RampaMcqak Vloženo 14. Březen 2007 Vloženo 14. Březen 2007 (editace) Ahoj, chtěl bych se zeptat. Loni jsem koupil služební auto, které jak jsem se později dovědel bylo lehce bourané na levý bok, jen řidičovy dvere a promáčklý prah v části predních dveri. Asi jak v servisu vytahovali zpět prah tak ten mi teď na některých místech doslova kvete. Na reklamaci proreziveni karoserie to prý hodit nejde. Nevíte někdo co s tím a kolik to stojí? Uvažoval jsem o výmene celého prahu, ale v autorizovaném servisu mi řekli asi 8000.- a pokud mi tam ten starý nechají - jen zavari a prelakujou tak to bude asi 3000.- Nemate jiz s timto nekdo nejake zkusenosti? Dekuji Editováno: 14. Březen 2007, autor: profor Citovat
NOS Vloženo 18. Březen 2007 Vloženo 18. Březen 2007 Skus nějakého autoklempíře má katalog s díly a nebude to origo škoda čož vůbec neva navíc někdy tady ty neorigo sou kvalitnější s cenou se dostaneš tak na třetinu aspoň pdle mě já bych to do autorizovanýho servisu nedával zbytečně vyhozený peníze Citovat
OloZX6R Vloženo 18. Březen 2007 Vloženo 18. Březen 2007 Neorigo plechy nikdy nejsou kvalitnější, už co se týče materiálu (škodovka lisuje z plechů dovážených z Anglie, je to jedna z nejdražších věcí na autě) a taky proto, že neorigo maj jiný formy (třeba vyřazený ze škodovky) a díly bejvaj tvarově odlišný,,,, ten práh samotnej ze škodovky bude stát cca 6000,- jen plech,,, Citovat
anry Vloženo 18. Březen 2007 Vloženo 18. Březen 2007 Neorigo plechy nikdy nejsou kvalitnější, už co se týče materiálu (škodovka lisuje z plechů dovážených z Anglie, je to jedna z nejdražších věcí na autě) a taky proto, že neorigo maj jiný formy (třeba vyřazený ze škodovky) a díly bejvaj tvarově odlišný,,,, ten práh samotnej ze škodovky bude stát cca 6000,- jen plech,,, jojo z anglie naloží se to v ostrave, doveze do D tam se udělají jiné papíry,mnohdy se to ani nesloží z auta a jede to MB, jako super zahraniční plechy nejlepší kvality z GB,D apd. To je osobní zkušenost. Citovat
Maverick Vloženo 18. Březen 2007 Vloženo 18. Březen 2007 Pravdou je, ze neorigo plechy nebudou nikdy kvalitnejsi nez originalni, a to jak materialove, tak tvarem. (Kdo ma zajem, kupte treba blatnik nebo kapotu na OI dovezenou z Ciny a zkuste to napasovat - fakt lahudka.) Citovat
pava Vloženo 18. Březen 2007 Vloženo 18. Březen 2007 A navíc origo plechy mají veškeré povrchové úpravy včetně plniče, takže se jen zdrsní a stříká se lak, kdežto neorigo jsou v přepravním základu, často i rezaté. Citovat
NOS Vloženo 18. Březen 2007 Vloženo 18. Březen 2007 nevím tak mě to říkal jeden známej autoklempíř co dělá hodně kvalitní práci Citovat
OloZX6R Vloženo 18. Březen 2007 Vloženo 18. Březen 2007 A navíc origo plechy mají veškeré povrchové úpravy včetně plniče, takže se jen zdrsní a stříká se lak, kdežto neorigo jsou v přepravním základu, často i rezaté. Musím opravit, nejsou v plniči, ale v základním nástřiku, používá se černá, bílá a taková divná žlutá..s kopiema opravdu neexistuje srovnání.. Citovat
srandek Vloženo 18. Březen 2007 Vloženo 18. Březen 2007 Já bych plechařinu svěřil pouze origo servisu i přes mou určitou averzi na ně. Když mi po bouračce měnili komplet předek, tak sami řikali, že mají plechy přímo z MB a navíc předepsané postupy oprav včetně detalních postupů na sváry a antikorozní ochranu právě kvůli pozdějšímu uplatnění záruky na prorezivění. Citovat
kovi133 Vloženo 23. Červenec 2015 Vloženo 23. Červenec 2015 Zdravím, dnes jsem se pustil do opravy zadního prahu Fabie r.2004 před faceliftem. Na prahu byl puchýř, který jsem podloubal šroubovákem, ale ten do plechu zajel jak po másle...pak jsem vzal brusku a už jsem jen pozoroval, kolik toho bylo schovaného pod lakem...no hnus. Předchozí majitel se o auto nestaral, a toto jsou následky. Já bych se chtěl zeptat, co s tímto dělat (běžnou korozi na jiných částech jsem vybrousil, nastříkal Brunoxem, případně zatmelil, základ, lak a bezbarvý lak), hlavně ty díry mě straší...asi tohle sám dohromady nedám. Díky za odpovědi :-) Citovat
Mirek 835 Vloženo 23. Červenec 2015 Vloženo 23. Červenec 2015 Ahoj,normálně je zatmelíš! Ještě je možnost vyvařit,ale já bych do toho nešel. Jen ten rez líp ještě sundej. Třeba nějakým jemným ocel. drátovým kotoučem do vrtačky. Dělaj i do flexy. Krásně to oleštíš. Mě se třeba odstranovač rzy neosvědčil. Takže po očištění a odmastění tmel,plnič barvy,krycí lak a bezb. lak. Citovat
McMatej Vloženo 23. Červenec 2015 Vloženo 23. Červenec 2015 Já bych ještě doporučil před tmelením zaklepat okraj díry dovnitř, aby vrstva tmelu měla za co držet. K sehnání jsou tmely na tmelení děravých míst, mají sobě skelná vlákna, takže nepraskají. Citovat
Mirek 835 Vloženo 23. Červenec 2015 Vloženo 23. Červenec 2015 (editace) Jo jo souhlasím s McMatej. Editováno: 23. Červenec 2015, autor: Mirek 835 Citovat
Wittmann Vloženo 23. Červenec 2015 Vloženo 23. Červenec 2015 Myslím, že majitel se o auto naopak staral a tohle je důsledek opravy po nějakém ťukanci (vytahování plechu navařenou elektrodou?). Očividně je to vyhnilé zevnitř a lze předpokládat, že celá přední část lemu je z druhé strany totálně zrezlá. Je tak jen otázka času, kdy to začne prosakovat na jiných místech. Takže za mě jediná možnost, pokud to chceš mít pěkné, je vyvařit. A nemuselo by to ani být moc drahé. Tmelit to podle mě nemá moc cenu - za pár měsíců to začne opět "probublávat", z fotky je patné, že tam je hodně chyceného plechu. Po očištění (tohle ještě očištěné není) tam bude díra, jak do zadku. Navíc je chycená hrana, respektive spoj s vnitřním lemem a zdá se že i on je rezavý. 1 Citovat
Radomír Vloženo 26. Červenec 2015 Vloženo 26. Červenec 2015 Přátelé okřídleného šípu, jo,jo souhlasím s Wittmannem. Z těch fotek normálně běhá mráz po zádech, tak ať ti to kovi133 dopadne old najt. Radek. Citovat
Klaudie Vloženo 17. leden 2018 Vloženo 17. leden 2018 Ahoj, jiz delsi dobu shanim nekoho kdo by byl ochotny zapravit me zrezle prahy na Fabii. Jsem z Brna, ale nedela mi problem s autem nekam zajet. Zda se mi, ze se do toho zadnemu servisu moc nechce Vetsinou mi nabizi vymenu celych prednich blatniku za silene castky, ale me staci aby auto rekneme proslo dalsi technickou a vydrzelo to treba priblizne dva roky. Nezmuzete mi nekoho doporucit? Diky moc Citovat
DAVID7001 Vloženo 17. leden 2018 Vloženo 17. leden 2018 Ahoj,jestli to takhle vypadá na obou stranách,tak to přece není ještě taková hrůza.Vypadá to,že ten práh je zatím zdravý,že by mělo stačit ho pořádně očistit a ošetřit.Že to,co potřebuješ jsou především ty blatníky.Psal jsem to do sekce koroze.Blatník originál je škoda kvůli tomuhle kousku měnit,existuje za cenu od 200Kč výřezový díl.Prohlédni si součástku 691301-7. To by ti pak měl dokázat opravit jakýkoli garážový klempíř.Když to pak důkladně ošetříš,tak to musí něco vydržet.Teď bych to ale nechal na jaro.Případně to přetřel Rezistinem,aby k tomu nemohla voda a sůl.Pak to stejně odstraníš. Citovat
Wittmann Vloženo 17. leden 2018 Vloženo 17. leden 2018 Tohle STK projde a vydrží to i dva roky. Kdyby se to přes zimu zhoršilo a na technické by se jim to už nemuselo líbit, tak zběžně překartáčovat (dělat to pořádně nemá význam) a stříknout srejem. Jinak se to opravit nedá, ta koroze je skrz. Primárně to začalo reznout ve spáře práh/vnitřní strana blatníku. Pokud to dělá tyto bublinky, tak už jsou v plechu mikroprasklinky skrz a ten práh (spodek blatníku v tomto místě překrývá přední část prahu) na tom bude ještě hůř. Takže pokud se toho chceš zbavit úpně, tak jedině nové blatníky a nové přední části prahů. Opravovat blatník pomocí nějakého dílu se moc nevyplatí: Protože to napasování, navaření a vybroušení rozhodně není bezpracné (potažmo nebude zadarmo) a hlavně kvalita těhle plechů je prachbídná - strašně reznou. Takže když už nový blatník, tak jedině originál (žádný polák, či turek) a to buď nový díl, nebo klidně i použitý z vrakárny - když budeš mít štěstí, tak to nemusíš ani stříkat. Citovat
DAVID7001 Vloženo 18. leden 2018 Vloženo 18. leden 2018 Jenom říkám,že každý klempíř,kterému to auto ukážu,mně při představě,že by měl z plechové tabule tvarovat nějaké záplaty,odmítne.Když mu tu vytvarovanou záplatu přinesu,tak mi to spíš udělá.Samozřejmě jdou blatníky vyměnit za nové,každý si ale musí rozmyslet,kolik chce a kolik se mu vyplatí do až 17 let starého auta investovat. Citovat
Wittmann Vloženo 18. leden 2018 Vloženo 18. leden 2018 No dykť jo, jinými slovy práce klempíře je velmi drahá, takže ať pracuje co nejmíň - rzí netknutý blatník z vrakoviště se dá pořídit i pod tisícovku a přišroubovat si ho můžeš sám. To záplatování tě i s lakem (byť třeba jen částečným) a antikorozním nástřikem muselo vyjít určitě dráž. Citovat
DAVID7001 Vloženo 18. leden 2018 Vloženo 18. leden 2018 Kolega se ptal na opravu,výměnu že mu nabízejí.Samozřejmě by bylo krásné sehnat na vrakovišti zdravé blatníky v té jeho oranžové cayenne,ale to by byla moc velká náhoda.V jiné barvě by to zase znamenalo přelakovat a to by cenu zase zvýšilo. To přemontování je také trochu věda,stejné spáry,případně podložky na stejnou výšku.Já jsem za lakování neplatil nic,lak jsem po vytmelení a vybroušení opravil sprejem. Citovat
Klaudie Vloženo 18. leden 2018 Vloženo 18. leden 2018 Děkuji za oba názory Na vrakaci najít moji barvu bude asi obtížné a když tak to bude stejně jiný odstín a bude to pravděpodobně vypadat hůř jak teď jeden servis mi nabízí vybroušení navareni a přelakování za 8000 což docela jde, jen mě zajima jestli neznáte někoho s kým máte osobní zkušenosti a kdo by byl ochotný to za podobné peníze poupravit PS. Nejsem kolega ale kolegyně Citovat
cosby Vloženo 18. leden 2018 Vloženo 18. leden 2018 škoda,že je slyšet skoro jen v kornové písni. Jinak k těm prahům.Škoda,že nejsi tady od NJ,máme tu kluka,co to fakt dobře a poctivě opravuje. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.