 podivej se pod kapotu jestli tam mas stitek ohledne vymeny oleje, byva tam i znacka. V mem pripade Shell. Jinak kdyz je malo oleje, tak by ti mel primo zahlasit palubni pocitac at dolejes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 31. Prosinec 2016 Autor Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2016 (editace) Díky, já tam nic nemám, ještě se olej neměnil. Jestli mně dá auto samo vědět, že je málo oleje, tak jsem v klidu. Editováno: 31. Prosinec 2016, autor: Heini Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuba26 Vloženo 31. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2016 Pokud je příliš nízká hladina oleje, zobrazí se na displeji v panelu přístrojů kontrolní symbol (olejnička) a příslušné hlášení. Co nejdříve zkontrolujte měrkou výšku hladiny oleje. Doplňte odpovídající množství oleje. Vozidla s proměnlivými servisními intervaly : 1,0 l/44, 55 kW MPI - EU6 = VW 504 00 Vozidla s pevnými servisními intervaly : 1,0 l/44, 55 kW MPI - EU4/6 = VW 502 00 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 1. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2017 Děkuji. Mám od výrobce nastavený proměnlivý interval. Koukal jsem po olejích se specifikací VW 504 00 a jsou téměř všechny 5W30. Co jsem tak vyčetl, tak pro můj motor bez chladiče oleje by byl lepší min. 5W40, nebo i 50 kvůli vyššímu tepelnému zatížení oleje. Také bych chtěl při garančce změnit interval výměny oleje na pevný, můj nájezd km je cca 9 000/rok. Uvažuji správně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 1. leden 2017 Sdílet Vloženo 1. leden 2017 Já bych řekl že ne. 1) číslo za W je viskozita za tepla, s tepelnou odolností má málo společného. 2) Hustější (viskoznější) olej se po motoru pomaleji pohybuje, takže motor méně chladí. viz mazivářská pradna a http://forum.skodahome.cz/applications/core/interface/file/attachment.php?id=356716 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuba26 Vloženo 1. leden 2017 Sdílet Vloženo 1. leden 2017 Podle me tam mas z vyroby 5W30 ... tak nevim proc vymejslet neco jineho ... http://4motors.com.ua/imgs/VW_VAG_504-00-507-00_5w30_Originalnoe_maslo_Volkswagen_Audi_Genuine_Original_5l_b294.jpg 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 1. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2017 Jo, už to nebudu zkoumat. Jen se mně po přečtení několika témat souvisejících s oleji zdálo, že bych měl mít na zimu 5W30 a na léto na dálnice 5W40/50. To by asi bylo pro motor tak nějak ideální, ale pro mě ne. Ono s těmi oleji je to téměř tak, že co člověk, to trochu jiný názor napříč všemi fóry, i těmi, které se zabývají jen oleji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 1. leden 2017 Sdílet Vloženo 1. leden 2017 Témata o olejích na FÓRECH je potřeba brát s óóbrovskou rezervou. Lepší jsou komentáře odborníků z vysokých škol a tribotechnických závodů -https://www.oleje.cz/obsah/komentare_odborniku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 1. leden 2017 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2017 Ano, na oleje.cz jsem byl taky, i když ne v tomhle chlívku. Až budu mít chvilku, tak si počtu. Díky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 1. leden 2017 Sdílet Vloženo 1. leden 2017 To samé i víc je i tady v mazivářské poradně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkak1 Vloženo 17. Červen 2017 Sdílet Vloženo 17. Červen 2017 Kolik je potřeba oleje při výměně do 1,0l 44kW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. Červen 2017 Sdílet Vloženo 17. Červen 2017 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heini Vloženo 19. Červen 2017 Autor Sdílet Vloženo 19. Červen 2017 Mně účtovali při výměně 3,5 l oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tagy27 Vloženo 14. leden 2018 Sdílet Vloženo 14. leden 2018 zdravím, mám dotaz ohledně výměny oleje - měnil už někdo? jakým utahovacím momentem se má utahovat výpustní šroub? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.urbanek3 Vloženo 14. leden 2018 Sdílet Vloženo 14. leden 2018 Od ruky tak akorát... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 14. leden 2018 Sdílet Vloženo 14. leden 2018 Skus dielensku prirucku https://uloz.to/!hQSkscDipic0/d4b80484987-motor-1-0-44-55-kw-mpi-pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tagy27 Vloženo 15. leden 2018 Sdílet Vloženo 15. leden 2018 díky za zaslání, píše se 30Nm: 21 - Výpustný šroub oleje ❑ s výměnným těsnícím kroužkem ⇒ Strana 118 30 Nm Poznámka Pokud je na vozidle namontován vypouštěcí šroub s neztratitelným těsnicím kroužkem (montáž ve výrobním závodě) tak při výměně oleje nově použít vypouštěcí šroub s výměnným těsnicím kroužkem ⇒ Elektronickýkatalog origináníh díů„ETKA“ . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 15. leden 2018 Sdílet Vloženo 15. leden 2018 doťahoval som na TSI bez momentu, následne pri výmene v Škodovke mi nepovedali nič. samozrejme, skrutku som menil za novú, ako je odporúčané. olej netečie, kontrolované viackrát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tagy27 Vloženo 15. leden 2018 Sdílet Vloženo 15. leden 2018 ale jo, taky už jsem několikrát měnil a utahoval s citem na starým mondeu, stará BMW a podobně, když už mám ale momenťák, těch pár vteřit navíc už mě nezabije, chtěl jsem to mít podle předpisů, kór u zánovního vozítka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.