Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím jsem majtelem fabie 1, 74kw benzín, rok 2001, mám problém že mi jde řízení z tuha třeba při parkování otáčení a stání na místě cca do rychlosti 20km/h je to spíš takové střídave nechá se otočit o čtvrt otáčky zlehka pak jde ztuha takovej přeskok a zase lechce připadá mi že se to i mění, jinak při vyšších rychlostech je řízení zase až moc jemné (přeposilované) olej jsem kontroloval je ho tam dost ale nevím kdy měněn, a snímač řízení bych taky nepodezdříval byl měnen sice v autobazaru než sem auto koupil takže nemám jistotu, díky za rady 

Vloženo

Tohle bývá obvykle známkou špatného snímače polohy volantu.Pokud se postavíš s autem proti zdi a vidíš,jak ti na volnoběh přední světla poblikávají,protože stoupá a klesá odběr serva,případně vystoupíš při běžícím motoru z auta a to servo slyšíš bzučet,spínat a vypínat,jak  hledá tu správnou polohu.Pozor ale,nemusíš ho za každou cenu slyšet,protože je originál v tom rozpadávajícím se bakelitovém a molitanovém obalu.Pokud ti ten snímač v bazaru měnili,tak tam nejspíš  namontovali nějaký starý,to bys měl prověřit jako první.Jestli je nový.Jestli ne,tak ono to obvykle nějaký čas (pár dní) funguje,pak to zase fungovat přestane.Také jsem si do auta namontoval snímač za 500Kč z vrakoviště,byl jsem šťastný,jak jsem to opravil a po pár dnech se problém vrátil.Ve škodaservisu to vypsalo chybu 00816 snímač servořízení přerušení/zkrat na plus sporadická. Objednal jsem nový snímač za 1700Kč a od té doby je pokoj.

Vloženo

taky sem o pohasínaní světel četl ale já sem si všiml že mě pohasnou až když otočím volantem na doraz tak pohasnou a je slyšet hukot asi čerpadla, jakým způsobem zjistím jakou značku snímače koupit, jestli TRW,Koyo nebo se rozlišujou ještě jinak  ?

Vloženo

To, že světla bliknou při úplném zatočení je normální. Tam to servo narazí na jasnou překážku. Když si psal, že nemáš VAG a chceš napřed něco prověřit sám a psal jsi, že byl měněný ten snímač,tak říkám,prověř si ho a prohlédni. Různé typy serva TRW a Koyo jsou tu na fóru popsané. Že by na lehkost řízení mělo vliv uložení tlumičů není moc pravděpodobné. To by se spíš projevovalo nějakými zvuky, boucháním na nerovnostech. Jinak ještě pro ten posilovač existují 3stupně posílení , které se dají naprogramovat a záleží,který tam máš. To se dá ale zjistit jedině připojením na počítač.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak vidíš a je to opravené a servo to nebylo.Jinak já jsem si tam namontoval nějaké,jak píšou repasované TRW za asi 1700Kč.Tady se to sice dost rozebíralo,co repasované vlastně znamená,co je tam vlastně vyměněno,nicméně to funguje od léta a to je hlavní...

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Zdravím, tak problém se vrátil, dělá to to samé, diag nic a kontrolka taky nic prostě z ničeho nic, jednou diag ukázala chybu  01309 - řídící jednotka servořízení (J500) , bez komunikace, sporadicky. smazal sjem to a pak už to nenaskočilo ale servo stále nejde :(

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...