2kan Vloženo 18. leden 2018 Sdílet Vloženo 18. leden 2018 Ahoj, mám otázku na majitele oktávek s DSG, konkrétně na ty co mají auto od novoty .... mám najeto asi 400 km a auto při přeřazování cuká .. nejvýraznější je to z 2 na 3 stupeň ... respektive to není ani tak cuknutí, ale jako chvilková ztráta tahu ... je to normální a srovná se to se zajetím? Jinak je to 2.0 TDI s "mokrou šestkou" ... před tím jsem měl 1.6 TDI s "suchou sedmičkou" a nic podobného se nedělo (ale tu jsem neměl novou, takže nevím ...) Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 18. leden 2018 Sdílet Vloženo 18. leden 2018 Tiez sa mi zdala ucukana po prechode zo 7st octavy,do 6st superba....je to vlastnost tej prevodovky bohuzial. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
2kan Vloženo 18. leden 2018 Autor Sdílet Vloženo 18. leden 2018 To je divný, všude chválej tuhle 6st ... jak samětově řadí ... a teda zatím je to horší tak jak píšeš ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 19. leden 2018 Sdílet Vloženo 19. leden 2018 Ono je to uz dost stara prevodovka.V hladkosti sa na tu 7 stupnovu,aj ked suchu nechyta.7micka je ozaj samet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozinec Vloženo 21. leden 2018 Sdílet Vloženo 21. leden 2018 (editace) já mam 6st v benzinu a přechod z 2 na 3 je naprosto plynulý... zajeď do servisu. Editováno: 3. Únor 2018, autor: jozinec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
2kan Vloženo 21. leden 2018 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2018 A kolik máš najeto? já teď asi 500km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 25. leden 2018 Sdílet Vloženo 25. leden 2018 Mám již třetí DSG, první DSG6 "mokrá" (TDI 1.9) někdy před více jak 10ti lety, poté 2x DSG7 "suchá" (TSI 1.8), nikdy jsem se s takovým problémem nesetkal. A ano, jak již psal někdo výše, DSG7, zejména v kombinaci s TSI 1.8 je opravdu sametová záležitost. Nyní mám s touto kombinací opět najeto cca 7.000 km, nebýt otáčkoměru, není takřka poznat změna převodu. U TDíčka to člověk samozřejmě slyší na otáčkách motoru. U předchozí (také s 1.8 TSi) jsem takové škubnutí registroval někdy po nájezdu 150 kkm, problém s mechatronikou, ale dělo se to mezi 1 a 2, jen za velkého horka a velmi častého přeřazování, typicky při popojíždění v kolonách po Praze uprostřed horkého léta. Jinak ne. U nového vozu by to měl být nesmysl, určitě rychlá návštěva servisu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
2kan Vloženo 25. leden 2018 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2018 Mám teď asi 1000 a už je to skoro v pohodě :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozinec Vloženo 3. Únor 2018 Sdílet Vloženo 3. Únor 2018 mám najeto asi 15tis a od novoty bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.