Přejít na obsah

Divný zvuk po studeném startu


oranger

Doporučené příspěvky

Antonio velké díky za nahrání videa!

Zajímavé, zdá se mi, že tam slyším stejný zvuk. Mohou prosím ostatní s tímto motorem potvrdit, že je to normální? Chtěl jsem to reklamovat, dokud je auto v záruce, nicméně pokud je to normální zvuk a nemusím se bát, že mi někde v půlce cesty odejde servořízení, tak se na to vykašlu.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 3 týdny později...

Hehe ten zvuk mam uplne stejny pri studenem startu. Kdyz necham auto vyhrat topenim jeste pred startem tak tusim toto neni slyset a celkove je tam podstatne mene pazvuku :D

 

Jinak to co uvadi R_B_S je to same co je na tech videich uplne nahore akorat lepe nahrane tenhle skrek uz mam docela a mozna bohuzel v uchu :))

Editováno: , autor: CadLoop
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

konecne jsme nasel zvuky co jsme nemohl najit nidke na youtube. tak tohle presne mi dela 1,8 TSI a nidky jsme to neslysel u starsich TSI a byl z toho znepokojeny.  Takze pokud to dela na 3 autech  tak to normalni byt musi,ale je to densy. Jinak em to dela jen pri prvnim startu kdzy to chcipnu tak  uz to neudela aj kdyz jedu nekam necham pul hodinky tak taky ne aj po 2 hodinach musi to stat dlouho.

A co se tyce vysokotlakeho cerpadla nenasel jsme nikde zvuk video,kde by to bylo slyset,ale na volnobeh mi z toho prostoru jakoby v nepravidelnych intervalech cvaka,ale zni to jakoby neoc mezi cvrckem a kapajici velkou kapkou do lavoru beze srandy. u zadnyho motoru jsem to neslysel,ale takrka se to neda nahrat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

@OnMiT312 dela to skoro po kazdem startu prave 😕  ano  delalo proto jsem je nechal vymenit i tak ty rozvody byli uz horsi podle napinaku tak jsem myslel ze zabiju 2 mouchy a zabil jenom 1 :) daval jsem i nove ty ventilky na to prestaveni vacek nebo jak se tomu nadava  Mam za to ze 3 retezy napinaky kluzaky a nejake to ozubene kolo dolu na kliku a 2x ten ventil do vacek takze vse co se dalo vymenit je vymenene 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, uz to vidim. Ve videu je teplomer vody na 60°C. Ten zvuk je ale dost silny, pravidelny a chvili trva nez utichne, takze bych to tipoval nekde na horni pulku motoru.

Napadaji mne dve veci - hydrostely a prestavovac vacek.

 

Na vadny hydrostel to ma ale pomerne vysokou frekvenci. A ze by soucasne propoustelo vice hydrostelu mi prijde dosti nepravdepodobne. A navic by to pak asi lehce poklepavalo po zahrati na volnobeh.

 

Takze bych to spise tipoval na zaseknuty nebo vadny zamykaci pin prestavovace vacek. Ten zajistuje vacku ve fixni poloze do doby nez se vytvori potrebny tlak pro nastaveni vacky hydraulicky. To by ale meli poznat ti, co ti delali rozvody, ze neni nastavovac v klidu zamknuty.

Pri sundanych retezech by se to hned dalo poznat, ze se nastavovac nezamyka.

 

Vedeli o tomto klepani ti co ti menili ty rozvody? Zkouseli ty nastavovace?

 

Tak jako tak to neni vubec hezky zvuk a bude potreba to co nejdrive opravit.

A jiste napis pokud prijdes na to cim to bylo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

IMG_9399.thumb.jpeg.97b5a569e288eab4e717c6ea4b1b555d.jpeg@OnMiT312 prave ze ty prestavovace jsou v poradku a jak jsem psal oba sem vymenil za nove original i ty co se vyndali chodi hezky ale pro jistotu jediny co mi napada ten magnet co je ovlada ano vedeli ale ten zvuk sel z rozvodu tak rikam vymenit vsechno nebudu resit a cvakani zmizelo a zustala jenom tahle parada :( IMG_9400.thumb.jpeg.d4e98c4f5630d1399a4dcf55e9e5d9c3.jpeg

Editováno: , autor: roubic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pockej, ale to co je na spodni fotce je jen mustek (ten se jiste nemenil), elektromagnety a ventily prestavovace vacek. Ale vlatni prestavovace vackek - tj. to kola nasroubovane na konci vacek, ktera jsou unasena rozvodovym retezem, tam nikde demontovana nevidim. V nich je ten zamykaci pin a ten muze byt zdrojem toho problemu.

Pokud tedy demontovali mustek vacek a pak vacky pred sundanim retezu zajistili pripravkem pres zuby kol nastavovacu, tak ten problem se zaseklym/vadnym pinem nastavovace vubec nemohli zaregistrovat. Poznat se to da pouze, pokud je kolo nastavovace bez retezu a neni zajistene nastavovacim pripravkem.

Pokud je pin v poradku, tak se nastavovac zamkne v zakladni poloze a nelze s nim pootocit. Pokud je volny a lze s nim otocit v rozsahu 4 zubu, tak je pin vadny.

 

V ovladacich ventilech nebo elektromagnetu ventilu chyba nebude. To by kolisaly volnobezne otacky nebo by to padalo do nouzaku a vypisovalo chyby kolem vadne pozice vacek.

 

Mozna by pomohl detailni log/zaznam ze snimacu vacky po startu, zda nedochazi k oscilaci v posunu vacky +/- 6-7 stupnu do doby nez se nastavovat natlakuje olejem. Pokud ano, je to potvrzeni problemu se zajistovacim pinem.

 

Pak je potreba s tim neco udelat. Bohuzel u poslednich verzi 2.0 TSI jsou nastavovace soucasti vacek a nelze je vymenit samostatne. A i pro jejich opravu je potreba celou vacku vymontovat a nebo ji rovnou vymenit celou.

Editováno: , autor: OnMiT312
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@OnMiT312 super dekuji za super informace tedka jsem to zkousel pokud nastartuju po delsim stani tak tohle udela ale pokud nastartuju cca do 5-15 min tak je ticho absolutne mi prijde jak kdyz nekde pada olej a tim se tohle stane ze to udela pazvuk tedka musim chvili auto vyuzivat tak snad se to nerozpadne a nebudu muset kupovat jine auto :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Ahoj, chci se doptat, diagnostika mi hazí chybu 

 

15266 - rada valcu 1

          P1049 00 [175] - ventil pro prestaveni vacky vyfuku (N318) - zkrat na kostru

Podle informací, ke kterým jsem se dostal, bude chyba ve ventilu pod magnetem. Otázka zní. Můžu ho vyměnit sám doma ? Na povolení toho ventilu je asi nejaký přípravek, díky kterém ho dokážu povolit, nebo je na to nějaký fígl ?

Díky


 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oba magnety jsou uplne nove, taky mi prisel divny zkrat na kostru.. pohledove neni nevidim nikde problem v kabliku, ale muzu se podivat na nej pripadne jestli mi poradite jak ho promerit ?


edit. Prosel jsem kable a pohledove nikde nic.. 

Vyjel jsem pamet zavad znovu, chyba stejna... a jeste vlatne tam je druha chyba, i po vymene obou magnetu... tam jsou stale obe chyby
 

15269 - rada valcu 1

          P1527 00 [175] - serizeni vack./klik. hridele - zkrat na kostru (N205)

Editováno: , autor: Marek40
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Update, prasklý motorek na ovládání klapky vyfuku, zaoxidovanq svorkovnice u tohoto motorku. Díky tomu to házelo náhodně zkraty na asi 6ti místech. Vyměněn motorek ovládání klapky vyfuku a všechny chyby zmizely. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...